Мінфін - Курси валют України

Встановити

monobank гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
1asdfgh
1asdfgh
29 жовтня 2022, 18:37
чи буде Банк виконувати ПОСТАНОВу КАБІНЕТа МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 21 жовтня 2022 р. № 1202
про те, що
паспорти у формі картки, терміни дії яких закінчилися під час війни, а також паспорти зразка 1994 року, до яких не вклеєно фотокартки при досягненні 25- чи 45-річного віку (якщо термін вклеювання фотокартки настав у період дії воєнного стану), є документами, що й надалі посвідчують особу та підтверджують громадянство України.
?
https://www.kmu.gov.ua/npas/deiaki-pytannia-realizatsii-aktiv-zakon-1202
monobank
Відповідь банку
7 листопада 2022, 13:32
Доброго дня. Так, будемо. Працюємо над цим
mbobrovskaya
mbobrovskaya
19 жовтня 2022, 20:43
Марина, Київ
Мне нужна консультация специалиста монобанка.
Я хочу погасить кредит по кредитной карте. Хочу вернуть банку деньги.
Карта мужа. Я действую в его интересах на основании нотариальной доверенности, могу прислать скан/фото. В ней четко сказано о моих возможностях в разрезе банков, счетов от его имени.
Муж не в стране, и не имеет возможности связаться с банком в ближайшее время.
Каким образом мне решить вопрос с банком?
monobank
Відповідь банку
20 жовтня 2022, 14:23
Написали вам в личном сообщении, для уточнения информации
prosto11
prosto11
19 жовтня 2022, 11:43
В додатку зникла ФОП картка, лишився тільки рахунок IBAN
Це тимчасова несправність?
monobank
Відповідь банку
19 жовтня 2022, 16:31
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
duster55
duster55
13 жовтня 2022, 12:28
Заказал карту получил её и потерял конверт с кодом карточка на руках но без кода не могу её активировать её можно как то активировать или нужно заказывать новую
monobank
Відповідь банку
13 жовтня 2022, 21:28
Добрый день. Свяжитесь с нами в чате https://monobank.ua/contacts или по номеру 0800 205 205
71166759
Олексій Герасименко
13 жовтня 2022, 12:14
Олексій, Фастів
Пришло оповіщення про зниження кредитного ліміту, при спробі зайти в додаток мені видало зараз вхід до додатку неможливий, зверніться до служби підтримки, при звернені отримав не зрозумілу відповідь — Ваша карта зараз працює на погашення заборгованості, вхід до додатку тимчасово обмежений. Після погашення необхідно буде звернутись до нас повторно.Нам дуже шкода, що трапилась така ситуація, але на даний час ми очікуємо повного погашення використаних коштів по кредитній лінії.

P.S В мене діє на данний момент пільговий період до кінця жовтня місяця була заборгованість 500 з чимось гривень, але вчора я зробив покупку на сайті розетка у іншого продавця на суму 1622 гривні і оплатив переказом на картку ФОП цього продавця в рахунок кредитних коштів сплативши комісію монобанку у розмірі 34 гривні, мені не зрозуміло чого таке відношення до своїх добросовісних клієнтів у банка, ніколи прострочок за весь час по кредиткі не мав, ps мною спілкувався Ілля Крамар, супервайзер служби турботи monobank.Ныякої зрозумілої відповіді я не отримав окрім як Карта працює на погашення.Користуватись нею ви нині не можете
monobank
Відповідь банку
13 жовтня 2022, 21:21
Нам шкода, що виникала така ситуація.Дійсно, зараз ваша карта працює на погашення заборгованості, вхід у застосунок зараз обмежений.Ці обмеження можуть бути переглянуті після погашення заборгованості.
Fullname
Fullname
11 жовтня 2022, 20:53
Запитаю ще раз але в зовсім іншому ракурсі. Коли банк почне передавати інформацію по виплаченим кредитам, це стосується розстрочок, оплати частинами, кредит готівкою бо це все є кредит, в УБКІ? Наприклад банки Польщі отримали доступ до кредитної історії позичальників з України але є одне але, кредитуючись в Моно позичальник або не має кредитної історії або вона стоїть на місці, бо банк не передає ніфіга до УБКІ. В зв'язку з цим ще одне запитання, чи може людина яка кредитувалася понад 2 роки в Моно з усіма наслідками для своєї кредитної історії, розраховати на кредит в країнах ЄС? 100 разів подумайте а потім надайте правильну відповідь.
monobank
Відповідь банку
12 жовтня 2022, 16:51
Інформація про кредитну історію на УБКІ оновлюється:- одразу коли Клієнт починає використовувати кредитний ліміт- одразу коли клієнт повністю погашає кредитний ліміт- одразу за фактом зміни розмірукредитного ліміту- або мінімум 1 раз на місяцьДля перевірки даних написали вам в особисті повідомлення
oleksiiKov
oleksiiKov
2 жовтня 2022, 21:28
Доброго дня, чи планується можливість вкладу валюти з ФОП рахунку на депозит по курсу 1 до 1го?
