Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Відділення monobank: вул. Калинова, 9-А (ТЦ «Мельница», Алло), Дніпро

Адреса:
Дніпро, вул. Калинова, 9-А (ТЦ «Мельница», Алло)
Телефон:
0 800 205-205
Час роботи:
Пн-Нд: 09:00-20:00
Відгуки про відділення:

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зареєструватися . Реєстрація займає близько 30 секунд.
1
28 липня 2025, 8:30
Хотіла попитати пітримки що робити с цім ЖАХ БАНКОМ. Десь приблизно півтора місяця тому мені приходе повідомлення що мій рахунок заблоковано звірниться в службу підтримки, написавши на горячу лінію служби підтримки цого ЖАХ БАНКУ мені відповіли, що мій рахунок заблоковано і в подальшій роботі з ЖАХ БАНКОМ мені відмовили, причину Пояснювати відмовилися, посилаючись на надійні джерела, ну так добре. Я попитала як мені забрати кошти, що залишилися, на рахунку на що жах банк почав тортури, іншими словами, я не називаю це, спочатку вони приставали, що месенджер у мене не підв'язаний, я їм відповіла, що я не можу підвʼязати мессенжер поскільки вони мені заблокували застосунок, на що вони відповіли, що в такому випадку ми повинні вас ідентифікувати, що це саме я, а не шахрайка якась, ну так добре, пройшовши 4 відеодзвінки, і Три дзвінки з оператором жах банку ніби змогли переконатися, що я є я. Сказали, що готові виплатити кошти, потрібен лише рахунок у банку, На моє прізвище. Чесно кажучи, мене це вражає, а якщо я не маю рахунку в інших банках і не хочу мати, то гроші, мабуть, не повернуть. Ну так добре. Я відкрила рахунок у фінансовій установі нова пей ну і повертаюся ж через, Деякий час до жах банку пишу з того ж месенджера з того ж номера телефону мені у відповідь кажуть ми готові допомогти тільки потрібно вам знову пройти ідентифікацію назвіть свої Ф. І. О. Потім ІПН потім. Зробіть скріншот зі свого телефону, тримаючи в руці фото паспорта і аркуш паперу з актуальною датою, потім. Перейдіть за посиланням, та пройдіть Відеодзвінок потім напишіть заяви і ми тоді спробуємо вам допомогти це я написала коротко вони роблять це поступово крок за кроком розтягнувши на цілий день що домагаючись щоб людина не змогла завершити банальне проходження ідентифікації. З горем навпіл на третій тиждень цієї вазні (хочу підкреслити, що при кожному зверненні вони змушували мене надавати перераховані вище документи скріншоти та інформацію).На решті ми дійшли до того, що вони скинули зразок заяви я написала його ну і думала що на цьому слава богу все ну не тут то було. Жах банк відповів що він Не можеть перевести кошти на рахунок відкритий у фінансовій установі нова пей по стільки чо вона не являється банком, а лише фін.установа, чесно кажучи моему обуренню немає меж я щоб забрати свої кошти маю пройти мільйон видео фото питверджень потім знайти куди мені їх переведуть потім виконати усі забаганки операторів жах банку щоб повернути СВОІ кошти наголошую кошти не я должна банку, а він мені так чому я повинна шукати і принижуватися кожного разу перед зухвалими робітниками служби підтримки які тільки що і роблять віткидаються шаблонами та ставлять на утримання а потім і вовсі відключаються переадресовуя на іншого робітника котрий знову просе підтвердити свою особистість і так по колу. Я хотіла б запитати у компетентних людей, чи нормально банк закриває рахунок без пояснення причин. Не давши можливості вивести залишок на рахунку, краде кошти по-іншому я це не назву (оскільки намагалася 100 разів дізнатися чому вони утримують гроші може кажу потрапили під фін монеторін вони кажуть ні, пропонувала прийти особисто в їх або їх партнерів відділення якщо вони сумніваються в моїй автентичності, вони відповідають у нас немає відділення відкрити рахунок ми вам переведемо. Так я відкрила рахунок їм він не підходить. Тут у мене виникає питання, враховуючи все перераховане вище жах банк закрив рахунок, можливість не надав що б вивести залишок, на пропозицію приїхати і особисто отримати кошти відмовив чомусь кожен раз просив. Купу фото мене документів відео (збираючи на мене особисту інформацію), при тому, що я їм не раз заявляла, що мені ці кошти дуже потрібні … сума, яку вони не повертають для мене не маленька 23000 тисяч. Підкажіть будласко хто може знае як вплинути на цей жах що вони творять не рахуючи нікого за людей.
Коментарі (19)
Ответ банка
monobank
monobankua
28 липня 2025, 12:55
Розуміємо, що ситуація була для вас складною та виснажливою.

