Мінфін - Курси валют України

Встановити

monobank гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
veronika2003
veronika2003
15 квітня 2021, 0:21
Здравствуйте! Хотел сделать вашу карту, но передумала, из-за сложившихся обстоятельств. Мне ответили, что карта готова и её можно забрать. Как закрыть эту карту? Можно просто её не забирать?
monobank
Відповідь банку
15 квітня 2021, 11:31
Добрый день. Нам очень жаль, что вы приняли такое решение. Написали вам в личные сообщения по этому вопросу
AllexSmart
AllexSmart
14 квітня 2021, 17:02
Доброго дня! Зареєструвався в додатку, ввів всі свої дані, документів, фото.Картку не забирав,і не активовував.Не хочу користуватися монобанком.Як видалити всі свої дані.Дякую.
monobank
Відповідь банку
14 квітня 2021, 21:32
Нам шкода, що ви передумали оформляти карту. Написали вам в особисті повідомлення
Anna231921
Anna231921
11 квітня 2021, 23:52
Здравствуйте утеряна карта как заблокировать
monobank
Відповідь банку
12 квітня 2021, 19:43
Можно заблокировать в приложении. Свайп влево — заблокировать карту. Или позвоните на 0800 205 205
AlexanderKul
AlexanderKul
11 квітня 2021, 21:46
Хотів відкрити звичайну гривневу карту без кредитного ліміту, але в додатку не розібравшись відкрив кредитку і треба вже її забирати в точці видачі. Як закрити зразу цю кредитну карту і відкрити нову не кредитну? Дякую
monobank
Відповідь банку
12 квітня 2021, 19:44
Ви можете використовувати чорну карту як дебетову або прибрати ліміт карти в 0. Також можна після отримання карти, додатково випустити білу дебетову карту
Marina1866
Marina1866
11 квітня 2021, 15:58
Марина
Здравствуйте, где то полтора года назад Ваш банк заблокировал мою карту, причину не объяснили, сколько не пыталась вернуть карту операторы говорят что отказано в обслуживании. Как получить карту???
monobank
Відповідь банку
11 квітня 2021, 16:55
Для более детального разбора ситуации написали вам в личные сообщения
Allllln
Allllln
9 квітня 2021, 9:45
Oil898
Як скопіювати номер картки?
monobank
Відповідь банку
9 квітня 2021, 21:19
Затисніть палець на номері картки в додатку, він буде скопійований
xremia
xremia
8 квітня 2021, 19:00
Здравствуйте, я хотела заказать карту но передумала, мне её уже подтвердили и можно её забрать, что мне делать, просто её не забрать и надо как-то отменить?
monobank
Відповідь банку
9 квітня 2021, 21:21
Нам жаль, что вы передумали оформлять карту. Написали вам в личные сообщения
Troadiy
Troadiy
8 квітня 2021, 10:55
anton, Zaporozyhe
В квитанциях по совершенным платежам меня, как плательщика, банк идентифицирует и указывает по полному имени и первой буквы моей фамилии, и в документе выглядит это так: Имя Ф.

Выглядит это все очень странно, поскольку в нашем обществе средством индивидуализации человека прежде всего является — фамилия.

Отображение плательщика в квитанциях по типу — Фамилия И. (а не Имя Ф.), является более логичным, поскольку позволяет значительно быстрее идентифицировать человека по формальному признаку.

К сожалению, служба поддержки банка, указала на невозможность изменения существующей очередности отображения фамилии и имени в платежных документах. Только вручную, менеджером банка, по просьбе клиента после совершения платежа.

Данный вопрос носит скорее риторический характер.

Поэтому прошу данный комментарий рассмотреть представителем банка как — просьбу, и при наличии возможности передать ее разработчикам приложения и лицам ответственным за данные решения. Чтобы в будущем появилась возможность отображения в платежных документах полного имени и фамилии и/или возможности отображения фамилии полностью а имя в сокращенном варианте.
monobank
Відповідь банку
8 квітня 2021, 21:03
Ваш отзыв мы обязательно учтём, благодарим!
Pyotr
Pyotr
6 квітня 2021, 21:59
Здравствуйте! Хотел заказать карту, но передумал. Мне ответили карту можно забрать. Как отменить заявку на получение карты? Можно просто её не забирать?
monobank
Відповідь банку
7 квітня 2021, 11:48
Здравствуйте
Для проверки информации, написали вам в личном сообщении
Valeriya1512
Valeriya1512
5 квітня 2021, 19:00
Валерія, Київ
стала жертвою шахрайства, за допомогою фішингу 15000 гривень було направлено на карту особи, що є клієнтом Вашого банку, як можна отримати ФІО особи карти?
monobank
Відповідь банку
5 квітня 2021, 21:36
Нам щиро шкода, що сталася така ситуація. Рекомендуємо в такому випадку звернутися в правоохоронні органи.