Щоб під капотом валюта продавалась і потім купувалася під депозит по одному курсу
monobank
Відповідь банку
3 жовтня 2022, 10:15
Доброго дня Якщо в майбутньому реалізуємо, обов'язково повідомимо
savako
Вячеслав Ол
1 жовтня 2022, 10:10
Вячеслав
Добрый день, у меня есть родители им по 70 лет,
У них нет смартфона и они не хотят тратить деньги на его покупку,
Можно ли пользоваться трём людям Монобанком на одном смартфоне
monobank
Відповідь банку
1 жовтня 2022, 14:27
monobank обслуживает только клиентов владельцев смартфонов. Мы не рекомендуем передавать устройства и карты третьим лицам. Один клиент на одном девайсе повышает безопасность пользования.
ElkiPalki
ElkiPalki
28 вересня 2022, 15:18
Василий
Уже прошло 3 месяца с момента блокировки карты и доступа в приложение монобанка. В поддержке по прежнему говорят про проверку. Что за проверка такая, что вы там не можете проверить 3 то месяца? Я так понимаю это этот вопрос вы решить не в состоянии. Обращаюсь к тем кто сталкивался с подобным, что делать, как забрать свои деньги? В НБУ уже написал.
monobank
Відповідь банку
28 вересня 2022, 15:35
Понимаем, что ситуация сложилась неприятнаяНа текущий момент идет проверка, и по ее окончанию, коллеги с вами свяжутся, для предоставления информации
Fullname
Fullname
25 вересня 2022, 15:00
Я трохи нижче написав про те що банк не передає інформацію про виплачені кредити в УБКІ та із за цього кредитний рейтинг залишається як є. Ви мене не так зрозуміли, я мав на увазі саме це рішення банку та це не є правильним та що може банк перегляне своє рішення стосовно передачі інформації в УБКІ. Мені не потрібен ліміт від банку, я не бачу сенсу кредитуватися в банку який не передає інформацію в УБКІ бо тоді ти залежиш саме від Моно бо рейтинг в УБКІ низький або взагалі його немає та банк в свою чергу може будь коли забрати ліміт або відмовити в подальшому обслуговуванні. Взагалі я розглядаю питання про відмову від карти рівня платинум, перехід на звичайну чорну та використовувати банк виключно для сплати ком послуг або закриття рахунку.
monobank
Відповідь банку
25 вересня 2022, 16:03
Дійсно, по розстрочці/покупці частинами ми не передаємо інформацію до УБКІПри цьому, інформацію по кредитному ліміту ми передаємо
vivener
vivener
25 вересня 2022, 1:20
скажіть будь ласка, як знову відкрити свою карту в додатку, якщо до цього він був видалений і змінився номер телефону?
monobank
Відповідь банку
25 вересня 2022, 11:21
Написали вам в особистому повідомленні
Fullname
Fullname
24 вересня 2022, 21:53
Доброго вечора, я клієнт вашого банку 2 роки, в мене виплачено 18 кредитів (оплата частинами, кредити готівкою, розстрочка тощо) в цьому місяці я погасив 3 або 4 кредита готівкою які я брав на різний термін, від 3х місяців до 24х, в серпні місяці, крім того я погасив заборгованість по кредитному ліміту на карті, на зараз залишилась невиплачена одна оплата частинами яку я закрию в жовті, питання в тому що банк не передає в УБКІ інформацію по виплаченим кредитам, взагалі не передає, тому кредитний рейтинг стоїть на місці. Що це означає для мене? Це означає що будь який інший банк або скажімо кредитна спілка мені не надасть кредит в разі якщо Моно обнулить мені ліміт, а Моно обнулив вже ліміт на оплату частинами на карті оставив але річ не втому, річ в тому що якщо мені будуть потрібні кошти на придбання чогось, наприклад газової плити, в оплату частинами або розстрочку чи скажімо готівка на придбання андуліну (в мене побитий частково дах але я поки позамазував бітумом) мені ніякий банк не дасть кредитний ліміт тому що кредитний рейтинг 390 (як застряв 2 роки тому так і стоїть), більше я в Моно ліміт просити не буду (як можна в серпні дати 35000 а в вересні забрати 30000, навіщо давали?). Я розумію що це рішення банку та я його поважаю але це не є правильно та можливо банк перегляне своє рішення.
