Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
VadymCh 5 жовтня 2020, 14:15
Звернувся до відділення у Вінниці. Попередньо визначили, що я можу розраховувати на іпотеку. Але було одне питання щодо тривалості стажу. Вимога — 12 міс стажу або реєстрації як ФОП. Проте як ФОП я пропрацював 10.5 міс, хоча до цього був працевлаштований по трудовій. Банк сказав, що «напишуть на Львів і спитають чи так можна» (у Львові центральний офіс). Через кілька днів мені повідомили, що такий варіант «змішаного стажу» проходить для отримання іпотеки.

Порадили звернутися до відділення у Києві, оскільки квартира була в Києві. І тут починається розводняк:
— я заплатив за оцінку квартири 3600 грн (це десь в 3 рази вище ринкової ціни такої оцінки. Оцінщик напевно дає відкат банкові);
— я заплатив за техпаспорт квартири (він теж був обов'язковий для іпотеки);
— я заплатив завдаток власникові квартири, хоча банк цього не вимагає (але ніякий адеквартний власник квартири по-іншому чекати не буде);
— пройшов бюрократичні процедури, такі як реєстрація дитини, зібрав весь пакет документів (обов'язково в PDF, але на сканері, бо конвертоване фото в PDF не підходить!).

Загалом я витратив близько 500 доларів та купу часу і нервів.

Після подачі документів, виявилось, що банк може дати вже не 70%, а лише 60% від вартості квартири. Ну та й ладно, погодився і почав чекати. З моменту першого контакту з банком у Києві пройшло 2 тижні. І ось нарешті, після купи нагадувань та пришвидшень з мого боку, отримую інформацію, що мені відмовлено в іпотеці. Причина — недостатній стаж як ФОП!!! Не вистачало близько 1 міс. При цьому, що на попередньому місці роботи в мене був тривалий стабільний дохід протягом 4 років (приблизно того ж рівня).

Коли я сказав: «мені ж мені говорили, що я проходжу як ФОП, враховуючи попередній стаж». Сказали: «це питання до відділення у Вінниці». Але ж письмових підтверджень, що у Вінниці мені дали попередню позитивну відповідь в мене не було, бо говорили по телефону!

