Блокування рахунку
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
- +
- 0
- oleksdesigner
- 31 березня 2024, 9:56
- #
Це велика помилка тримати тут рахунки ФОП, тому що відношення до них таке ж саме як і для тих хто не ФОП, їх обслуговує та сама ж підтримка, а не окремий персонал, як у великих банках
Блин, но есть же серьезные системные банки с реальными отделениями .
Что ж вас в эту пародию (Моно) на банк тянет?
Как можно в «этом» держать счета ФОП?
В пародии на банк надо и обслуживаться соответственно — разве что физ картами и то… только КРЕДИТНЫМИ средствами. Даже депозитов не держать, не то, что ФОП там открывать
Что ж вас в эту пародию (Моно) на банк тянет?
Как можно в «этом» держать счета ФОП?
В пародии на банк надо и обслуживаться соответственно — разве что физ картами и то… только КРЕДИТНЫМИ средствами. Даже депозитов не держать, не то, что ФОП там открывать
«Повірте, ми самі не любимо бюрократію, при цьому на вимогу НБУ банки» — забейте это в гугл, увидете, что оператор даже разобравшись в чем проблема, скинул вам тупой шаблон как и 1000 остальным клиентам. В нормальном банке вас обслуживает отдельный менеджер по прямой связи, а не кидает готовые шаблонные отписки для клиента. Если есть какие-то вопросы по фоп вам звонят, а не сразу блокировка
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в monobank
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.7 | 42.1852 |
EUR | 43.33 | 44.0296 |
Всі курси банку |
Ідентифікація пройдена 5 днів назад, але рахунки досі заблоковані, хоча регламент 48 годин. Причини не називають, тільки «чекайте іде перевірка»
Користуюсь багатьма банками, але таке бачу вперше. Блокування рахунку заблокувало оплату послуг, тому довелось змінити банк.
На поточний момент, ще йде перевірка.
Ми передали запит колегам по можливості її прискорити.
Зв'яжемось з вами, як буде нова інформація