Мінфін - Курси валют України

Встановити

monobank гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
markbukovskij
markbukovskij
1 лютого 2019, 14:06
Mark, Kiev
Признаете ли, как доказательство происхождения средств от обмена на криптобирже (там где биткоин меняешь на валюту либо гривну)?
monobank
Відповідь банку
1 лютого 2019, 16:59
Банк, керуючись положеннями Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», Постаною Правління НБУ № 417 від 26.06.2017 року, внутрішніми документами банку з питань фінансового моніторингу, з урахуванням ризик-орієнтованих підходів здійснює документально підтверджену перевірку джерел походження коштів (активів) клієнта на підставі офіційних документів, належним чином засвідчених їх копій або інших джерел, якщо така інформація є публічною (відкритою). Результат такої перевірки має бути достатнім для визначення наявності/відсутності економічної доцільності (сенсу) фінансових операцій, реально достатніх фінансових можливостей, розпорядження якими дає змогу проводити або ініціювати проведення фінансових операцій на відповідні суми.

Тобто, аналіз такого джерела походження коштів як продаж криптовалюти, здійснюється в індивідуальному порядку у безпосередньому зв'язку з особою клієнта.
vova22
vova22
31 січня 2019, 2:02
как можно редактировать историю пополнения карты или оплаты услуг в приложении?
monobank
Відповідь банку
31 січня 2019, 9:16
Редактировать платежи вам всегда доступно в мобильном приложении. Пополнение карты. что именно вы имеете в виду?
Amicus
Amicus
30 січня 2019, 13:36
Олексій, Дніпро
Надайте, будь ласка, посилання на пункт договору, як ви використовуєте доступ до адресної книги. Приват24 цей доступ не потрібен, а у вас навіть шаблон переказу грошей без нього зберегти неможливо.
monobank
Відповідь банку
30 січня 2019, 16:47
3.4. Клієнт надає Банку дозвіл на відображення статусу наявності у Клієнта картки в мобільному додатку
інших клієнтів Банку, що мають серед метаданих смартфону телефонний номер Клієнта.
Також Клієнт надає Банку дозвіл, з метою швидкого здійснення переказу коштів за допомогою
Мобільного додатку, зберігати номери телефонів та імена контактів та їхні зображення, що містяться в
метаданих смартфону Клієнта. При цьому Банк не зберігає будь-яких інших даних, що містяться серед
метаданих смартфону Клієнта.
Доступ потрібно, так як ви намагаєтеся зберегти шаблон переказу коштів на карту на определнной номер телефону.
0989516012
0989516012
29 січня 2019, 22:27
Ivan
как мне открить кридитний лимит ( карта уже есть, а лимита нет )
monobank
Відповідь банку
30 січня 2019, 11:11
Для подачи заявки, необходимо войти в мобильное приложение — главное меню — свап вправо — изменить кредитный лимит.
Andrqq
Andrqq
29 січня 2019, 11:14
Andr
Почему мне не приходит смс что могу получить карту?
monobank
Відповідь банку
29 січня 2019, 13:15
Для детальной проверки информации, наш сотрудник написал вам в личном сообщении.
Andrqq
Andrqq
29 січня 2019, 11:03
Andr
Вы сотрудничаете с ПриватБанком????
monobank
Відповідь банку
29 січня 2019, 13:15
Нет, не сотрудничаем с ПриватБанком.
Andrqq
Andrqq
29 січня 2019, 0:04
Andr
Скажите пожалуйста, если у человека есть знакомые в вашем банке или в другом, может ли он узнать являюсь ли я вашим клиентом???
monobank
Відповідь банку
29 січня 2019, 10:44
Наши сотрудники такую информацию не предоставляют, так как это является банковской тайной. Мы не обмениваемся информацией о наших Клиентах с другими банками.
markbukovskij
markbukovskij
28 січня 2019, 22:03
Mark, Kiev
Признаете ли происхождение средств от обмена на криптобирже (там где биткоин меняешь на валюту либо гривну)?
markbukovskij
markbukovskij
28 січня 2019, 20:56
Mark, Kiev
Прошу перечислить список документов, которые могут служить, как подтверждение происхождения средств
monobank
Відповідь банку
29 січня 2019, 10:38
Если у вас запросят документы в будущем, то список будет индивидуальным и будет указан в письме, которое вы получите на электронную почту.
soulmary
soulmary
26 січня 2019, 16:12
Добрый день, мое приложение монобанк было удалено. Сказала опять, но когда открываю могу создавать только новую карту, как мне восстановить связь с нынешней?
monobank
Відповідь банку
26 січня 2019, 16:29
Добрый день. В таком случае, рекомендуем переустановить приложение и указать ваш финансовый номер телефона, по которому ранее входили в мобильное приложение. Если доступ к финансовому номеру отсутствует, то позвоните, пожалуйста, к нам по номеру 0 800 205 205 и мы поможем со сменой номера.
