Лише факти. Про один з найкращіх банків України без води та прикрас.
1. Банк піклується про якість своєї клієнтської бази. Тут немає місця сірим бізнесам, відмиванню грошей, крипто-спекуляціям, тощо. Порушники правил обслуговування рано чи пізно отримають відмову в обслуговуванні, щоб адекватні законослухняні клієнти могли спати спокійно.
2. Чудова концепція банку без відділень, коли не треба ходити, стояти в черзі, спілкуватись з випадковими людьми. Якщо бажаєте звернутись до банку для певних юридичних дій, треба просто діяти за законом України «Про звернення громадян» а не вмовляти персонал банку прийняти за зареєструвати звернення у відділенні.
3. Підтримка банку вже довгий час є взірцем поваги до клієнта та зразком клієнтоорієнтовності. Якщо відповідь існує, вона буде надана. Підтримка дуже ефективно вирішує реальні проблеми законослухняних клієнтів. Стає на сторону клієнта та професійно діє під час диспутів з міжнародними платіжними системами. Доречі, решта українських банків почала активно копіювати концепцію роботи підтримки Моно.
Отже банк дуже користний для нормальних та адекватних клієнтів, яким треба ефективний та прогресивний фінтех продукт. Якщо ви працюєте легально, не порушуєте правила обслуговування та закони, можете почуватись цілком вільно та безпечно на довгий час. Висновки робіть самі
P. S.: Даний відгук є особистою думкою клієнта банку з багаторічним стажем обслуговування як фізособа і як фоп.
Курс валютв monobank |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
USD | 41.2 | 41.6597 |
EUR | 44.35 | 45.0005 |
Всі курси банку |
Відділення monobank: пр-т Шевченка, 27 (Універсал Банк), Львів
Адреса:
Львів, пр-т Шевченка, 27 (Універсал Банк)
Телефон:
0 800 205-205
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
3 липня 2023, 16:28
Глибоко вдячні, що знайшли час і оцінили нашу роботу! Ваша підтримка дуже важлива для нас і мотивує нас працювати ще краще :)
Ответ банка
21 червня 2023, 13:15
Дякуємо за відгук!
Ваша підтримка дуже важлива для нас і мотивує нас працювати ще краще!
Ваша підтримка дуже важлива для нас і мотивує нас працювати ще краще!
Раніше не було жодних проблем із зняттям валюти, замовляв — через декілька днів у віділеннях Універсал банку забирав.
Зараз чекати потрібно від 3-ох тижнів, а потім тобі приходить повідомлення «Перенесення валюти замовлення, зв’яжіться будь ласка із службою підтримки». І так вже десь було 9 разів на протязі 3−4-ох місяців. Як результат, я дальше не отримав свою валюту 😡
Всім хто поклав на 3-ох місячний депозит, щоб купити валюту бажаю терпіння і не надіятися на ці гроші, тому що монобанк сам вирішує чи потрібно видавати.
Я просто не вірю що за 3−4 місяці в банку не було 2600$ у валюті. Це вже просто неповага до клієнтів банку.
Зараз шукаю способи перейти до іншого банку
Коментарі (22)
Зараз чекати потрібно від 3-ох тижнів, а потім тобі приходить повідомлення «Перенесення валюти замовлення, зв’яжіться будь ласка із службою підтримки». І так вже десь було 9 разів на протязі 3−4-ох місяців. Як результат, я дальше не отримав свою валюту 😡
Всім хто поклав на 3-ох місячний депозит, щоб купити валюту бажаю терпіння і не надіятися на ці гроші, тому що монобанк сам вирішує чи потрібно видавати.
Я просто не вірю що за 3−4 місяці в банку не було 2600$ у валюті. Це вже просто неповага до клієнтів банку.
Зараз шукаю способи перейти до іншого банку
Ответ банка
16 грудня 2022, 17:08
Ми намагаємося зробити все можливе, щоб замовлення та отримання валюти не викликали труднощів, проте війна вносить свої корективи.
На жаль, іноді ми не можемо виконати замовлення через великий ажіотаж.
Зараз колеги займаються вашим питанням, щоб допомогти отримати суму в касах банку партнера.
Ми зв'яжемося з вами як буде інформація
Вибачте, будь ласка, за незручності
На жаль, іноді ми не можемо виконати замовлення через великий ажіотаж.
Зараз колеги займаються вашим питанням, щоб допомогти отримати суму в касах банку партнера.
Ми зв'яжемося з вами як буде інформація
Вибачте, будь ласка, за незручності
Маю валютну картку, після того як в відділеннях А-банку неодноразово повідомили що «видавати валюту з картки монобанку» не будуть, поїхав в універсал банк — думав заберу там… там дівчина сказала, що зараз видати не можуть, але нічого страшного, замовте через підтримку — і через кілька днів заберете…Дякую. Замовив через підтримку- 2 чи 3 жовтня, — сказали що найшвидше можна буде отримати 8 листопада! Ну окей…куди вже діватися… 7 листопада в 21 00 приходить повідомлення — що моя заявка скасована банком. Дякую за сервіс, користуватися банком не рекомендую, компетентну підтримку не отримав, до останнього водили туди-сюди лиш би валюту не повертати.
