monobank гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Дякую.
Написати коментар
Розблокуйте іпн 3303606335
Написати коментар
Коментарі (1)
Что будет дальше никто не знает!
Коментарі (1)
Написати коментар
Вже другий тиждень пояснюю звідки кошти і прошу банк розблокувати їх.
В відповідь я завжди чую одне й те саме «очікуйте закінчення перевірки». Або ж прохання надати довідки, які зовсім не стосуються моєї ситуації (я все одно надала).
Мене дивує не компетентність працівників і байдуже ставлення до клієнтів.
Чому всю інформацію по ситуації яка склалась я маю шукати десь сама, а працівники нічого не знають.
До цієї ситуації цілком була задоволена монобанком. І навіть коли виникла дана ситуація, то мала надію що мені просто вкажуть на мої помилки і скажуть, що виправити аби більше такого не ставалось.
Але банк далі продовжує просто тримати мої кошти у себе без жодних підстав на те. А я в результаті залишаюсь взагалі без коштів на існування, тому що маючи довіру до банку нічого звідти не виводила навіть.
Коментарі (1)
Написати коментар
Написати коментар
Дякую.
Написати коментар
Написати коментар
Я підкреслюю, не закрити картку, а РОЗІРВАТИ ДОГОВІР!
Без надіїї чекаю
Написати коментар
Бо вже заї…
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (1)
Написати коментар
Коментарі (1)
Треба сказати що я не знав що можна встановити родинні зв«язки через додаток, дізнався про то тільки як заблокували рахунок. Але, очевидно, того вже ніхто не брав до уваги, питання чи може жива людина переглянути ситуацію?
Коментарі (1)
Були скинуті кошти, а отримувач їх не отримав але кошти з картки знялись
Вже неодноразово спілкувались із вашими співробітниками, ситуація стоїть на місці. Що робити????
Коментарі (3)
Написати коментар