Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

monobank гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
amsterdam01
amsterdam01
5 січня 2024, 11:08
В мене виникла проблема такого характеру. Після реєстрації у банку мене одразу було заблоковано, хоча я не зробив жодної транзакції, але я хочу користуватися банком
monobank
Відповідь банку
5 січня 2024, 11:24
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Anton30
Anton30
11 листопада 2023, 11:44
В мене виникла така ситуація я хочу добавати кврту моно атб в кошельок а мені постійно видає або що немає інтернету або щоб звернувся до емітентного банку що робити?
monobank
Відповідь банку
11 листопада 2023, 13:15
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питанняНаписали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Qwertyuiop098
Qwertyuiop098
9 листопада 2023, 17:02
Скажите пожалуйста. У меня карта монобанка но коды и телефон я потерял теперь у меня другой аккаунт. Карту я регистрировал на свой паспорт.Как это всё восстановить? Карта у меня на руках.
monobank
Відповідь банку
9 листопада 2023, 17:17
Можна змінити номер телефону та відновити доступ. Для зміни номера зателефонуйте на 0800 205 205 або напишіть у чат https://www.monobank.ua/contacts.Додатково написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Madone
Madone
29 жовтня 2023, 13:53
John, Kyiv
Чому не праціє виведення коштів з Payoneer?
monobank
Відповідь банку
29 жовтня 2023, 14:04
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питанняНаписали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
valentin1963
Валентин Черепан
19 жовтня 2023, 13:02
Валентин
Мені заблокували картку29.09.23.Я предоставив всі підтверджуючі документи моїх доходів.Звонив на горячу лінію, ответ один ждіть йде перевірка.Я пенсіонер, ВПО, мені треба оплатити квартиру, а всі надходження на карті.Що мені робити?, йти до суду.
monobank
Відповідь банку
20 жовтня 2023, 10:50
Відповідно до п.4.3.23. Банк може у передбаченому чинним законодавством порядку призупинити здійснення фінансової (фінансової) операції (операцій).Для встановлення правомірності переказу Банк за результатами моніторингу або у разі опротестування переказу власником, емітентом або платіжною організацією платіжної системи має право призупинити завершення переказу на час, передбачений правилами відповідної платіжної системи, але не більше ніж на 60 календарних днів.Зараз документи, що ви надали, знаходяться на перевірці.Ми надамо вам відповідь відразу, як тільки закінчиться перевірка
Furlikov
Furlikov
9 жовтня 2023, 19:57
Петр, Киев
Добрий вечір.
Активно використовую можливість сплачувати комунальні послуги, зокрема близьким та родичам. Для звіту завантажую чи пересилаю адресатам квитанції, що при великій кількості платежів організовано не зовсім зручно.
1. Чи можливо надавати одну мультиквитанцію за сплачені комунальні платежі за однією адресою?
2. Якщо мультиквитанція неможлива (хоча в інших банках таке відображення групи платежів є), то зробіть, будь-ласка, можливість виділення декількох квитанцій в звіті для їх збереження чи пересилання одним дотиком.
monobank
Відповідь банку
9 жовтня 2023, 20:51
Добрий вечірМи передали колегам вашу пропозицію, щоб взяли до увагиДякуємо
Yulyasibir
Yulyasibir
5 жовтня 2023, 14:54
Добрий день скажешь будьласка заборгованість мою
monobank
Відповідь банку
5 жовтня 2023, 18:32
Добрий день Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
climacool87
Hennadij Kosenkov
1 жовтня 2023, 16:08
Hennadij
Доброго дня! Прострочив погашення щоб залишатися в пільговому періоді на 3 хв. ( сумма зайшла на картку об 00.03 годині). Чи можна вирішити питання про відміну списання відсотків та повернути мене в пільговий період користування. Дуже прошу!!! ( за сімейними обставинами забігався, думав що є ще 31 число). Дуже прошу на перший раз пробачити 🙏🙏🙏
monobank
Відповідь банку
1 жовтня 2023, 18:05
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі та допомогти
Yurasss
Юрій Іваник
15 вересня 2023, 2:03
Юрій, Львов
Скажіть коли з’являться картки моно&атб на полицях атб?

