Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
22-го сделал покупку на сайте фокстрот, оплатил картой моно, увидел этот товар дешевле у другого продавца, заказ отменил. Фокстрот вернул деньги почти сразу же.
сегодня ночью вижу повторное списание, звоню в фокстрот, говорят что это какой-то бред, списание было одно, и возврат, больше нечего нет.
Пишу в ликпей, та же песня.
Ну а что моно? говорит что сняли дважды но под всякими предлогами не может дать подтверждение этих платежей на своей стороне, предлагает открывать диспут на 120 дней.
Будь те осторожны и готовы к тому что банк будет блокировать деньги повторно, потому что в 3 ночи будет приходить к ним запрос
Все виноваты кроме моно)
уже есть сомнения в необходимости использования этого банка, проблем намного больше.
monobank
Відповідь банку
monobankua 24 травня 2020, 16:38
Позвольте детально проверить операции, что прошли по вашей карте. Написали вам в личные сообщения
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
papaevy 23 травня 2020, 22:50
Будьте внимательны при оплате товаров картой монобанка на сайте Пром.юа с помощью интернет-эквайринга. Эта операция в монобанке приравнивается к переводу средств на другую карту и при оплате кредитными средствами взимается комиссия 4%. Нет никаких предупреждений ни со стороны монобанка, ни Пром.юа о переводе средств с карты на карту. Даже если у Вас в настройках приложения отмечен запрет «Оплаты физлицу в Pos-терминале». К сведению, интернет-эквайринг и оплата в Pos-терминале это разные операции.
В ответе представитель монобанка «сожалеет
об отсутствии заранее информации о кодировке того или иного терминала, так как к ним приходит запрос на списание конкретной суммы. По опыту клиентов на Новой Почте, OLX. Prom.ua, и т.п. терминал зачастую будет настроен как перевод с карты на карту, так как сервис является посредником в переводах средств от получателя к отправителю».
То есть, монобанк сожалеет о том, что Вы оплачивая товар с помощью интернет-эквайринга на сайте пром.юа и подобных и оплачиваете ему 4% от суммы платежа при оплате кредитными средствами. Уведомлений о комиссии банка, «к сожалению», нет. В деталях такого платежа есть две противоречащих друг другу строчки: «Переказ на карту» и «Оплата в інтернеті».
В итоге, комиссия за оплату товара в интернете перекладывается на Клиента!
monobank
Відповідь банку
monobankua 24 травня 2020, 9:25
До совершения самой операции банк не может знать какой тип оплаты использует тот или иной ресурс. От компании приходит запрос на списание, сумма будет указана в момент подтверждения, но уже после самой оплаты мы видим, что операция проходит как перевод с карты на карту. В таком случае комиссия удерживается банком согласно тарифам.
Володимир Дутчак 23 травня 2020, 19:32
Користуюсь послугами банку півтора року, ніяких нарікань немає, так тримати далі.
monobank
Відповідь банку
monobankua 23 травня 2020, 20:45
Спасибі за теплі слова на нашу адресу :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
24 травня 2020, 14:30
Відгук підтверджений «Мінфіном» (на 24.05.2020).
Користувач надав документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
randim 22 травня 2020, 20:26
Надіслав у службу підтримки повідомлення про баг дизайні продукту (не «некрасиво», а «не працює» через те, що про це не подумали). В результаті вони через тиждень-через два пишуть листи із серії: «і так все супер». Пишу — не можу отримати договір. Вони у відповідь присилають інший договір який я і так можу отримати. Зняв відео і тестом написав простиню — пишуть «дякуємо за детальні пояснення» і ще раз прислали той самий інший договір який я і так можу отримати. Тикав конкретно в дати і назви договору — по ходу в якомусь редакторі поредагували дату і номер і прислали договір без електронних підписів. Адіще.
Служба підтримки може допомогти в тривіальних випадках. Будь-що хоч скільки небудь складне і вони пишуть «дякуємо за заявки» і копіпастять якийсь текст в якому ніби всі слова є що й в описі проблеми, тільки проблему не вирішує.
попросив позакривати всі мої «заявки», в мене більше ніяких проблем нема.
monobank
Відповідь банку
monobankua 23 травня 2020, 10:15
Просимо вибачення за саму ситуацію
Ми завжди намагаємося надавати тільки якісний сервіс.