Коли ми отримаємо офіційне рішення від суду, ми зможемо надати правоохоронним органам інформацію в рамках чинного законодавства. Якраз в обов'язках і правах поліції проводити розшук і затримання шахраїв. Грошові кошти, які були вкрадені шахраями, можуть бути компенсовані ними ж за рішенням суду.

Додатково написали вам в особисті повідомлення
tsnadya
tsnadya
5 квітня 2021, 18:02
Одесса
Потеряла вчера и вовремя заблокировала карточку, с нее уже несколько раз упорно кто-то пытается что-то купить. Можно сделать так, чтоб карточка была вообще не активной? Чтоб не было никакой возможности ее разблокировать.
monobank
Відповідь банку
5 квітня 2021, 21:28
Написали вам в личные сообщения
kovalyknasta
kovalyknasta
5 квітня 2021, 13:50
Заказала карту и её подтвердили, но я передумала. Как удалить её? Или просто не забирать
monobank
Відповідь банку
5 квітня 2021, 21:27
Нам жаль, что вы передумали оформлять карту. Написали вам в личные сообщения
Ellena1971
Ellena1971
4 квітня 2021, 21:23
Добрый день, сегодня положила на карту через терминал lobx деньги на карту, прошло уже пол дня, а получатель так и не получил деньги(все проверяла и правильно вводила и номер и телефон и фамилия и имя) когда поступят деньги?
monobank
Відповідь банку
5 квітня 2021, 21:25
Написали вам в личные сообщения
Andrey234
Andrey234
4 квітня 2021, 11:46
Здравствуйте, я хотел заказать карту но передумал, а мне подтвердили карту и можно её забрать, что мне делать можно просто её не забрать?
monobank
Відповідь банку
4 квітня 2021, 16:34
Здравствуйте
Написали вам в личном сообщении
kiriana
kiriana
3 квітня 2021, 16:33
Доброго дня! Зареєструвалася в монобанку, але картку не забрала, і вона не активована. Як видалити всі свої дані?
monobank
Відповідь банку
3 квітня 2021, 17:50
Доброго дня
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Olia000
Olia000
2 квітня 2021, 17:17
Olia
Как заблокировать карту, если нет к ней доступа, но она зарегистрирована на мои документы?
monobank
Відповідь банку
2 квітня 2021, 19:07
Рекомендуем обратиться к нам с помощью мессенджера или позвонить по номеру 0 800 205 205. Также, написали вам в личном сообщении
Katyya
Katyya
1 квітня 2021, 23:33
Як скасувати заяву на отримання карти?
monobank
Відповідь банку
2 квітня 2021, 10:47
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
05511830
Екатерина Богдан
31 березня 2021, 21:52
Екатерина
Создпли ребенку карту. Кинули деньги в накоплени на банку. Позже телефон ребенок заблокировал и пришлось все обнулять. Когда повторно попытались установить монобанк, не вышло, сделали заново через карту родителя все данные ввели также, но карту завели новую, к старой так и не можем получить доступ. Хотим перекинуть накопления на новую карту, как это сделать? Либо на карту родителя
monobank
Відповідь банку
1 квітня 2021, 11:10
Для проверки информации, написали вам в личном сообщении
Zhmunya
Zhmunya
31 березня 2021, 14:18
Zhmunya, Днепропетровск
Монобанк, почему вы пишите что проблема по заявке решена, если она не решена в принципе и со мной никто не связывался по её решению? Не красиво врать публично — вы опускаетесь на дно в моих глазах.
Я требую публичного извинения вашего представителя на данном ресурсе за таки действия.
В подтверждение моих слов https://ibb.co/BLwNk7C
monobank
Відповідь банку
31 березня 2021, 14:28
Извините, пожалуйста, за эту ситуацию
Действительно, на текущий момент трудность описанная в отзыве еще находится в работе у коллег
Как только трудность будет решена, коллеги с вами обязательно свяжутся
Anchitra
Anchitra
29 березня 2021, 0:38
Анна, Киев
Здравствуйте.На каких основаниях исполнительная служба может «заморозить»личные средства на карте.
monobank
Відповідь банку
29 березня 2021, 9:08
Здравствуйте
Детально можно ознакомиться этой информацией в законе: «Про затвердження Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті»:

1.17. Банк здійснює зупинення видаткових операцій за рахунком клієнта в разі накладення на кошти арешту відповідно до законодавства України. Зупинення видаткових операцій здійснюється в межах суми, на яку накладено арешт, крім випадків, коли арешт накладено без установлення такої суми.

Банк здійснює зупинення видаткових операцій за рахунками клієнтів на підставі рішення суду, яке винесене за зверненням контролюючого органу і надійшло до банку безпосередньо від суду або контролюючого органу після отримання рішення суду. Банк здійснює поновлення видаткових операцій за рахунком клієнта на підставі рішення податкового керуючого або суду.

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.15 41.6493
EUR 43.4 44.0393
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.15 41.6493
EUR 43.4 44.0393
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Гаряча лінія monobank