І чи можна якось відслідковувати/дізнатись, в якому супермаркеті вона вже продається?
monobank
Відповідь банку
15 вересня 2023, 14:29
Розуміємо ваше бажання якомога швидше почати користуватись нашою новою карткою. Поки що наші картки дістались не всіх магазинів, але це відбудеться вже дуже скоро.Коли карти надійдуть в конкретний магазин ми підказати не зможемо, але ви можете перевірити це під час візиту до магазину. Аби не ходити дарма, ви можете активувати віртуальну карту і вже сплачувати за допомогою Google/Apple Pay, якщо їх підтримує ваш смартфон.
Janechayka
Janechayka
11 вересня 2023, 23:01
Євгенія, Київ
Добрий вечір. Ввела всі документи щоб отримати чорну карту монобанку, але ввела не правильну суму доходу, треба 16000, а ввелося 4000. Як мені це виправити. Я підпис не ставила. Дякую
monobank
Відповідь банку
12 вересня 2023, 10:48
Добрий день Дані, які ви вказували під час реєстрації, можна змінити самостійно у застосунку, після відкриття картки Шлях: Головна сторінка — Над балансом «Меню карт» — вгорі «Налаштування» — «Персональні дані» — натискаємо «Змінити дані» — та заповнюєте анкету
Phoenix66
Phoenix66
11 вересня 2023, 11:02
Доброго дня, мною були перераховані кошти з іншої карти, на Моно
Кошти не прийшли
В чому проблема?
monobank
Відповідь банку
11 вересня 2023, 12:02
Добрий день Приносимо вибачення за незручностіЗараз дійсно є складнощі з зарахуванням коштів, колеги працюють над тим, щоб поповнення надійшло якомога швидшеПісля надходження переказу ви отримаєте від нас сповіщення в застосунок
Vanya007
Vanya007
31 серпня 2023, 18:25
Доброго дня, поповнив картку, все добре в квитанції були мої данні, вже годину не приходять кошти, раніше було одразу.
monobank
Відповідь банку
31 серпня 2023, 19:11
Добрий деньПриносимо вибачення через те, що у вас виникли проблеми при спробі поповнення картки у терміналі. За нашою інформацією складність із помилкою на екрані терміналу, а також затримка у зарахуванні коштів, на поточний момент знаходиться на етапі вирішення у наших партнерів. Намагаємося докласти максимум зусиль.Якщо ви очікуєте поповнення, як тільки зарахування відбудеться, ви отримаєте повідомлення у мобільному застосунку
salma
salma
28 серпня 2023, 9:04
Доброго дня!
Хотіла зробити людині подарунок без попередження, тому не запитувала номер карти, а відправила за номером телефону.
Якщо в результаті після переказу на квитанції вказано правильне повне імʼя отримувача, тоді все пройшло успішно?
чи могло бути таке, що карта отримувача уже прострочена/заблокована?
чи в такому разі монобанк би підтягнув цю інформацію і не пропонував би цю карту користувача як «за номером телефону»?
(з деяких причин мені простіше написати в підтримку, ніж саму людину запитати, чи прийшли їй гроші)
monobank
Відповідь банку
28 серпня 2023, 18:26
При переказі за номером телефону з застосунку моно, кошти надходять на активну картку (за замовчуванням чорну, якщо не була обрана інша картка)
Qwerty1999
Qwerty1999
27 серпня 2023, 17:14
Qwerty, ко-брендова картка MONO-АТБ
Два питання:
1. Коли на полицях магазиныв АТБ з’являться ко-брендові картки MONO-АТБ?
2. При активації картки MONO-АТБ яку з двх карток (чорну чи білу) вона замінить?
monobank
Відповідь банку
30 серпня 2023, 9:42
Після того, як ми побачили обговорення карток, прийняли рішення зробити змінити в продукті: існуючу картку перевипускати не будемо, а віддаватимемо картку АТБ у Wallet Apple/GooglePayЩойно продукт буде доступний, ми обов'язково вам повідомимо
Maks9989
Maks9989
16 серпня 2023, 21:54
Maks
Добрий день! Підкажіть мені переслали на мою Євро карту 90 євро гроші прийшли тільки через 2 години. слідом відправили рідні закордону ще 975 євро гроші не прийшли… вже годин 7 чекаю. Переводили за номером картки. Куди дзвонити куди звертатися? Раніше переклади були моментальні!
monobank
Відповідь банку
17 серпня 2023, 10:52
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
ElenaZaz14
ElenaZaz14
29 липня 2023, 9:41
Пенсіонер, Ірпінь
Чому став недоступним переказ коштів через КоронаПей? Завжди ним користувалася. Не було жодних проблем. А зараз Монобанк не приймає (тимчасово недоступний переказ). Коли буде доступний?
monobank
Відповідь банку
29 липня 2023, 10:36
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
chrystal
chrystal
28 липня 2023, 18:49
Андрій, Київ
Доброго дня! Моїй дружині виповнюється 45 років, але вона знаходиться за кордоном та не має зараз можливості повернутися в Україну для того, щоб вклеїти нову фотокартку в паспорт громадянина України. Поясніть, будь ласка, чи можуть у неї виникнути проблеми з банком (наприклад, розірвання договору обслуговування, блокування рахунків, у тому числі ФОП і т.ін.) у разі, якщо вона не надасть своєчасно свій паспорт з новою фотокарткою для оновлення данних у дос'є банку? Дякую за відповідь.
monobank
Відповідь банку
28 липня 2023, 19:17
Якщо у дружини є закордонний паспорт, можна оновити документи через застосунок. Головний екран — свайп згори вниз — налаштування — документи.Якщо поточний паспорт буде неактуальним без фото по досягненню 45 років, буде кнопка Новий документ
tasichkas18
tasichkas18
16 липня 2023, 13:04
Таїсія
Доброго дня. Скажіть будь ласка, в який час знімається щомісячний платіж по грошам в розтрочку? Сьогодні день платежу, а гроші так і не знялися.
monobank
Відповідь банку
16 липня 2023, 18:55
Вітаю Платіж списується кожне число місяця, коли була оформлена розстрочка або в останній день місяця, в тому випадку, якщо договір був оформлений 29, 30 або 31 числа. Платіж буде списаний з 08:00 до 20:00.
saylan
saylan
10 липня 2023, 21:31
Чи можна зробити так, щоб тобі не могли надсилати кошти?
monobank
Відповідь банку
11 липня 2023, 17:25
Для перевірки інформації, написали вам в особистому повідомленні
HTYU987
HTYU987
7 липня 2023, 13:10
В монобанк есть какие-то лимиты на р2р переводы по картам? Интересуют как разовые, так и за день, неделю, месяц.
monobank
Відповідь банку
7 липня 2023, 20:20
При переказі всередині моно обмежень на кількість та суму переказів немає.Ліміти операцій при п2п переказі на гривневу картку іншого українського банку: на день — 50 шт; за 4 дні — 100 шт; на місяць — 150 штМаксимальна сума:1 транзакція – 60 000 грнMastercard: 1 місяць — прив'язка до 10 000 USD (за курсом НБУ)Visa: 1 місяць — прив'язка до 25 000 USD (за курсом НБУ)

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 42.05 42.5405
EUR 48.95 49.5
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 42.05 42.5405
EUR 48.95 49.5
Всі курси банку