Курс валютв monobank |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
USD | 41.7 | 42.1852 |
EUR | 43.33 | 44.0296 |
Всі курси банку |
Відділення monobank: вул. Волоська, 18/17 (Універсал Банк), Київ
Адреса:
Київ, вул. Волоська, 18/17 (Універсал Банк)
Телефон:
0 800 205-205
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Київське бізнес-відділення №1 АТ Універсал Банк (Чергове відділення)
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
10 січня 2022, 16:11
Наші карти підтримує протокол захисту 3дс.
При цьому не всі сайти його використовують, при цьому ризики за такими операціями вони беруть на себе, а значить успіх оскарження дуже високий.
Щоб уникнути таких ситуацій ми рекомендуємо, в цілях безпеки, не передавати персональні дані по карті і саму карту третім особам.
Не вводити дані карти на сумнівних ресурсах.
Співробітники також банку ніколи не запитують персональні дані, такі як: ПІН-код, пароль з смс, CVV-код, термін дії карти.
Ще можна активувати динамічний CVV код в додатку моно (Головний екран-свайп вліво-настройки безпеки)
Контролювати інтернет ліміт.
Зараз ми сформували документи на повернення коштів за заявкою, яку ви подали і передали в платіжну систему для оскарження транзакції. Термін очікування першої відповіді — до 60 днів, якщо відповідь надійде раніше зазначеного терміну, ми обов'язково з вами зв'яжемося. Ми докладемо всіх зусиль, щоб ваше питання вирішилося якомога швидше. Як тільки у нас з'явиться нова інформація по вашій справі ми обов'язково з вами зв'яжемося.
При цьому не всі сайти його використовують, при цьому ризики за такими операціями вони беруть на себе, а значить успіх оскарження дуже високий.
Щоб уникнути таких ситуацій ми рекомендуємо, в цілях безпеки, не передавати персональні дані по карті і саму карту третім особам.
Не вводити дані карти на сумнівних ресурсах.
Співробітники також банку ніколи не запитують персональні дані, такі як: ПІН-код, пароль з смс, CVV-код, термін дії карти.
Ще можна активувати динамічний CVV код в додатку моно (Головний екран-свайп вліво-настройки безпеки)
Контролювати інтернет ліміт.
Зараз ми сформували документи на повернення коштів за заявкою, яку ви подали і передали в платіжну систему для оскарження транзакції. Термін очікування першої відповіді — до 60 днів, якщо відповідь надійде раніше зазначеного терміну, ми обов'язково з вами зв'яжемося. Ми докладемо всіх зусиль, щоб ваше питання вирішилося якомога швидше. Як тільки у нас з'явиться нова інформація по вашій справі ми обов'язково з вами зв'яжемося.
Отказали пополнит депозит из-за незначительно потертых 100-долларовых купюр. В Приватбанке приняли без проблем
Коментарі (1)
Ответ банка
2 червня 2019, 10:24
Для уточнения и проверки информации, написали вам в личном сообщении.
Щоб зняти кошти з валютної карти, потрібно в Універсал банку звернутися до спеціаліста, а потім вже до касира для видачі коштів.
Спеціаліст протягом 25-30 хвилин намагається сформувати документ для касира, щоб останній видав кошти. Як це робити, спеціаліст не знає. Тому в створенні цього документа приймають участь усі співробітники банку. Паралельно спеціаліст консулютується по телефону і телеграм месенджері. Такий досвід я отримав в двух різних віділеннях Універсал банку.
Фішкою стало те, що співробітник прямо з робочого місця вигукує: «В НАЗНАЧЕНИИ ПЛАТЕЖА ПИШЕШЬ ВЫДАЧА НАЛИЧНЫХ СРЕДСТВ. ИМЯ ФАМИЛИЯ, НОМЕР КАРТЫ». На той момени сума зняття коштів була 700 долларів — для тест драйву валютного депозит, срок 1 міс.
Але ця сума могла бути і 7 тис. доларів. І я дещо хвилююся за те, щоб кожний хто знаходиться в банку знав, що хочу зняти готівку зараз. Включаючи сторонніх людей.
