×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Кредобанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.61 | 44.09 |
PLN | 10.16 | 10.54 |
USD | 41.81 | 42.29 |
Всі курси банку |
Забивают на свою работу и вороют деньги
Не отобажаются депозиты в интернет банкинге -> своих денег клиент не видит
Как они решают ситуацию
1. Позвонил объяснил проблему. Обратную связь не дали, что зарегистрировали проблему и будут исправлять -> забили на проблему,
2. Месяц решали- решали проблему сегодня отписались мол продолжаем решать -> клоуны, не компетентность
3. По карточному продукту в месяц есть обязательство 15К пополнять карту или 150 грн в месяц комиссия. При этом деньги на счетах не отображаются (по их вине). Для клиента -> деньги опять украдены. Так при этом еще и начисляют 150 грн / в месяц комиссии! Каково! Тоесть налажали (причем это криминал- хищение средств) так еще и им за их некомпетентность еще и должны платить.
4. Деньги внес 31 числа все равно начислили комиссию.
Написати коментар
Віталій
Написати коментар
Я не розумію
Написати коментар
Хамское обслуживание
Написати коментар
Нет слов
Коментарі (4)
Депозит
Коментарі (2)
Банк отказывается закрыть счет и начисляет оплату за обслуживание счета
Я обращался неоднократно в техническую поддержку банка с просьбой закрыть счет, но все мои обращения были проигнорированы. Банк продожает снимать деньги за обслуживание счета, который мне не нужен, но не дает возможности мне закрыть счет.
Менеджеры банка говорят, что нельзя закрыть счет онлайн, для этого я обязан лично явиться в отделение банка. Однако я не могу этого сделать, о чем я писал выше. В договоре нет такого условия о закрытии счета и я не был проинформирован об этом при открытии счета.
Написати коментар
Категорично не рекомендую брати іпотеку
Порадили звернутися до відділення у Києві, оскільки квартира була в Києві. І тут починається розводняк:
— я заплатив за оцінку квартири 3600 грн (це десь в 3 рази вище ринкової ціни такої оцінки. Оцінщик напевно дає відкат банкові);
— я заплатив за техпаспорт квартири (він теж був обов'язковий для іпотеки);
— я заплатив завдаток власникові квартири, хоча банк цього не вимагає (але ніякий адеквартний власник квартири по-іншому чекати не буде);
— пройшов бюрократичні процедури, такі як реєстрація дитини, зібрав весь пакет документів (обов'язково в PDF, але на сканері, бо конвертоване фото в PDF не підходить!).
Загалом я витратив близько 500 доларів та купу часу і нервів.
Після подачі документів, виявилось, що банк може дати вже не 70%, а лише 60% від вартості квартири. Ну та й ладно, погодився і почав чекати. З моменту першого контакту з банком у Києві пройшло 2 тижні. І ось нарешті, після купи нагадувань та пришвидшень з мого боку, отримую інформацію, що мені відмовлено в іпотеці. Причина — недостатній стаж як ФОП!!! Не вистачало близько 1 міс. При цьому, що на попередньому місці роботи в мене був тривалий стабільний дохід протягом 4 років (приблизно того ж рівня).
Коли я сказав: «мені ж мені говорили, що я проходжу як ФОП, враховуючи попередній стаж». Сказали: «це питання до відділення у Вінниці». Але ж письмових підтверджень, що у Вінниці мені дали попередню позитивну відповідь в мене не було, бо говорили по телефону!
Коротше, ніхто не винен, а винен *** , тобто я. Таким чином 500 доларів коту під хвіст. Так, я читав погані коментарі про цей банк перед рішенням щодо іпотеки. Але не думав, що кидалово реальне і воно торкнеться мене. Тому й пишу цей коментар — застереження для інших. Бережіться і оминайте цей банк десятою дорогою! Краще переплатіть цей зайвий відсоток чи два і йдіть за іпотекою в нормальний банк.
Коментарі (1)
Кредитование на приобретение авто
Позже я выяснила на сайте банка, что у них есть более выгодные программы по кредитованию на приобретение авто. Но почему-то нам их никто не озвучил и мы взяли более дорогой кредитный продукт (который нам предложил банк).