markbukovskij
markbukovskij
26 січня 2019, 13:52
Mark, Kiev
Здравствуйте! Я правильно понимаю, что если я хочу положить в Ваш банк депозит на сумму 200 тысяч гривен, то мне придется как-то подтверждать происхождение этих средств? А если у меня нет таких документов, что тогда будет? С деньгами можно будет попрощаться? Это, пожалуй, главный вопрос, который отпугивает многих потенциальных клиентов.
monobank
Відповідь банку
26 січня 2019, 19:36
Согласно действующему законодательству Украины, банк обязан осуществлять документальную проверку источников происхождения средств. Если вы не сможете подтвердить источник поступления средств, то средства, которые временно приостановлены — будут возвращены отправителю. Если пополняете через кассу, то при внесении такой суммы в кассе у вас будут запрашивать документ, который подтверждает происхождение средств, паспорт и ИНН. Вам не нужны документы для внесения средств (по коду) на депозит в отделениях Универсал Банка.
08129443
Nataliia Afanasieva
26 січня 2019, 11:32
Nataliia
Не активна кнопка Активировать в приложении для создания валютной карты
monobank
Відповідь банку
26 січня 2019, 11:56
Для перевірки інформації, наш співробітник написав вам в особистому повідомленні.
Gostrenko
Gostrenko
25 січня 2019, 21:47
Виталик
здравствуйте.
скажите пожалуста, почему при переводе средст с карты на карту не видно моих данных?можно ли это исправить?
monobank
Відповідь банку
26 січня 2019, 8:56
Здравствуйте! При переводе с карты монобанк на карту монобанк ваша фамилия и имя будет отображаться. Если вы переводите средства на карту другого банка, то у получателя не будет отображаться информация о вас. Так происходит из-за того, что банки между собой информацией не обмениваются.
38491420
Solomiia Khavshch
25 січня 2019, 10:40
Solomiia, Чи активна пластикова картка Монобанк, якщо додаток на телефоні було видалено?
За певних причин мій додаток Монобанк було видалено і я тимчасово не маю доступу до телефона. Якщо я кину готівку через iBox, чи зможу я розплачуватися цими грошима?
monobank
Відповідь банку
25 січня 2019, 11:20
Так, картка залишається активною. Для уточнення інформації, наш співробітник написав вам в особистому повідомленні.
kostidzu16
kostidzu16
23 січня 2019, 14:08
Костя, Киев
Доброго дня, я реєструвався Івасенко Костянтин Анатолійович, як довго моя заявка буде розглядатися 0686946979, мій номер
monobank
Відповідь банку
23 січня 2019, 14:12
Для вирішення вашого питання, зверніться будь ласка на лінію 0800205205
85746198
Андрій Ст
23 січня 2019, 13:53
Андрій
При зміні паспорту на id-картку чи потрібні здійснювати якісь дії для верифікації?
monobank
Відповідь банку
23 січня 2019, 14:08
Необхідно надати в чат, свій новий паспорт.
larisatkach
larisatkach
23 січня 2019, 10:29
В приложении установка регистрации ошибочно выбрала паспорт старого образца, у меня id — карта, запрашивает фото, как изменить?
monobank
Відповідь банку
23 січня 2019, 10:39
Удалите мобильное приложение и скачайте повторно. При входе сможете выбрать.
Basya3
Basya3
21 січня 2019, 21:52
Что делать При утери телефона, как добавить новый номер к карточке
monobank
Відповідь банку
22 січня 2019, 8:52
Для смены финансового номера телефона, достаточно позвонить к нам по номеру 0 800 205 205.
lastfantasy02
lastfantasy02
21 січня 2019, 17:03
Здравствуйте. Пользуюсь на данный момент деньгами кредитного лимита. Вчера оплачивала картой такси и снимала деньги с банкомата. Сегодня же хотела оплатить свой заказ в кафе через терминал и мне отказали, ибо нет связи.
monobank
Відповідь банку
21 січня 2019, 17:24
Добрый день. для проверки информации, написал вам в личном сообщении. Также можете обратиться в чат поддержку или на линию 0800205205
Klava007
Klava007
21 січня 2019, 2:37
Ирина
Добрый вечер. Можно ли открыть счет в вашем банке не резиденту? Индитификационный код имею. Пмж не украина. Кредитный лимит не нужен.
monobank
Відповідь банку
21 січня 2019, 9:28
Добрый день. Карту можно получить по документам: внутренний паспорт Украины и ИНН, справка вид на постоянное место жительства и ИНН.

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 40.95 41.4508
EUR 44.55 45.3494
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 40.95 41.4508
EUR 44.55 45.3494
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Гаряча лінія monobank