Блокування додатку монобанк
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 12
- +
- +10
- Олексій Герасименко
- 16 жовтня 2022, 16:44
- #
Ви там здорові точно ?Яка заборгованість в пільговий період може бути і як я можу щось там гасти якщо я нічого не бачу?🤔
- +
- +15
- Ответ банка
- monobankua
- 16 жовтня 2022, 17:33
- #
Заборгованість це не прострочення.
Заборгованість — грошові зобов’язання Клієнта перед Банком за Договором.
Наприклад сума, що була витрачена в рахунок кредитних коштів з картки, і повинна бути повернена до банку в обумовлені терміни
Для уточнення суми та реквізитів, можна звернутися до підтримки
Заборгованість — грошові зобов’язання Клієнта перед Банком за Договором.
Наприклад сума, що була витрачена в рахунок кредитних коштів з картки, і повинна бути повернена до банку в обумовлені терміни
Для уточнення суми та реквізитів, можна звернутися до підтримки
- +
- +30
- Олексій Герасименко
- 16 жовтня 2022, 17:52
- #
Ну так терміни ніякі ще не вишли (пыльговий період діє) та якщо б і вишли тоді нараховуються відсотки, на яких підставах ви блокуєте вхід в додаток?
- +
- +15
- Олексій Герасименко
- 17 жовтня 2022, 8:22
- #
Доповнення до скарги на банк без відділень (недобанк) і зворотнього адекватного звязку,після залишення скарг в соц мережі фейсбук (профільних групах по цьому недобанку) та особистої переписки на сайті мінфін з ними отримав вкінці кінці правдиву віповідь але пояснень ніяких не отримав бо їх немає у них просто людиякі борються за правду і сврої права для недобанка це неугодні клієнти ось останні два повідомлення з особистої переписки в соц мережі і тут напевне соромно відповісти публічно за свою неадекватну поведінку, а висновки робіть самі
Monjdank (недобанк)
На жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел.
Просимо вас погасити заборгованість по карті якомога швидче.
Для уточнення суми та реквізитів, можна звернутися до підтримки
Моя відповідь
То з цього потрібно було ы починати ,а не вводити в оману клієнтів як останні шахраї т,о ви мені теж і нікому іншому я думаю такі хороші не потрібні , одним словом неблагонадійна шарашкина контора, у мене ніяких порушень не було і змін по фінансам та прострочок по кредитці тому висновок тільки такий ,справи з вами мати себе не поважати, я думаю до цього кожен прийде у кого є мізки із за таких неадекватних ваших дій
Monjdank (недобанк)
На жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел.
Просимо вас погасити заборгованість по карті якомога швидче.
Для уточнення суми та реквізитів, можна звернутися до підтримки
Моя відповідь
То з цього потрібно було ы починати ,а не вводити в оману клієнтів як останні шахраї т,о ви мені теж і нікому іншому я думаю такі хороші не потрібні , одним словом неблагонадійна шарашкина контора, у мене ніяких порушень не було і змін по фінансам та прострочок по кредитці тому висновок тільки такий ,справи з вами мати себе не поважати, я думаю до цього кожен прийде у кого є мізки із за таких неадекватних ваших дій
- +
- +5
- Олексій Герасименко
- 17 жовтня 2022, 8:43
- #
PS.Я сам прийняв зважене рішення щодо можливості обслуговування в вашому недобанку, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел, ще до того як отримав ваше повідомлення останне в особисті перечитайте переписку добре) Трохи не успіли кинуть та принизити .не рекомендую нікому цей неадекватний недобанк ,бо котики обісрались по повній що тут ще можна сказати
- +
- +30
- Олексій Герасименко
- 17 жовтня 2022, 20:14
- #
Гроші повенув хоча пільговий реріод до кінця листопада був,рахурок закрив,бажаю недбанку того що ввін бажає своїм клієнтів, тобто повна блокада та занепад на теренах України бо то що він язык в додатку видалив йому честі не робить зовсім ,от як бі пан Гороховський почав на державніq мові а не на ворожій розиовляти тоді може бути, а то і в соц мережах за нього строчить хтось ,бо переобувся в повітрі дуже швидко, а мову вивчити забув
- +
- 0
- AlfShamwey
- 19 жовтня 2022, 20:47
- #
Возможно снятие кредитных средств, как и перевод их на карту не подпадает под условия льготного периода и тогда вы должны погасить и долг льготного и ту сумму что перевели (а на неё капает ежедневно процент)…по крайней мере у меня так в ПУМБ вышло (хотя сам перевод и без комиссии)…
Быстро погасил хоть и с переплатой и дальше все Ок.
Рекомендую решить этот вопрос в отделении.
- +
- +15
- Олексій Герасименко
- 19 жовтня 2022, 20:55
- #
Відділень у недобанка немає,нічого там не потрапляє,за два роки навчився користуватися і на відсотки не потрапляв,тупо кинули без пояснень,заблокуваши де тільки можна і все,ні я більше з ними ніяких справ мати не хочу,рахунок закрив ы кешбек хм на молоко залишив бо було меньше чим 100 гривень ,просив перевести на ЗСУ але ці жлоби відморозилися, а може це і добре що так вишло, а то два роки тупо жив в борг ну і звичайно вони на мені заробляли коли по картці були весь час рухи за переводи за розрахунки в магазинах та покупки через оплату частинами
Я был доволен работой банка до того момента пока не столкнулся с работой их тех поддержки.
