Безпідставні списання, плутанина і несподівані борги!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в monobank
| Валюта | Купівля | Продаж |
| USD | 42 | 42.3693 |
| EUR | 49.23 | 49.9301 |
| Всі курси банку | ||
Через два тижні банк списав цю суму в мінус на дебітовій карті, так як на карті грошей не було. Жодних повідомлень, пояснень або попереджень не було. Про цю ситуацію я дізналася лише тоді, коли через два з половиною роки банк вирішив оформити на мене кредит (овердрафт), щоб покрити цей мінус і почав активно надсилати повідомлення про необхідність його погашення. Всього за короткий період я отримала дев’ять повідомлень із вимогами внести кошти та відсотки за кредитом.
Виходить, що за два з половиною роки Monobank не надіслав жодного повідомлення про наявність проблеми, але коли банк вирішив оформити кредит на мене — засипав повідомленнями.
Крім того, відповіді банку суперечливі. Спочатку вони заявляють, що кошти «скоріше за все» повернулися відправнику, потім — що вони точно були повернуті. Була ще й така версія: вам було зараховано платіж, однак саме грошове перерахування від банку-відправника ми так і не отримали.
Судячи з відповідей співробітників, складається враження, що вони й самі не знають, як усе сталося насправді. Або щось приховують. Хоча виписка чітко показує, що збій дійсно був: перший платіж було скасовано, а наступний — зараховано. Виходить, що сталося дві помилки поспіль, а це вже свідчить про масовий збій, який банк просто не міг не помітити одразу.
Як клієнт, я не могла знати про цю ситуацію, адже банк мене просто не інформував.
Якби банк повідомив мене хоча б протягом тижня після ситуації, я б змогла оперативно з’ясувати все з відправником. Як я можу зробити це зараз?!
Взагалі, якщо банк дійсно виконує свою роботу належним чином, то вирішення наслідків таких збоїв і помилок в банківській системі він мав би брати на себе, адже клієнт не має доступу до інформації про збої та не має інструментів для їх вирішення.
Щоб перевірити політику банку щодо описаної ситуації, я звернулася в чат підтримки з іншого номера, представившись новим клієнтом. Там підтвердили, що така ситуація дійсно можлива.
Всі наведені факти можу підтвердити виписками з банку та скрінами переписки з підтримкою.
Будьте обережні! Будь-хто може опинитися в ситуації, коли через кілька років банк заявить, що раніше зараховані кошти вам не належать, і без вашого відома оформити на вас кредит.
Дійсно, на момент поповнення рахунку були складнощі у роботі платіжної системи Visa. Коли ми отримали запит на поповнення рахунку, ми цю суму зарахували авансом, однак, на жаль, запит на списання суми з рахунку відправника не був оброблений, тобто гроші не списалися з рахунку відправника. Оскільки фактично суму в банк не було відправлено, ми змушені були списати цю суму з вашого рахунку. Про це списання ми надсилали сповіщення в застосунок, де в деталях операції вказали, за що саме відбулось списання. Оскільки протягом тривалого часу овердрафт не було погашено, ми провели договірне списання, згідно з умовами та правилами банку, з рахунку баланс якого дозволяв це зробити