Мінфін - Курси валют України

Встановити

Банк списує кошти без згоди клієнта

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
yvk02 13 вересня 2023, 14:57
6.09.23 р скористався послугами громадського транспорту. Поїздку сплатив з кредитної карти моно. 13.09.23 р. в 2−27 кошти за поїздку мені повертаються на рахунок та в цю саму мить списуються у 234,88 рази більше. Звертаю увагу на У, а не НА. Звертаюсь до банку. Так дійсно грошу за поїздку 6 повернули, а самостійно 13 списали. Запитую: «Як так?» Я сплю, а з мене списуються кредитні кошти на попередньо надані послуги, бо третя сторона вирішила що це, мабуть, замало та згодом передумала і у зговорі з банком вночі вирішили обікрасти клієнта.
Залишив звернення в банку.

Відповідь:
Заявка на оскарження від 13.09.23, знаходиться в роботі.
На зараз ми очікуємо, що торгова точка зробить повернення в термін до 27.09.23.
У разі, якщо торгова точка поверне в зазначені терміни — ми не будемо більше вас турбувати по даному питанню.
У разі, якщо точка НЕ проведе повернення — ми будемо готувати пакет документів в платіжну систему для заперечення транзакції.

ВАЖЛИВО: нам потрібне підтвердження від вас про те, що згідно з пунктом 6.3.4.3. Умов та Правил ви даєте дозвіл банку на списання комісії за ведення претензійної роботи від вашого імені ТІЛЬКИ в разі ПРОГРАШУ. Тариф становить $ 19 за курсом на день списання за 1 транзакцію. Банк оплачує цю комісію платіжними системам.
Програшем для клієнта вважається транзакція, відхилена до відшкодування платіжною системою з причини: некоректного надання даних за транзакцією, некоректного / недостатнього опису ситуації від клієнта, наявності незаперечних доказів правоти у банку-еквайра, відсутності документів, оскарження технічно коректного списання (3DS), подачі транзакції з порушенням термінів оскарження.
Звертаємо увагу, що ви можете спробувати самостійно вирішити питання з торговою точкою доступними вам способами. Якщо ви зможете прийти до угоди самостійно, то оскаржувати операцію через платіжну систему не доведеться.
Повідомте, будь ласка, своє рішення з питання тарифу в пуші, який вам надійде сьогодні в застосунок. Ми чекатимемо вашого рішення по комісії через ПУШ протягом 14 днів.

Висновки:
За претензійну роботу запитують згоду, за списання без відома клієнта — ні.
Карту заблокував, не користуюся (хоча постійно була в роботі).
Що робити далі — поки не вирішив. Є звісно і інші банки, але…але. Час покаже.
monobank
Відповідь банку
monobankua 13 вересня 2023, 15:45
Дуже шкода, що виникла така ситуація.
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти.
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі.
Полезный комментарий
monobankua 13 вересня 2023, 17:00
Перша операція що була с картки це предавторизація (зазвичай це 1 грн, долар, евро, злотий, крона, фунт тощо)
Тобто фактично це перевірка картки банком, що обслуговує термінали в транспорті.
Коли вже поїздка здійснена проводиться оффлайн списання з картки в залежності від відстані, часу, обраних послуг тощо.
Проведення операцій «офлайн» це фактичний взаєморозрахунок монобанку з банком в якому зареєстрована торгова точка.
Перша сума знаходиться в резерві, а далі банк-еквайєр надсилає запит на списання, і відбувається взаєморозрахунок.
При цьому сума передавторизації повертається на карту

Стосовно операцій «офлайн»
Якщо банк-еквайєр надсилає підсумковий запит на взаєморозрахунок за наданою послугою, монобанк не може відмовити в списанні, щоб уникнути шахрайства.
Таке списання може пройти повз інтернет ліміту, в мінус і навіть із заблокованої карти.
При цьому, якщо клієнт послугу не отримав, банк може виставити диспут для оскарження суми списання через платіжну систему.
Лише у випадку програшу сплачується комісія 19$

