Мінфін - Курси валют України

Встановити

monobank гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Ys2801
Ys2801
14 квітня 2020, 13:16
Як відмовитися від картки і видалити дані про себе?
monobank
Відповідь банку
14 квітня 2020, 14:44
Написали вам в особисті повідомлення, для уточнення
Oleksandr1258
Oleksandr1258
13 квітня 2020, 22:30
Здравствуйте, была потеряна сама карта, но при этом могу заходить в приложение, на сомой карте лежат деньги. Есть ли возможность востановить карту?
monobank
Відповідь банку
14 квітня 2020, 14:27
Добрый день.
Картой можно управлять в приложении
На главном экране свайп влево и потом блокировать/разблокировать
Карту можно перевыпустить
Достаточно с паспортом обратиться в точку выдачи (Список точек https://www.monobank.com.ua/contacts), и можно получить новую карту, ваш счет перейдет на новую карту. Это бесплатно.

Написали вам в личные сообщения для уточнения данных
23816269
Оля Овсянникова
13 квітня 2020, 16:32
Оля, Приморьск
Вітаю! Я не можу зайти в додаток монобанку (пише що пристрій був заблокований), але я хочу розблокувати :(
monobank
Відповідь банку
13 квітня 2020, 21:52
Для перевірки даних написали вам в особисті повідомлення
Nadezdagarylia
Nadezdagarylia
13 квітня 2020, 11:04
Надежда
Добрый день Я могу восстановить карту без смартфона или перекинуть деньги на другую карту Был введен неправильный пин код Карту заблокировали
monobank
Відповідь банку
13 квітня 2020, 11:28
Добрый день. Для уточнения данных, написали вам в личные сообщения
Nazarko1495
Nazarko1495
13 квітня 2020, 4:50
Чк прміняти свій мобільний номер старий на новий в додатку моно банк?
monobank
Відповідь банку
13 квітня 2020, 11:27
Доброго дня. В додатку в розділі ЩЕ, можна змінити номер. Або можна зателефонувати на 0800 205 205 для зміни номеру
Seel
Seel
12 квітня 2020, 14:48
Я перевёл на заблокированую карту деньги пополнение приняли придут ли эти деньги на счет на котором две карты 1заблокированая 2 новая
Деньги переведут на другую?
monobank
Відповідь банку
12 квітня 2020, 17:00
Если вы перевыпустили карту, то средства поступят.
Для детальной проверки информации, написали вам в личном сообщении.
Jeckson
Jeckson
12 квітня 2020, 11:03
Как войти в приложение Моно банк после смены номера телефона?????
monobank
Відповідь банку
12 квітня 2020, 11:13
Достаточно указать ваш текущий финансовый номер телефона, после чего указать код из смс и пин-код от карты/приложения.
Maev
Maev
12 квітня 2020, 10:35
При попытке войти в монобанк пишет вы заблокировали устройство и не можете войти что делать
monobank
Відповідь банку
12 квітня 2020, 10:53
Для проверки информации, написали вам в личном сообщении.
lexxxaaa
lexxxaaa
11 квітня 2020, 1:56
Алексей, Киев
После регистрации — такое окно
«Вибачте, ми не можемо випустити картку для вас :(
користуйтеся карткою як основною, і ваш ліміт буде переглянуто.»

Как это понимать?? Какой картой ?? И почему??
monobank
Відповідь банку
11 квітня 2020, 13:39
Для уточнения и проверки информации, написали вам в личном сообщении.
Izengard
Izengard
11 квітня 2020, 1:54
Здравствуйте, интересует какова комиссия на отправку Swift платежа в США в USD?
monobank
Відповідь банку
11 квітня 2020, 13:38
Добрый день. На данный момент есть возможность отправить свифт перевод с карты Platinum и IRON через консьерж-сервис.
Комиссия за отправку перевода в долларах составит 0,5% от суммы + 12 долл США.
vika64241
vika64241
10 квітня 2020, 19:21
Добрый день. Подскажите пожалуйста как удалить данные и отказаться от карты?
Спасибо!
monobank
Відповідь банку
11 квітня 2020, 13:36
Добрый день.
Очень жаль, что вы решили отказаться от карты. Для уточнения информации, написали вам в личном сообщении.
Sfglijb
Sfglijb
10 квітня 2020, 11:28
Ира
Как восстановить карту монобанка без паспортных данных, кодового слова и сим карту к которой подвязана карта? Знаю все транзакции по карте
monobank
Відповідь банку
10 квітня 2020, 17:03
Перевыпустить карту монобанк вы можете после предоставления оригинала документа подтверждающего вашу личность. Это может быть:
1) паспорт гражданина Украины;
2) паспорт гражданина Украины для выезда за границу;
3) дипломатический паспорт Украины;
4) служебный паспорт Украины;
5) временное удостоверение гражданина Украины;
6) удостоверение водителя;
7) вид на постоянное жительство;
8) удостоверению водителя из приложения «Дія».
kopiyur
kopiyur
10 квітня 2020, 11:05
Kopiyur
Коли я заходжу з нового телефону в монобанк то мені пишить що я заблокував пристрій. Як розблокувати
monobank
Відповідь банку
10 квітня 2020, 17:00
При зміні довіреного пристрою, потрібно підтвердити зміну через вашу підв'язану пошту в додатку. Якщо ви випадково заблокували новий пристрій, зверніться до нас в підтримку, через будь-який зручний для вас месенджер. За цим посиланням ви зможете вибрати зручний месенджер для зв'язку з підтримкою — https://www.monobank.com.ua/contacts
Konstamaryna45
Konstamaryna45
9 квітня 2020, 20:21
Як відмовитися від картки і видалити дані про себе?
monobank
Відповідь банку
10 квітня 2020, 16:53
Дуже шкода що ви прийняли це рішення, написали вам в особисті повідомлення для уточнення додаткової інформації.
Daria1991
Daria1991
9 квітня 2020, 17:12
4.3.13.6. У випадку, якщо протягом 60 днів з моменту зарахування коштів на транзитний рахунок No 2924 Клієнт не надає пояснень щодо мети та суті операції та/або документального підтвердження джерел походження коштів, грошові кошти, що обліковуються на транзитному рахунку, зараховуються на рахунок клієнта. В цьому випадку Банк має право відмовити Клієнту у проведенні подальших операцій або в продовженні ділових відносин шляхом одностороннього розірвання Договору у порядку, передбаченому чинним законодавством та внутрішніми документами Банку.