Написали вам в особисті повідомлення для уточнення даних
Проблема вирішена
mcmakcim2002 22 травня 2020, 18:30
Сегодня мне вернули карту монобанка (5375 4141 1309 0392), которую я потерял 3 дня назад, но она была уже заблокированная. Единственную причину которую мне назвали это «На основе накопленной информации с разных источников». Возможно с ней что-то делали, но я тут причём!? Я считаю это не нормально! Мне сказали не восстановить, подтвердив свою личность, не перевыпустить карту больше нельзя, никогда! Прошу разобраться в моём вопросе и принять меры!
monobank
Відповідь банку
22 травня 2020, 19:28
К сожалению, мы не можем продолжить ваше дальнейшее обслуживание в нашем банке. На основе накопленной информации из разных источников банк принял решение об отказе в дальнейшем обслуживании.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ksiva22 22 травня 2020, 18:06
Хотел проверить будет ли браться комиссия за перевод денег с карты монобанк на карту Приват банка дочери, выбрали карту, набрали сумму, написало что комиссии нет, нажал далее, оно быстренько что то долей секунды моргнуло, и перескочило на другую страницу, сразу заподозрил что будет что то неладное, и решил отменить перевод, было активно две кнопки, Подтвердить, и Отменить, нажал отменить, и тут слышу звук клац, деньги улетели, и при этом вылазит кот, яйцами к верху, и надпись, произошёл сбой, попробуйте позже. Куда уже позже, когда тупой банк отправил уже деньги, а если бы я перепутал номер карты, и при отмене улетели деньги не дочке, а на чужую карту. Написали на поддержку, и эту тупари в место того что бы признать свой косяк, и исправить его, начали полоскать мозг тупыми переписками, типа распечатайте чек, идите в Приват, пытаясь вернуть свои деньги.
monobank
Відповідь банку
22 травня 2020, 19:28
Для детальной проверки информации, написали вам в личном сообщении.
yurchenkoyn 22 травня 2020, 9:48
Пользуюсь монобанком всего лишь 3 месяца. Уже с первого месяца начались проблемы, наложили арест на счёт из за штрафа в исполнительной службе. Штраф оплатил, исполнительная служба арест сняла, отправила письмо банку о снятии ареста но банк не снимает арест. Я связывался с исполнительной службо где мне сказали, что нужные документы о штрафе были отправлены банку. Что в итоге получается 3-й месяц не могу. воспользоваться своими деньгами. На просьбу связаться самим с исполнительной службой и разобраться с этим вопросом банк не отреагировал.
monobank
Відповідь банку
22 травня 2020, 14:36
Позвольте, пожалуйста, детально разобраться в ситуации.
Для детальной проверки информации, написали вам в личном сообщении.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Snnopy 22 травня 2020, 8:47
Читал посты, что приват и моно связанные, на которые представители банка отвечали: «Моно и Приват — это два разных юр. лица».
Недавно стал пользоваться Монобанком. И что я увидел, те шаблоны которые я создавал в привате в 2013-2014 годах автоматически подтянулись под мой аккаунт. Сразу видно откуда базу клиентов с данными залили.
monobank
Відповідь банку
22 травня 2020, 14:33
Шаблоны добавляются при указании вами адреса.
Если у нас есть заключен договор с компанией, то шаблон появится автоматически, как только будет добавлен адрес в разделе «Коммуналка и интернет».
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vasulokk 21 травня 2020, 21:10
я є учасником бета версії і там є сервіс Банка це як депозит з можливістю поповнення але кошти можна зняти тільки якщо розбити банку і коли розбиваєш то всі відсотки втрачаєш
monobank
Відповідь банку
22 травня 2020, 13:49
Нарахування відсотків за Банкою починається з першого дня, наступного за днем надходження коштів на депозитний рахунок, за кожен календарний день, виходячи з фактичної кількості днів у році.
Для перевірки інформації, написали вам в особистому повідомленні.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Елена Грязнова 21 травня 2020, 16:47
У мене є карта Монобанку. З 21.03.2020 року почалися незрозумілі списання коштів у розмірі 495 грн. і навіть не відображалося у моєму додатку Монобанк на телефоні. Про шахрайське списання коштів мені стало відомо лише 21.04.2020 року, коли це нарешті відобразилося у додатку. Я звернулася до менеджерів Монобанку, мені відповів Сергій, який написав, що списання здійснюються через регулярний платіж додатку Гугл Градієнт без підтвердження у самому додатку банку. До самого додатку я не прив'язувала картку Монобанку, вона підтягувалася автоматично, без мого дозволу. Я видалила з телефона додаток Гугл градієнт, звернулася зі скаргою до Гугл Градієнта, але 21.05.2020 року знову здійснилося списання коштів у сумі 495,00 грн без мого підтвердження. Я зателефонувала на гарячу лінію Монобанку і мені допомогли лише тим, що без мого дозволу заблокували мені мою карту. Монобанк в моєму випадку робить все без дозволу клієнта — підвязує кредитну карту до інтернет — сервісу, блокує карту без дозволу клієнта, але тільки не допомагає йому. Напевно у цьому банку не чули слова клінторієнтовність. Без мого дозволу і підтвердження у додатку було списано 1485 грн.
