Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Відділення monobank: бул. Незалежності, 11, Бровари

Адреса:
Київська область, Бровари, бул. Незалежності, 11
Телефон:
0 800 205-205
Час роботи:
Пн-Нд: 10:00-20:00
Відгуки про відділення:

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зареєструватися . Реєстрація займає близько 30 секунд.
5
22 липня 2025, 20:59
Розповім невелику історію з великим значенням.
Факт. Захотілось зробити приємне рідним — придбав онлайн путівку на відпочинок в Італії. Поїдуть дружина та донька.
Проблема. Кошти з рахунку були списані двічі. З різницею в часі 4дні.
Вирішення. Написала донька з цього приводу листа в готель, куди були придбані квитки, але там туго з реакцією було. Чи зайняті в сезон дуже, чи сонце припекло — не зрозуміло… А я написав у підтримку Монобанку.
Що сказати — реакція дуже вразила! Підтримка була миттєва і дуже швидка! Кілька додаткових запитань, і машина була запущена на повну потужність! Зі мною спілкувались вже декілька спеціалістів. Запевнили що справа в надійних руках, і буде зроблено ВСЕ, щоб вирішити питання. І знаєте, я був настільки вражений і здивований, бо не привик в Україні до такого сервісу, чесно. Не тільки в банківській сфері, а й в будь якій іншій!
За мене вони склали заявку про повернення коштів (я навіть не знаю куди — сервіс оплати був міжнародний!) і надали крайній термін, коли кошти будуть повернуті.
Повна сума вернулась мені на карту протягом двох годин.
Зазвичай я стримано відношусь до різноманітних ситуацій, але саме ця спонукає до написання такої подяки!
Просто приємно коли знаєш, що за тебе як клієнта настільки щиро піклується Банк. Ну як Банк — Люди, які працюють і відчувається що не просто відсиджують час в офісі, а роблять цей Банк!
Є приказка, що ми рідко цінуємо що маємо. Так от цей Банк я ціную, і втратити ні в якому разі не хочу!
Коментарі (1)
Ответ банка
monobank
23 липня 2025, 9:40
Дякуємо за відгук, постараємось і надалі радувати вас!
3
4 серпня 2023, 13:08
01.08.2023 з 01−00 не могла поповнити депозит. Я в своєму застосунку уводила поповнення через іншу карту, ввожу дані карти чоловіка також суму і мені пише що помилка сталася. І так до вечера. Звернулася в службу підтримки 0 19−53 що в мене виникає помилка.
Мені сказали зробити іншим способом «Можете надати чоловікові реквізити депозиту, щоб він спробував поповнити за реквізитами»
В 22−40 я зробила оплату з додатку МОНОБАНКУ, кошти списали, операція успішна! дані для платежу вказані вірні!
Кошти зразу не зайшли! «Ваш платіж був відправлений не в операційний час, тобто після 22:30, тому банком він буде проведений о 1:30.»

Сьогодні 04.08.2023 кошти так і не прийшли!
У нас двоє маленьких дітей, чоловік працює один! Для нашої сім'ї це дуже великі кошти. Економимо на всьому що можна щоб була можливість покласти на депозит!
Рахунок у квитанції співпадає з тим рахунком що в мене в додатку. Операція проходила не міжбанками! А між монобанком та монобанком! Оплата пройшла успішно. Чоловік звертався у службу підтримки, кошти зайшли квитанція вірна. Нюансів немає. Кошти до мене не дійшли. Ви отримали кошти та поклали їх в інший банк на депозит. І це вже йде фінансова махінація!
3 дні пройшло! Де чітка відповідь куди пропали гроші? Чому вони не заходять на депозит???
Коментарі (7)
Ответ банка
monobank
monobankua
4 серпня 2023, 15:30
Вибачте, будь ласка, за цю ситуацію.
Колеги склали запит за вашим зверненням.
Питання було роботі, ми додатково передали запит на прискорення, на поточний момент сума зарахована
1 не зарахована
4 жовтня 2020, 10:30
Уже месяцев восемь как пользуюсь монобанком. И был вполне доволен, перейдя постепенно с привата и сделав моно своим основным. Рекомендовать и продвигать по рефералу особо не спешил первые полгода пока сам достаточно не обкатаю. Но тут приехала родственница, проживающая с недавнего времени в Беларуссии и когда возник о вопрос о карточке, я конечно отрекомендовал моно самым лучшим образом. Как оказалось, на свою голову…
Документы (загранпаспорт и ИНН) сфотографировали, отправили, как всегда оперативно получили ответ и кредитный лимит в 2200 грн., что несколько удивило так у неё никогда не было просрочек по кредитам и проблем с банками. Но так как она сейчас не работает, домохозяйка с ребёнком без официальных доходов, это ещё понять можно. Цирк начался когда, получив сообщение о готовности выдачи карты, отправились в пункт выдачи. Там сотрудник проверил документы и сообщил, что не может выдать карту, так как у них фигурирует, оказывается, две фамилии — нынешняя и девичья, которую она сменила после замужества ещё шесть лет назад, сразу же заменив все документы. Загранпаспорту и вовсе два года. Пришлось написать в чат, описать проблему. Алексей из службы поддержки снова запросил фото документов, попросил подождать несколько минут, которые переросли в изрядные полчаса. Магазин, в котором располагается пункт уже закрывается, снова пишем в чат, ответа нет. Уже в нервах приходится уходить, как приходит сообщение прислать… обратную сторону загранпаспорта!!!., что выглядит просто как издевательство (до сих пор не могу понять, что эта сторона могла дать вообще нового, если у них бардак с данными). Написав своё мнение обо всём этом, получили ответ уже от Владислава в необходимости ещё времени на решение вопроса. Позже пришло запоздалое шаблонное извинение, ещё через минут двадцать заверение, что информация зафиксирована и в ближайшее время информацию актуализируют и можно будет забрать карточку. На следующий день об актуализации документов так никто и не сообщил. Зашли в пункт выдачи скорее из-за интереса, чем дурдом закончится. И финал-таки не заставил себя ждать!)))) Документы, на удивление, всё-таки актуализировали, даже карту выдали (даже не верилось). Но когда карточка была активирована в приложении, кредитный лимит, и без того мизерный, был уже обнулён. Браво! За собственный бардак и некомпетентность крайним сделали нового клиента с беспроблемной кредитной историей.
Сказать, что остался неприятный осадок — не сказать ничего! Это ж надо ещё так постараться, чтобы облажаться дважды перед новым клиентом и скомпрометироваться перед существующим в течение выдачи одной карточки — всё равно, что три ошибки в одном слове сделать!
Везде и у всех бывают накладки и недоразумения, но для этого и существует служба поддержки, чтобы их разрешать и стараться оставлять у клиентов доброе расположение, а не шаблонно извиняться и тут же подкладывать новую свинью.
P.S. Даже не знаю как это всё оценивать, частная глупость и некомпетентность персонала или проблема глубже — в начинающейся деградации проекта. Судя по другим многочисленным негативным отзывам скорее второе, а жаль, ведь идея и проект очень хорошие.
Написати коментар
Ответ банка
monobank
4 жовтня 2020, 15:05
Приносим извинения за эту ситуацию.
Позвольте, пожалуйста, детально все проверить и принять меры.
Написали вам в личном сообщении.
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Точки видачі (відділення) monobank в Броварах 🏦 / Відділення monobank: бул. Незалежності, 11, Бровари