Банк приймає рішення про можливість обслуговування клієнтів, спираючись на комплексну оцінку різних параметрів та даних із перевірених джерел. Ми розуміємо, що ви мали інші очікування, але, на жаль, точну причину відмови ми не можемо розголошувати через політику банку.

Щодо коштів на рахунку — ви маєте повне право на їх повернення. Найшвидший спосіб — переказ на ваш рахунок в іншому українському банку, відкритий на ваше ім’я. Також є можливість отримати кошти готівкою у відділеннях Універсал Банку в Києві, Дніпрі або Львові.

Ми змушені дотримуватися процесу ідентифікації особи для безпеки ваших фінансів. Нам щиро шкода, що цей процес викликав у вас негативні емоції — ми розуміємо, наскільки важливо, щоб усе відбувалося швидко та без зайвих труднощів.

Додатково ми вже передали ваші звернення на перевірку якості комунікацій та вживемо відповідних заходів.
5
24 квітня 2023, 19:54
Картой пользуюсь давно и активно. -Затерлась, расслоилась, перестала считываться в банкомате. — Мой «косяк» — перевыпустила карту за 100 грн. — Нормально. -Плачу кредит и чтобы пополнять карту без комиссии таки нужна рабочая карта. Здесь вдруг свежая новая карта размагнитилась. Нашла поддержку. — Перевыпустила карту ещё раз за еще 100 грн. Проверила, все идеально. Сегодня вторые 100 грн.за вторую некачественную карту мне вернули на счет. Нормально все, Люди! Чтобы Вас услышали — нужно говорить. Респект Банку! Мне все понравилось!
Коментарі (1)
Ответ банка
monobank
25 квітня 2023, 10:41
Дякуємо за відгук!
1
20 березня 2022, 2:38
Я конечно все понимаю, но я потерял работу из-за войны. И после того как мне пришло письмо «счастья» от монобанка что я должен все-таки погасить свой долг до конца марта, то ну честно сказать охренел. Смотрю что другие банки предложили своим клиентам и понимаю что вся эта «ширма» монобанка просто закрывает собой тех же мошенников, которые в разных городах в магазинах воруют еду. Я закрою этот долг, но использовать монобанк это как себе же в ногу стрелять. И можете мне не отвечать Вашими заготовками, сыт уже по горло, а если и ответите можете идти за русским военным кораблем. Монобанк — предатель
Написати коментар
Ответ банка
monobank
20 березня 2022, 16:07
В стране война, банк все понимает. Мы ориентируемся на рекомендации НБУ и продолжаем выполнять обязательства перед клиентами

Минимальный платеж можно вносить по возможности, мы не начисляем штрафы и повышенные проценты, в случае, если минимальный платеж не будет внесен. Вы сможете погасить задолженность, когда у вас появится такая возможность
Также, это не влияет на кредитную историю

Чтобы выполнять обязательства перед нашими вкладчиками, мы продолжаем списывать проценты за пользование кредитным лимитом и платежи по услугам «Рассрочка/Покупка частями/кредит наличными»
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Точки видачі (відділення) monobank в Дніпрі 🏦 / Відділення monobank: вул. Калинова, 9-А (ТЦ «Мельница», Алло), Дніпро