Мінфін - Курси валют України

Встановити

monobank гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Lana1986
Lana1986
15 листопада 2019, 16:58
Как отказаться от кредитной карты? Мне не нужна?
monobank
Відповідь банку
15 листопада 2019, 17:31
Очень жаль, что вы приняли такое решение. Написали вам в личном сообщении, для уточнения информации.
Lubov1998
Lubov1998
15 листопада 2019, 13:08
Як видали дані з програми Монобанк? Передумала співпрацювати
monobank
Відповідь банку
15 листопада 2019, 17:30
Шкода, що ви прийняли таке рішення. Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні.
95872281
Дмитрий Швец
15 листопада 2019, 8:20
Дмитрий
Добрый день. При регистрации в приложении monobank мне не приходит ни смс, ни звонок. Как это исправить?
monobank
Відповідь банку
15 листопада 2019, 17:29
Добрый день! Для уточнения информации, написали вам в личном сообщении.
vasuck07natasha
vasuck07natasha
14 листопада 2019, 23:07
наталья, саксагань
у меня телефон вышел из строя. Как из другого телефона зайти в свой личный кабинет?
monobank
Відповідь банку
15 листопада 2019, 17:28
Достаточно установить приложение монобанк, указать ваш финансовый номер телефона (чаще всего это номер, по которому регистрировались), код из смс и пин-код.
Barsm
Barsm
14 листопада 2019, 19:48
Здравствуйте, я хочу отменить заявку на получение карты
monobank
Відповідь банку
14 листопада 2019, 20:25
Добрый вечер. Мы всё же надеемся, что вы передумаете. И мы порадуем вас нашим продуктом и всеми его выгодами. Написали вам в личные сообщения.
12448753
Сергей Рыбак
14 листопада 2019, 15:09
Сергей, Винница
утерян телефон вместе с картой. как восстановить?
monobank
Відповідь банку
14 листопада 2019, 15:51
Для скорейшего решения вопроса написали вам в личные сообщения. Чтобы поменять ваш номер телефона, необходимо обратиться по номеру 0800205205, звонок бесплатный.
EVGENIY0030
EVGENIY0030
14 листопада 2019, 10:27
Добрий день!!!
Як додати чі обновити данні картки, якщо система не надає такої можливості???
Коли оформляв карту був безробітний, а зараз отримую не погану зарплатню,і хотів би користуватися послугами!!! На консультації відповідають одне й те саме, допомогти не можуть!!!
monobank
Відповідь банку
14 листопада 2019, 15:40
Доброго дня.
Так, кредитний ліміт розраховується нашою системою, виходячи з факторів по клієнту. Якщо нашій системі потрібна додаткова інформація про клієнта, для розрахунку кредитного ліміту, тоді в додатку, при подачі заявки, пропонується анкета для заповнення. Рекомендуємо вам користуватися картою за допомогою особистих коштів, що дозволить нам ближче з вами познайомитися. Можливо банк зможе переглянути дане рішення.
dina000
dina000
13 листопада 2019, 13:45
Здравствуйте я хочу отменить заявку по открытию карты
monobank
Відповідь банку
13 листопада 2019, 15:20
Жаль, что вы решили не получать карту. Позвольте уточнить некоторые детали, мы написали вам в личные сообщения.
Nastasiya6968
Nastasiya6968
12 листопада 2019, 18:55
Здравствуйте, как проверить заявку на получение карты?
monobank
Відповідь банку
12 листопада 2019, 20:09
Здравствуйте! Если у вас в приложении указано, что документы проверены и можно карту получать, то регистрация успешна и можно удобным способом карту получить. Для проверки, написали вам в личном сообщении.
28588551
Руслан Щека
12 листопада 2019, 15:06
Руслан
Добрый день.Второй день приложение на тлф.не открывается!!! Пишет «в приложении произошла ошибка! Надо как-то исправить.
monobank
Відповідь банку
12 листопада 2019, 16:00
Для детальной проверки информации, написали вам в личном сообщении.
khrystynakubay
khrystynakubay
12 листопада 2019, 12:20
Теж хочу скасувати заявку, підкажіть як це зробити
monobank
Відповідь банку
12 листопада 2019, 15:51
Шкода, що прийняли таке рішення. Для уточнення, написали вам в особистому повідомленні.
Annabogach
Annabogach
12 листопада 2019, 11:11
Скажіть, будь ласка, куди ви відправили повідомлення, як видалити з бази мої дані щодо отримання картки, хочу скасувати заявку. Дякую.
monobank
Відповідь банку
12 листопада 2019, 11:21
В особистому повідомленні на Мінфіні.
agent1995yarik
agent1995yarik
11 листопада 2019, 20:59
Ярослав, Вараш
Також передумав забирати карту.прошу анулювати дані.дякую.
monobank
Відповідь банку
12 листопада 2019, 9:42
Шкода, що прийняли таке рішення. Для уточнення, написали вам в особистому повідомленні.
Nadin12061994
Nadin12061994
11 листопада 2019, 19:18
Nadin
Передумала забирати картку як видалити дані
monobank
Відповідь банку
11 листопада 2019, 19:26
Дуже шкода, що ви прийняли таке рішення. Для перевірки інформації, написали вам в особистому повідомленні.
Annabogach
Annabogach
11 листопада 2019, 13:45
Хочу скасувати заявку на отримання картки, як видалити документи з бази? Дякую.
monobank
Відповідь банку
11 листопада 2019, 18:59
Шкода. що ви прийняли таке рішення. Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні.
Bogdas1k
Bogdas1k
11 листопада 2019, 11:24
Богдан, Киев
Здравствуйте. Попал в неприятную ситуацию и срочно нужны денежные средства. Уточните, возможно ли в Монобаке вручную повысить мне кредитный лимит? Писал в поддержку, у них один и тот же отбойник. У меня приличный оборот по карте каждый месяц, пользуюсь Монобанком довольно давно. Кредитная история отличная, никаких прострочек нет. Надеюсь на ваше понимания.
monobank
Відповідь банку
11 листопада 2019, 18:56
Здравствуйте! Для уточнения информации, написали вам в личном сообщении.
Danil2011
Danil2011
10 листопада 2019, 22:02
Я не гражданин Украины, но есть вид на жительство, могу ли я получить карту монобанк по этому документу?
monobank
Відповідь банку
11 листопада 2019, 18:55
На текущий момент, можно зарегистрироваться и получить карту с помощью постоянного вида на жительство и украинского ИНН.
9ky61991
9ky61991
10 листопада 2019, 18:56
Александр, Харьков
Добрый вечер! Если отсутствует фотография вклейки в 25лет. Можно получить накопительную карту в вашем банке?
monobank
Відповідь банку
10 листопада 2019, 19:36
Добрый вечер. Если вам уже исполнилось 25 лет, в таком случае соответствующее фото в паспорте является обязательным критерием.
Stas1304
Stas1304
10 листопада 2019, 16:13
Передумав забирати карту, як видалити дані з бази монобанку?
monobank
Відповідь банку
10 листопада 2019, 19:34
Дуже шкода, що ви передумали забирати вашу картку. Написали вам в особисті повідомлення, для уточнення інформації.
Rrrrrr2344
Rrrrrr2344
8 листопада 2019, 21:33
Хотела сделать карту.При заполнении данных ошиблась в цифре, можно удалить карту с базы и сделать новою?
monobank
Відповідь банку
9 листопада 2019, 18:09
Написали вам в личных сообщениях, чтобы детальней ознакомиться с ситуацией вашей регистрации.
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Гаряча лінія monobank