Мінфін - Курси валют України

Встановити

Заблокували рахунок та ігнорують у службі підтримки

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
golde77 18 січня 2024, 11:46
Хочу залишити негативний відгук про Монобак, оскільки без аргументованих причин заблокували мій рахунок. На вимогу банку, мною було надано довідку про доходи, роз’яснено походження коштів. Мої пояснення не взяті до уваги. В службі підтримки типові шаблонні відповіді, мої питання ігнорують. Ніякої лояльності та поваги з боку працівників банку до клієнтів.

Заблокували за кілька переводів впродовж дня на загальну сумму 3500 грн.
Банк не поінформував мене, як клієнта банку, про поняття «фінансовий моніторинг».
Для мене цей термін не був відомий до вчорашнього дня.
Жодних попереджень, одразу блокування рахунку.

Вважаю, що банк повинен попереджати своїх клієнтів про такі суттєві зміни в законодавсті та в Умовах і правилах обслуговування клієнтів банку.
Я не працюю в фінансові сфері і не знав про фінансовий моніторинг.

Надто серйозні міри прийняті банком без вагомих причин.

Прошу працівників Монобанк вжити заходи щодо інформування усіх клієнтів у ДОДАТКУ «МОНОБАНК» про поняття фінансового моніторингу та розглянути питання щодо розблокування рахунків екс-клієнтів банку під зобов’язання, дотримуватить вимог фінансового моніторингу.
monobank
Відповідь банку
18 січня 2024, 14:52
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.

Коментарі - 17

+
0
Недорого Отзывы
Недорого Отзывы
18 січня 2024, 12:01
#
3500 ? явно чего-то не сказал
+
0
golde77
golde77
18 січня 2024, 12:06
#
Попередні дні надходили по 1−3 переводи на суми 50−500 грн. А вчора, коли надійшло близько 8 переводів на загальну суму 3500 грн — отримав повідомлення від банку.
+
0
kingcity
kingcity
18 січня 2024, 12:29
#
Що це за перекази ? Оплата за якісь товари чи послуги ?
+
+30
kingcity
kingcity
18 січня 2024, 12:32
#
«Банк не поінформував мене, як клієнта банку, про поняття „фінансовий моніторинг“.
Для мене цей термін не був відомий до вчорашнього дня» —
незнання закону не звільняє від відповідальності. Якщо користуєтесь банківськими послугами, то варто було б поцікавитись банківським законодавством.
+
0
golde77
golde77
18 січня 2024, 14:07
#
Незнання закону не звільняє від відповідальності — я це розумію і повністю згідний.
Як Ви думаєте, як багато користувачів банку прочитали та ознайомились з Умовами та правилами обслуговування клієнтів? Як багато людей слідкує за новинами Нац банку?

Впевнений, що ця цифра менше 5%. В тому числі і я не читав до вчорашнього дня.
+
0
kingcity
kingcity
18 січня 2024, 14:35
#
Так, напевне Ви праві щодо цифри у 5%. У цьому то й біда. Потім виникають неприємні «сюрпризи». Умови і тарифи перед оформленням банківського продукту потрібно читати, якщо не все — то хоча б основні, ключові пункти.

Щодо Вашого випадку — якщо на Вашу картку регулярно надходили перекази від різних людей, то скоріш за все банк запідозрив Вас у незаконній підприємницькій діяльності і у порушенні правил користування карткою.
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
18 січня 2024, 14:49
#
Достатньо просто не мутити та використовувати рахунок фізособи за призначенням.
Якщо вам почали надходити дрібні платежі масово — це червона ганчірка для скриптів, що виявляють порушення правил обслуговування клієнтів.
Виходить, що люди не тільки новинами в банківському секторі не цікавляться, а й просто тупо забивають на правила та вимоги банку, під якими власноруч підписалися.
+
+30
Oleksii Ch
Oleksii Ch
18 січня 2024, 13:36
#
Нове трактування процедури фінмону.
Банк: увага, клієнте, завтра заблокую рахунки бо фінмон!
Клієнт: ясно (знімає гроші в банкоматі або перказує в інший банк)
Банк: е… А як же фінмон??? (платить 600.000 гривень штрафу державі)
+
0
golde77
golde77
18 січня 2024, 14:29
#
Мова йшла про сповіщення на головному екрану додатка Монобанк, де клієнт повинен прочитати та ознайомитись зі суттєвими змінами в законодавстві щодо банківських операцій, і в кінці поставити Підтвердження про ознайомлення.

