Курс валютв monobank |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
USD | 41.15 | 41.6493 |
EUR | 43.37 | 44.0393 |
Всі курси банку |
Відділення monobank: пл. Соборна, 14 (ТЦ «Роксолана», 2 поверх, поруч з магазином Annabel Arto), Львів
Адреса:
Львів, пл. Соборна, 14 (ТЦ «Роксолана», 2 поверх, поруч з магазином Annabel Arto)
Телефон:
0 800 205-205
Час роботи:
Пн-Нд: 10:00-20:00
Відгуки про відділення:
є миттєвий перевипуск картки
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
N1313
27 вересня 2024, 18:07
хочу висловити подяку Ользі (відділення монобанку Т Ц Роксолана місто Львів) за грамотне та швидке обслуговування!!!
Написати коментар
Ответ банка
27 вересня 2024, 18:24
Для нас найголовніше коли клієнт задоволений :) Дякуємо за відгук!
20.09.2024 трапилась не надто приємна ситуація, банкомат ПриватБанку не видав готівку при знятті з карти монобанку. Сума не надто велика (1000 гривень), проте для мене як студента так і загалом будь кого це теж гроші. Сам банкомат почав виконувати операцію та було чутно перерахунок банкнот, проте в кінцевому результаті — помилка на екрані, чек про операцію також не вдалось зняти. Хоча як виявилось сам банкомат чудово працює і наступним бажаючим видавав значно більші суми. В результаті було написано звернення до монобанку, а також зателефоновано в службу підтримки ПриватБанку. До ПриватБанку вдалось додзвонитись не з першого разу, що і можна було очікувати, і як результат — карта не нашого банку тому не наші проблеми і ми нічого не можемо вирішити, хоча на банкоматі під час помилки було вказано що гроші повернуться протягом 30 хвилин.
Після цього всього я ще раз звернувся в підтримку Монобанку, де виявилось що прийдеться чекати до 02.10 і гроші повернуть в кращому випадку, в гіршому оскарження транзакції і ще 60 днів очікувань. Прийдеться чекати або робити відео в тікток, які так люблять українські бренди
Коментарі (10)
Після цього всього я ще раз звернувся в підтримку Монобанку, де виявилось що прийдеться чекати до 02.10 і гроші повернуть в кращому випадку, в гіршому оскарження транзакції і ще 60 днів очікувань. Прийдеться чекати або робити відео в тікток, які так люблять українські бренди
Ответ банка
21 вересня 2024, 16:49
Розуміємо, що ситуація неприємна
Хочемо трішки підказати, чому, на жаль, оскарження платежу не відбувається так швидко, як очікується:
Є правила платіжної системи, через які всі оскарження з ненадання послуги/товару проводиться виключно через подачу відповідного запиту до платіжної системи. За правилами платіжної системи, ми можемо запустити процес оскарження операції лише після надходження запиту на остаточне списання коштів. Цей запит надходить до банку протягом 11 днів, після проведення операції. Якщо ж запит за 11 днів не надійшов або надійшло скасування операції, то кошти повертаються на ваш рахунок. Саме тому ми очікуємо цей термін до подання диспуту
Дійсно, максимальний термін відповіді по оскарженню – 60 днів, як правило ми отримуємо її раніше. Цей термін встановлено платіжною системою, а не нашим банком, але ми робимо все, щоб якомога швидше повернути вам кошти
Хочемо трішки підказати, чому, на жаль, оскарження платежу не відбувається так швидко, як очікується:
Є правила платіжної системи, через які всі оскарження з ненадання послуги/товару проводиться виключно через подачу відповідного запиту до платіжної системи. За правилами платіжної системи, ми можемо запустити процес оскарження операції лише після надходження запиту на остаточне списання коштів. Цей запит надходить до банку протягом 11 днів, після проведення операції. Якщо ж запит за 11 днів не надійшов або надійшло скасування операції, то кошти повертаються на ваш рахунок. Саме тому ми очікуємо цей термін до подання диспуту
Дійсно, максимальний термін відповіді по оскарженню – 60 днів, як правило ми отримуємо її раніше. Цей термін встановлено платіжною системою, а не нашим банком, але ми робимо все, щоб якомога швидше повернути вам кошти
Від 30 січня не можуть надіслати офіційну відповідь по вхідному запиту #1368 від нотаріуса. Згідно регламенту відповідь повинні були надіслати потягом 30 календарних днів, тобто до 2 березня. Досі не відправлено і постійно годують обіцянками «завтра-завтра», скільки ще чекати? Жодних термінів не називають, ні скарги, ні супервізори не мають ніякого впливу. Вирішити будь-які питання неможливо!
Коментарі (4)
Ответ банка
14 березня 2023, 20:16
Ми завжди намагаємося надавати лише якісний сервіс.
Насамперед просимо вибачення за саму ситуацію, за вашим запитом ми передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу
Дякую вам, що повідомляєте нам про подібні ситуації. Це допомагає нам ставати краще.
Нам дуже, що у вас виникли негативні емоції. На жаль, вирішення вашого питання зайняло більше часу, ніж очікувалося. Просимо вибачення за довге рішення!
На цей момент питання ще знаходиться в роботі
Насамперед просимо вибачення за саму ситуацію, за вашим запитом ми передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу
Дякую вам, що повідомляєте нам про подібні ситуації. Це допомагає нам ставати краще.
Нам дуже, що у вас виникли негативні емоції. На жаль, вирішення вашого питання зайняло більше часу, ніж очікувалося. Просимо вибачення за довге рішення!
На цей момент питання ще знаходиться в роботі