Відділення monobank: пл. Кирила і Мефодія, 18/2 (Алло), Мукачево
Адреса:
Закарпатська область, Мукачево, пл. Кирила і Мефодія, 18/2 (Алло)
Телефон:
+38 (0800) 205-205
Час роботи:
Пн-Сб: 09:00-19:00, Нд: 10:00-18:00, без перерви
Відгуки про відділення:
Алло
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
5 серпня 2022, 15:13
Для уточнения данных, написали вам в личные сообщения
Ответ банка
25 жовтня 2021, 17:56
Понимаем, что ситуация неприятная
Для проверки информации, написали вам в личном сообщении
Для проверки информации, написали вам в личном сообщении
Не раджу даний банк (лохотрон, посередник між офіційними банками). За розрахунок кредитних коштів в терміналі за товар знімає комісію в 4% (товар 20000 грн — комісія 800 грн), жодний інший банк не знімає за сплату в терміналі. Прикладом є приват два дні перед тим як розраховуватися монобанком (перевіряв для себе котрий банк кращій), за таку саму покупки приват не зняв жодного відсотка і взагалі ніколи не знімає при розрахунку через термінал навіть закордоном. Консультант сказав нажаль таке буває — смішно! Грошей немає но ви тримайтесь.
Коментарі (14)
Ответ банка
2 листопада 2019, 13:43
Нам правда шкода, що наш продукт викликав у вас негативне враження.
Така ситуація може бути, якщо ви проводили покупку товару по терміналу, який налаштований як «переказ з картки на картку». В такому випадку операція пройде з комісією 4% за рахунок кредитних коштів.
Монобанк за замовчуванням блокує такі операції, які проводяться за рахунок кредитних коштів в торгових точках, які проводять оплату як p2p платежі. Це дозволяє захистити клієнтів від несподіваної комісії за рахунок кредитних коштів. Дозволити проведення таких операцій в рахунок кредитних коштів можна в додатку: Головний екран — свайп вліво — Оплата фіз. особі в POS терміналі в рахунок кредитних коштів. Після включення цієї функції всі ваші подальші платежі в торгових точках, які також приймають оплату як «переказ на картку», в рахунок кредитних коштів будуть з комісією 4%. Ви можете в будь-який момент регулювати налаштування проведення подібних операцій через свій мобільний додаток.
Така ситуація може бути, якщо ви проводили покупку товару по терміналу, який налаштований як «переказ з картки на картку». В такому випадку операція пройде з комісією 4% за рахунок кредитних коштів.
Монобанк за замовчуванням блокує такі операції, які проводяться за рахунок кредитних коштів в торгових точках, які проводять оплату як p2p платежі. Це дозволяє захистити клієнтів від несподіваної комісії за рахунок кредитних коштів. Дозволити проведення таких операцій в рахунок кредитних коштів можна в додатку: Головний екран — свайп вліво — Оплата фіз. особі в POS терміналі в рахунок кредитних коштів. Після включення цієї функції всі ваші подальші платежі в торгових точках, які також приймають оплату як «переказ на картку», в рахунок кредитних коштів будуть з комісією 4%. Ви можете в будь-який момент регулювати налаштування проведення подібних операцій через свій мобільний додаток.
Заказала вчера карту Монобанка, прошла проверку, пригласили получить. При заказе (и на этом сайте тоже, кстати) точка выдачи в г.Мукачево есть, а на самом деле (уже по словам поддержки) оказалось, что она в Ужгороде! Всегда предварительно переспрашивайте у поддержки банка, есть ли на самом деле точки выдачи в вашем городе, мобильному приложению нельзя верить :(
По адресу Духновича 34/1 было закрыто, и я обратилась в поддержку Телеграм (отмечу, что отвечают быстро и по существу, за это и оценка не «ужасно»), и вот такое разочарование — зря потратила субботнее время, сняла наличку с карты Приват (готовилась пополнить счет Монобанк) и плюс еще зря передала Монобанку свои персональные данные, ведь в г.Ужгород за картой я поехать не могу.
Коментарі (2)
По адресу Духновича 34/1 было закрыто, и я обратилась в поддержку Телеграм (отмечу, что отвечают быстро и по существу, за это и оценка не «ужасно»), и вот такое разочарование — зря потратила субботнее время, сняла наличку с карты Приват (готовилась пополнить счет Монобанк) и плюс еще зря передала Монобанку свои персональные данные, ведь в г.Ужгород за картой я поехать не могу.
Ответ банка
1 серпня 2019, 17:06
Жаль, что сложилась неприятная ситуация. Действительно сейчас ближайшая точка выдачи карты в Ужгороде.
Побывала сегодня в вашем офисе в городов Мукачево. Ужасное обслуживание сотрудники банка ссорились между собой. Виражались не культурно. Просидела где-то при их ссоре минут 15. После попросили на подвишеных тонах уйти. Прошу устранить проблему
Написати коментар
Ответ банка
23 жовтня 2018, 10:36
Здравствуйте. Очень жаль, что сложилась такая ситуация. Просим прощения за это. Передали информацию ответственным, проведем разбор с данным сотрудниками. Сделаем все возможное, чтобы это не произошло в будущем.
Здравствуйте! Я заполнил все данные в приложении, мне пишет чтобы я забрал карту в пункте выдачи, я передумал пользоваться вашим банком. Мне нужно как нибудь от неё отказываться?
Написати коментар
Ответ банка
30 серпня 2018, 13:14
Могли бы пожалуйста написать нам на почту info@monobank.com.ua.
Хотели бы уточнить у вас по какой причине не хотите получать карту, возможно у вас есть вопросы по продукту.
Хотели бы уточнить у вас по какой причине не хотите получать карту, возможно у вас есть вопросы по продукту.
Подскажите пожалуйста какому обращаться, чтоб вернуть свои деньги?