monobank
Відповідь банку
21 травня 2020, 16:51
Розуміємо, що сталася неприємна ситуація.
Ми автоматично не підв'язуємо картки до сервісів.
Для детальної перевірки інформації, написали вам в особистому повідомленні.
Проблема вирішена
yura269 21 травня 2020, 15:07
Відкрив депозит на суму близько 50к грн в монобанку на чорній карті, депозит закінчувався 18.05.2020 — жодних повідомлень про завершення депозиту чи дзвінка від монобанку не було, добре що не забув за нього, так як там стояла автопролонгація, закрив його 20.05.2020, обрав відділення в якому хочу зняти необхідну суму і вже 21.05.2020 я міг її забрати в касі банка, принаймні так писало на сторінці депозиту в додатку.

21.05.2020 йду до каси банку, кажу що хочу забрати депозит від моно, який попередньо замовив у вашому відділенні, і показую пароль, на що отримую відповідь «таких грошей немає в касі, їх потрібно попередньо замовляти...».

Дякую банку, що піклуєтесь про клієнтів і змушуєте бігати по всьому місту зі спробами забрати депозит
monobank
Відповідь банку
21 травня 2020, 16:22
Приносимо вибачення за цю ситуацію.
Вже передали інформацію відповідальним співробітникам, щоб доопрацювали момент з видачею депозиту саме в касах банку, який ви обрали. Обов'язково найближчим часом виправимо ситуацію.
Дійсно, у нас відсутнє інформування про закінчення депозиту, але навіть якщо депозит було автоматично продовжено, то ще протягом 2 днів його можна зняти.
Для допомоги у знятті депозиту, написали у вам в особистому повідомленні.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Marii 21 травня 2020, 0:36
Пользуюсь банкингом уже как год и очень довольна
Все подходит, по сравнению с другими банками, условия очень приятные. Спасибо ребята)
monobank
Відповідь банку
21 травня 2020, 16:24
Спасибо за ваш отзыв! :)
Мы очень стараемся!
Мінфін
Відповідь адміністратора
22 травня 2020, 17:54
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 22.05.2020).
Пользователь не предоставила доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что она является клиентом или пользовалась услугами monobank.
Проблема вирішена
Роман Кецман 20 травня 2020, 14:18
Поповнив карту в терміналі i box, помилково вибрав не ту карту (вибрав кредитну замість дебетової), одразу зрозумів помилку і звернувся в банк з проханням відмінити проплату і зарахувати на вірну картку. Ось уже третій день «тягнуть резину» нібито заявка опрацьовується.
Змушений буду звертатися в НБУ для оцінки дій моно банку. До цього випадку вважав моно банк надійним зручним і клієнтоорієнтованим.
monobank
Відповідь банку
20 травня 2020, 14:35
Ситуація дійсно неприємна, для розбору написали вам в особисті повідомлення.
Полезный комментарий
Роман Кецман 21 травня 2020, 15:16
Питання вирішилося «полюбовно», Монобанк частково задовільнив моє прохання, повернувши частину коштів (близько половини, решта лишилась для погашення заборгованості і виконання умов пільгового періоду, які я ітак вніс би до кінця місяця), за що їм респект!!! Нагадую що в даному випадку банк не заробив і не заробив би в подальшому жодної комісії чи відсотків, а просто втратив лояльність клієнта. Метою звернення на сайт Мінфін було привернути увагу відповідних працівників Монобанку, а не розводити «балаган». Вважаю тему вичерпаною, питання вирішеним, можна закривати, дякую за увагу))) P.S. monobank я у Вас вірив))
Был лимит 30000 грн. На рассрочку — 25000 грн.
Просрочек по платежам не было. Кредитов в других банках не имею.
