Мінфін - Курси валют України

Встановити

Завдяки недовірі банку зекономив кошти

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
kingcity 25 травня 2019, 15:39
Монобанком користуюсь більше року, у цілому вважаю його хорошим продуктом, про що і писав раніше у своєму відгуку. Ніколи не допускав порушень умов користування, порушень термінів погашення кредиту і т.д. Привів 3-х друзів.Неодноразово подавав заявки на збільшення кред.ліміту, але постійно отримував відмову. Деякий час тому вирішив придбати телевізор у одному з магазинів-партнерів Монобанку і скористатись для цього послугою «покупка частинами». Але ліміт розстрочки по карті у мене недостатній і я черговий раз подав заявку на збільшення кред.ліміту. Черговий раз отримав відмову.Написав у службу підтримки, що мене цікавить не так збільшення кред.ліміту, як збільшення ліміту розстрочки. Оператор Артем сказав, що розрахунок кред.ліміту відбувається автоматично, проте він додатково донесе цю інформацію до керівництва. З`явилась надія, став чекати. Але до наступного дня нічого не змінилось. Спробував ще раз подати заявку на збільшення кред. ліміту — безрезультатно.Але весь цей час не пройшов даремно. Вирішив переглянути пропозиції інших інтернет-магазинів і знайшов цей телевізор по дешевшій ціні. А передивившись асортимент цього магазину, знайшов іншу модель телевізора, яка влаштовувала мене по характеристиках, але була дешевша від попередньої (завдяки меншій кількості непотрібних мені «наворотів»). І хоча ліміт розстрочки дозволяв мені придбати новообрану модель, не став користуватись картою Моно.Та і враховуючи нову ціну, не дуже мені розстрочка вже й потрібна була… Оплатив покупку картою іншого банку. Покупкою задоволений. У підсумку хочу сказати: звичайно. я розумію, що давати чи не давати кредит, збільшувати чи зменшувати його ліміт — це виключне право банку і я не можу тут пред`являти якихось претензій.Але є ще такі речі, як клієнтоорієнтованість та індивідуальний підхід. І банк міг би піти назустріч лояльному клієнту, який на ділі доводить свою платоспроможність та порядність, а також залучає інших клієнтів. Натомість у банку одна відповідь-«відмазка»: «скорінгова модель… користуйтесь картою, як основною...» і т.д. Але в результаті мені це зіграло на користь: я зекономив кошти. Виграв також інший банк, послугою я кого я скористався. Розумію, що навряд чи мій відгук змінить ситуацію: зараз кількість клієнтів Моно збільшується бурхливо (вже наближається до мільйона, по інформаціїї з сайту Моно — 999 509 на момент написання відгуку) і навряд чи мій голос буде почутий.Але якщо кількість таких голосів буде збільшуватись, то такий «хор» може розвернути процес у зворотньому напрямку… До представника банку два прохання: 1) донесіть до керівництва і розробників додатку побажання — зробити можливість роздільного подання заявок на збільшення кред.ліміту і ліміту розстрочки; 2) не наводьте у відповіді свій заїзджений текст про «тисячу параметрів… можливо у майбутньому… » — я його напам`ять знаю. Банку ставлю 5 зірок за те, що дякуючи його «скорінговій моделі» і формальному ставленню до постійного клієнта зміг зекономити кошти.
monobank
Відповідь банку
Гость 26 травня 2019, 11:46
Доброго дня. Шкода, що склалася така ситуація. Ми обов'язково розглянемо вашу ситуацію. Я передав вашу інформацію керівництву. Дякую, що залишаєтеся з нами. Постараємося вас більше не підвести.

Коментарі - 3

+
0
Nnn Sss
Nnn Sss
26 травня 2019, 0:15
#
Пользуюсь услугами этого банка...считаю что надо сначала накопить суму на телек а потом покупать...в привате оплата частями продуманно лучше...
+
0
kingcity
kingcity
26 травня 2019, 10:18
#
Справа не у наявності/відсутності грошей, телевізор не за останні копійки купувався, просто тоді мені було би зручніше розбити покупку на 3-4 частини. Справа у ставленні банку до клієнта, який тривалий час користується його послугами і на ділі доводить свою платоспроолможність і лояльність. Але банк включає одну і ту ж заїзджену пластинку про «скорінгову модель», яка не враховує вказаних факторів, зате враховує модель телефону клієнта, аналізує номер телефону і ip-адресу (невідомо тільки на предмет чого) і т.д. Детальніше про їхню скорінгову модель можна подивитись у Telegram О.Гороховського.
+
0
Zhmunya
Zhmunya
29 травня 2019, 21:19
#
Оплата частями почти всегда дороже простой покупки в магазине с помощью карты на комиссию банка за эту услугу, которую магазин залаживает в цену товара.
Я вообще стараюсь покупать б/у технику с дисконтом 30-50% через год после выхода ее в продажу, так не сильно страдаю фетишизмом и предрассудками, что этим уже кто-то пользовался. Это позволяет существенно сэкономить на этих вещах.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 40.87 41.3206
EUR 44.84 45.4401
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 40.87 41.3206
EUR 44.84 45.4401
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝 / Завдяки недовірі банку зекономив кошти