Коротше, ніхто не винен, а винен *** , тобто я. Таким чином 500 доларів коту під хвіст. Так, я читав погані коментарі про цей банк перед рішенням щодо іпотеки. Але не думав, що кидалово реальне і воно торкнеться мене. Тому й пишу цей коментар — застереження для інших. Бережіться і оминайте цей банк десятою дорогою! Краще переплатіть цей зайвий відсоток чи два і йдіть за іпотекою в нормальний банк.
Лана Остапенко 24 вересня 2020, 17:36
В июне 2020 моя семья оформила кредит в этом банке для приобретения авто.
Позже я выяснила на сайте банка, что у них есть более выгодные программы по кредитованию на приобретение авто. Но почему-то нам их никто не озвучил и мы взяли более дорогой кредитный продукт (который нам предложил банк).
Категорически не советую кредитоваться в этом банке, если кредитуетесь будьте очень внимательны!!!
Прозрачные условия кредитования и Кредобанк — несовместимые вещи.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
QUANDIS 23 вересня 2020, 11:38
Відділення за адресою: Київ, вул. Анни Ахматової, 46-А
Я себе в Кредо карту MasterCard оформлял, в отделении на улице Анны Ахматовой, оно самое близкое ко мне.
Все оформили нормально. Я сначала проконсультировался, какая карта какие преимущества дает. Решил, что пока хватит карты «Стандарт». Оформили без проблем.
Общение вежливое, но есть очереди. Самой картой доволен полностью.
Мінфін
Відповідь адміністратора
25 вересня 2020, 16:00
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 25.09.2020).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
GalinaFomichova 22 вересня 2020, 19:07
Була вимушена скористатись послугами Кредобанку, що було вперше і мабуть востаннє. Цей банк просто краде гроші клієнтів.
30.08. Оплатила Візовий збір через онлайн проплату. Протягом наступного робочого дня мав надійти PTN-код з посиланням на квитанцію, не надійшов. Почекала ще день і почала дзвонити на їхню гарячу лінію. Дівчина сказала що все вияснить і перетелефонує (зворотнього зв'язку не було). Почала дзвонити щодня, розповідаючи щоразу свою ситуацію, на що отримувала обнадійливу відповідь що ось ось все вирішиться. Але нічого не вирішувалось, час минав, і запис на студентську візу все відстрочувався, а початок навчання вже скоро.
Вирішили оплатити вдруге так як терміни піджимають. 08.09 зробили другу оплату і благо вона пройшла успішно і запис до візового центру отримали на два тижні пізніше очікуваного від першої проплати.
Працівники гарячої лінії взагалі не компетентні, відповідають стандартно, як папуги і нічого не можуть зробити, окрім того що сформувати заявку і сказати, що перетелефонують (а насправді цього не роблять).
Сьогодні 22 вересня, гроші мені так і не повернули, мотивуючи це тим, що в них термін розгляду заявки 30 днів. Це досить зручно користуватися місяць чужими грошима, а я така не одна.
Питання не вирішено.
opudzerei 14 вересня 2020, 15:17
Замовила довідку про залишок по кредиту, яку мені взагалі повинні надавати кожен рік, чекаю дві неділі при заявлених 5 робчих днів. Це елементарні речі які вирішуються неділями…З відділення обіцяють перетелефонувати але ні одного разу цього не зробили.
Olena Kulishova 8 вересня 2020, 20:52
Відділення за адресою: Київ, вул. Михайлівська, 6
В п'ятницю 28.08.2020 прийшла у відділення на Михайлівській 6 для закриття всіх рахунків. Після оплати послуг і підписання заяв мені повідомили що рахунки будуть закриті протягом 1-3 робочих днів, тобто в середу я можу зателефонувати до них і отримати підтвердження. Натомість в четвер мені подзвонили і сказали що гривневий рахунок не може бути закритий, адже там «в кінці дня вилізла комісія» яку треба приїхати і оплатити. На той момент я вже була не в Київській обл. і тоді пані Амурова сказала що обговорить як можна вирішити це питання і перетелефонує. В той день зі мною так ніхто і не зв'язався. На наступний, очевидно, теж не планували тому я зателефонувала сама. Мої дзвінки трансферили на Олексія який на моє конкретне питання чому мені ніхто не повідомив за комісію в день коли я була у відділенні, або хоча б на наступний робочий день, відповів схоже на «не знаю, мене не було у відділенні в той день». Згодом він підтвердив що ця проблема заключається в необізнаності співробітників, але я все одно маю сплатити цю комісію аби закрився рахунок.
На наступний робочий день (понеділок) я знову подзвонила у відділення аби підтвердити що кошти надійшли і пані Амурова сказала що вже в цей день закриється рахунок. Пізніше того ж дня мені зателефонували і сказали що рахунок закриється завтра зранку і тоді ж вишлють скани довідок на електронну пошту. Натомість, лише під кінець робочого дня я отримала листа на пошту, але не з довідками, а з проханням перерахувати ще одну комісію на рахунок. Чому вже другий тиждень обіцяють одне, а роблять інше!?
34526183 8 вересня 2020, 11:24
Были приключения с перевыпуском карт, с закрытием кредита, когда не могли из залогового имущества исключить авто, обо всем писал в другом отзыве подробнее. Но сейчас воообще какая-то квинтисенция работы через одно место.

Нужно закрыть счет ФЛП, по которому небыло движения с 2016 года. Пришёл в отделение, меня известили о задолжености в 40 гривен по счету, которая не понятно откуда взялась, ну да ладно. Еще сказали, что закрыть счет стоит 300 гривен, ну да ладно, странная штука, но не стал спорить, поидее когда-то давно когда открывал счет, я с этим был согласен.
После чего почти час пытались создать заявку на закрытие, завели и попросили перевести 340 гривен НА ЭТОТ СЧЕТ. Я переспросил, можно ли это сделать без перевода(у меня по прежнему счет физлица в Кредо), нет, сказали без перевода — никак. Хорошо, перевёл. Это всё было 7.09.2020

8.09.2020 мне звонят и говорят «Тут проиозшла такая ситуация, вы перевели деньги, пошло движение по счету, и поэтому списали 150 гривен по тарифу, не могли бы вы перевести еще 150 гривен на этот счет?»
Отказался, позвонил на гарячую линию, заявку приняли и сказали «Рассмотрение 30 дней».

