Курс валютв monobank |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
USD | 41.15 | 41.6493 |
EUR | 43.37 | 44.0393 |
Всі курси банку |
Відділення monobank: вул. Давида Ойстраха, 32, (ТЦ «City Center Котовський», на 2-му поверсі за ескалатором, навпроти салону M.Street), Одеса
Адреса:
Одеса, вул. Давида Ойстраха, 32, (ТЦ «City Center Котовський», на 2-му поверсі за ескалатором, навпроти салону M.Street)
Телефон:
0 800 205-205
Час роботи:
Пн-Нд: 10:00-21:00
Відгуки про відділення:
є миттєвий перевипуск картки
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Sony2009
15 листопада 2024, 17:59
Валерия, очень приятный и отзывчивый сотрудник Монобанка, помогла разобраться во всех, меня интересующихся вопросах. Рекомендую))
Написати коментар
Ответ банка
15 листопада 2024, 19:43
Дякуємо за теплі слова, це багато для нас означає:)
Відповідь адміністратора
18 листопада 2024, 18:04
Відгук не зарахований (на 18.11.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Прокинувшись в понеділок 26.08.24 я побачила, що о 4:52 ранку з моєї картки були списані кошти в розмірі 1622 грн 69 коп — $39.11 на рахунок якогось TIKTOK SHOP. Не розумію, чому банк не відправив запит на підтвердження транзакції, бо в мене така функція увімкнена. Моно, чи не здається вам підозрілими платежі в доларовому еквіваленті на якийсь тікток шоп о майже пʼятій ранку?
Коментарі (1)
Ответ банка
27 серпня 2024, 9:50
Розуміємо, що ситуація неприємна.
Усі наші карти підтримують протокол захисту 3DS.
При цьому не всі сайти його використовують, та проводять операції без підтвердження. В налаштуваннях безпеки у застосунку можна або заборонити взагалі такі операції, або встановити ліміт на день.
Якщо ресурс не використовує протокол захисту 3DS, то ризики за такими операціями він бере на себе, а значить успіх оскарження дуже високий.
Колеги за вашим зверненням зафіксували заявку.
Вона знаходиться в роботі. Зараз ми очікуємо, що ресурс зробить повернення в термін до 11 днів (це той регламент, коли вони можуть остаточного списати або повернути суму на карту).
Якщо повернення не відбудеться — ми будемо готувати пакет документів в платіжну систему для оскарження транзакції.
Щоб уникнути таких ситуацій ми рекомендуємо клієнтам, в цілях безпеки, не передавати персональні дані по карті і саму карту третім особам.
Не вводити дані карти на сумнівних ресурсах.
Співробітники також банку ніколи не запитують персональні дані, такі як: ПІН-код, пароль з смс, CVV2-код, термін дії карти.
Крім налаштування лімітів ще можна встановити свій або активувати динамічний CVV2 код у застосунку моно (Картка — налаштування безпеки)
Усі наші карти підтримують протокол захисту 3DS.
При цьому не всі сайти його використовують, та проводять операції без підтвердження. В налаштуваннях безпеки у застосунку можна або заборонити взагалі такі операції, або встановити ліміт на день.
Якщо ресурс не використовує протокол захисту 3DS, то ризики за такими операціями він бере на себе, а значить успіх оскарження дуже високий.
Колеги за вашим зверненням зафіксували заявку.
Вона знаходиться в роботі. Зараз ми очікуємо, що ресурс зробить повернення в термін до 11 днів (це той регламент, коли вони можуть остаточного списати або повернути суму на карту).
Якщо повернення не відбудеться — ми будемо готувати пакет документів в платіжну систему для оскарження транзакції.
Щоб уникнути таких ситуацій ми рекомендуємо клієнтам, в цілях безпеки, не передавати персональні дані по карті і саму карту третім особам.
Не вводити дані карти на сумнівних ресурсах.
Співробітники також банку ніколи не запитують персональні дані, такі як: ПІН-код, пароль з смс, CVV2-код, термін дії карти.
Крім налаштування лімітів ще можна встановити свій або активувати динамічний CVV2 код у застосунку моно (Картка — налаштування безпеки)
Добрый день, возможно тут прочитают и дадут ответ на мой вопрос, иначе просто не рекомендую даже использовать этот банк.
История с 26.06.2024 года (Моно банк заблокировал мне счет) все средства в размере 56 тысяч, причину на сколько я смогла понять от моно банка на жалобу в 8200 гривен.
Моно банк спросил разрешаю я вернуть средства и согласна ли я с этим, я ответила нет, но то были мои все деньги, и после согласилась вернуть 8200 гривен, и разблокировать мне мой счет.
