Мінфін - Курси валют України

Встановити

monobank гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
ceziy6
ceziy6
27 березня 2020, 11:53
Іван
Доброго дня. Як видалити свої дані з банку?
І відмінити отримання картки?
monobank
Відповідь банку
27 березня 2020, 20:37
Доброго вечора.
Шкода, що ви прийняли таке рішення. Для уточнення інформації, написали вам у особистому повідомленні.
vladimir765567
vladimir765567
26 березня 2020, 17:27
vladimir765567, Запорожье
Добрый день. Подскажите как получить ЭЦП через моно банк и какие условия и сколько стоит? Спасибо.
monobank
Відповідь банку
26 березня 2020, 19:56
Добрый вечер!
На текущий момент, получить ЭЦП у нас отсутствует возможность.
Snej0k
Snej0k
26 березня 2020, 11:51
Доброго дня! У зв’язку з ситуацією в країні, немаю можливості заплатити мінімальний платіж, залишився без роботи!
monobank
Відповідь банку
26 березня 2020, 19:59
Доброго вечора!
Розуміємо, що зараз складні часи.
Ми не нараховуємо штрафи та нараховуємо звичайні відсотки 3,2% в місяць, навіть якщо ви не внесете мінімальний платіж.
Але, якщо мінімальний платіж не буде внесено, то це може позначитися на вашій кредитній історії.
sahas34
sahas34
25 березня 2020, 23:21
Добрый вечер, вопрос такой, нет возможности приехать забрать карту, что с ней будет? можно ли приехать через месяц или два забрать её? если нет, тогда хочу запросить отмену регистрации и удаление моих паспортных данных.
monobank
Відповідь банку
26 березня 2020, 11:19
Здравствуйте!
Это не проблема. Карта становится персональной только после ее активации в мобильном приложении.
Вы сможете получить ее в любое удобное для вас время. Каких-либо штрафов, за то, что не получили карту — нет.
Будем рады видеть вас нашим клиентом! ;)
Shtepa34
Shtepa34
25 березня 2020, 12:33
Здравствуйте, хочу отметить заявку о получении карты, как удалить данные какие подала? Заранее большое спасибо
Fuzbol
Fuzbol
24 березня 2020, 16:43
Андрей
Доброго дня! Наскільки я розумію це єдиний банк який надає послугу отримання платежу SEPA (це основа умова)? На протязі місяця маю отримувати одним платежем протягом 6-9 (можу уточнити якщо це має важливе значення) місяців по 1 тис. евро з Німеччини від неприбуткової організації. Потрібно відкривати валютну (евро) карту? Потраплю під фінмон за такі платежі і відповідно на розповсюджену проблему блокування?
Максимально описав ситуацію з надією отримати вичерпну відповідь! Дякую!
monobank
Відповідь банку
24 березня 2020, 19:09
SEPA переказ в євро буде зарахований на євро-карту
Можна відкрити карту в євро віртуальну
Фактично перевіряються всі зарахування, це вимога п. 72 постанови Правління НБУ № 417. Ми не можемо вказати, на жаль, конкретного ліміту.
Mila21
Mila21
23 березня 2020, 23:27
Доброго вечора! Переказувала собі на картку гроші у розмірі 2000 грн, але на рахунок прийшла лише частина: 1000 грн- відповідно сума відображається на тисячу менше ніж має бути. Хоча у списку рахунків/ витрат спочатку відобразилось правильно. Зверталась 2 рази!!! в службу підтримки- все що почула від них, вибачте в нас проблеми з роботою додатку, навіть не спробували розібратись! Такого ще в жодному банку не бачила! Пройшло 3 дні і мовчать. Це у вас така робота з клієнтом? По факту банк вкрав 1000 грн!!!
monobank
Відповідь банку
24 березня 2020, 19:06
Дозвольте детально перевірити інформацію щодо цієї ситуації
Написали вам в особисті повідомлення
Aklimenko
Aklimenko
23 березня 2020, 15:38
Добрий день, хочу убрать заявку на выдачю карты
monobank
Відповідь банку
23 березня 2020, 18:14
Здравствуйте. Очень жаль, что приняли такое решение.
Для уточнения информации, написали вам в личном сообщении.
Ftb7b
Ftb7b
23 березня 2020, 11:10
Здравствуйте, подал вчера аявку на оформление карты (вечером), хотел на следующее утро пойти в ближайшую точку выдачи ( по расписанию вечером понедельник не был выходным ), сегодня захожу ещё раз посмотреть график работы точки выдачи — там уже стоит понедельник и вторник выходные. Сколько дней хранится карта и можно ли ее забрать через 3 дня после оформления? Возможности забрать карту с других точек нет, так как они расположены далеко от моего дома, а общественный транспорт в связи карантином почти недоступен
monobank
Відповідь банку
23 березня 2020, 18:14
Здравствуйте!
Не волнуйтесь, карта будет ваш ожидать, пока вы ее не получите.
Она становится персональной только после ее активации в приложении.
ekaterina66
ekaterina66
