Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Дмитрий Мал 12 листопада 2020, 17:40
Ситуация:
Не отобажаются депозиты в интернет банкинге -> своих денег клиент не видит

Как они решают ситуацию
1. Позвонил объяснил проблему. Обратную связь не дали, что зарегистрировали проблему и будут исправлять -> забили на проблему,
2. Месяц решали- решали проблему сегодня отписались мол продолжаем решать -> клоуны, не компетентность
3. По карточному продукту в месяц есть обязательство 15К пополнять карту или 150 грн в месяц комиссия. При этом деньги на счетах не отображаются (по их вине). Для клиента -> деньги опять украдены. Так при этом еще и начисляют 150 грн / в месяц комиссии! Каково! Тоесть налажали (причем это криминал- хищение средств) так еще и им за их некомпетентность еще и должны платить.
4. Деньги внес 31 числа все равно начислили комиссию.
1985fghjtgb1985 10 листопада 2020, 7:58
Доброго дня. Оформив овердрафт в кредо банку, потім різко почали пропадати кошти. Коли звернувся в банк, виявилося що банк овердрафт перевів у звичайний кредит і нарахував проценти мені, як по звичайному кредиту.Доречі в історії зарахування коштів, просрочки не було ніколи. Дозволу на перевід овердрафту на кредит я не давав. Звонив оператору відповіді не отримав, написав заяву відповіді теж не отримав. Скажу так, якщо ви наймаєте не професійних людей, визнавайте свої помилки. А то виглядає начебто ви аферисти.
tanyf 6 листопада 2020, 20:32
Так склалися життєві обставини ( син попав в ДТП і чорна полоса потягнулася) я « влізла » в багато кредитів. Я офіційно працюю. Звернулася в кредо банк за допомогою, щоб закрити всі кредити одним в кредо банку. Я, людина, яка лізе зі шкіри, але сплачує кредит. В мене є онлайн кредити. Немає прострочки. Це вимушено бралися ці кредити, бо телефонують і вже на зараз потрібна СУМА… І просто відмова. «Кредитна історія». Не має прострочок. Немає заборгованості і… «кредитна історія». Я працюю 33 роки на одному місці. Я, рахую, що потрібно, щоб не роботи опрацьовували заявку на кредит( а я дуже сподіваюся, що це не людина), а до кожного клієнта був особливий підхід. Але мені здається, що краще надати кредит бізнесменам, ніж такій простій людині, як я.( до мене, навіть, ніхто не дзвонив, зі мною, навіть, ніхто не спілкувався. Ну попала людина в біду, ну і пофік. Якось так. У відділенні персонал — супер. В головному офісі -…. Я, думаю, що якби керівники банку знали, як працюють їхні працівники ( не на місцях, там, дійсно люди працюють, а в головному. Для них люди, це ніхто. Якщо я звернулася, значить життя заставило. Від суми ніхто не застрахований. І не розібравшись — тупо відмова. Звичайно, а навіщо вникати в конкретну ситуацію. зарплата НОРМАЛЬНА, а всі решта _ це… А особливо з такими проблемами, як в мене.
Василиса Светлячок 15 жовтня 2020, 17:00