Банк ответил окей.
После началось…
Ответа от банка нету (но вернуть средства банк может за пару минут)
начинаються просто истории о том что у нас нет реквизитов, мы не влияем, мы не знаем, и так далее.
На все мои вопросы банк не дает ответ (сколько занимает процедура возврата) сколько занимает разблокировака (сколько занимает решение даного вопроса) Ну ведь это может занять 1 день или год) это логично, ответа нет…
Частично операторы в середине разговора просто убегают и передают проблему следующему, решать проблему не хотят или не могу, счёт заблокирован.
Я думала что за 2 дня все решиться, но увы нет.
Вчера писала мне сказали ждать, а сколько ждать мол они не знают.
Все табельные номера описываю ниже (те которые не игноривали, а кто имел советь дать такую информацию) хотя часть просто отказалась
Номера сотрудников банка
10499
10650
9818
6677
Это только те кто мне дал свой табельный номер.
Итог Деньги не разблокированы, вопрос с 26.07 не решен по 31.07
В данный момент идет диалог с операторов 6677 которая сказала что ответ даст через пару минут
Ответа нет более 30 минут, но есть просьба и не первая не писать жалобы.
Копию письма отправляю по почте которая дала мне оператор 6677 именно
contact@universalbank.com.ua
Конкретной вопроса от банка или претензии нету, просто банк украл деньги.
Так же это письмо отправляю по почте в моно банк
Коментарі (13)
История с 26.06.2024 года (Моно банк заблокировал мне счет) все средства в размере 56 тысяч, причину на сколько я смогла понять от моно банка на жалобу в 8200 гривен.
Моно банк спросил разрешаю я вернуть средства и согласна ли я с этим, я ответила нет, но то были мои все деньги, и после согласилась вернуть 8200 гривен, и разблокировать мне мой счет.
Банк ответил окей.
После началось…
Ответа от банка нету (но вернуть средства банк может за пару минут)
начинаються просто истории о том что у нас нет реквизитов, мы не влияем, мы не знаем, и так далее.
На все мои вопросы банк не дает ответ (сколько занимает процедура возврата) сколько занимает разблокировака (сколько занимает решение даного вопроса) Ну ведь это может занять 1 день или год) это логично, ответа нет…
Частично операторы в середине разговора просто убегают и передают проблему следующему, решать проблему не хотят или не могу, счёт заблокирован.
Я думала что за 2 дня все решиться, но увы нет.
Вчера писала мне сказали ждать, а сколько ждать мол они не знают.
Все табельные номера описываю ниже (те которые не игноривали, а кто имел советь дать такую информацию) хотя часть просто отказалась
Номера сотрудников банка
10499
10650
9818
6677
Это только те кто мне дал свой табельный номер.
Итог Деньги не разблокированы, вопрос с 26.07 не решен по 31.07
В данный момент идет диалог с операторов 6677 которая сказала что ответ даст через пару минут
Ответа нет более 30 минут, но есть просьба и не первая не писать жалобы.
Копию письма отправляю по почте которая дала мне оператор 6677 именно
contact@universalbank.com.ua
Конкретной вопроса от банка или претензии нету, просто банк украл деньги.
Так же это письмо отправляю по почте в моно банк
Ответ банка
1 серпня 2024, 15:20
На поточний момент ви можете використовувати кошти на рахунку окрім суми 8200 грн.
Сума зарезервована банком та для урегулювання питання буде переказана відправнику після отримання реквізитів за раніше поданим запитом.
Згідно з УіП 4.3.23. Для встановлення правомірності переказу Банк, за результатами моніторингу або в разі опротестування переказу, держателем, платником, емітентом або платіжною організацією платіжної системи, має право зупинити завершення переказу до дня завершення перевірки правомірності переказу, але не більше ніж на 60 календарних днів.
Додатково ми передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогів та вживемо відповідних заходів. Колеги зв'яжуться з вами за результатами перевірки.
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід. Сподіваємось наша подальша співпраця приноситиме лише позитивні емоції.
Сума зарезервована банком та для урегулювання питання буде переказана відправнику після отримання реквізитів за раніше поданим запитом.
Згідно з УіП 4.3.23. Для встановлення правомірності переказу Банк, за результатами моніторингу або в разі опротестування переказу, держателем, платником, емітентом або платіжною організацією платіжної системи, має право зупинити завершення переказу до дня завершення перевірки правомірності переказу, але не більше ніж на 60 календарних днів.
Додатково ми передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогів та вживемо відповідних заходів. Колеги зв'яжуться з вами за результатами перевірки.
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід. Сподіваємось наша подальша співпраця приноситиме лише позитивні емоції.