Всё, ребят, последняя капля, разбираюсь с этим, закрываю вообще все счета в кредо и перехожу куда-то, еще не знаю куда, ибо никакие чудесные тарифы не могут невилировать проблемы и постоянные сложности при решении малейших проблем.
petriot60 7 вересня 2020, 15:56
Відділення за адресою: Чернігів, пр-т Перемоги, 127
Выражаю благодарность специалисту офиса Кредо банк в Г Чернигов пр-кт Победы 127 Данько Юлии Сергеевне. Искренняя заинтересованность в клиенте, профессионализм и компетентность, умение оказать качественную услугу, доброжелательность, хорошее настроение, оперативность и пунктуальность — это все Юлия. Очень удобная и комфортная обстановка в отделении. Высочайшая квалификация Юли! Достойный сервис! Надеюсь, что руководство Банка солидарно с мнением клиентов! Юлечке — большое спасибо!
Byi29 3 вересня 2020, 13:35
Відділення за адресою: Житомир, вул. Київська, 116
Банк беспредельщик, со щёта пропадают деньги, дать ответ они не могут, обычная карта для выплат загоняется в минус, при минусе ещё проводятся проплаты каких я не делал, объяснить мне не кто из горе- персонала ничего не могут, разводят руками. Короче самый конченный банк.
Мінфін
Відповідь адміністратора
3 вересня 2020, 14:42
Отзыв подтверждён «Минфином» (на 03.09.2020).
Пользователь предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ninazr 1 вересня 2020, 10:07
Некомпетентный персонал, грубость в обслуживании, непрофессиональный сайт, трудности со всеми операциями.
Мінфін
Відповідь адміністратора
3 вересня 2020, 19:29
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 03.09.2020).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Juli2329 27 серпня 2020, 12:24
Я брала кредит в этом банке! Всё исправно платила, когда попросила подключить кредитные каникулы мне придумали 150 причин чтобы не решать вопрос и оттянуть время до срока оплаты по кредиту! Сейчас я в декрете, и нет возможности оплатить в полном объеме кредит, мне кучу угроз поступило в случае не оплаты… Что штрафы, пеня и так далее. Согласно закону в период карантина и 30 дней после банки не имеют право начислять штрафы! Но операторы этого банка сказали что на КРЕДО БАНК не распространяется! То есть выход только обращаться в суд, так как на уступки своим клиентам банк не идёт!!! Не советую ни кому обращаться в этот банк!
Руслана Брикалюк 26 серпня 2020, 10:47
Щоб вікрити рахунок в банку, мені потрібно було відкривати його в іншому місті та отримувати картку кур'єром (тай і тут не все просто). В Івано-Франківську це зробити майже не реально. В банку кілометрові черги, персонал працює надзвичайно повільно та дозволяє собі хамити!
Отримавши картку кур'єром, мені її не активували! Кур'єр їздив 3-4 дні кожного дня, брав копії документі, робив фото та все вічно чогось не вистачало!
Віділення в Івано-Франківську всі закриті, крім центрального! 1 відділення на ціле місто??!!!
Черга в центральному відділені аж до вулиці! В умовах карантину в черзі не дотримуються правил, всі дихають один одному в спину, штовхаються, хамлять!
Як виявилось рахунок онлайн мені досі не активували, 2 тижні вже як отримала картку!
Нікому не рекомендую цей банк, поваги до інших людей і до їхнього часу взагалі немає!!!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Kate12 24 серпня 2020, 14:51
Абсолютно некомпетентный персонал, который не слушает, а потом я за его ошибки плачу деньги. Хотела перевести деньги в злотых племяннику за проживание в Польшу, потратила уйму времени, обменяла по бешеному курсу деньги, а в итоге мне сказали, что нужно обязательно свидетельство о рождении племянника, чтобы открыть ему счет. Может и так, но почему нельзя было сразу об этом сказать?! Научитесь слышать своих клиентов, чтобы ваша работа была качественной!
Мінфін
Відповідь адміністратора
26 серпня 2020, 16:38
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 26.08.2020).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
orleg 24 серпня 2020, 14:49
Зайшов до відділення провести оплату за послугу. Людей, начебто, небагато, але працювати не хочуть. На питання відповідали так, ніби роблять послугу. У касі взагалі якась «цікава» дівчина. На майбутнє — ніколи туди не піду і іншим не раджу
aandrianov1970 22 серпня 2020, 14:51
Добрый день.
Обратился в начале августа 2020 г. в отделение Кредобанка по адресу Киев, Антоновича, 91/14 за ипотечным кредитом под залог недвижимости. Все необходимые справки и оценку недвижимости собрал быстро в течение недели. 10 августа (понедельник) все необходимые документы были в отделении банка. Менеджер, пани Л*** сказала, что кредитный комитет рассматривает заявки до 5 рабочих дней. Но во вторник 18 августа (прошло 6 рабочих дней) она заявила, что решение не принято и когда будет принято не известно. Через 2 дня, 20 августа у меня заканчивался договор бронирования квартиры у застройщика и я оказался в неопределенной ситуации, когда было поздно обращаться в другой банк и я понял, что с кредитом в Кредобанке меня «прокатили» и предупреждать об этом вовсе не собирались. Вместо этого зачем-то, видимо в качестве «отмазки», менеджер Л*** сказала, что ей надо съездить и сфотографировать мой дом. На «горячей линии» меня тоже ничем не порадовали. Надо сказать, что связаться с Л*** удавалось не всегда, часто не отвечала в Вайбере, трубку брала через 1-2 раза. В результате, пришлось заключать с застройщиком договор с рассрочкой, что меня не вполне устроило. За 2 недели мытарств с Кредобанком, цена за 1 кв.метр выросла на 1000 грн. Итого имеем:
1. Ненужная оценка квартиры («развод» на 3500 грн без чеков, квитанций и т.д.).
2. Упущенная выгода (увеличение стоимости квартиры на 45 тис. грн.)
3. Моральный ущерб и отсутствие каких бы то ни было извинений со стороны Кредобанка.
Спасибо что вы есть. Без лоха и жизнь плоха…
С уважением, ваш несостоявшийся клиент, А**** Алексей
yariks 17 серпня 2020, 17:28
Подробиці описані в моєму попередньому відгуку https://minfin.com.ua/company/kredobank/review/172982/