Коментарі (6)
Ответ банка
8 листопада 2022, 16:43
Приносимо вибачення за незручності
На жаль, ми не змогли виконати всі замовлення через великий ажіотаж
У відділеннях А-Банку є можливість знімати кошти, при наявності готівки в касі банку
На жаль, ми не змогли виконати всі замовлення через великий ажіотаж
У відділеннях А-Банку є можливість знімати кошти, при наявності готівки в касі банку
Уявіть собі що в такому сучасному і мега прогресивному банку, щоб отримати квитанцію про оплату з печаткою, потрібно чекати 24 години, 24 години карл! Це повний треш, самий повільний банк в Україні для отримання квитанцій. Працівники у відділенні м. Львів, пр-т Шевченка 27, навіть не знають яка процедура для цієї операції, один каже одне, інший інше, третій який типу знає зараз на обіді і буде через 45хв, ніякої допомоги по суті, тільки купа змарнованого часу!
А підтримка Monobank не може внятно сказати як подати скаргу, для цього потрібно було 4 рази ставити запитання, у вас там спец відбір?
Коментарі (2)
А підтримка Monobank не може внятно сказати як подати скаргу, для цього потрібно було 4 рази ставити запитання, у вас там спец відбір?
Ответ банка
18 березня 2020, 20:13
Приносимо вибачення за цю ситуацію. Дійсно, у відділеннях співробітники не знають про наші внутрішні процедури. В разі, якщо клієнту потрібна довідка терміново, ми робимо все можливе, щоб якомога швидше зробити довідку та надіслати її зручним для вас способом. Перевірили діалоги зі співробітниками підтримки та провели роботу, щоб більше така ситуація не виникала.
Користуюсь послугами монобанка вже 6 місяців.Дуже ним задоволений, все зручно і просто як двері)).Кредитний ліміт у мене за 6 місяців, банк дав мені 40 000 гр.на купівлю в розстрочку дали до 30 000 гр.Буває що користуюсь, кредитом короткочасно, до тижня стараюсь віддати))).Маю відкриті депозити))у валюті і гривні більше 100 000 гр)), відкрив ще білу карту другу)).Користуюсь картою і за кордоном, все гарно працює все супер))до грошей мозги треба мати,і все гаразд буде.!!! В чому проблеми шановні))? Все працює як годинник))!!!
Коментарі (2)
Ответ банка
2 січня 2020, 9:35
Глибоко вдячні, що знайшли час і оцінили нашу роботу! Ваша підтримка дуже важлива для нас і мотивує нас працювати ще краще :)
Є клієнтом монобанк 4 міс.проблем в обслуговуванні немає ніяких.Користуюсь карткою без проблем, в супермаркети заправки, магазини одяг, проблем ніяких.Відкрив депозити в доларах і гривні, иаю плани поповняти.Кредитний ліміт у мене 20 000 грн.починав з 5 000 грн.все поступово, зразу 50 00 ніхто не дасть, банк також має зрозуміти по операціях кому дає гроші.Практично кредитними грошима не користуюсь, можу деколи зайти в пару соток кредиту, але хай буде всяке буває.Подобається що є кашбеки, практично налічки не ношу все карткою, зручно все.Хороша підтримка персоналу, в будь який час сутки.Короче дуже багато плюсів, порівняно з приват 24 як колишній клієнт приватбанку.Перекиди грошей з картки без комісій, поповнення мобільного без комісії,є віртуальні валютні картки якими я активно користуюсь, для мене все бомбезно і зручно.
Коментарі (1)
Ответ банка
14 жовтня 2019, 20:38
Дякуємо вам за підтримку!
Отримав цю смс як мабуть багато хто. Першим же ділом сюди читати відгуки. І як добре що відгуки однозначні, не 50/50, всі відгуки негативні. З легкістю видаляю смс і забуваю банк монобанк
Коментарі (2)
Комісія 799 гривень з гаком. І стало так шкода та неприємно — краще бі ці гроші пішли до когось із знайомих волонтерів.
Пишу в підтримку:
«Добрий день. Зробив помилкову операцію — поповнив банку з чорної картки в рахунок кредитного ліміту замість білої, де було достатньо коштів. Чи можна відмінити цю економічно безглузду операцію? Допоможіть будь ласка, комісія 800 гривень просто на рівному місці»
Розумію, що це такі собі аргументи, треба бути уважнішим, але спроба — не випроба, як то кажуть. Підтримка створила запит на відповідального менеджера та попросила почекать до 5 робочіх днів.
А сьогодні операцію з поповнення банки відмінили разом з поверненням комісії.
Дуже приємно, що банк ставиться до адекватних клієнтів з відповідною адекватністю.
Дякую операторам підтримки, та тому, хто приймав рішення.