Якщо несподівано втратив свій телефон - навіть не можеш новий придбати, бо немає через що підтвердити платіж.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в monobank
| Валюта | Купівля | Продаж |
| USD | 42 | 42.3693 |
| EUR | 49.23 | 49.9301 |
| Всі курси банку | ||
На початку серпня сталося таке, що я втратив свого телефона. Пройшов час, деякий період я був так би мовити «не в соціумі» (самі розумієте, як складно без телефона у наші часи). Користувався тимчасово Монобанком через емулятор Андроїду на ПК.
Кілька днів тому, отримав вільні гроші та вирішив ТЕРМІНОВО придбати телефон. Купувати вирішив на Алі, як завджи, тому нічого не підозрюючи, перевів з Приватівської карти частину сумми на Монобанк, а далі мав йти до IBox терміналу, та закинути на карту іншу частину суми.
Коли я зайшов до додатку, то мені наново запропонувати залоґінитися — я увів номер, чекаю смс… і нічого. Тисну «подзвонити»… і нічого. Пишу у підтримку, хвилин 15 пройшло — кажуть мені, що доступ з емулятору мені заблоковано. Я пишу про те, що НАРАЗІ, саме ЗАРАЗ намагаюся через Монобанк ОПЛАТИТИ замовлення, у якому КУПЛЯЮ собі телефон… Кажу, що мені робити? У Вас немає ані веб-банкінґу, ні телефон-банкінґу (підтвердження за СМС, або по дзвінку придбань, що робляться в інтернеті)… Гроші вже перевів на карту (частину дяка Богові), що робити? Мені кажут:
«В нас немає інтернет-банкінґу саме для Вашої безпеки… Ви можете попросити в когось із друзів телефон, аби встановити монобанк, зайти зі свого акаунту та підтвердити платіж?»
Серйознно? Тобто перше ви вважаєте небезпечним, а заходити зі свого акаунту із чужого телефона — безпечним? Заходити з чужого телефону безпечніше, ніж через емулятор, який я встановлюю НА СВІЙ ПК, а не на ЧУЖИЙ ТЕЛЕФОН?
Виходить, що це замкнуте коло. Ти не маєш телефону, твої гроші на картці Монобанку, ти хочеш придбати телефон у інтернет-магазині, банк НЕ ДАЄ тобі цієї можливості… Ну, і що робити? Я без задьної думки написав, що доведеться йти, переводити гроші на приват через банкомат, і платити через приват. Писав це зі смутком, бо приватом вже взагалі майже не користуюся (тільки для якихось державних виплат і тд). Все перевів на моно, бо дуже любив і ЛЮБЛЮ банк.
Я розумію, що моя ситуація — неординарна. Я не маю ні родичів, ні друзів, які могли б дати свій телефон, та і я не дуже хотів би, через чужий пристрій заходити до свого банкінґу. Я дуже люблю вас, і ставлю 5 зірок, бо окрім цього недорозуміння — більше ніколи нічого не було.
Я більше ратую на операторів, які справді виглядали абсолютно безпомічно у моїй ситуації, а в кінці навіть сказали дуже цікаве «Вам ніхто не забороняє користуватися приватом». Це звучало дуже дивно, бо ви набагато кращі за приват. Чому, замість якогось компромісу, банк просто каже мені — «Йдіть платіть приватом». Я не хочу. Хочу монобанком. І надалі хотітиму. Певен, що це помилка операторів. Якийсь вихід із ситуації знайти можна було. Дуже прикро, бо осад лишився.
Як приїде телефон — все повернеться на своє місце. Але тепер буду більше тривожитися, втратою (можливою) свого телефону.
Дійсно, з метою безпеки збереження клієнтських даних увійти в додаток через емулятор відсутня можливість.
При цьому, при підтвердженні платежу, якщо потрібно, можна обрати варіант «Підтвердити за допомогою смс».
Це обирається на екрані підтвердження.
Для детальної перевірки консультації нашими співробітниками — написали вам в особистому повідомленні.