Шахрайство! Обережно! Без жодного повідомлення зі сторони банку! Без мойого відома! Без моеї згоди видали розстрочку на мою карту!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в monobank
| Валюта | Купівля | Продаж |
| USD | 41.85 | 42.3603 |
| EUR | 49.33 | 49.95 |
| Всі курси банку | ||
№ 20.30.0007413467 від 11.09.2023р. на розстрочку 25 000,00 (загальна сума погашення 28800,00) — шахрайським способом відправлені кредитні(мною не оформлені) гроші в невідомому напрямку! Випадково помітила рух на рартці, якою не користувалася з 07.09.2023р.(т.я.використала всі кошти). Передзвонила до банку, сказали, що зайшла сума незначна, якщо не очікували, треба почекати, хтось прислав гроші, можливо помилково. І тут- 16.10.23 — мінус на картці-3600,00.Дзвоню до оператора:« Так зняли суму погашення розстрочки» — -Якої розстрочки? Я не просила кредиту!"
-«Ні. Ви оформили розстрочку на 8 платежів по 3600,00-загальна сума 28800,00»
Добрі люди! Сьогодні — під час війни- коли потрібно згуртовуватись, та триматись єдино, невже ще є ті- хто гріє руки на людському горю та негаразді! ШАХРАЇ!!! Не розумію!
А головне- монобанк- завжди на зв’язку з клієнтами-невже повідомити про заяву, дозвіл про кредитну ліні.- не можно сповістити по телефону, вайберу, телеграм? смс? Всі промовчали.тепер я маю головний біль.ГАНЬБА!
Прошу звернути увагу на таке безвідповідальне ставлення до клієнтів та шахрайські дії зі сторони МОНОБАНКУ!
Я звернулась до поліції, отримала витяг з ЄДРР, звернулась до кібер поліції, до монобанку. Я не буду мовчати. Я передпенсійного віку, отримую мінімальну заробітну плату, а ще я патріот України і не хочу, щоб в таку ситуацію потрапив хоч будь хто з наших громадян.
Прошу прчитати мій лист. Не будьте байдужі. Прошу уваги та допомоги.Хочу виявити шахраїв та закрити питання щодо цієї шахрайської розстрочки.Дякую.
З повагою, Клара Алєщенко
Однак, інформація, що описана у відгуку, не повною мірою описує все що робилося та відбулося.
На жаль, повідомити всі ці можливості немає, щоб сформувати повне розуміння того, що сталося. У такій ситуації ми порушимо банківську таємницю, що є неприпустимим.
Для уникнення таких ситуацій ми рекомендуємо клієнтам не передавати дані навіть знайомим/друзям, не зберігати паролі та дані картки у нотатках та записках. Не вводити дані картки на сумнівних ресурсах, не переходити за фейковими та фішинговими посиланнями.
Також звертаємо увагу, що співробітники банку ніколи не дзвонять і не запитують персональні дані, такі як: ПІН-код, пароль зі смс, CVV-код, термін дії картки.
У свою чергу, розслідування випадків шахрайства, а також розшук і затримання злочинців законодавчо перебувають поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк, у свою чергу, завжди готовий надати їм будь-яке необхідне сприяння.
Банк сприятиме такому розшуку в рамках чинного законодавства.