Пришли оплатить услугу в кредобанк, дверь была закрыта, было объявление, что банк закрыт на дезинфекцию с13.00 до 13.30. Был указан график работы банка и кассы, но то что в кассе перерыв с 13.00 до 14.00 не было указано. На мое замечание, что в графике не указан перерыв, мне грубо ответили, что они не обязаны об этом сообщать. Мало того кассир позже пришла с перерыва, на мое замечание, что собралась очередь в кассу, мне работники посоветовали, если меня что-то не устраивает обратиться в другой банк. Когда я стала оплачивать услуги, мне кассир Татьяна Войтех предложила оплатить услугу в которой я не нуждалась. Я первый раз воспользовалась услугами этого банка, в место объяснений правильности оплаты платежа, нагрубили и накричали. На мое требование дать жалобу книгу кассир не отреагировала. Так что услугами вашего банка я больше пользоваться не хочу и другим не посоветую.
ArmenMarkar 12 жовтня 2020, 12:53
Являюсь клиентом этого банка. Год назад был взят кредит на автомобиль. В августе авто попал в аварию, страховая насчитала сумму ремонта 375000гр. Банк не уведомив меня, решил всю сумму забрать себе… Оставив меня со сломанной машиной и без средств. Отдельное спасибо страховой компании Арсенал. Она свои обязательства выполнила. Так мало того--кредобанк вот уже 20 дней не дает официального ответа страховой компании по выплате денег. Всё зависло в воздухе… Я не могу сейчас ни закрыть полностью кредит, ни выйти из долговой ямы. Видно решила ещё на процентах заработать с моего кредита. Звоню им каждый день по 10 раз. Девочки операторы говорят ждите. Не дают ни одного номера телефона банковских работников. На сайте у тоже нет телефонов ответственных… Такого отношения я никогда не видел и не слышал ни от кого. Банк- хладнокровный паук убийца клиентов! Попадете в их лапы-без крови не выйдите
monkey4474 12 жовтня 2020, 10:50
Год назад открыли в этом банке Депозит.Так как процентные ставки сильно упали, смысла в депозите мы не видим, решили его забрать спустя год. Открыт он был 10.10.2019, пришли в банк мы 9.10.2020 так как 10 это была суббота.Конечно в закрытии нам отказали, так как закрыть можно не раньше срока, девушка подсказала нам закрывать счёт 12.10.2020.В понедельник в этот день мы закрыли депозит онлайн, и вместо начисленных нам 2800 процентов нам дали 2200.Куда банк дел наши 600 грн не понятно, точно так же как не понятно Когда нужно закрывать депозит если срок припадает на выходной.Не советую ложить деньги в этот банк.
Iekasv 10 жовтня 2020, 23:03
У меня есть счет в Кредобанке. Я нахожусь за границей уже больше 7 месяцев и у меня нет возможности приехать в Украину.
Я обращался неоднократно в техническую поддержку банка с просьбой закрыть счет, но все мои обращения были проигнорированы. Банк продожает снимать деньги за обслуживание счета, который мне не нужен, но не дает возможности мне закрыть счет.
Менеджеры банка говорят, что нельзя закрыть счет онлайн, для этого я обязан лично явиться в отделение банка. Однако я не могу этого сделать, о чем я писал выше. В договоре нет такого условия о закрытии счета и я не был проинформирован об этом при открытии счета.
VadymCh 5 жовтня 2020, 14:15
Звернувся до відділення у Вінниці. Попередньо визначили, що я можу розраховувати на іпотеку. Але було одне питання щодо тривалості стажу. Вимога — 12 міс стажу або реєстрації як ФОП. Проте як ФОП я пропрацював 10.5 міс, хоча до цього був працевлаштований по трудовій. Банк сказав, що «напишуть на Львів і спитають чи так можна» (у Львові центральний офіс). Через кілька днів мені повідомили, що такий варіант «змішаного стажу» проходить для отримання іпотеки.

