Пропали гроші з карти,і не повертають…
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Кредобанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.61 | 44.14 |
PLN | 10.01 | 10.29 |
USD | 41.31 | 41.79 |
Всі курси банку |
по роботі перевелии мені суму 5000 грн але на карті не хватало 1100грн залишок 3900грн, позвонила на лінію 0800500850 провірили всі транзакції по картці ніяких операцій по карті не було, тобто причини у банку, подали запит у Департамент, чекати відповіді до 30 днів, стільки часу я не можу чекати, я довірилася банку, а гроші зникли і пояснити причину і коли повернуть не можуть, консультанти на лінії нічого не знають, просто обривають зв’язок, жахливе неподобство і ставлення до клієнта, пропали гроші тні пояснень ні вирішень, а просто «чекайте», чому в такий ітак важкий час, банк приносить клієнтам незручності а навіть і проблеми, бо іза цієї ситуації в мене виникли проблеми по роботі, хто має за це відповідати, як бути в такій ситуації і куди звертатися? Карту я хочу закрити, бо в останній час забагато у Кредобанк проблем, які приносять незручності і збитки, але як мені забрати всю суму яку мені надіслали. Одне радує що це не сталося в момент коли на карті були набагато більші суми, але як я зрозуміла від цього я не застрахована)
Дякуємо Вам за відгук та перепрошуємо за спричинені незручності. Для того, щоб ми могли вирішити ситуацію, яка склалась та прийняти міри задля її виправлення, просимо надіслати нам у приватні повідомлення Ваші ПІБ, ІПН, номер телефону, з якого Ви звертались на Інформаційну лінію Банку та дату та приблизний час звернення. Також просимо вказати дату проведення транзакції, мова про яку йде у зверненні.