Якщо несподівано втратив свій телефон - навіть не можеш новий придбати, бо немає через що підтвердити платіж.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 26
- +
- 0
- anatoliiukr
- 28 серпня 2020, 19:06
- #
Получается, что приват24, не заботится об безопасности своих клиентов, а монобанк, только в целях безопасности его не делает?
На самом деле и приват и моно используя двухфакторную аутентификацию по смс уже подвергают риску своих клиентов...никто в мире не использует смс ...надёжней только аппаратные токены yubikey 5 например
- +
- 0
- Рататуй Рататуевич
- 28 серпня 2020, 21:52
- #
Нуу теоретически симку можно увести. Если не привязана к паспорту, риск сильно возрастает. Куча народа пострадала, в основном у кого Лайф. Украдено немеряно бабла.
Непонятно «вирішив ТЕРМІНОВО придбати телефон» - посылки идут 1-3 месяца + ограничения в стоимости!
Купить андроид, если припекло - 1000 грн., можно даже б/у на ОЛХ. Но Вы решили идти тернистым путем, занимаясь переводом с одного банка в другой, затем пополнениями через терминалы... - зачем???
Купить андроид, если припекло - 1000 грн., можно даже б/у на ОЛХ. Но Вы решили идти тернистым путем, занимаясь переводом с одного банка в другой, затем пополнениями через терминалы... - зачем???
- +
- 0
- volodyslav
- 28 серпня 2020, 19:29
- #
Ви не праві. Якщо Ваші посилки йшли до Вас 3 місяці - то мені дуже цікаво чому... За п'ятирічну історію користування Аліекспрессом, найдовше, що мені надходили посилки - місяц. Зазвичай це 2, ну 3 неділі, це максимум... Спілкувався з людьми на форумах, перед придбанням - за 11 днів доходило ось у липні місяці.
Навіщо мені телефон за 1000гривень, не смішіть.. Чи то анекдот такий? Може я не зрозумів.
Навіщо? Бо я отримав гроші готівкою, і вирішив що час оновити телефон на той, який планував ще з травня місяця. Далі перводив з банку в банк, бо мені співробітники банка не сказали, що можна підтвердити за допомогою СМС... Хто ж знав? Я завжди підтверждував у додатку. А ось як тут сповістили співробітники - можна обрати спосіб підтверждення.
Навіщо мені телефон за 1000гривень, не смішіть.. Чи то анекдот такий? Може я не зрозумів.
Навіщо? Бо я отримав гроші готівкою, і вирішив що час оновити телефон на той, який планував ще з травня місяця. Далі перводив з банку в банк, бо мені співробітники банка не сказали, що можна підтвердити за допомогою СМС... Хто ж знав? Я завжди підтверждував у додатку. А ось як тут сповістили співробітники - можна обрати спосіб підтверждення.
С Китая мне приходило за 11 дней...а с Броваров (розетка)-12 дней
- +
- +35
- volodyslav
- 28 серпня 2020, 22:13
- #
Саме розетка, чи може продавець третя особа що працює на платформі розетки? Це різні речі)) Мені розетка швидко доставляє все, а от продавці.... не хочу казати))
- +
- +5
- ivandanilich
- 28 серпня 2020, 22:29
- #
Что за бред, зачем покупать какой-то хлам из-за того что прогу нельзя запустить на эмуляторе??
разработчики болваны - чистый эмулятор андроида безопасней чем телефон нашпигованный кучей дерьмовых прог с маркета. Проверку на эмуя\лятор обойти не проблема
разработчики болваны - чистый эмулятор андроида безопасней чем телефон нашпигованный кучей дерьмовых прог с маркета. Проверку на эмуя\лятор обойти не проблема
- +
- +5
- volodyslav
- 28 серпня 2020, 23:33
- #
Так проблема навіть не в цьому - є підтвердження через СМС, про яке підтримка у телеграмі навіть не сказала нічого...
Эмулятор опасен для самого банка, так как там полно фейк апи и проще взломать приложение. Не считая, что доступен дебагер и можно делать отладку - банкам этого не хочется. А вообще можно скрыть, что это эмулятор, но это уже другая история.