Сначала пропала возможность перераспределять средства в приложении. Решил вопрос через техническую поддержку. Когда понадобилось это сделать во второй раз — а всё, уже нельзя. Но это мелочи. Основная проблема возникла когда приложение разрослось до невменяемых размеров при ограниченном функционале. 254 мегабайта при функционале который приват умудрился впихнуть в 125 или около того. По итогу приложение положило Blackview BV5900 3/32GB. Просто перестало запускаться в обычном режиме. Нужно было перезапустить телефон, чтобы запустить приложение. Техподдержка отморозилась — не наши проблемы, у нас всё нормально. А то, что сейчас совсем не то время чтобы менять телефон на новый — их вообще не смущает. Это плохо. Сейчас деньги уходят на совсем другие вещи. А с новым телефоном можно подождать.
ЗЫ. Приложения других банков работают нормально.
Сначала пропала возможность перераспределять средства в приложении. Решил вопрос через техническую поддержку. Когда понадобилось это сделать во второй раз — а всё, уже нельзя. Но это мелочи. Основная проблема возникла когда приложение разрослось до невменяемых размеров при ограниченном функционале. 254 мегабайта при функционале который приват умудрился впихнуть в 125 или около того. По итогу приложение положило Blackview BV5900 3/32GB. Просто перестало запускаться в обычном режиме. Нужно было перезапустить телефон, чтобы запустить приложение. Техподдержка отморозилась — не наши проблемы, у нас всё нормально. А то, что сейчас совсем не то время чтобы менять телефон на новый — их вообще не смущает. Это плохо. Сейчас деньги уходят на совсем другие вещи. А с новым телефоном можно подождать.
ЗЫ. Приложения других банков работают нормально.
- +
- +10
- Олексій Герасименко
- 4 листопада 2022, 16:43
- #
Пришло повідомлення що проблема вирішена банком, так звісно я поставив додаток і доступ був розблокований, і я підтвердив що проблема вирішена але так як ця шарашкина контора обійшася зі мною і думаю не тільки зі мною без пояснень викинули , робить їм негативну репутацію,відкривши додаток я не потрапив до свого особистого кабінету, а начеб то я новий кліент, так я запрошував в свій час людей до них і не всі вони ще встигли ативувати карти , та і залишався кешбек на момент блокування меньший чим 100 гривень я вирішив пройти реєєстрацію і відбити хоча б 100 гривень реферальних по силці запрошення яка це дозволяє,але як я і здогадувався вкінці реєстрації мені видало мов вибачте ми не можемо випустити карту для вас,тому я думаю що я поквапися з натисканням кнопки проблема вирішена,суть проблеми залишилась, котики можуть кинути в будь який момент і без всяких пояснень, тому не рекомендую цей недобанк
P.S Але треба напевне бачити і плюси від їх вчинку для себе,я більше не буду жити в борг і у мене зьявляться власні кошти,брати новы якысь кредити чи кредитки не планую в ближчому майбутньому, але і рекламувати цю шаоашкину кантору не буду теж як я раніше робив, репутацыя заробляэться роками, а втрачаеться в одну мить
P.S Але треба напевне бачити і плюси від їх вчинку для себе,я більше не буду жити в борг і у мене зьявляться власні кошти,брати новы якысь кредити чи кредитки не планую в ближчому майбутньому, але і рекламувати цю шаоашкину кантору не буду теж як я раніше робив, репутацыя заробляэться роками, а втрачаеться в одну мить
Да меня точно также кинул шманябанк на кредитный лимит, а потом вообще отказал в обслуживании по непонятной причине, доверие и репутация к этой шараге утрачена полностью. Мурчалки-бурчалки и игры с ухмыляющимся котом хорошо, а за ними обычные банковские шакалы скрываются
- +
- +12
- Олексій Герасименко
- 10 листопада 2022, 18:22
- #
Ну ось бачите це непоодинокі випадки, це політика недобанка тепер напевне
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в monobank
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.15 | 41.6493 |
EUR | 43.14 | 43.8404 |
Всі курси банку |
P.S В мене діє на даний момент пільговий періо, д до кінця жовтня місяця була заборгованість 500 з чимось гривень точно не скажу бо не можу подивитися тепер, але позвчора я зробив покупку на сайті розетка у іншого продавця на суму 1622 гривні і оплатив переказом на картку ФОП цього продавця в рахунок кредитних коштів сплативши комісію монобанку у розмірі 34 гривні, мені не зрозуміло чого таке відношення до своїх добросовісних клієнтів у банка, ніколи прострочок за весь час по кредиткі не мав та і ліміт кредитний основний був невеликий.
У мене одне запитання, яка у мене може бути в мене заборгованість коли діє пільговий період на даний час, неадекватна поведінка монбанка чи збої в їх скриленговій системі та некомпетентність служби підтримки мене шокувала чесно кажучи, тепер сто разів подумаю чи мати справи надалі з такою неблагонадійною шарашкиною канторою
Дійсно на поточний момент, ваша карта працює на погашення заборгованості, а вхід до додатка тимчасово обмежений.
Після погашення необхідно буде звернутись до підтримки, для уточнення інформації