Я вважав, що ситуація вирішена і закрив попередній відгук, але я помилився.
Після повернення коштів мережею Вишиванка м. Львів, до якої в мене немає жодної претензії, яке відбулося 31 липня 2020 року, я пішов до відділення Кредобанку на вул. Перфецького м. Львів і менеджер з обслуговування показала мені на екрані комп'ютера, що кошти були зараховані, аж сьогодні 17 серпня 2020 о 12.50 я отримую СМС повідомлення про списання 400грн. Зателефонувавши на лінію підтримки мені сказали, що кошти списали, оскільки мені Вишиванка не підтвердила повернення коштів, яке насправді відображається у виписці, і також маю квитанцію, надану мені про повернення, і це є штраф за невідповідно надану інформацію. Я був, чесно, шокований таким ганебним сервісом та непрофесіоналізмом даного банку. Відразу створив в телефонному режимі дві скарги на неправомірне списання коштів та на відсутність підтримки транзакційної цілісності платежів карткою. Того ж дня, 17 серпня звернувся до відділення на вул.Наукова, м. Львів і написав заяву на розслідування та повернення неправомірно списаних 400 грн. Маю фото заяви, маю квитанцію від Вишиванки про повернення коштів, також дана сума відображається в самій банківській системі Кредобанку. Банком і обслуговуванням повністю не задоволений. Ситуація не вирішена!!! нагадаю, що даний відгук спричинений збоєм Кредобанку при розрахунку карткою від 31 січня 2020року на суму
169.90грн і цей безлад триває вже більше пів року, працівники Кредобанку зовсім нічого не роблять, щоб клієнт був задоволений та ситуація вирішена!
78704565 16 серпня 2020, 16:21
Уже практически год являюсь клиентом Кредобанка, ФОП. Открыл счет в этом банке, по причине наличия отделения в Полтаве. Месяц назад банк неинформируя, закрыл отделение в этом городе.
1. За 2 недели до закрытия отделения, я написал заявление об востановлении банковской карты (банкомат приватбанка сьел карту). Через 2 недели у меня пропала и вторая карта :( решил забрать свою востановленную карту, обратится в отделение, узнал что оно закрыто, моя карта находится в этом закрытом отделении.
Итог: у меня ни одной карты этого банка на руках нету, что бы сделать временную или востановить, мне нужно ехать в ближайшее отделение (Харьков/Киев)
2. Естественно продолжать сотрудничество с банком отсутсвует, решил закрыть ФОП счета(если их не закрыть и по ним не будет движение, будет насчитыватся пеня). Удаленно во время карантина это никак сделать нельзя, ответ тот же, обратитесь в ближайшее отделение.