После того оплатил коммуналку на пару тыщ скупился несколько раз в магазе прилетоло сообщение, что Вам установлено ограничение на дальнейшее использование кредитных средств, и в котором мне сообщили, что при погашении задолженности банк сможет пересмотреть свое решение.
У меня несколько карт разных банков, но такой фигни не было ни по одной карте. Хорошо же «Монобанк» относиться к своим клиентам! Сразу же пополнил карту, чтоб вернуть все использованные кредитные деньги.
Лимит был урезан до 0 грн после пополнения.
Была аннулирован лимит по рассрочке полностью. Я пошел делать покупки в АТБ и мне было отказано в оплате.
Хорошо, что у меня были наличные средства и я не выглядел полным дурраком на кассе из-за того, что не смог оплатить покупку картой Монобанка.
Ни смс уведомления не было об изменении лимита, ни звонка — это просто хамское и отвратительное отношение к клиентам, которые несут банку «золотые яйца».
При связи с оператором по горячей линии было очень неприятно услышать о том что это система так решила.
В итоге все, что можно было урезать — урезано.
Сомнительная и ненадожная кантора в которой робот считает лимит от потолка. наймите нормальных людей чтоб вам систему расчета исправили а не бестолковых школотронов с универа
monobank
Відповідь банку
monobankua 19 травня 2020, 20:39
Понимаем, как важно иметь дополнительный резерв денежных средств. Написали вам в личные сообщения для проверки данных
Более чем полгода пользуюсь картой монобанка — КАК ОСНОВНОЙ!!! Провожу все расчеты с ее помощью, все устраивало но вот захотел перейти полностью на моно банк, а мне не снизили кредитного лимит до 0 (был 20000). хотя во всех банках украины никогда не было отказа и даже предоставив справку о зарплате — более ...000 грн мне не удосужились дать даже 1000 грн кредита, да он то мне может и не понадобится. но вот было у меня пару раз что приходилось бежать искать айбокс что бы пополнить карту для осуществления покупок срочно, а его нет поблизости и кредитного лимита нет!!! И приходится переводить с карт другого банка. Перевод идет от 20мин, на кассе стоять столько времени ждать нет!
Обращаюсь к сотрудникам через вайбер а мне все дежурные фразы отписывают как будто я бомж последний — «пользуйтесь ею как основной и мы пересмотрим в дальнейшем ваш 0 лимит!!!»На данное время еду за границу опять обратился за пересмотром кредитного лимита, предлагаю проводить все валютные операции через карту монобанка все конвертации будут проходить на гривневой карте!!! А мне опять отвечают Вам не положен кредит!!! Я им выписку по карте приватбанка с зарплатой ...000 грн а мне говорят ваш доход слишком маленький для установления кредитного лимита!!! Да у Вас что только миллионеры обслуживаются?!!! Просто нет уже и желания с этими горе сотрудниками общаться — вот из за таких банки и разваливаются!!! Их не интересует его развитие а лишь зарплата!!! Несерьезный и сомнительный банк!
monobank
Відповідь банку
19 травня 2020, 20:12
Для более детальной проверки, написали вам в личные сообщения.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
kingcity 19 травня 2020, 16:47
Про «специфічні» взаємостосунки Привата і Моно чув вже не раз. Також неодноразово з`являлись відгуки та коментарі, у яких висловлювалась думка, що отримавши кред.ліміт у Приваті, можна втратити ліміт у Моно і навпаки. Навіть наводились конкретні приклади — як люди не могли отримати ліміт у Моно, поки мали кред.ліміт у Приваті. Але були і інші відгуки — від людей, які мали ліміт і там і там. Про власний досвід говорити не можу — я не клієнт Привата. У Моно обслуговуюсь майже від початку, жодних проблем ще не мав, ліміт отримав теж відразу і він вже кілька разів підвищувався. Скарг якихось на банк теж не маю, навпаки вважаю Моно цікавим проектом, що динамічно розвивається. Але для розширення світогляду хотілось би встановити істину — чи дійсно існує взаємовплив між наявністю та розміром кред.лімітів у Моно і у Приваті?
monobank
Відповідь банку
19 травня 2020, 17:30
Красно дякуємо за ваш відгук.