Цікавий факт. Я був вже готовий вкласти суму в 6 тис. долларів на депозит в Монобанк. Замовив готівку в Приват24 і наступного дня, вже за 5 хвилин забрав їх у касі банку. Також касир банку потурбувався, щоб ніхто мені не заважав із тих хто стояв в черзі позаду. Тепер несу гроші назад до Привату.
Коментарі (3)
Спеціаліст протягом 25-30 хвилин намагається сформувати документ для касира, щоб останній видав кошти. Як це робити, спеціаліст не знає. Тому в створенні цього документа приймають участь усі співробітники банку. Паралельно спеціаліст консулютується по телефону і телеграм месенджері. Такий досвід я отримав в двух різних віділеннях Універсал банку.
Фішкою стало те, що співробітник прямо з робочого місця вигукує: «В НАЗНАЧЕНИИ ПЛАТЕЖА ПИШЕШЬ ВЫДАЧА НАЛИЧНЫХ СРЕДСТВ. ИМЯ ФАМИЛИЯ, НОМЕР КАРТЫ». На той момени сума зняття коштів була 700 долларів — для тест драйву валютного депозит, срок 1 міс.
Але ця сума могла бути і 7 тис. доларів. І я дещо хвилююся за те, щоб кожний хто знаходиться в банку знав, що хочу зняти готівку зараз. Включаючи сторонніх людей.
Цікавий факт. Я був вже готовий вкласти суму в 6 тис. долларів на депозит в Монобанк. Замовив готівку в Приват24 і наступного дня, вже за 5 хвилин забрав їх у касі банку. Також касир банку потурбувався, щоб ніхто мені не заважав із тих хто стояв в черзі позаду. Тепер несу гроші назад до Привату.
Ответ банка
15 грудня 2018, 10:52
Дуже шкода, що виникла неприємна ситуація. Для перевірки інформації, ми вам написали в особистому повідомленні.
Відповідь адміністратора
18 грудня 2018, 13:12
Отзыв подтверждён «Минфином».
Пользователь предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом monobank.
Пользователь предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом monobank.
— з самого початку дата рішення невідома — https://take.ms/LBD8m (скрін з переписки зі службою підтримки)
— коли я проявив бажання зафіксувати своє звернення офіційно (ми ж розуміємо що переписка в Telegram не є доказом в судовому позові, вірно?), оператор вперто відмовлявся прямо відповідати на мої питання — https://take.ms/TDMqf & https://take.ms/oUJO7 & https://take.ms/hbxCc
— на мої прохання сформувати для мене документи за заявкою і надіслати на пошту (як було вказано мною в офіційній заяві) мене годували обіцянками (https://take.ms/MAbh2 & https://take.ms/gMVGA), в результаті я таки добився інформації на імейл (проте банківська таємниця — і мене просто повідомили про факт подачі оскарження списання).
— В РЕЗУЛЬТАТІ, мені обіцяли-обіцяли повернути до 28 грудня (https://take.ms/mSkT6) і обіцяли захистити мої інтереси (ХА-ХА), проте настало 24-те грудня (https://take.ms/iH7Au), прийшла «чудова» звістка!
І ось сьогодні уже 10-те січня, гроші Monobank не повернув, інтереси не захистив. Не знаю як пройшло вирішення ситуації в іншого користувача, який від такого ж постраждав, проте я — хто не є клієнтом Apple, хто не підтверджував жоден платіж з 5 (https://take.ms/VM9hz), хто не вірить що subscription може списуватись 6 (ШІСТЬ — !) разів, хто сподівався на швидке повернення коштів згідно обіцянок monobank — не отримав нічого з обіцяного.
Monobank, то де ж ваш захист інтересів клієнтів і турбота про клієнтів? Чому я повинен витягувати інформацію з ваших агентів підтримки? Чому я повинен тривожитись що з мене несанкціоновано списуватимуться гроші без мого підтвердження, навіть попри фінансову гігієну й відсутність зв’язків з мерчантом?
Я розчарований і готовий НЕ рекомендувати monobank.