Банк списує кошти без згоди клієнта
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в monobank
| Валюта | Купівля | Продаж |
| USD | 41.88 | 42.3603 |
| EUR | 48.75 | 49.249 |
| Всі курси банку | ||
Залишив звернення в банку.
Відповідь:
Заявка на оскарження від 13.09.23, знаходиться в роботі.
На зараз ми очікуємо, що торгова точка зробить повернення в термін до 27.09.23.
У разі, якщо торгова точка поверне в зазначені терміни — ми не будемо більше вас турбувати по даному питанню.
У разі, якщо точка НЕ проведе повернення — ми будемо готувати пакет документів в платіжну систему для заперечення транзакції.
ВАЖЛИВО: нам потрібне підтвердження від вас про те, що згідно з пунктом 6.3.4.3. Умов та Правил ви даєте дозвіл банку на списання комісії за ведення претензійної роботи від вашого імені ТІЛЬКИ в разі ПРОГРАШУ. Тариф становить $ 19 за курсом на день списання за 1 транзакцію. Банк оплачує цю комісію платіжними системам.
Програшем для клієнта вважається транзакція, відхилена до відшкодування платіжною системою з причини: некоректного надання даних за транзакцією, некоректного / недостатнього опису ситуації від клієнта, наявності незаперечних доказів правоти у банку-еквайра, відсутності документів, оскарження технічно коректного списання (3DS), подачі транзакції з порушенням термінів оскарження.
Звертаємо увагу, що ви можете спробувати самостійно вирішити питання з торговою точкою доступними вам способами. Якщо ви зможете прийти до угоди самостійно, то оскаржувати операцію через платіжну систему не доведеться.
Повідомте, будь ласка, своє рішення з питання тарифу в пуші, який вам надійде сьогодні в застосунок. Ми чекатимемо вашого рішення по комісії через ПУШ протягом 14 днів.
Висновки:
За претензійну роботу запитують згоду, за списання без відома клієнта — ні.
Карту заблокував, не користуюся (хоча постійно була в роботі).
Що робити далі — поки не вирішив. Є звісно і інші банки, але…але. Час покаже.
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти.
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі.
Тобто фактично це перевірка картки банком, що обслуговує термінали в транспорті.
Коли вже поїздка здійснена проводиться оффлайн списання з картки в залежності від відстані, часу, обраних послуг тощо.
Проведення операцій «офлайн» це фактичний взаєморозрахунок монобанку з банком в якому зареєстрована торгова точка.
Перша сума знаходиться в резерві, а далі банк-еквайєр надсилає запит на списання, і відбувається взаєморозрахунок.
При цьому сума передавторизації повертається на карту
Стосовно операцій «офлайн»
Якщо банк-еквайєр надсилає підсумковий запит на взаєморозрахунок за наданою послугою, монобанк не може відмовити в списанні, щоб уникнути шахрайства.
Таке списання може пройти повз інтернет ліміту, в мінус і навіть із заблокованої карти.
При цьому, якщо клієнт послугу не отримав, банк може виставити диспут для оскарження суми списання через платіжну систему.
Лише у випадку програшу сплачується комісія 19$