Банк порушує договір послуги надання інтернет-еквайрингу для бізнесу, без повідомлення про накладення обмежень з аргументами та номерами порушених пунктів договору, просто взяв і все зупинив під виглядом помилки. Компанія понесла збитки, а Банк відмовляється вирішувати проблему.
Було складено скаргу в НБУ, подивимося, що відповідатимуть.
І ще напишу за деякими послугами та продуктами банку.
1. Супер пупер хвалена карта IRON BANK — переваг особливо не побачив, хоч я часто подорожую, нарахування миль дуже дивне, схоже що тільки за покупки в продуктових магазинах нараховують за кожну 1000 аж 15%, тобто, якщо купите на 1999 гривень — прийде лише 150 гривень/миль. Всі ми знаємо що найчастіше покупки до 1000. А якщо, наприклад, Ви купите телефон за 30 000 гривень — тоді вже прийде 4500 гривень. Але оплатити ними квиток Ви не можете, тільки повернути суму після витрачання на ці квитки з цієї ж картки … Загалом, для шопоголиків — піде, але якщо Ви подорожуєте з туроператором — не підходить (Витрати тільки на авіаквитки).
Консьєрж сервіс — не працює, співробітники довго відповідають, найчастіше шаблонами, і багато чого нормально вони зробити не можуть, тому що більшість запитів не в їхній компетенції. Вони я так розумію гуглять — і можуть надіслати тобі посилання, або номер телефону, або відправити шаблон що не в змозі допомогти Вам.
2. За оплату частинами, лімітом на карту — я думаю і писати нічого не потрібно, всі вже чудово розуміють що часи 100 000 гривень вже минули, та й не всім вдавалося отримати хорошу суму, в основному це 2000−5000 гривень, та й вже потрібно багато всього надати, пройти відеоконференцію тощо.
3.Інтернет-еквайринг для сайту — круто, можна провести інтеграцію з Чекбоксом (ПРРО), відсоток комісії 1,2 та без додаткових витрат. Але якщо у Вас проходять великі суми — краще бути обережним, і на всяк випадок підстрахувати себе іншим банком. Функціонал поки що сируватий — але думаю доопрацюють.
4. QR каса — не дуже зручно. Тільки якщо у Вас немає великого потоку клієнтів — можна пробувати, і те, так, для тесту, не більше. Те, що вони відправляють поштою («меню холдер») — ну таке, якість — підвальна, наклейки друкуйте самі. Виплата навіть на розрахунковий рахунок відкритий у їхньому банку — наступного дня.
Мабуть, більше нічого сказати, Банк категорично не сподобався, чіпляє тільки новинками яких ще ні в кого немає — але воно все дуже погано працює, так само як і некомпетентні співробітники служби підтримки.
Курс валютв monobank |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
USD | 41.15 | 41.6493 |
EUR | 43.37 | 44.0393 |
Всі курси банку |
Відділення monobank: пр-т Соборний, 147 (біля центрального входу, напроти Золотої королеви), Запоріжжя
Адреса:
Запоріжжя, пр-т Соборний, 147 (біля центрального входу, напроти Золотої королеви)
Телефон:
0 800 205-205
Час роботи:
Пн-Нд: 09:00-20:00, без вихідних
Відгуки про відділення:
є миттєвий перевипуск картки
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
11 вересня 2024, 12:46
Розуміємо, що ви не розраховували на такий перебіг подій.
За законом ми зобов'язані перевіряти платежі та запитати документи, що підтверджують джерела походження коштів.
Тому рахунок може бути обмежено до надання вичерпної інформації, яка б могла підтвердити суть та мету розрахунків за рахунком.
Наразі надані вами пояснення та документи знаходяться на перевірці у колег, триває перевірка.
Щойно буде нова інформація, колеги з вами одразу зв'яжуться
За законом ми зобов'язані перевіряти платежі та запитати документи, що підтверджують джерела походження коштів.
Тому рахунок може бути обмежено до надання вичерпної інформації, яка б могла підтвердити суть та мету розрахунків за рахунком.
Наразі надані вами пояснення та документи знаходяться на перевірці у колег, триває перевірка.
Щойно буде нова інформація, колеги з вами одразу зв'яжуться
Ответ банка
30 січня 2022, 19:58
Нам шкода, що у вас виникли проблеми з нашими продуктами.
Ми завжди намагаємось надавати лише якісний сервіс.
Ми передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів.
Також наші колеги зафіксували заявку щодо роботи еквайрингу і зараз питання в роботі. Як буде інформація, то одразу з вами зв'яжемося.
Щодо мильної програми:
У клієнтів є можливість вибрати між кешбеком та програмою накопичення миль. Власники картки IRON BANK отримують можливість накопичувати милі, просто здійснюючи повсякденні витрати зі своєї картки.
Ми рахуємо 15 миль на кожну 1 000 у чеку.
Можна накопичити до 20 000 миль на місяць.
По ліміту на картці:
Кредитний ліміт встановлюється індивідуально для кожного клієнта та залежить від багатьох факторів.
Крім оборотів по карті, також впливають такі фактори: розмір вашої офіційної заробітної плати, ваше місце роботи, наявність рухомого або нерухомого майна, відкриті візи в закордонному паспорті за останні 12 місяців, наявність інших кредитів та наявність заборгованості за кредитами в інших банках чи фінансових установах, прострочення за ними (кредитна історія) та ін.
Нам шкода, що ми вас розчарували на цьому етапі співпраці.
Постараємось надалі тільки радувати вас послугами, продуктами та сервісом
Ми завжди намагаємось надавати лише якісний сервіс.
Ми передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів.
Також наші колеги зафіксували заявку щодо роботи еквайрингу і зараз питання в роботі. Як буде інформація, то одразу з вами зв'яжемося.
Щодо мильної програми:
У клієнтів є можливість вибрати між кешбеком та програмою накопичення миль. Власники картки IRON BANK отримують можливість накопичувати милі, просто здійснюючи повсякденні витрати зі своєї картки.
Ми рахуємо 15 миль на кожну 1 000 у чеку.
Можна накопичити до 20 000 миль на місяць.
По ліміту на картці:
Кредитний ліміт встановлюється індивідуально для кожного клієнта та залежить від багатьох факторів.
Крім оборотів по карті, також впливають такі фактори: розмір вашої офіційної заробітної плати, ваше місце роботи, наявність рухомого або нерухомого майна, відкриті візи в закордонному паспорті за останні 12 місяців, наявність інших кредитів та наявність заборгованості за кредитами в інших банках чи фінансових установах, прострочення за ними (кредитна історія) та ін.
Нам шкода, що ми вас розчарували на цьому етапі співпраці.
Постараємось надалі тільки радувати вас послугами, продуктами та сервісом
Изменю свою оценку если банк повторно пересмотрит мою заявку на закрытие счета