Проблеми по рахунку
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в monobank
| Валюта | Купівля | Продаж |
| USD | 41.88 | 42.3603 |
| EUR | 48.73 | 49.249 |
| Всі курси банку | ||
1) Еквайринг — після відкриття рахунку ФОП були проблеми з формуванням заявки на інтернет еквайринг у веб кабінеті, в звʼязку з чим звернувся до служби підтримки, через те що ФОП новостворений спеціально надав банку лист з детальним поясненням діяльності, доказами, чеками, фотографіями обладнання з паспортом і візитівками, відео з конференцій, сайтами, та відповідною інформацією, але отримав відмову з, як мені здається, дурною порадою, використовувати замість еквайрингу карту ФОП для отримання платежів за послуги (наскільки мені відомо, це заборонено законодавством). До речі, у банку немає відповідного функціоналу для підприємця, він абсолютно нульовий, немає можливості формування планових платежів, також банк не виконує постанову НБУ щодо оновлених вимог до створення платіжних інструкцій, а саме можливості заповнення полей (податки).
2) Кредитний ліміт/розстрочка — вирішив підняти кредитний ліміт, банком був встановлений кредитний ліміт 10000 грн, і ліміт розстрочки 5000 грн, через місяць ліміт розстрочки став 0, і за два місяці користування абсолютно нічого не змінилося, при тому, що кредитний ліміт і ліміт розстрочки я підняти не можу, весь час є кошти на картці, користуюся карткою протягом 2х років активно, щомісячні трати по рахунку 200000 грн кожного місяця, при чому 50−80к за кордоном, кредитний рейтинг 411, немає активних кредитів у інших банках/просрочок, єдині причини які я бачу — недостатній вік для нормального кл, заявки до інших банків, або знаходження за кордоном, але навіть незважаючи на це кредитний ліміт в 10к здається жартом
3) Непрозорі тарифи за карткою — я користуюся карткою platinum протягом двух років, жодного разу я не бачив тарифів за карткою, банк списує щомісячну оплату коли заманеться, іноді не списує, іноді списує, підтримка не може нічого сказати з цього приводу.
Взагалі, мені здається що сервіс дуже сильно опустився на дно за останній рік, на даний момент я віддаю перевагу іншим банкам, але моно люблю за дійсно класний додаток, аналоги якого відсутні у жодного з банків України, та і Європи в принципі. Але про універсал банк, їх сервіс і відділення, їх чат бот в тг і доступ до інтернет банкінгу за 1000 грн, і сервіс таке відчуття що з 90х, хоча я в ті роки ще не жив краще промовчу))) мені здається відгук максимально конструктивний, сподіваюся сервіс хоч якось поліпшиться, але віри в це вже мало.
Рішення про надання еквайрингу як і розрахунок лімітів по картці приймається індивідуально згідно з аналізом багатьох параметрів та різної інформації по кожному клієнтові.
На цей момент ми можемо надати кредитний ліміт, який відповідає поточному ліміту на вашій карті, рекомендуємо продовжувати користуватися картою та можливо надалі ми зможемо переглянути ваш кредитний ліміт.
Стосовно плати за обслуговування картки platinum — тариф складає 300 грн на місяць (умови, тарифи та привілегії можна переглянути за посиланням https://monobank.ua/platinum). При цьому також індивідуально після аналізу параметрів по кожному клієнтові, в цілях лояльності, дійсно за якісь місяці банк може не списувати цю суму.
Додатково ми передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів