Не всегда зачисляется кэшбек
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
Довольно странно, ведь оператор чата сам сказал, что оплата была по категории «Авто».
Получается где-то дезинформация.
Получается где-то дезинформация.
- +
- 0
- Ответ банка
- monobankua
- 17 листопада 2023, 18:45
- #
Написали вам в особисті повідомлення
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в monobank
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 39.45 | 39.8295 |
EUR | 42.13 | 42.8009 |
Всі курси банку |
В чате поддержки в таких ситуациях говорят, что я не выбирал эту категорию на момент оплаты. А выбрал её только за несколько минут до обращения в чат.
Это не так, ибо все категории выбираются мной в начале месяца. До обращения в чат я мог снять и поставить + на категорию повторно, но перед оплатой они всегда есть.
В каких-то обращениях в чат они признают вину и делают перерасчет, а в каких-то стоят на своем. Нет желания чилить в чате по 30−40 минут ради кб 100−200 грн., поэтому бросаю это дело.
Пофиксите, пожалуйста, эти моменты с кэшбеком. Бесит.
Дійсно бувають ситуації, коли кешбек не нараховується автоматично. Таки ситуації ми розбираємо окремо в індивідуальному порядку.
Стосовно останнього вашого звернення, ми бачимо що оплата пройшла за МСС, який не входить в перелік обраної категорії