Як виявилось, я не один такий. А значить, люди не знали. Не думаю, що хтось свідомо порушував вимоги законодавства та проводив фінансові операції всупереч закону.
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
18 січня 2024, 14:37
#
Ага, несвідомо відмивав гроші, отримані сумнівним шляхом.
Процитуйте будь-ласка, які норми або пункти в угоді вимагають від банку інформувати вас про зміни в законодавстві.
І який порог чутливості для інформування. Як банк зрозуміє, котрі зміни цікаві клієнту, а котрі ні.
Особисто ви часто читаете оновлення ліцензійних угод, які приходять на пошту або показуються в застосунку?
+
0
golde77
golde77
18 січня 2024, 15:23
#
Шановний, будь ласка, не витрачайте свій і мій час, залишаючи «сумнівні» коментарі.
Я працівникам банку повідомив походження коштів, якщо Ви уважно читали мою публікацію.

Процитуйте будь-ласка, які норми або пункти в угоді вимагають від банку інформувати вас про зміни в законодавстві — в тому і справа, що в Умовах і правилах обслуговування клієнтів банку не передбачено інформування клієнтів. Відповідно, не передбачено в додатку функції Інформування про важливі зміни.

І який порог чутливості для інформування. Як банк зрозуміє, котрі зміни цікаві клієнту, а котрі ні — наприклад, зміни, про які слід знати кожному клієнту, щоб уникнути проблем із банком або законом. І фінансовий моніторинг, якраз таки відноситься до таких змін.
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
18 січня 2024, 15:51
#
Якщо не хочете витрачати час — просто не читайте, не відповідайте. Я не примушую.
Щоб ви там не надали, банк це не заспокоїло. Або надані відомості підтвердили, що ви користуєтесь карткою не за призначенням.
А решта маячні що ви пишете, це гіперкомпенсація за образу
+
0
Fantomas2020
Fantomas2020
18 січня 2024, 15:07
#
Финшмон в Украине действует давно: с 11.06.2003 года. В октябре прошлого года ужесточили требования по его применению банками. Если есть желание почитать закон в последней редакции: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/361−20#Text
+
0
golde77
golde77
18 січня 2024, 15:31
#
Дякую за інформацію! Обов’язково ознайомлюсь.
+
+4
golde77
golde77
18 січня 2024, 15:28
#
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.


Точно таку відповідь банк надіслав у Телеграм та на Електронну скриньку.
І навіть тут відповідь ШАБЛОННА.

Служба підтримки «Монобанк» НЕ ПРАЦЮЄ.


Мені досі ніхто не надав відповідь, крім вище вказаного повідомлення.
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
18 січня 2024, 15:49
#
Бо якщо ставити одне і те ж безглузде запитання, відповідей не прибавиться…
+
0
SergeyNina
SergeyNina
18 січня 2024, 23:07
#
Автор, переводы скорее всего не при чем. И финансовый мониторинг тоже. Просто сейчас банки могут отказать в обслуживании любому без объяснения причин. Если на карту приходят мелкие переводы то банк автоматически проверяет не магазин ли использует карту физ лица для торговли.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 40.9 41.3206
EUR 44.85 45.4504
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 40.9 41.3206
EUR 44.85 45.4504
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝 / Заблокували рахунок та ігнорують у службі підтримки