Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відділення monobank: вул. Саксаганського, 63, Київ

Адреса:
Київ, вул. Саксаганського, 63
Телефон:
0 800 205-205
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Київське відділення №5 АТ Універсал Банк (Чергове відділення).

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зареєструватися . Реєстрація займає близько 30 секунд.
4
24 жовтня 2019, 14:13
Користуюсь банком більше року, враження були лише позитивні. Швидкість, зручність, ефективність, новаторський підхід. Усі банківські умови зрозумілі та прості, не має підводних каменів (на відміну від того ж Привату).

Тому в ситуації, коли авіакомпанія Aigle Azur оголосила про банкрутство, я навіть не сумнівався, що хто хто, а Монобанк точно швидко та ефективно вирішить цю неприємність через процедуру chargeback.

В перші ж дні я звернувся на пряму до продавця квитків, та отримав відмову.
Ця відмова і була підставою для заявлення процедури chargeback.

Погані думки почали закрадатись вже на початковому етапі: працівниця служби підтримки у Телеграм не могла зрозуміти мету мого звернення. Чіткої інструкції я не отримав. Про те, що мені потрібно надати банку докази — працівниця не знала, поки я їй сам не повідомив про це. Однак, в результаті, мені було повідомлено, що «заявку прийнято, через місяць ми вам повідомимо результат».

Пройшло півтори місяця, жодної інформації від Монобанку я не отримав.

Знову звертаюсь до служби підтримки, і відповідь: «вопрос в разработке, с вами свяжутся». Уточнюю запитання, а чому він ще досі в розробці, якщо мені обіцяли через 30 днів повідомити інформацію.

Отримую відповідь, що Монобанк ще навіть не подав заявку, а лише готує документи. Говорять: відповідь буде через 50 днів після того, як ми подамо заявку.
Запитую: як мені знати, коли ці 50 днів почнуться? Ви мені повідомите, що заявку подано?

Відповідь банку: Звичайно, вас повідомлять, коли буде подано заявку.

Проходить ще тиждень:
Пишу в Телеграм, щоб дізнатись, чи подано заявку.

Відповідь: Так, вітаю вас, ваша заявка вже подана, чекаємо відповідь від системи.

Запитую у підтримки: Так ви ж обіцяли повідомити, коли подасте. Жодних повідомлень я не отримував. Коли було подано заявку?

Менеджер зависла, сказала що їй потрібно декілька годин, щоб це прояснити. Через декілька годин я отримую відповідь:
Ой, ваша заявка ще не подана. Як тільки буде подана, ми вам повідомимо.

Пройшов ще тиждень, і як ви розумієте, нічого не змінилось.

В результаті цього виникає питання: Ви клієнтів за людей взагалі не вважаєте? Служба підтримки жахлива. Починаючи з того, що пишуть максимально неграмотно (списую на їх завантаженість, але все ж...) закінчуючи тим, що відповідають непрофесійно.

Чому клієнти інших банків, навіть таких неповоротких динозаврів, як Ощад, вже отримали свої кошти, а Монобанк два місяці не може навіть просто подати заявку на Чарджбек!!??
Два місяці абсолютного ігнорування інтересів клієнта. Для мене це велике розчарування в Моно.

Після такого відношення від служби підтримки та банку в цілому — бажання надалі користуватись продуктами Моно мінімальне.
Коментарі (3)
Ответ банка
monobank
monobankua
24 жовтня 2019, 19:55
Дозвольте нам, будь ласка, все детально перевірити. Ми написали вам в особисті повідомлення, щоб уточнити всі деталі щодо претензійної роботи.
3
13 квітня 2019, 17:20
Здравствуйте! Уже год пользуюсь услугами банка, постоянно делаю заявки на повышение кредитного лимита, но мне всегда отказывают!!! В моей кредитной истории нет просрочек, пользуюсь кредитным лимитом у других банков, но всегда погашаю деньги в рамках льготного периода. Также мои официальные доходы говорят о том, что я могу позволить себе требуемую сумму кредитного лимита. Не понимаю почему банк отказывает мне из месяца в месяц целый год…

Вот недавно решил набрать в поддержку и обьяснить свою ситуацию, что мол могу предоставить новую декларацию о доходах или другие документы, но мне ответили, что это ничем не поможет… И где же тут простите клиентоориентированность???

Мне на самом деле нравится приложение и подход, но по правде качество услуг падает :( Конкретные вещи:

1) Повысили кредитный лимит в течении года аж на 0.00 грн.
2) Повысили лимит на рассрочку несколько раз. Рассрочка уже больше, чем кредитный лимит… Так вот я рассрочкой за год не пользовался ниразу и не собираюсь… К чему мне эти повышения?!
3) Порезали кэшбек с кредитных средств до 1%.
4) Не захотели сделать проверку на то, что платёж является P2P платежом, хотя до подтверждения операции это можно спокойно сделать (до одобрения платежа в приложении при оплате).

P.S.: В других банках можно написать письменное заявление на пересмотр лимита, получить обратную свзять звонком или в отделении. Тут как ни старайся — «всё вдребезги». Мне банк очень импонирует, но больно уж не хочет идти навстречу клиентам :(
Коментарі (2)
Ответ банка
monobank
monobankua
13 квітня 2019, 18:32
3. Вы можете накапливать кешбек за счёт личных средств в таком случае кешбек повышенный.
4. Мы не можем определить какой именно будет платеж при его совершении. Мы можем предоставить информацию только по факту совершения платежа то есть после его оплаты. Если у вас была списана дополнительная комиссия при платеже P2P, данную информацию касаемо дополнительной комиссии должен указывать на своей стороне сайт, где проводите операцию. По поводу кредитного лимита, я написал вам в личном сообщении для проверки информации.
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Точки видачі (відділення) monobank в Києві 🏦 / Відділення monobank: вул. Саксаганського, 63, Київ