Порадили звернутися до відділення у Києві, оскільки квартира була в Києві. І тут починається розводняк:
— я заплатив за оцінку квартири 3600 грн (це десь в 3 рази вище ринкової ціни такої оцінки. Оцінщик напевно дає відкат банкові);
— я заплатив за техпаспорт квартири (він теж був обов'язковий для іпотеки);
— я заплатив завдаток власникові квартири, хоча банк цього не вимагає (але ніякий адеквартний власник квартири по-іншому чекати не буде);
— пройшов бюрократичні процедури, такі як реєстрація дитини, зібрав весь пакет документів (обов'язково в PDF, але на сканері, бо конвертоване фото в PDF не підходить!).

Загалом я витратив близько 500 доларів та купу часу і нервів.

Після подачі документів, виявилось, що банк може дати вже не 70%, а лише 60% від вартості квартири. Ну та й ладно, погодився і почав чекати. З моменту першого контакту з банком у Києві пройшло 2 тижні. І ось нарешті, після купи нагадувань та пришвидшень з мого боку, отримую інформацію, що мені відмовлено в іпотеці. Причина — недостатній стаж як ФОП!!! Не вистачало близько 1 міс. При цьому, що на попередньому місці роботи в мене був тривалий стабільний дохід протягом 4 років (приблизно того ж рівня).

Коли я сказав: «мені ж мені говорили, що я проходжу як ФОП, враховуючи попередній стаж». Сказали: «це питання до відділення у Вінниці». Але ж письмових підтверджень, що у Вінниці мені дали попередню позитивну відповідь в мене не було, бо говорили по телефону!

Коротше, ніхто не винен, а винен *** , тобто я. Таким чином 500 доларів коту під хвіст. Так, я читав погані коментарі про цей банк перед рішенням щодо іпотеки. Але не думав, що кидалово реальне і воно торкнеться мене. Тому й пишу цей коментар — застереження для інших. Бережіться і оминайте цей банк десятою дорогою! Краще переплатіть цей зайвий відсоток чи два і йдіть за іпотекою в нормальний банк.
Лана Остапенко 24 вересня 2020, 17:36
В июне 2020 моя семья оформила кредит в этом банке для приобретения авто.
Позже я выяснила на сайте банка, что у них есть более выгодные программы по кредитованию на приобретение авто. Но почему-то нам их никто не озвучил и мы взяли более дорогой кредитный продукт (который нам предложил банк).
Категорически не советую кредитоваться в этом банке, если кредитуетесь будьте очень внимательны!!!
Прозрачные условия кредитования и Кредобанк — несовместимые вещи.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
QUANDIS 23 вересня 2020, 11:38
Відділення за адресою: Київ, вул. Анни Ахматової, 46-А
Я себе в Кредо карту MasterCard оформлял, в отделении на улице Анны Ахматовой, оно самое близкое ко мне.
Все оформили нормально. Я сначала проконсультировался, какая карта какие преимущества дает. Решил, что пока хватит карты «Стандарт». Оформили без проблем.
Общение вежливое, но есть очереди. Самой картой доволен полностью.
Мінфін
Відповідь адміністратора
25 вересня 2020, 16:00
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 25.09.2020).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
GalinaFomichova 22 вересня 2020, 19:07
Була вимушена скористатись послугами Кредобанку, що було вперше і мабуть востаннє. Цей банк просто краде гроші клієнтів.
