Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Відмова в обслуговуванні без пояснень

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Єлизавета Чумак 21 січня 2025, 18:28
Вітаю! Найкращий банк серед українських- вважала я до моменту, поки мені не відмовили в обслуговуванні без жодних пояснень. З додатку вилогінило. Я навіть не могла вивести кошти так я вони залишались по картках. З $ карти теж смішно- вивести не можна. ФОП гроші- вивести не можна. Все єдиною сумою зарахувалось на рахунок в іншому банку. Є бажання розібратись в причині, готова надати виписки про сплату податків- але представники монобанку не дають жодних пропозицій чи надій. Прошу розглянути моє прохання на відновлення співпраці або ж зрозумілу причину відмови в обслуговуванні. Певно лише завдяки зверненню в суд зможу його отримати відповідь. Та навіть більше не скажу- користуватись додатком взагалі стало не можливо, навіть перевірити історію транзакцій. До речі цікавий факт- що відмовили під час відпустки за кордоном) готова іти на зустріч банку, але якщо
monobank
Відповідь банку
monobankua 21 січня 2025, 20:07
Ми розуміємо, що ваші очікування були іншими.
Банк приймає рішення щодо обслуговування, ґрунтуючись на ретельному аналізі даних із різних перевірених джерел. На цей момент, наявної інформації достатньо для прийняття рішення. На жаль, позиція банку залишається незмінною.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.

Якщо вам потрібні документи (виписки) по закритому рахунку, їх можна отримати одним із способів:
звернувшись до відділення банку (після ідентифікації особи співробітником);
надіславши нотаріально завірену заяву поштою (нотаріус попередньо встановлює особу);
подавши заяву в електронному вигляді з використанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП).

Коментарі - 8

+
0
Єлизавета Чумак
Єлизавета Чумак
21 січня 2025, 20:11
#
Розумію, але прошу проглянути повторно документи. Оскільки порушень з могу боку типу відмивання коштів, терористичних задумів не було. Тому прошу надати відповідь чи теоретично я взагалі зможу бути клієнтом надалі
+
0
monobankua
Ответ банка
monobankua
21 січня 2025, 20:35
#
Написали вам в особисті повідомлення
+
0
Олександр Єфремов
Олександр Єфремов
22 січня 2025, 15:47
#
Им это всеравно. Я пользовался моно с момента его открытия.
После чего, мне приписали несуществующий платеж, затребовали кучу документов и в конце концов приписали статью 15. И все это в течении 1 дня.
+
+20
ch777
ch777
22 січня 2025, 15:35
#
Терроризм та ст. 15 вішають на всіх в цьому псевдобанку то що так легш за все позбутися клієнта то його грошей, коли буде перевірка від НБУ моно покаже так ось цей клієнт в заяві, яку підсовує цей псевдобанк, сам визнав що фінансував тероризм або відмивав брудні гроші, тому ми ці гроші скинули в інший банк.
Не треба вам нічого добиватися або прохати, обслуговувайтесь у нормальних банках, де клієнтів не тримають за непотріб та буде все норм
+
+17
Олександр Єфремов
Олександр Єфремов
22 січня 2025, 15:45
#
Никто в моно ни с чем разбираться не будет.
У меня ситуация аналогичная. никто ничего не смотрел особо по доходам, а сразу 15 статья и разрыв договора.

Пишите жалобу в НБУ. Только через регулятора можно хоть немного надеяться что они обратят внимание.
А чем больше жалоб регулятору, тем ближе и проверка.

https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection/citizens-appeals#

Мое обращение приняли, номер о регистрации прислали.
+
+5
radio rogal
radio rogal
22 січня 2025, 18:16
#
НБУ обычно присылает отписку что это не его полномочия и если что-то не устраивает то это ЦПК и в суд. Потому что у гороховского та рогальського там решалы чтоб в НБУ «не замечали нарушения» за их творением
+
+17
Hein2
Hein2
24 січня 2025, 8:18
#
Оце підхід! Ми вам відмовляємо в обслуговуванні, а чому — не скажемо, бо така у нас політика.
Це типу: ми вас арештуємо на пожиттєве, але за що — не кажемо, бо така політика.
Абсурд.
Ось де потрібна регуляція держави, щоб не будо такого!
+
0
ch777
ch777
26 січня 2025, 19:47
#
Тощо у більшості випадків це буде наклеп, який клієнт піде оскаржувати у суді. 1. Сьогодні міг бути поганий настрій у когось в моно тому проставив відмову. 2. Написав поганий відгук про моно в інеті - це теж буде відмова.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.88 42.3603
EUR 48.73 49.249
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.88 42.3603
EUR 48.73 49.249
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝 / Відмова в обслуговуванні без пояснень