monobank гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в monobank
| Валюта | Купівля | Продаж |
| USD | 42.05 | 42.5405 |
| EUR | 48.95 | 49.5 |
| Всі курси банку | ||
Написати коментар
Я проходив верефікацію, і наприкінці мене просить написати код, який було надіслано на мій номер телефону (Для закінчення верефікації введіть код з СМС). Однак код не приходить.
Написати коментар
Написати коментар
Монобанк відмовили мені в обслуговуванні, я підписав документи про розірвання договору і виведення коштів на рахунок, вчора мені ці кошти прийшли але банк отримувач мені відмовив в обслуговуванні
Як так могло статись?
Коментарі (1)
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Заблокували карту через підозрілі операції.
Скажімо так, я поповнював рахунок в букмекерському казино.
Зараз помилку визнаю, більше такого робити не буду.
Чи є шанс, що за такого раскладу мені картку розблокують?
Коментарі (1)
История с 26.06.2024 года ( Моно банк заблокировал мне счет ) все средства в размере 56 тысяч, причину на сколько я смогла понять от моно банка на жалобу в 8200 гривен.
Моно банк спросил разрешаю я вернуть средства и согласна ли я с этим, я ответила нет, но то были мои все деньги, и после согласилась вернуть 8200 гривен, и разблокировать мне мой счет.
Банк ответил окей.
После началось…
Ответа от банка нету ( но вернуть средства банк может за пару минут )
начинаються просто истории о том что у нас нет реквизитов, мы не влияем, мы не знаем, и так далее.
На все мои вопросы банк не дает ответ ( сколько занимает процедура возврата ) сколько занимает разблокировака( сколько занимает решение даного вопроса ) Ну ведь это может занять 1 день или год ) это логично, ответа нет…
Частично операторы в середине разговора просто убегают и передают проблему следующему, решать проблему не хотят или не могу, счёт заблокирован.
Я думала что за 2 дня все решиться, но увы нет.
Вчера писала мне сказали ждать а сколько ждать мол они не знают.
Все табельные номера описываю ниже ( те которые не игноривали а кто имел советь дать такую информацию ) хотя часть просто отказалась
Номера сотрудников банка
10499
10650
9818
6677
Это только те кто мне дал свой табельный номер.
Итог Деньги не разблокированы, вопрос с 26.07 не решен по 31.07
В данный момент идет диалог с операторов 6677 которая сказала что ответ даст через пару минут
Ответа нет более 30 минут, но есть просьба и не первая не писать жалобы.
Копию письма отправляю по почте которая дала мне оператор 6677 именно
contact@universalbank.com.ua
Конкретной вопроса от банка или претензии нету, просто банк украл деньги.
Так же это письмо отправляю по почте в мон
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
— Підкажіть, будь ласка, як це суперечить правилам НБУ про вимогу перевірки всіх платежів, що надходять на карту клієнта?
Я так понял что теперь я должен отвечать на вопросы оператора, как я понял на все проблемы коиентов монобанку до одного места
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Дякую.
Написати коментар
Розблокуйте іпн 3303606335
Написати коментар
Коментарі (1)
Что будет дальше никто не знает!
Коментарі (1)
Написати коментар