30.08. Оплатила Візовий збір через онлайн проплату. Протягом наступного робочого дня мав надійти PTN-код з посиланням на квитанцію, не надійшов. Почекала ще день і почала дзвонити на їхню гарячу лінію. Дівчина сказала що все вияснить і перетелефонує (зворотнього зв'язку не було). Почала дзвонити щодня, розповідаючи щоразу свою ситуацію, на що отримувала обнадійливу відповідь що ось ось все вирішиться. Але нічого не вирішувалось, час минав, і запис на студентську візу все відстрочувався, а початок навчання вже скоро.
Вирішили оплатити вдруге так як терміни піджимають. 08.09 зробили другу оплату і благо вона пройшла успішно і запис до візового центру отримали на два тижні пізніше очікуваного від першої проплати.
Працівники гарячої лінії взагалі не компетентні, відповідають стандартно, як папуги і нічого не можуть зробити, окрім того що сформувати заявку і сказати, що перетелефонують (а насправді цього не роблять).
Сьогодні 22 вересня, гроші мені так і не повернули, мотивуючи це тим, що в них термін розгляду заявки 30 днів. Це досить зручно користуватися місяць чужими грошима, а я така не одна.
Питання не вирішено.
opudzerei 14 вересня 2020, 15:17
Відділення за адресою: Київ, пр-т Берестейский, 96
Замовила довідку про залишок по кредиту, яку мені взагалі повинні надавати кожен рік, чекаю дві неділі при заявлених 5 робчих днів. Це елементарні речі які вирішуються неділями…З відділення обіцяють перетелефонувати але ні одного разу цього не зробили.
Olena Kulishova 8 вересня 2020, 20:52
Відділення за адресою: Київ, вул. Михайлівська, 6
В п'ятницю 28.08.2020 прийшла у відділення на Михайлівській 6 для закриття всіх рахунків. Після оплати послуг і підписання заяв мені повідомили що рахунки будуть закриті протягом 1-3 робочих днів, тобто в середу я можу зателефонувати до них і отримати підтвердження. Натомість в четвер мені подзвонили і сказали що гривневий рахунок не може бути закритий, адже там «в кінці дня вилізла комісія» яку треба приїхати і оплатити. На той момент я вже була не в Київській обл. і тоді пані Амурова сказала що обговорить як можна вирішити це питання і перетелефонує. В той день зі мною так ніхто і не зв'язався. На наступний, очевидно, теж не планували тому я зателефонувала сама. Мої дзвінки трансферили на Олексія який на моє конкретне питання чому мені ніхто не повідомив за комісію в день коли я була у відділенні, або хоча б на наступний робочий день, відповів схоже на «не знаю, мене не було у відділенні в той день». Згодом він підтвердив що ця проблема заключається в необізнаності співробітників, але я все одно маю сплатити цю комісію аби закрився рахунок.
На наступний робочий день (понеділок) я знову подзвонила у відділення аби підтвердити що кошти надійшли і пані Амурова сказала що вже в цей день закриється рахунок. Пізніше того ж дня мені зателефонували і сказали що рахунок закриється завтра зранку і тоді ж вишлють скани довідок на електронну пошту. Натомість, лише під кінець робочого дня я отримала листа на пошту, але не з довідками, а з проханням перерахувати ще одну комісію на рахунок. Чому вже другий тиждень обіцяють одне, а роблять інше!?
34526183 8 вересня 2020, 11:24
Были приключения с перевыпуском карт, с закрытием кредита, когда не могли из залогового имущества исключить авто, обо всем писал в другом отзыве подробнее. Но сейчас воообще какая-то квинтисенция работы через одно место.