20 березня 2020, 18:25
Здравствуйте. Как изменить номер телефона, который был привязан к карте.? Тот номер утерян, в приложение не могу зайти. Заранее спасибо
monobank
Відповідь банку
20 березня 2020, 19:50
Для скорейшего решения вопроса обратитесь, пожалуйста, на 0800205205.
Дополнительно написали вам в личных сообщениях, для уточнения контактной информации
Boombot
Boombot
20 березня 2020, 14:51
Здравствуйте, хотелось бы закрыть заявление на получение карты.
monobank
Відповідь банку
20 березня 2020, 16:57
Очень жаль, что вы решили отказаться от получения карты
Написали вам в личном сообщении, для уточнения информации.
pavel1951
pavel1951
20 березня 2020, 12:52
Павел, Миколаїв
Могу ли я открыть предпринимательский счет в Монобанке?
monobank
Відповідь банку
20 березня 2020, 16:56
Пока у нас карты только для физлиц
Надеемся, что скоро сможем вас порадовать большими возможностями.
Olegorhanistyj
Olegorhanistyj
20 березня 2020, 12:02
З моменту як я відкрив рахунок я став підприємцем. Як внести ці дані, адже ні в додатку ні на сайті такої функції не знайшов?
monobank
Відповідь банку
20 березня 2020, 16:54
Дані про зайнятість необхідні при розрахунку
ліміту на карту.
Ви можете подати заявку на зміну ліміту і, якщо буде потрібно, то додаток попросить заповнити анкету, змінити дані
Є можливість двічі на місяць подати заявку на збільшення або зменшення кредитного ліміту.
У додатку: На головній сторінці-свап вліво-вибрати розділ Зміна кредитного ліміту
alenahvr
alenahvr
19 березня 2020, 16:44
Алёна
Добрый день.
нарвалась на мошенников на сайте Instagram, проплатила за товар- не товара не денег, платила на вашу карту 4441 1144 4704 3934 Артур Г., как мне вернуть деньги?
monobank
Відповідь банку
19 березня 2020, 17:26
Добрый день.
Очень жаль, что произошла такая ситуация.
Для уточнения информации, написали вам в личном сообщении.
miroshaa97
miroshaa97
19 березня 2020, 16:19
Добрый день, хотелось бы отменить заявление на получение карты
monobank
Відповідь банку
19 березня 2020, 17:25
Здравствуйте. Очень жаль, что вы решили отказаться от карты.
Написали вам в личном сообщении, для уточнения информации.
bindun
bindun
19 березня 2020, 15:43
перегрузил телефон вожу номер смс не приходит включаю звонок та же история
monobank
Відповідь банку
19 березня 2020, 17:24
Для детальной проверки ситуации, написали вам в личном сообщении.
60637747
Антон Ориховский
19 березня 2020, 12:54
Антон
Добрый день. в связи с блокировкой банком моих денежных средств согласно письма исполнительной службы скажите пожалуйста если я вдруг заболею коронавирусом и не дай бог заражу кого нибудь по причине не имения денег для приобретения средств защиты маски, дезинфицирующие средства, лекарства и т. д. кто за это будет нести ответственность.
vfyz1958
vfyz1958
19 березня 2020, 11:14
Людмила
Заходжу в мобільний додаток Монобанка.Користуюсь ним вже більше року. Просить заповнити номер картки і CV код, начебто для зміни пін коду.
Така політика банку на данний момент? Чи це мій додаток пошкоджено?
monobank
Відповідь банку
19 березня 2020, 17:18
Для перевірки інформації, написали вам в особистому повідомленні.
pandrey
pandrey
18 березня 2020, 17:22
Андрей Александрович
Добрый день!
Я, являюсь клиентом моно банка, мне заблокировали счёт и на протяжении 45 суток по непонятным причинам его не разблокируют, мною били написаны и предъявлены документы по происхождению денежных средств.
По сегодняшний день моно банк, водит меня по кругу пользуется моими деньгами, а их на минуточку 301 тыс.грн и при таком стремительном росте валюты в Украине, что с 06.02.2020 г., я уже на курсе соотношения доллар США и гривна Украина, потерял порядка 2500$ США.
В данный момент ответа от банка нет, как быть со сложившейся ситуацией?!
monobank
Відповідь банку
18 березня 2020, 19:47
Добрый вечер!
Для детальной проверки информации, написали вам в личном сообщении.
Potap1234
Potap1234
18 березня 2020, 16:15
Оформил онлайн позику, получил смс с кодом активации и получения денег на карту но я забыл логин и пороль я вхожу по отпечатку как забрать кредит на карту
monobank
Відповідь банку
18 березня 2020, 19:45
Для уточнения информации, написали вам в личном сообщении.

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.7 42.1852
EUR 43.33 44.0296
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.7 42.1852
EUR 43.33 44.0296
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Гаряча лінія monobank