- +
- +5
- volodyslav
- 28 серпня 2020, 19:35
- #
Я дуже вдячний співробітникам банка, які відповіли тут (на Мінфіні) про те, що є можливість підтвердження за допомогою СМС. Підтримка у Телеґрамі про це не казала і навіть не згадувала… Тепер знатиму… От би знав про це годинку-півтори тому
Коли я зайшов до додатку, то мені наново запропонувати залоґінитися — я увів номер, чекаю смс…
Два года пользовался банком и вдруг решил подождать СМС?
Два года пользовался банком и вдруг решил подождать СМС?
- +
- +15
- volodyslav
- 29 серпня 2020, 9:32
- #
Що? Який сенс Вашого коментаря? Він безґлуздий. Так, вирішив почекати. Як і завжди, при лоґіні. Чекаю смс...
- +
- +7
- volodyslav
- 29 серпня 2020, 9:33
- #
В емуляторі у додатку я був уже авторизований, але коли зайшов у самий потрібний момент - виявилося, що авторизацію мені скинули. Я ж не думав, що з метою безпеки, думав емулятор винний, якісь там в нього проблеми..
І, якщо Ви пагано читаєте, то сповіщаю Вас про те, що два роки я користувався банком З ОДНОГО ҐАДЖЕТУ.
І, якщо Ви пагано читаєте, то сповіщаю Вас про те, що два роки я користувався банком З ОДНОГО ҐАДЖЕТУ.
Ой, внезапно выяснилось что отзыв чуть лишен деталей и мой комментарий имеет смысл.
що два роки я користувався банком З ОДНОГО ҐАДЖЕТУ
И сколько СМС за это время было получено от банка?
Когда пишешь отзыв надо писать не свои никому не нужные эмоции, а последовательность действий, ожидаемые реакции и собсвенно сами проблемы — чтобы у читателя не воникало комментариев которые якобы не имеют смысла.
Никому не интересно что ты потерял телефон — но ты не написал где ты запустил новое приложение Монобанка.
Изначально проблема вообще не в том телефон был утерян и это якобы стало причиной проблемы, а в том что ты пытался совершить покупку без телефона — в эмуляторе. О чём мы узнаем где-то позже. Стояло бы приложение Монобанка на телефоне — ты спокойно сделал бы покупку. Ты захотел сделать её через эмулятор.
що два роки я користувався банком З ОДНОГО ҐАДЖЕТУ
И сколько СМС за это время было получено от банка?
Когда пишешь отзыв надо писать не свои никому не нужные эмоции, а последовательность действий, ожидаемые реакции и собсвенно сами проблемы — чтобы у читателя не воникало комментариев которые якобы не имеют смысла.
Никому не интересно что ты потерял телефон — но ты не написал где ты запустил новое приложение Монобанка.
Изначально проблема вообще не в том телефон был утерян и это якобы стало причиной проблемы, а в том что ты пытался совершить покупку без телефона — в эмуляторе. О чём мы узнаем где-то позже. Стояло бы приложение Монобанка на телефоне — ты спокойно сделал бы покупку. Ты захотел сделать её через эмулятор.
Вообще всё было написано. Стоило внимательней прочитать стартовое сообщение. Я, к примеру, вообще не люблю пользоваться телефонным банкингом. Предпочитаю ПК, а не вот это таскать туда-сюда ползунок, тыкать на кнопочки на экране.
Вообще всё было написано.
1. Заголовок про потерю телефона и как следствие якобы невозможность сделать платеж — на самом деле проблема в запуске приложения на эмуляторе.
2. Пишет о запуске на эмуляторе но не упоминает этот факт. Про это где-то там дальше и то мимоходом. Что проблема именно в этом стало понятно уже из комментариев где автор сказал что проблема именно в эмуляторе.
Мы читая отзыв не должны распутывать шараду, мы должны со слов ясно понимать что он хотел сделать, что получилось в итоге и в чём конкретно косяк банка. Оказывается что «косяк банка" в том что приложение нельзя запускать на эмулятор. Удивительно что автор этого не знал, хотя любой интересующийся вопросом знает что Монобанк против запуска приложения в эмуляторе.
