Мінфін - Курси валют України

Встановити

Безпека чи кешбек ?

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Андрій Тарасович 3 березня 2020, 1:23
Інцидент, який примусив замислитись. 22.01 при знятті готівки з картки монобанку через банкомат Аваль, трапилась поширена останнім часом проблема. Кошти з балансу були зняті, а банкомат кошти не видав. З'явилось повідомлення про поломку. Одраху зв'язався з банком Аваль, котрі порадили повідомити монобанк про проблему для відміни оплати та очікувати інкасації банкомату для виявлення не виданих коштів. Служба підтримки мене вислухала, проблему ніби зафіксували. Далі ми чекаємо повернення коштів від Авалю та відміни платежа на протязі 13 днів. Біля 10 днів очікування, на мої питання про стан вирішення проблеми — отримував копіпасти одного й того ж тексту з очікування та гадання мені інформації в разі її появи. Оскільки я клієнт банку Аваль, де отримую з/п, то так чи інакше буваю в відділенні досить часто. Вирішив (оскільки був певен в їх непорядності) вияснити ситуацію в них, де отримав відповідь, що монобанку не подавав абсолютно ніяких заяв чи заперечень чи будь-чого на рахунок оплати і тому (що логічно в принципі) вони не можуть відмінити оплату про помилковість якої навіть не знають. Телефонуємо на гарячу лінію монобанку. Оператор гаряче розповідає мені про очікування відміни оплати від райффайзен. На мій аргумент про відсутність скарги, та неповідомляння банку аваль просить хвилинку для уточнення інформації.
Так, дійсно. БАчу кошти вже переведені безповоротно — втішує мене. На питання які наступні дії, обіцяє скаргу в платіжну систему та розгляд 60 днів. Питаю навіщо ускладнювати так ситуацію, якщо аваль готовий був повернути кошти. Не дозволяє регламент. ОК. Прошу надати мені номер вхідної заяви, або скарги або щось інше, для впевнення в фіксації моєї проблеми — номерація не ведеться, такої інформації надати мені не можуть. Прошу адресу для написання письмової заяви або рекомендованого листа для тої ж фіксації скарги… на жаль регламент…
П.С. НІчого поганого про послуги чи їх якість в банку Монобанк сказати не можу, оскільки крім цієї ситації нюансів не було. Але в майбутньому обираючи між кешбеком та безпекою власних коштів — оберу друге. Дякую за увагу.
monobank
Відповідь банку
monobankua 3 березня 2020, 19:04
Ми розуміємо, що склалася неприємна ситуація, з якою не хотілося б зіткнутися. Ми діємо згідно з всіма правилами, на жаль, це не так швидко, як хотілося б. Необхідні певні процедури для проведення претензійної роботи в платіжній системі. На зараз ми сформували всі необхідні документи та передали в платіжну систему, чекаємо відповідь. Як тільки отримаємо відповідь, відразу її надамо.

Коментарі - 1

+
+10
Владимир Пчелко
Владимир Пчелко
3 березня 2020, 7:09
#
Банк хорош на словах. Мне вот даже обещанного образца заявления в полицию не прислали, прошло больше полу-года…
Забыли? До…
5000грн ушло в никуда — из-за бестолковой системы безопасности банка.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41 41.4903
EUR 44.95 45.4504
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41 41.4903
EUR 44.95 45.4504
Всі курси банку