Тех. підтримка жахлива...
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Так як CVV код змінюється автоматично, я здійснив декілька невдалих спроб оплати, потім в додатку прийшло сповіщення, що кількість спроб перевищена. Написав в ТП, мені пів години крутили голову про те шо то проблема в браузері, терба міняти браузер і без цього нічого не получиться навіть якшо іншу картку, інша картка запрацювала без проблем, дані першої карки я перевіриз 10 разів — вони були вірні. Як би там не було навіть в тому місці де він писав що для іншої карти також необхідно чистити кеш / міняти браузер — вже помилка, бо інша карта привязалась без проблем. http://prntscr.com/rt2nt2
Відповідь банку
monobankua
5 квітня 2020, 9:51
Ми завжди намагаємося надавати тільки якісний сервіс. Хочемо проаналізувати ваші діалоги зі співробітниками та виправитися. Написали вам в особисті повідомлення, для уточнення контактних даних
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Коментарі - 7
- +
- +41
- Сергей Руденко
- 4 квітня 2020, 23:48
- #
Ребята просто супер работают.не пишите ерунду,
у меня при переводе с альфы на моно повисли 50000 т за два часа ребята все нашли
у меня при переводе с альфы на моно повисли 50000 т за два часа ребята все нашли
Та нормальна в них підтримка.
Так, буває...проскакують заготовлені фрази, але в основному включають думалку.
Хочете живого спілкування? то не пишіть у месенджері, а зателефонуйте. Уникнете бота.
Так, буває...проскакують заготовлені фрази, але в основному включають думалку.
Хочете живого спілкування? то не пишіть у месенджері, а зателефонуйте. Уникнете бота.
А что в ответе поддержки не так?
дані першої карки я перевіриз 10 разів — вони були вірні
Ты же сам пишешь что ввел неверный CSC.
дані першої карки я перевіриз 10 разів — вони були вірні
Ты же сам пишешь что ввел неверный CSC.
Так в тому й то справа що в додатку вистрибує - перевищений ліміт, пишу в підтримку вони мені годину розповідають шо треба міняти браузер і читсити кеш... Навіть якщо іншу карту моно вбивати - всерівно треба кеш чистити чи міняти браузер. Я нічого не чистив і не міняв - інша карта без пробелм запрацювала. То все таки проблема в не в кеші і не вбраузері, то навіщо байки людям розповідати по 10 разів одне і теж, забирати купу часу, якшо сам некомпетентний менеджер.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в monobank
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.7 | 42.1852 |
EUR | 43.33 | 44.0296 |
Всі курси банку |