4.3.10. Банк може в передбаченому чинним законодавством порядку призупинити здійснення фінансової (фінансових) операції (операцій)…

Для встановлення правомірності переказу Банк за результатами моніторингу або в разі опротестування переказу держателем, емітентом або платіжною організацією платіжної системи, має право призупинити завершення переказу на час, передбачений правилами відповідної платіжної системи, але не більше ніж на 90 календарних днів

Я ХОЧУ УЗНАТЬ РАЗДНИЦУ МЕЖДУ ДВУМЯ ЭТИМИ ПУНКТАМИ!!! И хочу узнать почему именно я попадаю на 90 дней проверки а не 60
monobank
Відповідь банку
10 квітня 2020, 17:28
Согласно п 4.3.13.6 сумма действительно может удерживаться на транзитном счету 2924 до 60 дней — это касается переводов на ваше имя, которые не были зачислены на ваш счет и ожидают дальнейшего предоставления пояснений с вашей стороны.
п. 4.3.10 касается операций, которые уже находятся на вашем счету, но требуют дополнительной идентификации или же от банка-эмитента, или же от вас как от держателя карты.
faxoh98642
faxoh98642
9 квітня 2020, 14:46
Щодо видалення персональних даних зрозумів. Але ще актуальне питання:

Я хочу очистити всі дані у додатку (операції усі, історію, електронну пошту і тд), і я не проти щоб у банка вони залишались ще 1095 днів. Що мені зробити щоб очистити додаток?

Планую закрити мій рахунок у банку і після цього відкрити новий, це вирішить проблему, додаток буде очищено? Дякую.
monobank
Відповідь банку
10 квітня 2020, 17:57
В такому випадку стару виписку тягти не буде. Якщо у вас з'являться будь-які труднощі, ви завжди можете звернутися до нас.
dz3222
dz3222
8 квітня 2020, 19:04
Доброго дня Як немає змоги відновити номер телефону та телефон, як по новому можна увійти у додаток моно банк ????????
monobank
Відповідь банку
9 квітня 2020, 17:16
Доброго дня. В такому випадку вам необхідно звернутися в підтримку за номером 0800205205 ​​з нового номера телефону.
faxoh98642
faxoh98642
8 квітня 2020, 18:39
Доброго дня! Є декілька питань. Якщо я вирішу закрити свій рахунок у банку (кредитів немає):

1. Скільки днів потрібно буде чекати до повного закриття рахунку?
2. Чи всі дані банк видаляє чи якісь залишає? У тому числі паспорт.
3. Якщо після закриття рахунку я захочу знову отримати вашу карту, після її отримання у мене буде повністю новий і чистий профіль у додатку чи там будуть відображені всі старі операції на карті/інші дані?

Прошу відповісти на кожне питання, дякую.
monobank
Відповідь банку
9 квітня 2020, 13:46
Доброго дня!
Якщо ви зареєструвалися і вже отримали картку, то ми можемо тільки закрити ваші рахунки. Картка закривається протягом доби. Відповідно до Податкового кодексу України (ПКУ Стаття 44. Вимоги до підтвердження даних, визначених у податковій звітності) встановлено для нас зобов'язання як 1095 днів з дня подачі останньої звітності, зберігати первинні документи. Тому видалити ваші персональні дані банк зможе тільки після закінчення терміну зазначеного Податковим кодексом України.
NameNika
NameNika
8 квітня 2020, 14:58
Здравствуйте. Как удалить свои данные и отказаться от получения карты?
monobank
Відповідь банку
8 квітня 2020, 17:17
Очень жаль, что вы приняли такое решение. Для уточнения и проверки информации, написали вам в личном сообщении.
Iveta
Iveta
8 квітня 2020, 10:13
Как удалить свои данные и отказаться от получения карты?
monobank
Відповідь банку
8 квітня 2020, 17:16
Нам очень жаль, что вы приняли такое решение. Для уточнения информации, написали вам в личном сообщении.
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Гаряча лінія monobank