Курс валютв monobank |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
USD | 41.7 | 42.1852 |
EUR | 43.33 | 44.0296 |
Всі курси банку |
Відділення monobank: вул. Нижньодніпровська, 17 (ТРЦ "Караван", навпроти гіпермаркету "Ашан", біля 20 каси та кафе "Ашан"), Дніпро
Адреса:
Дніпро, вул. Нижньодніпровська, 17 (ТРЦ "Караван", навпроти гіпермаркету "Ашан", біля 20 каси та кафе "Ашан")
Телефон:
0 800 205-205
Час роботи:
Пн-Нд: 10:00-21:00
Відгуки про відділення:
є миттєвий перевипуск картки
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Asd864
5 листопада 2024, 12:23
Елена молодчинка. Днепр островок в Караване
Написати коментар
Ответ банка
5 листопада 2024, 13:24
Дуже дякуємо за ваш відгук!
Елена проконсультировала выстро, чётко и с уважением к клиенту! (Днепр точка выдачи в Караване)
Написати коментар
Ответ банка
5 листопада 2024, 12:15
Дякуємо за ваш відгук!
Дуже сподобалися консультації Ульяни. Усе було зрозуміло та швидко. Завжди все позитивно та ввічливо!
Написати коментар
Ответ банка
3 листопада 2024, 13:14
Дуже дякуємо за високу оцінку і відгук
Дуже вдячний за компетентну та доступну допомогу співробітниці точки видачі Монобанку Олені у «Каравані» в м.Дніпро.
Написати коментар
Ответ банка
2 листопада 2024, 15:57
Дякуємо за відгук, постараємось і надалі радувати вас!
Мне понравился специалист Елена, своим профессионализмом, умением работать с клиентом!
Написати коментар
Ответ банка
29 жовтня 2024, 11:47
Дуже дякуємо за високу оцінку і відгук
Вельми вдячна менеджеру Олені з острівцю Монобанк у Т Ц Караван у Дніпрі за професійну консультацію. Виникли проблеми з карткою, надали точну інформацію, ввічливо та зрозуміло. Дуже задоволена.
Написати коментар
Ответ банка
27 жовтня 2024, 15:58
Дякуємо за відгук, постараємось і надалі радувати вас!
Хочу висловити подяку співробітниці на точці видачі Monobank Олені Олейнік за чудове обслуговування.
Я звернулася для отримання картки, і все було зроблено оперативно та без зайвих затримок. Співробітниця також надала детальні інструкції щодо користування додатком." Співробітниця Mono була надзвичайно ввічливою і компетентною, допомогла мені отримати картку швидко та без проблем. Детально відповіла на всі мої запитання з терпінням та професіоналізмом. Дуже задоволена обслуговуванням та рекомендую всім! Величезне дякую!
Написати коментар
Я звернулася для отримання картки, і все було зроблено оперативно та без зайвих затримок. Співробітниця також надала детальні інструкції щодо користування додатком." Співробітниця Mono була надзвичайно ввічливою і компетентною, допомогла мені отримати картку швидко та без проблем. Детально відповіла на всі мої запитання з терпінням та професіоналізмом. Дуже задоволена обслуговуванням та рекомендую всім! Величезне дякую!
Ответ банка
19 вересня 2024, 10:19
Дякуємо за відгук, постараємось і надалі радувати вас!
Мне заблокировали доступ к приложению MonoBank и просят чтобы я заплатила задолженность, при этом не имея доступ к приложению, при этом я каждый месяц платила проценты и уменьшала сумму кредитного лимита. Причина блокировки не была озвучена сказали что это политика банка. Сказали звонить оператору и узнавать сумму задолженности, Со мной банк разорвал договор, Оператор сказал что я уже не являюсь клиентом банка. И при этом меня просят чтобы я заплатила задолженность
Коментарі (13)
Ответ банка
25 серпня 2024, 10:59
Розуміємо, що ви мали інші очікування
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо
Погашення заборгованості відбувається згідно з умовами та правилами, з якими ви погоджувались при відкритті рахунку: 10.6. Сторони узгодили, що в разі розірвання Договору за ініціативою Банку або Клієнта/ФОП та за наявності у Клієнта/ФОП невиконаних зобов’язань, що підлягають сплаті на користь Банку за будь-якими договорами, в тому числі кредитними, укладеним між Клієнтом та Банком, в т.ч. тих, строк виконання яких не настав, Клієнт/ФОП зобов'язується виконати такі зобов'язання в повному обсязі до спливу тридцятиденного строку з дня ініціювання однією зі Сторін розірвання Договору
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо
Погашення заборгованості відбувається згідно з умовами та правилами, з якими ви погоджувались при відкритті рахунку: 10.6. Сторони узгодили, що в разі розірвання Договору за ініціативою Банку або Клієнта/ФОП та за наявності у Клієнта/ФОП невиконаних зобов’язань, що підлягають сплаті на користь Банку за будь-якими договорами, в тому числі кредитними, укладеним між Клієнтом та Банком, в т.ч. тих, строк виконання яких не настав, Клієнт/ФОП зобов'язується виконати такі зобов'язання в повному обсязі до спливу тридцятиденного строку з дня ініціювання однією зі Сторін розірвання Договору