Списання з картки (вопрос решен 06.09.2019)
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 19
Заява у поліцію та заява у банк на оспорення транзакцій та повернення коштів. Можна ще паралельно залишити заяву на сайті кіберполіції. Далі — по ситуації. Хоча, як показує практика, шансів на повернення коштів мізерно мало.
Тепер зможете у налаштуваннi безпеки зробити «Вiдхиляти платежi, якщо...» чи то таке?
«Відхиляти платежі, якщо країна не збігається» - це не панацея. Шахраї могли знаходитись і в Україні, просто здійснили якусь оплату на китайському сайті.
Тодi дiнам-й CVC.
Це вже ближче до діла. Хоча деякі користувачі пишуть, що ця функція у них ще не зовсім коректно працює: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2209603205803780&set=gm.361534617893887&type=3&theater&ifg=1 Та й можливо залишились ще сайти. де можна оплатити без CVV (хоча не впевнений).
- +
- 0
- Андрій Лялюк
- 17 липня 2019, 22:56
- #
Очікую поки рішення до 20 числа. У моно сказали що якщо мастер кард не поверне кошти протягом 11 календарних днів будуть писати на оскарження транзакції. Сказали мали зателефонувати спеціалісти, а пізніше сказали що зателефонують 20-21 числа. Побачимо що буде
- +
- 0
- Андрій Лялюк
- 21 липня 2019, 11:44
- #
Ось пройшло 11 днів, у підтримці час від часу працюють неадекватні люди. Я уточнюю у них як справи по заявці, а вони мені перекидають тільки одне, знову і знову, це починає вибісювати. То мають зателефонувати співробітники, то вже звяжуться через електронну пошту
Таке відчуття типу, ну ми зробили все що можна, вам можливо колись дадут відповідь на ваше питання, очікуйте і тільки очікуйте
Важко тут щось порадити. Залишається хіба що ще кілька днів почекати, якщо нічого не зміниться - спробувати самому написати у Мастеркард. Ніби-то і прийняв НБУ постанову : https://www.unian.ua/economics/finance/10553454-nbu-zobov-yazhe-banki-povertati-kliyentam-spisani-shahrayami-koshti-z-platizhnih-kart.html , але змусити банк її виконувати - нелегко, банкіри заявляли, що будуть це робити лише через суд. Та й якщо операція була здійснена коректно (з введенням всіх необхідних реквізитів), Вам важко буде довести, що Ви не розголошували 3-м особам конфіденційну інформацію.
- +
- 0
- Андрій Лялюк
- 21 липня 2019, 12:52
- #
Я телефонував напряму у підтримку мастер кард, вони відповіли що цим не займаються і звертайтеся тільки у банк-емітент.
На рахунок цього закону, він ще ж не прийнятий, я так розумію? Якщо прийнятий я б пішов у суд бо я бачу що все стоїтб на місці
Щодо закону - потрібно уточнити, мені здається, що була інформація, про його прийняття, але на 100% сказати не можу. Як десь знайду - надам посилання.
- +
- +15
- Андрій Лялюк
- 26 липня 2019, 13:06
- #
Його ще не прийняли, розмовляв з адвокатом, тож через суд не вдасться
Можливо, ця інформація буде Вам корисною: https://www.rbc.ua/ukr/styler/vernut-ukradennye-bankovskoy-karty-dengi-1554882041.html . У статті є посилання на конкретну судову справу - клієнт попав у ситуацію, подібну до Вашої і суд зобов`язав банк повернути кошти.
- +
- 0
- Андрій Лялюк
- 22 липня 2019, 12:47
- #
Дякую вам
- +
- 0
- Андрій Лялюк
- 26 липня 2019, 13:06
- #
Відповідь від моно:
Дякую за очікування. Диспут був виставлений 16.07.2019. очікуваний термін відповіді від платіжної ситеми - 04.09.19. Якщо результат надішлють нам раніше, то спеціалісти з вами зв'яжуться.
1. Дякую за інформацію щодо статусу постанови НБУ про відшкодування по картам.
2. Якщо буде не важко - повідомте про результат диспуту і рішення Монобанку
2. Якщо буде не важко - повідомте про результат диспуту і рішення Монобанку
- +
- 0
- Андрій Лялюк
- 6 вересня 2019, 8:54
- #
Диспут успішно завершений)) Кошти повернули.
Тільки один великий мінус - мали зателефонувати коли заявку прийняли в роботу, коли виставили диспут, коли заявка завершена. Ні раху ніхто не телефонував
- +
- 0
- Андрій Лялюк
- 6 вересня 2019, 8:54
- #
- Корисний коментар
Кошти повернуті. Рішенням задоволений, тільки довго очікував...
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в monobank
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 40.87 | 41.3206 |
EUR | 44.84 | 45.4401 |
Всі курси банку |
Для уточнення та перевірки інформації, написали вам особистому повідомленні.