Ну и просто неприятно читать не очень умные разглогольствования на счёт того что автору жалко денег на временный телефон или запуск приложения на чужом телефоне как временный вариант решения проблемы. Он так дорожит своей безопасностью но отрицает право банка точно так же дорожить своей и блокировать запуск на эмуляторе.
1. Заголовок про потерю телефона и как следствие якобы невозможность сделать платеж — на самом деле проблема в запуске приложения на эмуляторе.
2. Пишет о запуске на эмуляторе но не упоминает этот факт. Про это где-то там дальше и то мимоходом. Что проблема именно в этом стало понятно уже из комментариев где автор сказал что проблема именно в эмуляторе.
Мы читая отзыв не должны распутывать шараду, мы должны со слов ясно понимать что он хотел сделать, что получилось в итоге и в чём конкретно косяк банка. Оказывается что «косяк банка" в том что приложение нельзя запускать на эмулятор. Удивительно что автор этого не знал, хотя любой интересующийся вопросом знает что Монобанк против запуска приложения в эмуляторе.
Ну и просто неприятно читать не очень умные разглогольствования на счёт того что автору жалко денег на временный телефон или запуск приложения на чужом телефоне как временный вариант решения проблемы. Он так дорожит своей безопасностью но отрицает право банка точно так же дорожить своей и блокировать запуск на эмуляторе.
- +
- +15
- volodyslav
- 29 серпня 2020, 19:54
- #
Розмову з тобою закінчено. Я нічого не зобов'язаний знати. Якщо я опинився із кнопочним телефоном і хочу підтвердити свою покупку з картки - я маю право це зробити. І як виявилося - у банка Є ТАКА МОЖЛИВІСТЬ. Мені виявляється ніякого емулятору і не потрібно було!
Тільки от ПІДТРИМКА не сказала, що існує спосіб підтвердження ЧЕРЕЗ СМС. Це виявилося аж тоді, коли я написав тут і мені відповіла вже компетентна людина.
Тільки от ПІДТРИМКА не сказала, що існує спосіб підтвердження ЧЕРЕЗ СМС. Це виявилося аж тоді, коли я написав тут і мені відповіла вже компетентна людина.
Я, к примеру, вообще не люблю пользоваться телефонным банкингом.
Значит Монобанк не для тебя. Но это не значит что мобильный банкинг это плохо, неудобно или несекьюрно. На вкус и цвет…
Предпочитаю ПК, а не вот это таскать туда-сюда ползунок, тыкать на кнопочки на экране.
А на компьютере ты конечно же работаешь в консольном приложении с командами аналогичными vi. Или может клиент-банк чуть поновее и уже был написан на Турбо-С, умеет отрисовывать формы с полями по которым можно бегать клавишей Tab? :D
Значит Монобанк не для тебя. Но это не значит что мобильный банкинг это плохо, неудобно или несекьюрно. На вкус и цвет…
Предпочитаю ПК, а не вот это таскать туда-сюда ползунок, тыкать на кнопочки на экране.
А на компьютере ты конечно же работаешь в консольном приложении с командами аналогичными vi. Или может клиент-банк чуть поновее и уже был написан на Турбо-С, умеет отрисовывать формы с полями по которым можно бегать клавишей Tab? :D
- +
- 0
- volodyslav
- 29 серпня 2020, 19:52
- #
У мене НЕМАЄ телефону!!!!!! Що ти верзеш??? *Стояло бы приложение Монобанка на телефоне — ты спокойно сделал бы покупку. Ты захотел сделать её через эмулятор.* Так воно і стоїть, а телефон - втоплений. Все написано. Треба просто читати уважніше.
