моно здає позиції по якості
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 10
Накосячил — а виноват банк. А кто ж ещё?
- +
- 0
- Вадим Кирильчук
- 23 квітня 2021, 21:50
- #
Питання пару секунд. іншим банк допомагає, мені не захотів (
Его право не идти на поводу у клиентов работая себе в убыток.
- +
- 0
- Вадим Кирильчук
- 23 квітня 2021, 21:56
- #
Тут для банка збитку не було — через пустяк я втратив 300 грн, а банк їх заробив звичайно. якби не було помилки — він не заробив би, але на таких дурницях і заробляють…
- +
- +71
- Володимир ІТ
- 24 квітня 2021, 2:58
- #
Клиентоориентированность — это лояльное отношение к клиенту, являющееся инициативой именно продавца, в данном случае — банка. Требовать от него особого отношения к своей ситуации просто очень эгоистично и нагло. И тем более обижаться, если не получилось.
Рассмотрите эти 300 грн как относительно небольшую плату за вашу же ошибку и в будущем вы уж точно будете внимательней теперь.
Самое смешное, что скорее всего из-за этого отзыва вам вернут эту комиссию, но на будущее будьте проще и учитесь признавать ошибки и плату за них. В жизни это очень полезный навык.
Рассмотрите эти 300 грн как относительно небольшую плату за вашу же ошибку и в будущем вы уж точно будете внимательней теперь.
Самое смешное, что скорее всего из-за этого отзыва вам вернут эту комиссию, но на будущее будьте проще и учитесь признавать ошибки и плату за них. В жизни это очень полезный навык.
Как элегантно автор манипулирует ситуацией и отзывом, что бы банк вернул комиссии- браво)
Люди которые принимают решение уйти, просто берут и уходят без слов так сказать. С вашего отзыва видно, что вы ошиблись и сами понимаете, НО не понятно почему решили будто банк обязан вернуть платеж. Когда же отказали, вы с пышными фанфарами на сайте отзыв составляете, как уйдете и закроете все счета и депозиты тоже- вывод с этого лишь манипуляция/ шантаж банка
Люди которые принимают решение уйти, просто берут и уходят без слов так сказать. С вашего отзыва видно, что вы ошиблись и сами понимаете, НО не понятно почему решили будто банк обязан вернуть платеж. Когда же отказали, вы с пышными фанфарами на сайте отзыв составляете, как уйдете и закроете все счета и депозиты тоже- вывод с этого лишь манипуляция/ шантаж банка
- +
- +15
- Вадим Кирильчук
- 26 квітня 2021, 13:42
- #
- Корисний коментар
Дякую, все ок
Проблема смотрю решена. Я как-то месяц назад жене случайно с чёрной будучи в кредите 900грн отправил, хотя планировал с белой карты это сделать. Может и самому поныть и поклянчить, авось вернут комиссию.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в monobank
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 39.2 | 39.6699 |
EUR | 42.1 | 42.7095 |
Всі курси банку |
Я Моно почав користуватися через те, що там такі елементарні питання вирішувалися на користь клієнта. І навіть зараз часто читаю оди про те, як банк вирішив проблему аналогічну проблему. В моєму випаду цього не сталося.
Я чудово розумію, що дана ситуація цілком мій косяк, однак і банк себе позиціонує як такий, що завжди прийде на допомогу. А в такій пустяковій ситуації не захотів допомогти. Ну що ж, зроблю висновки для себе і як основним банком точно користуватися не буду. Як запасний нехай буде. Ще дочекатися терміну закінчення депозитів і вивести звідси кошти.
І надалі буду щоденні опуси від Олега Гороховського, яка в них класна служба підтримки, коли вирішують простенькі задачки. А по суті для мене він абсолютно нічим не відрізнився від інших банків в даній ситуації. Заробили 300 грн на нічому — молодці!
Передали дані колегам, розглянемо цей випадок в індивідуальному порядку.
Фахівець зв'яжеться з вами як буде інформація
Ще також ми передали ваше звернення в службу підтримки на перевірку якості проведення діалогу