Незручні зміни в меню оплати комунальних послуг
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 5
Дякую, надіслала листа з детальним покроковим описом проблем та скріншотами.
Наприклад, у розділі оплати за тепло с-ма вимагає внести ціле число як суму оплати, хоча я нічого не заборгувала. «0» (нуль) с-ма сприймає як некоректно внесені дані
Ну так правильно — нельзя заплатить 0 гривен. Оно всегда так было.
Ну так правильно — нельзя заплатить 0 гривен. Оно всегда так было.
АПД. Проблема вже вирішила без допомоги банку.
Але загалом проблема не в нулі, про нуль я знаю.
Тут питання в неможливості додатком узгодити факт неспожитої послуги та відповідно скасування опції самої сплати за це.
Ці 0 грн стосуються неспожитої послуги, неіснуючої для мене. Тобто, я нічого не заборгувала, але с-ма все одно вимагає внести число більше за 0.
І наступна незручність. Під графою з вже існуючими лічильниками є опція «додати інший лічильник» (якщо потрібно користувачу, бо мені ні, в мене немає ще одного лічильника). А далі також вимога оплати. І видалити цю опцію неможливо, на жаль.
Тобто, тут конфлікт с-ми обліку комунальної компанії і дублювання її фунціоналу банком.
КК бачить незмінні показники лічильників і не вимагає оплати. Додаток Моно також бачить, але оплату вимагає.
Насправді не проблема внести в цю стрічку показник 0000.1. Але це не проблема для мене, як користувачки додатком. А комунальна компанія, побачивши таку цифру в ОК, сприймає це як наслідок порушеного опломбування лічильника. І тоді настають штрафні санкції для користувача, нарахування за загальним тарфиом протягом щонайменше місяця.
Якщо ви сплачуєте комуналку через Монобанк, у вашому додатку, ймовірно, можуть з’явитись ті самі умови сплати. В мене все стало ок лише після 3-х переустановок додатку. Що воно було до того -- хтозна.
Але загалом проблема не в нулі, про нуль я знаю.
Тут питання в неможливості додатком узгодити факт неспожитої послуги та відповідно скасування опції самої сплати за це.
Ці 0 грн стосуються неспожитої послуги, неіснуючої для мене. Тобто, я нічого не заборгувала, але с-ма все одно вимагає внести число більше за 0.
І наступна незручність. Під графою з вже існуючими лічильниками є опція «додати інший лічильник» (якщо потрібно користувачу, бо мені ні, в мене немає ще одного лічильника). А далі також вимога оплати. І видалити цю опцію неможливо, на жаль.
Тобто, тут конфлікт с-ми обліку комунальної компанії і дублювання її фунціоналу банком.
КК бачить незмінні показники лічильників і не вимагає оплати. Додаток Моно також бачить, але оплату вимагає.
Насправді не проблема внести в цю стрічку показник 0000.1. Але це не проблема для мене, як користувачки додатком. А комунальна компанія, побачивши таку цифру в ОК, сприймає це як наслідок порушеного опломбування лічильника. І тоді настають штрафні санкції для користувача, нарахування за загальним тарфиом протягом щонайменше місяця.
Якщо ви сплачуєте комуналку через Монобанк, у вашому додатку, ймовірно, можуть з’явитись ті самі умови сплати. В мене все стало ок лише після 3-х переустановок додатку. Що воно було до того -- хтозна.
Првіт, Монобанк! Питання я вже вирішила без допомоги спеціалістів.
Допомогло кількаразове перевстановлення додатку. Можливо, це була системна помилка. Скріншоти минулої проблеми я надіслала на адресу банку. Можливо, вони допоможуть зрозуміти суть проблеми, якщо іще в когось з’явиться подібне питання.
Допомогло кількаразове перевстановлення додатку. Можливо, це була системна помилка. Скріншоти минулої проблеми я надіслала на адресу банку. Можливо, вони допоможуть зрозуміти суть проблеми, якщо іще в когось з’явиться подібне питання.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в monobank
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.33 | 41.8305 |
EUR | 46 | 46.7093 |
Всі курси банку |
У додатку з’явились опції, які заважають коректно внести дані та здійснити оплату за послуги. Наприклад, у розділі оплати за тепло с-ма вимагає внести ціле число як суму оплати, хоча я нічого не заборгувала. «0» (нуль) с-ма сприймає як некоректно внесені дані. До того ж с-ма Монобанк чомусь самовільно змінила показники моїх лічильників, змінивши на незначну, але хибну цифру. Ці значення мали би підтягуватись автоматично, дублюючи ті, якими послуговується комунальна компанія). Тим часом у КК є правильні дані, а додаток Монобанк з якоїсь причини змінив їх, що дуже прикро. Саме через це неможливо врешті здійснити оплату — не підтягуються всі значення. Буду рада, якщо представники банку роз’яснять як вирішити цю проблему.
Написали вам в особистому повідомленні