- +
- +15
- volodyslav
- 29 серпня 2020, 19:56
- #
*И сколько СМС за это время было получено от банка?*
І до чого тут це?) Багато. Телефон перепрошивався, телефон оновлювався — багато авторизацій було. І? Що далі? Де Ви втратили лоґчну ланку? Телефон втоплений
І до чого тут це?) Багато. Телефон перепрошивався, телефон оновлювався — багато авторизацій було. І? Що далі? Де Ви втратили лоґчну ланку? Телефон втоплений
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в monobank
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.8 | 42.3298 |
EUR | 43.75 | 44.4306 |
Всі курси банку |
На початку серпня сталося таке, що я втратив свого телефона. Пройшов час, деякий період я був так би мовити «не в соціумі» (самі розумієте, як складно без телефона у наші часи). Користувався тимчасово Монобанком через емулятор Андроїду на ПК.
Кілька днів тому, отримав вільні гроші та вирішив ТЕРМІНОВО придбати телефон. Купувати вирішив на Алі, як завджи, тому нічого не підозрюючи, перевів з Приватівської карти частину сумми на Монобанк, а далі мав йти до IBox терміналу, та закинути на карту іншу частину суми.
Коли я зайшов до додатку, то мені наново запропонувати залоґінитися — я увів номер, чекаю смс… і нічого. Тисну «подзвонити»… і нічого. Пишу у підтримку, хвилин 15 пройшло — кажуть мені, що доступ з емулятору мені заблоковано. Я пишу про те, що НАРАЗІ, саме ЗАРАЗ намагаюся через Монобанк ОПЛАТИТИ замовлення, у якому КУПЛЯЮ собі телефон… Кажу, що мені робити? У Вас немає ані веб-банкінґу, ні телефон-банкінґу (підтвердження за СМС, або по дзвінку придбань, що робляться в інтернеті)… Гроші вже перевів на карту (частину дяка Богові), що робити? Мені кажут:
«В нас немає інтернет-банкінґу саме для Вашої безпеки… Ви можете попросити в когось із друзів телефон, аби встановити монобанк, зайти зі свого акаунту та підтвердити платіж?»
Серйознно? Тобто перше ви вважаєте небезпечним, а заходити зі свого акаунту із чужого телефона — безпечним? Заходити з чужого телефону безпечніше, ніж через емулятор, який я встановлюю НА СВІЙ ПК, а не на ЧУЖИЙ ТЕЛЕФОН?
Виходить, що це замкнуте коло. Ти не маєш телефону, твої гроші на картці Монобанку, ти хочеш придбати телефон у інтернет-магазині, банк НЕ ДАЄ тобі цієї можливості… Ну, і що робити? Я без задьної думки написав, що доведеться йти, переводити гроші на приват через банкомат, і платити через приват. Писав це зі смутком, бо приватом вже взагалі майже не користуюся (тільки для якихось державних виплат і тд). Все перевів на моно, бо дуже любив і ЛЮБЛЮ банк.
Я розумію, що моя ситуація — неординарна. Я не маю ні родичів, ні друзів, які могли б дати свій телефон, та і я не дуже хотів би, через чужий пристрій заходити до свого банкінґу. Я дуже люблю вас, і ставлю 5 зірок, бо окрім цього недорозуміння — більше ніколи нічого не було.
Я більше ратую на операторів, які справді виглядали абсолютно безпомічно у моїй ситуації, а в кінці навіть сказали дуже цікаве «Вам ніхто не забороняє користуватися приватом». Це звучало дуже дивно, бо ви набагато кращі за приват. Чому, замість якогось компромісу, банк просто каже мені — «Йдіть платіть приватом». Я не хочу. Хочу монобанком. І надалі хотітиму. Певен, що це помилка операторів. Якийсь вихід із ситуації знайти можна було. Дуже прикро, бо осад лишився.
Як приїде телефон — все повернеться на своє місце. Але тепер буду більше тривожитися, втратою (можливою) свого телефону.
Дійсно, з метою безпеки збереження клієнтських даних увійти в додаток через емулятор відсутня можливість.
При цьому, при підтвердженні платежу, якщо потрібно, можна обрати варіант «Підтвердити за допомогою смс».
Це обирається на екрані підтвердження.
Для детальної перевірки консультації нашими співробітниками — написали вам в особистому повідомленні.