monobank
Відповідь банку
25 вересня 2022, 11:21
Розуміємо, що ви розраховували на лімітБанк приймає рішення на підставі детального аналізу всієї доступної про клієнта інформаціїЦе не остаточне рішення, і в майбутньому ліміт може бути встановлений
Gid19584322
Алена Степанчук
24 вересня 2022, 16:46
Алена
Сьогодні на картку Вашого клієнта із моєї картки(я є клієнтом іншого банку) було списано помилково кошти.Як можна їх повернути?
monobank
Відповідь банку
24 вересня 2022, 17:39
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
tunaq
Максим Ченцов
19 вересня 2022, 15:16
Если отказали в обслуживании, ничего не нарушал. Какой срок этого отказа, смогу ли вернуться обратно в обслуживание. Смогу ли объяснить банку что возможно я не виноват ни в чём?
monobank
Відповідь банку
19 вересня 2022, 19:25
Понимаем, что у вас были другие ожидания.Банк принимает взвешенное решение касательно возможности обслуживания, анализируя информацию из различных проверенных источников. Если банк изменит решение — мы вам обязательно сообщим.
rinam
rinam
17 вересня 2022, 16:14
Доброго дня. Який термін зарахування коштів з рахунку на рахунок віртуальної картки?
Якщо сьогодні була здійснена трансакція, то коли кошти мають бути у мене на картці?
monobank
Відповідь банку
17 вересня 2022, 17:40
Доброго дня Все залежить від типу переказуДля більш детальної перевірки, написали вам в особистому повідомленні
Diana19
Diana19
16 вересня 2022, 13:55
В банкоматі за кордоном вибиває невірний код хоча код точно вірний ( код змінювали в додатку монобанку)
чому може таке бути?
monobank
Відповідь банку
16 вересня 2022, 19:51
Для перевірки інформації, написали вам в особисті повідомлення
westone
westone
10 вересня 2022, 2:48
Вітаю, підкажіть будь ласка, на момент відкриття картки був кредитний ліміт у 3000грн, через деякий час вручну змінив на 0, чи можно його повернути? Звертався до підтримки у телеграмі, спробували змінити, але нічого не вийшло
monobank
Відповідь банку
10 вересня 2022, 18:12
Для уточнення даних та перевірки, написали вам в особисті повідомлення
buxtit772
buxtit772
5 вересня 2022, 13:40
Ірина, Дніпро
Підкажіть, будь ласка, чи можу здійснити з гривневої картки поповнення мобільного номеру телефону закордонних операторів зв'язку в валюті з мобільного додатку? Що для цього потрібно зробити?
monobank
Відповідь банку
5 вересня 2022, 15:42
Для того щоб поповнити мобільний номер закордонного оператора, необхідно на головному екрані натиснути Інші платежі — Поповнення мобільного — у верхньому полі ввести іноземний номер телефону разом з кодом країни — вибрати валюту. Звертаємо вашу увагу, що важливо щоб обрана валюта збігалась з валютою країни мобільного оператора. На цьому ж екрані необхідно буде ввести суму поповнення. Якщо поповнення на вказану суму буде недоступно, тоді в залежності від введеної суми будуть відображатись наближені доступні номінали для поповнення, які ви можете вибрати. Після вибору номіналу достатньо підтвердити платіж і він буде відправлений.
tunaq
Максим Ченцов
5 вересня 2022, 11:57
Можно как то вернутся в обслуживание банка, если мне в нём отказали( не навсегда ) Никаких махинаций не делал
monobank
Відповідь банку
5 вересня 2022, 15:36
Написали вам в личном сообщении, для проверки информации
12000669
Сергій Коробенко
3 вересня 2022, 11:46
Сергій, Киев
Добрий день.
При спробі авторизуватися на сайті diia.gov.ua, через bank id з допомогою mono, я зазнаю невдачі, сторінка входу просто перезавантажується після того, як сайт отримує інформацію від банку і я підтверджую її передачу на сторінці id.gov.ua
Помилка:
«Виникла помилка під час ідентифікації за BankID.
Код помилки: 9. Опис помилки: Не співпадає параметр state»
Що це означає і як виправити?
В мобільному застосунку проблема відсутня.
monobank
Відповідь банку
3 вересня 2022, 19:34
Для уточнення даних та перевірки, написали вам в особисті повідомлення

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.15 41.6493
EUR 43.4 44.0393
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.15 41.6493
EUR 43.4 44.0393
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Гаряча лінія monobank