Ми готові покласти край питанню взаємодії ПриватБанку і монобанк. Це два різних банку, дві різні організації та абсолютно різні додатки. Отримання кредитного ліміту залежить від багатьох факторів. Наприклад, кредитної історії, інформація про яку надходить в банк від УБКІ (Українське бюро кредитних історій) і ПВБКІ (Перше Всеукраїнське Бюро Кредитних Історій), де вказані дані з усіх банків України.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Fedor Fedorin 19 травня 2020, 10:37
Монобанк на сьогодні самий кращій банк в Украіні. Швидко, зручно, надійно. Більш року є клієнтом банку і нема проблем. Хоч у рейтингу Приват по численності на першому місці. А проблем тільки і чути у ЗМІ про Приватбанк. І шо незадоволені заманюванням кредитними лемитами. Ви маєте мозок свій. Ментальність людей. Дорослі, а не розуміють, шо реклама, та бізнес завжди були, є та будуть обманом. А Монобанк зроблен шоб не було труднощів та незручностей.
monobank
Відповідь банку
19 травня 2020, 10:47
Красно дякуємо за відгук і вашу довіру.
Мінфін
Відповідь адміністратора
21 травня 2020, 12:49
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 21.05.2020).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами monobank.
Lebron4ik 19 травня 2020, 9:29
Не соглашусь со многими отзывами! Не знаю кем надо быть чтобы кредитный лимит дали меньше 5к, если у вас кредиты по всем кредитным офисам типа «Манивео» на что вы рассчитывали!?
Сам в основном пользуюсь личными средствами, в таком случае много плюсов, переводы на другие карты без%, пополнение счета без %, оплата коммунальных без%, любую оплату свыше 1к можно перевести в рассрочку под мизерный %, отличный кэшбэк
Спасибо вам за предоставление самых качественных услуг
monobank
Відповідь банку
19 травня 2020, 10:24
Спасибо большое, что нашли время написать нам такие приятные слова. Будем и дальше вас радовать.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
IRINA1987Klas 18 травня 2020, 6:31
Я бы хотела узнать на каком основании вы даёте кридиты? Как вы относитесь к тому что тому кому вы дали карту с лимитом в дальнейшем он не сможет платить Ваш кредит он не платежо способный
monobank
Відповідь банку
18 травня 2020, 16:54
Кредитный лимит устанавливается индивидуально для каждого клиента и зависит от многих факторов.
Решение принимается на основе расчета скоринговой модели.
Для детальной проверки информации, написали вам в личном сообщении.
sergkolomin 17 травня 2020, 22:43
Це типовий банк типу «швидкогрошей» заманюють людей отриманням кредитки з хорошим кредитним лімітом, а в підсумку отримуємо негативний результат.
В мене легальний ФОП, вирішив протестувати цей розкручений банк, який говорить що дає до 100К грн ліміту.
Вкрай засмучений тим, що витратив час даремно, перше при заповненні анкети був схвалений кредитний ліміт 40000 грн при отриманні виявилося що ліміт всього 5000, друге менеджер за стійкою банку яка знаходиться в тц сказала наступне, покористуйтеся картою місяць там може буде переглянутий ваш ліміт.
Закинув на карту 3000 для дрібних витрат, походи в магазин і тп, почав користуватися коштами, причому активно, через 3 дні користування надходить повідомлення про те, що ваш кредитний ліміт дорівнює 0, скуплявся у магазині и коли розраховувася на касі, не вистачало декількох гривень для оплати покупок, через що мене взяла люта злість, шо це за банк, який не може позичити 10 грн клієнту щоб мені не шукати найближчий термінал айбокса, щоб в нього запхати ті нещасні 10 грн, тощо пакет молока за 25грн не можна частково сплатити готівкою.

Питання, не типова це схема банку-пилососу, коли дали якийсь теоритичний кредитний ліміт, і в цьому випадку я почав користуватися картою, закинув на неї гроші хоч і не великі, забрали ліміт, для закриття карти потрібно анулювати рахунок тобто зняти кошти з банкомату заплатити % за зняття так як кас і відділень у банку немає і вуаля гроші на порожньому місці.
І я тримаю можливисть користуватися кредитними грошами лище час от часу, щоб не пхати готівку у термінал, а не жити повністю у кредит ще с процентами.
корочше тримати ще одну дебетну картку сенсу немає
monobank
Відповідь банку
18 травня 2020, 16:49
Розуміємо, що сталася неприємна ситуація.
Якщо в банк надходить інформація, яка може вплинути на розмір кредитного ліміту, то він може змінитися.
Це не остаточне рішення.
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні.

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.85 42.3496
EUR 49.29 49.95
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.85 42.3496
EUR 49.29 49.95
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