Завдяки недовірі банку зекономив кошти
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Монобанком користуюсь більше року, у цілому вважаю його хорошим продуктом, про що і писав раніше у своєму відгуку. Ніколи не допускав порушень умов користування, порушень термінів погашення кредиту і т.д. Привів 3-х друзів.Неодноразово подавав заявки на збільшення кред.ліміту, але постійно отримував відмову. Деякий час тому вирішив придбати телевізор у одному з магазинів-партнерів Монобанку і скористатись для цього послугою «покупка частинами». Але ліміт розстрочки по карті у мене недостатній і я черговий раз подав заявку на збільшення кред.ліміту. Черговий раз отримав відмову.Написав у службу підтримки, що мене цікавить не так збільшення кред.ліміту, як збільшення ліміту розстрочки. Оператор Артем сказав, що розрахунок кред.ліміту відбувається автоматично, проте він додатково донесе цю інформацію до керівництва. З`явилась надія, став чекати. Але до наступного дня нічого не змінилось. Спробував ще раз подати заявку на збільшення кред. ліміту — безрезультатно.Але весь цей час не пройшов даремно. Вирішив переглянути пропозиції інших інтернет-магазинів і знайшов цей телевізор по дешевшій ціні. А передивившись асортимент цього магазину, знайшов іншу модель телевізора, яка влаштовувала мене по характеристиках, але була дешевша від попередньої (завдяки меншій кількості непотрібних мені «наворотів»). І хоча ліміт розстрочки дозволяв мені придбати новообрану модель, не став користуватись картою Моно.Та і враховуючи нову ціну, не дуже мені розстрочка вже й потрібна була… Оплатив покупку картою іншого банку. Покупкою задоволений. У підсумку хочу сказати: звичайно. я розумію, що давати чи не давати кредит, збільшувати чи зменшувати його ліміт — це виключне право банку і я не можу тут пред`являти якихось претензій.Але є ще такі речі, як клієнтоорієнтованість та індивідуальний підхід. І банк міг би піти назустріч лояльному клієнту, який на ділі доводить свою платоспроможність та порядність, а також залучає інших клієнтів. Натомість у банку одна відповідь-«відмазка»: «скорінгова модель… користуйтесь картою, як основною...» і т.д. Але в результаті мені це зіграло на користь: я зекономив кошти. Виграв також інший банк, послугою я кого я скористався. Розумію, що навряд чи мій відгук змінить ситуацію: зараз кількість клієнтів Моно збільшується бурхливо (вже наближається до мільйона, по інформаціїї з сайту Моно — 999 509 на момент написання відгуку) і навряд чи мій голос буде почутий.Але якщо кількість таких голосів буде збільшуватись, то такий «хор» може розвернути процес у зворотньому напрямку… До представника банку два прохання: 1) донесіть до керівництва і розробників додатку побажання — зробити можливість роздільного подання заявок на збільшення кред.ліміту і ліміту розстрочки; 2) не наводьте у відповіді свій заїзджений текст про «тисячу параметрів… можливо у майбутньому… » — я його напам`ять знаю. Банку ставлю 5 зірок за те, що дякуючи його «скорінговій моделі» і формальному ставленню до постійного клієнта зміг зекономити кошти.
Відповідь банку
Гость
26 травня 2019, 11:46
Доброго дня. Шкода, що склалася така ситуація. Ми обов'язково розглянемо вашу ситуацію. Я передав вашу інформацію керівництву. Дякую, що залишаєтеся з нами. Постараємося вас більше не підвести.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Курс валют в monobank
| Валюта | Купівля | Продаж |
| USD | 42.1 | 42.5405 |
| EUR | 49.26 | 49.96 |
| Всі курси банку | ||