monobank гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Написати коментар
Картой можно управлять в приложении
На главном экране свайп влево и потом блокировать/разблокировать
Карту можно перевыпустить
Достаточно с паспортом обратиться в точку выдачи (Список точек https://www.monobank.com.ua/contacts), и можно получить новую карту, ваш счет перейдет на новую карту. Это бесплатно.
Написали вам в личные сообщения для уточнения данных
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Деньги переведут на другую?
Для детальной проверки информации, написали вам в личном сообщении.
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
«Вибачте, ми не можемо випустити картку для вас :(
користуйтеся карткою як основною, і ваш ліміт буде переглянуто.»
Как это понимать?? Какой картой ?? И почему??
Написати коментар
Комиссия за отправку перевода в долларах составит 0,5% от суммы + 12 долл США.
Написати коментар
Спасибо!
Очень жаль, что вы решили отказаться от карты. Для уточнения информации, написали вам в личном сообщении.
Написати коментар
1) паспорт гражданина Украины;
2) паспорт гражданина Украины для выезда за границу;
3) дипломатический паспорт Украины;
4) служебный паспорт Украины;
5) временное удостоверение гражданина Украины;
6) удостоверение водителя;
7) вид на постоянное жительство;
8) удостоверению водителя из приложения «Дія».
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
4.3.10. Банк може в передбаченому чинним законодавством порядку призупинити здійснення фінансової (фінансових) операції (операцій)…
Для встановлення правомірності переказу Банк за результатами моніторингу або в разі опротестування переказу держателем, емітентом або платіжною організацією платіжної системи, має право призупинити завершення переказу на час, передбачений правилами відповідної платіжної системи, але не більше ніж на 90 календарних днів
Я ХОЧУ УЗНАТЬ РАЗДНИЦУ МЕЖДУ ДВУМЯ ЭТИМИ ПУНКТАМИ!!! И хочу узнать почему именно я попадаю на 90 дней проверки а не 60
п. 4.3.10 касается операций, которые уже находятся на вашем счету, но требуют дополнительной идентификации или же от банка-эмитента, или же от вас как от держателя карты.
Написати коментар
Я хочу очистити всі дані у додатку (операції усі, історію, електронну пошту і тд), і я не проти щоб у банка вони залишались ще 1095 днів. Що мені зробити щоб очистити додаток?
Планую закрити мій рахунок у банку і після цього відкрити новий, це вирішить проблему, додаток буде очищено? Дякую.
Написати коментар
Написати коментар
1. Скільки днів потрібно буде чекати до повного закриття рахунку?
2. Чи всі дані банк видаляє чи якісь залишає? У тому числі паспорт.
3. Якщо після закриття рахунку я захочу знову отримати вашу карту, після її отримання у мене буде повністю новий і чистий профіль у додатку чи там будуть відображені всі старі операції на карті/інші дані?
Прошу відповісти на кожне питання, дякую.
Якщо ви зареєструвалися і вже отримали картку, то ми можемо тільки закрити ваші рахунки. Картка закривається протягом доби. Відповідно до Податкового кодексу України (ПКУ Стаття 44. Вимоги до підтвердження даних, визначених у податковій звітності) встановлено для нас зобов'язання як 1095 днів з дня подачі останньої звітності, зберігати первинні документи. Тому видалити ваші персональні дані банк зможе тільки після закінчення терміну зазначеного Податковим кодексом України.
Написати коментар
Коментарі (1)
Написати коментар