Мінфін - Курси валют України

Встановити

Подяка

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Irenka77 21 листопада 2019, 23:59
Хочу висловити подяку Монобанку! Користуюсь карткою біля 2-ох місяців, усе гаразд, проблем не було, звичайно розраховувалась за що було потрібно. А нещодавно на мене було здійснено шахрайську атаку, взломали акаунти, дістали доступ до інформаціі на мому телефоні з привату вкрали кошти, а з монобанку не змогли, не до кінця розумію систему захисту, але спрацювало! Також допомогла служба підтримки, справа в тому що шахраі отримали доступ до мого номеру киівсар, увімкнули переадресація, я не могла ні дзвонити зі свого номера, ні інтернету не було, тільки бачу що смс-ки з кодами приходять… Почала у паніці дзвонити у банки з номера чоловіка, у приваті мені просто сказали що нічим не можуть допомогти, так як потрібно дзвонити зі свого номера і ніякі пояснення, що мій номер «взломано» не доходили. Хоч я просила лише заблокувати карти. У монобанку відразу ввійшли в моє положення та за номером карти заблокували іі. Я потім ще 100 раз дзвонила )) так як шахраі не покидали спроб, а я дуже переживала, але кожного разу все перевіряли та спілкувались. Ось такі справи, тепер думаю, що потрібно взагалі «завязувати» з приватом…
Монобанк — ще раз дуже вдячна за підтримку та захист!
monobank
Відповідь банку
monobankua 22 листопада 2019, 15:13
Дякуємо за ваш відгук і оцінку нашої роботи!

Коментарі - 16

+
0
Владимир Пчелко
Владимир Пчелко
22 листопада 2019, 8:14
#
А у меня наоборот, с моно-карты деньги украли неблагополучные родственники — в СБ моно работают бараны! У меня есть этому подтверждение.

С вашего фин номера может позвонить 3ие лицо — представится вами — и в СБ моно-банка ничего не екнет — с вашей карты после этого могут увести средства.

Заявку в полицию не делал — т.к. родственички, которых теперь не то что на пушечный выстрел не подпускаю теперь.
+
0
Dаrk Lite
Dаrk Lite
22 листопада 2019, 9:30
#
Если не секрет каким способом украли
+
0
Владимир Пчелко
Владимир Пчелко
22 листопада 2019, 9:35
#
Я вроде описал

Пока спал. Воспользовались моим смартфоном, сначала звонили в тех поддержку, представлялись мною, и потом тупо в наглую сделали перевод через приложиние монобанка.

Монобанк на первом этапе мог заблокировать карту.

Обнаружил пропажу недели полтора спустя — когда все разъехались, ибо картой не пользовался это время.
Разбор полетов — запись звонков показала что до списания средств в тех поддержку банка с моего телефона звонили мои родственники.

Писать тут отзыв жалобу — ничего не вернули — пришлось за свои средства возмещать ущерб
+
+15
Anrey12
Anrey12
22 листопада 2019, 10:11
#
Пароль на смартфон уже поставили? А в принципе, перевести на «неблагополучных родственников» тоже вариант-
+
0
Владимир Пчелко
Владимир Пчелко
22 листопада 2019, 10:26
#
Какой пароль? Спал — палец приложили к телефону. Отлично телефон разблокируется.

И вообще мой посыл по поводу СБ монобанка, как и они реагируют.
+
+15
Anrey12
Anrey12
22 листопада 2019, 12:22
#
Тогда тем более пароль нужен.Или смените палец...
+
0
Владимир Пчелко
Владимир Пчелко
22 листопада 2019, 15:55
#
О да?
+
+15
BarDuck
BarDuck
22 листопада 2019, 11:30
#
Дивна ситуація виникає, ви звинувачуєте банк в тому, що ви залишили десь телефон, хтось ним скористався, а банк винний, що не провів ідентифікацію по голосу, чи як це розуміти?
  Не знайшов в законодавстві пункту, де вказано, що банк має проводити ідентифікацію по голосу...
+
0
Владимир Пчелко
Владимир Пчелко
22 листопада 2019, 15:55
#
Претензия к СБ банка
При звонке с финансового номера не провели идентификацию клиента
+
+15
BarDuck
BarDuck
25 листопада 2019, 10:50
#
Ідентифікація не проводиться при дзвінку з фінансового номеру, для цього і існує поняття ФІНАНСОВОГО номеру. Це ще на кожного клієнта витрачати 10 хвилин на ідентифікацію? Що за дурня... Телефонуєш з лівого номеру, маєш ідентифікацію, з фінансового вона не повинна проводитись. А якщо б вони і паспорт ваш взяли? Хто б тоді був винний? Голова правління банку?
Окрім вас винних немає, не придумуйте відмазок.
+
0
Strelok123
Strelok123
22 листопада 2019, 12:47
#
Владимир Пчелко, «Писать тут отзыв жалобу — ничего не вернули — пришлось за свои средства возмещать ущерб»,-  ага и монобанк значит виноват, что не вернул деньги похищенные вашими родственниками, а потребовать с родственников возврат через суд вера не позволяет, или «теплые» родственные связи?
+
0
Владимир Пчелко
Владимир Пчелко
22 листопада 2019, 15:56
#
Претензия к СБ банка
При звонке с финансового номера не провели идентификацию клиента
+
0
z777z
z777z
24 листопада 2019, 23:06
#
А как они смогли получить доступ к самому приложению? Разблокировали они смартфон, но для доступа к приложению нужно знать пин код, откуда они его узнали?
+
0
Владимир Пчелко
Владимир Пчелко
25 листопада 2019, 7:53
#
Вы писать сюда пришли? Читать не пробовали?
+
0
z777z
z777z
25 листопада 2019, 16:10
#
Своим родственникам указывайте, что им делать. Не пробовали!?
+
0
Andriy76
Andriy76
14 грудня 2019, 23:37
#
Тут виноваты Вы сами. Банк в этой ситуации ничего Вам не должен.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 40.92 41.3206
EUR 44.92 45.4401
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 40.92 41.3206
EUR 44.92 45.4401
Всі курси банку