Коментарі - 9

+
+30
monobankua
Ответ банка
monobankua
13 вересня 2023, 17:00
#
Полезный комментарий
Перша операція що була с картки це предавторизація (зазвичай це 1 грн, долар, евро, злотий, крона, фунт тощо)
Тобто фактично це перевірка картки банком, що обслуговує термінали в транспорті.
Коли вже поїздка здійснена проводиться оффлайн списання з картки в залежності від відстані, часу, обраних послуг тощо.
Проведення операцій «офлайн» це фактичний взаєморозрахунок монобанку з банком в якому зареєстрована торгова точка.
Перша сума знаходиться в резерві, а далі банк-еквайєр надсилає запит на списання, і відбувається взаєморозрахунок.
При цьому сума передавторизації повертається на карту

Стосовно операцій «офлайн»
Якщо банк-еквайєр надсилає підсумковий запит на взаєморозрахунок за наданою послугою, монобанк не може відмовити в списанні, щоб уникнути шахрайства.
Таке списання може пройти повз інтернет ліміту, в мінус і навіть із заблокованої карти.
При цьому, якщо клієнт послугу не отримав, банк може виставити диспут для оскарження суми списання через платіжну систему.
Лише у випадку програшу сплачується комісія 19$
+
0
Три літри
Три літри
13 вересня 2023, 19:27
#
за списання без відома клієнта — ні.

ти накав згоду в момент оплати
+
+24
Oleksii Ch
Oleksii Ch
13 вересня 2023, 22:50
#
13.09.23 р. в 2−27 кошти за поїздку мені повертаються на рахунок та в цю саму мить списуються у 234,88 рази більше. Звертаю увагу на У, а не НА. Звертаюсь до банку. Так дійсно грошу за поїздку 6 повернули, а самостійно 13 списали. Запитую: «Як так?» Я сплю, а з мене списуються кредитні кошти на попередньо надані послуги, бо третя сторона вирішила що це, мабуть, замало та згодом передумала і у зговорі з банком вночі вирішили обікрасти клієнта.

Як можна розраховувати, що ця маячня буде комусь зрозуміла? Чи це ребус і треба вирахувати, скільки саме списали в автора?
+
0
Три літри
Три літри
14 вересня 2023, 11:23
#
Так будь який пересічний відвідучав Мінфіну може перемножувати в голові тризначні числа, а особливо полюбляють десяткові дроби.
+
+30
MarselKN
MarselKN
14 вересня 2023, 14:35
#
Думаю тут все просто
сначала списалась 1 грн , а потом 234,88 грн. Не думаю что автор высчитывал
+
+15
Oleksii Ch
Oleksii Ch
15 вересня 2023, 8:29
#
А чого б так не написать — інтрига втрачається, досвідчені одразу збагнуть що пешою була преавторизація? =)
+
0
SergeyNina
SergeyNina
14 вересня 2023, 22:04
#
Оплату проезда нельзя оспорить через платёжную систему если что. Вы проиграете спор или вам скажут обращаться к перевозчику
Если глюк или сбой нужно писать в суппорт. Киевпастранс или что там у вас. Может они вернут.
+
0
ch777
ch777
15 вересня 2023, 15:07
#
Банк може відмовити у проведенні оффлайн транзакції тощо у 99% вона використувається шахраями, тобто якщо операцію проводив і не клієнт, він усе одно залишиться крайнім щоб кривий недобанк не попав на гроші
+
0
Три літри
Три літри
15 вересня 2023, 15:41
#
В 99% використовується шахраями? Це як? Всі авіакомпанії світу — шахраї? Всі платіжні мережі громадського транспорту — теж? Український ФОП що торгує десь в селі та переводить термінал в офлайн режим — теж шахрай?
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝 / Банк списує кошти без згоди клієнта