Буду ехать в Харьков, не рекомендую даный банк для сотрудничества, и намека нету на диджитализацию — кменный век. Банально принять завяление написаное с подписью на почту не могут (даже УкрПочтой не хотят принимать мое заявление о расторжении)
Lliliia 10 серпня 2020, 18:24
Відділення за адресою: Миколаїв, пр-т Центральний, 55
Это не банк, а Дебилизм! Работа кассы с 9 до 17 это вообще как, выходные суббота, воскресенье ??????? Я работаю с 8 до 17, как положить деньги дочке на счёт в злотых ??????? Муж и мама положить деньги не могут так как счёт открыт на меня!!! Когда закончиться этот Дебилизм ?????? Работа банка рассчитана не на клиента, а черт знает кого!!!
Dana Zemlyanaya 29 липня 2020, 13:45
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Д. Яворницького, 34-Б
Сьогодні (29.07.20) ми звернулись до відділення Кредобанку в м.Дніпро за адресою: пр-т Д.Яворницького 34Б для відкриття картки. По-перше, перебування в банку зайняло 1,5 години (!!!) нашого часу, від менеджера ми не отримали жодних пояснень про те, що взагалі відбувається та якими мають бути наші подальші дії, ніби ми самі маємо знати, що то за прохідний лист і що він означає. По-друге, працівники не розуміють державної мови і хамовито відповідають, це в першу чергу стосується касира. Склалося відчуття, що я перебуваю на базарі, а не у фінансовій установі. Дуже просимо навчити працівників адекватному та ввічливому спілкуванню, адже ми в свою чергу не сказали жодного грубого слова. Це неприпустиме відношення!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
yariks 24 липня 2020, 9:13
Доброго дня,
31 січня цього року я розрахувася в закладі харчування Вишивка м. Львів вул. Шевченка, карткою Кредобанк на суму 169.90грн, після розрахунку отримав смс про списання коштів, через деякий час отримав смс про повернення коштів, оскільки в банку 31.01.2020 відбувся якийсь збій(оператор пізніше це підтвердила), тому я пішов і розрахувався готівкою на 169.90 грн(по факту 170грн). Того ж самого дня мені прийшло ще одне смс повідомлення про повторне списання 169.90грн, я зателефонував оператору і сказав, що вже розрахувався готівкою, на що оператор запевнила, що в банку стався збій і кошти будуть повернуті.

В квітні місяці я створив дві скарги 422 і 423 номери, оскільки побачив по виписці, що кошти в сумі 169.90грн таки були списані з мого рахунку через збій Кпедобанку.
Звертався до представників Кредобанку як телефоном так і через електронне листування, повернути кошти в повному обсязі чеки про оплату карткою та чек за отриману їжу від Вишиванки прикріпив до листа від 30 квітня на адресу info@kredobank.com.ua — це всі чеки які надає мережа Вишиванка. Маю також СМС повідомлення про багаторазове списання, зарахування та списання коштів. Спілкувався з оператором Іриною 9939. Створили претензійне звертатися номер 349.
25.05.2020 року отримав смс про зарахування 169.90 і думав що все вже вирішено, аж вчора 23.07.2020 року зателефонувала оператор Ірина і повідомила, що кошти знову списалися
і з мене хочуть стягнути штраф в розмірі 400 грн, що буцімто я надавав невірну інформацію. Цього ж дня я зателефонував керуючій Вишиванкою у м.Львів, вул Шевченка і розповів про мій випадок, на що вона сказала, що мали постійні проблеми в обслуговуванні з Кредобанком і змінили банк на інший.

Такі збої в Кредобанку стаються постійно і незрозуміло куди діваються кошти. Чому я маю платити двічі по 169.90 грн + 400 грн надуманого штрафу, через збої в Кредобанку????? В разі не залагодження ситуації буду звертатися до правозахисних організацій та подаватися до суду, оскільки цей безлад триває вже більше пів року і вимагати суму компенсації за моральну шкоду та перевірки усіх виписок на наявність такого роду збоїв.
Буду теж переводитися на обслуговування до іншого банку.

Курс валют в Кредобанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.51 44.09
PLN 10.04 10.29
USD 41.21 41.74
Всі курси банку

Курс валют в Кредобанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.51 44.09
PLN 10.04 10.29
USD 41.21 41.74
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Кредобанк 💰 / Відгуки про Кредобанку 📝