Нужно закрыть счет ФЛП, по которому небыло движения с 2016 года. Пришёл в отделение, меня известили о задолжености в 40 гривен по счету, которая не понятно откуда взялась, ну да ладно. Еще сказали, что закрыть счет стоит 300 гривен, ну да ладно, странная штука, но не стал спорить, поидее когда-то давно когда открывал счет, я с этим был согласен.
После чего почти час пытались создать заявку на закрытие, завели и попросили перевести 340 гривен НА ЭТОТ СЧЕТ. Я переспросил, можно ли это сделать без перевода(у меня по прежнему счет физлица в Кредо), нет, сказали без перевода — никак. Хорошо, перевёл. Это всё было 7.09.2020

8.09.2020 мне звонят и говорят «Тут проиозшла такая ситуация, вы перевели деньги, пошло движение по счету, и поэтому списали 150 гривен по тарифу, не могли бы вы перевести еще 150 гривен на этот счет?»
Отказался, позвонил на гарячую линию, заявку приняли и сказали «Рассмотрение 30 дней».

Всё, ребят, последняя капля, разбираюсь с этим, закрываю вообще все счета в кредо и перехожу куда-то, еще не знаю куда, ибо никакие чудесные тарифы не могут невилировать проблемы и постоянные сложности при решении малейших проблем.
petriot60 7 вересня 2020, 15:56
Відділення за адресою: Чернігів, пр-т Перемоги, 127
Выражаю благодарность специалисту офиса Кредо банк в Г Чернигов пр-кт Победы 127 Данько Юлии Сергеевне. Искренняя заинтересованность в клиенте, профессионализм и компетентность, умение оказать качественную услугу, доброжелательность, хорошее настроение, оперативность и пунктуальность — это все Юлия. Очень удобная и комфортная обстановка в отделении. Высочайшая квалификация Юли! Достойный сервис! Надеюсь, что руководство Банка солидарно с мнением клиентов! Юлечке — большое спасибо!
Byi29 3 вересня 2020, 13:35
Відділення за адресою: Житомир, вул. Київська, 116
Банк беспредельщик, со щёта пропадают деньги, дать ответ они не могут, обычная карта для выплат загоняется в минус, при минусе ещё проводятся проплаты каких я не делал, объяснить мне не кто из горе- персонала ничего не могут, разводят руками. Короче самый конченный банк.
Мінфін
Відповідь адміністратора
3 вересня 2020, 14:42
Отзыв подтверждён «Минфином» (на 03.09.2020).
Пользователь предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ninazr 1 вересня 2020, 10:07
Некомпетентный персонал, грубость в обслуживании, непрофессиональный сайт, трудности со всеми операциями.
Мінфін
Відповідь адміністратора
3 вересня 2020, 19:29
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 03.09.2020).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Juli2329 27 серпня 2020, 12:24
Я брала кредит в этом банке! Всё исправно платила, когда попросила подключить кредитные каникулы мне придумали 150 причин чтобы не решать вопрос и оттянуть время до срока оплаты по кредиту! Сейчас я в декрете, и нет возможности оплатить в полном объеме кредит, мне кучу угроз поступило в случае не оплаты… Что штрафы, пеня и так далее. Согласно закону в период карантина и 30 дней после банки не имеют право начислять штрафы! Но операторы этого банка сказали что на КРЕДО БАНК не распространяется! То есть выход только обращаться в суд, так как на уступки своим клиентам банк не идёт!!! Не советую ни кому обращаться в этот банк!
Руслана Брикалюк 26 серпня 2020, 10:47
Щоб вікрити рахунок в банку, мені потрібно було відкривати його в іншому місті та отримувати картку кур'єром (тай і тут не все просто). В Івано-Франківську це зробити майже не реально. В банку кілометрові черги, персонал працює надзвичайно повільно та дозволяє собі хамити!
Отримавши картку кур'єром, мені її не активували! Кур'єр їздив 3-4 дні кожного дня, брав копії документі, робив фото та все вічно чогось не вистачало!
Віділення в Івано-Франківську всі закриті, крім центрального! 1 відділення на ціле місто??!!!
Черга в центральному відділені аж до вулиці! В умовах карантину в черзі не дотримуються правил, всі дихають один одному в спину, штовхаються, хамлять!
Як виявилось рахунок онлайн мені досі не активували, 2 тижні вже як отримала картку!
Нікому не рекомендую цей банк, поваги до інших людей і до їхнього часу взагалі немає!!!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Kate12 24 серпня 2020, 14:51
Абсолютно некомпетентный персонал, который не слушает, а потом я за его ошибки плачу деньги. Хотела перевести деньги в злотых племяннику за проживание в Польшу, потратила уйму времени, обменяла по бешеному курсу деньги, а в итоге мне сказали, что нужно обязательно свидетельство о рождении племянника, чтобы открыть ему счет. Может и так, но почему нельзя было сразу об этом сказать?! Научитесь слышать своих клиентов, чтобы ваша работа была качественной!
Мінфін
Відповідь адміністратора
26 серпня 2020, 16:38
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 26.08.2020).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.

Курс валют в Кредобанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.61 44.09
PLN 10.16 10.54
USD 41.81 42.29
Всі курси банку

Курс валют в Кредобанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.61 44.09
PLN 10.16 10.54
USD 41.81 42.29
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Кредобанк 💰 / Відгуки про Кредобанку 📝