Категорически не советую кредитоваться в этом банке, если кредитуетесь будьте очень внимательны!!!
Прозрачные условия кредитования и Кредобанк — несовместимые вещи.
Написати коментар
Отделение на улице Анны Ахматовой работает нормально
Все оформили нормально. Я сначала проконсультировался, какая карта какие преимущества дает. Решил, что пока хватит карты «Стандарт». Оформили без проблем.
Общение вежливое, но есть очереди. Самой картой доволен полностью.
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Кредобанк краде гроші
30.08. Оплатила Візовий збір через онлайн проплату. Протягом наступного робочого дня мав надійти PTN-код з посиланням на квитанцію, не надійшов. Почекала ще день і почала дзвонити на їхню гарячу лінію. Дівчина сказала що все вияснить і перетелефонує (зворотнього зв'язку не було). Почала дзвонити щодня, розповідаючи щоразу свою ситуацію, на що отримувала обнадійливу відповідь що ось ось все вирішиться. Але нічого не вирішувалось, час минав, і запис на студентську візу все відстрочувався, а початок навчання вже скоро.
Вирішили оплатити вдруге так як терміни піджимають. 08.09 зробили другу оплату і благо вона пройшла успішно і запис до візового центру отримали на два тижні пізніше очікуваного від першої проплати.
Працівники гарячої лінії взагалі не компетентні, відповідають стандартно, як папуги і нічого не можуть зробити, окрім того що сформувати заявку і сказати, що перетелефонують (а насправді цього не роблять).
Сьогодні 22 вересня, гроші мені так і не повернули, мотивуючи це тим, що в них термін розгляду заявки 30 днів. Це досить зручно користуватися місяць чужими грошима, а я така не одна.
Питання не вирішено.
Коментарі (2)
Відсутня довідка
Написати коментар
Некомпетентність працівників просто вражає
На наступний робочий день (понеділок) я знову подзвонила у відділення аби підтвердити що кошти надійшли і пані Амурова сказала що вже в цей день закриється рахунок. Пізніше того ж дня мені зателефонували і сказали що рахунок закриється завтра зранку і тоді ж вишлють скани довідок на електронну пошту. Натомість, лише під кінець робочого дня я отримала листа на пошту, але не з довідками, а з проханням перерахувати ще одну комісію на рахунок. Чому вже другий тиждень обіцяють одне, а роблять інше!?
Написати коментар
Ни одна проблема еще не решилась нормально
Нужно закрыть счет ФЛП, по которому небыло движения с 2016 года. Пришёл в отделение, меня известили о задолжености в 40 гривен по счету, которая не понятно откуда взялась, ну да ладно. Еще сказали, что закрыть счет стоит 300 гривен, ну да ладно, странная штука, но не стал спорить, поидее когда-то давно когда открывал счет, я с этим был согласен.
После чего почти час пытались создать заявку на закрытие, завели и попросили перевести 340 гривен НА ЭТОТ СЧЕТ. Я переспросил, можно ли это сделать без перевода(у меня по прежнему счет физлица в Кредо), нет, сказали без перевода — никак. Хорошо, перевёл. Это всё было 7.09.2020
8.09.2020 мне звонят и говорят «Тут проиозшла такая ситуация, вы перевели деньги, пошло движение по счету, и поэтому списали 150 гривен по тарифу, не могли бы вы перевести еще 150 гривен на этот счет?»
Отказался, позвонил на гарячую линию, заявку приняли и сказали «Рассмотрение 30 дней».
Всё, ребят, последняя капля, разбираюсь с этим, закрываю вообще все счета в кредо и перехожу куда-то, еще не знаю куда, ибо никакие чудесные тарифы не могут невилировать проблемы и постоянные сложности при решении малейших проблем.
Написати коментар
С уважением, клиент
Написати коментар
Некомпетентный банк «Кредо»
Пользователь предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Никогда не связывайтесь с этим банком!
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Непрофессионализм!
Написати коментар
Обслуговування клієнтів
Отримавши картку кур'єром, мені її не активували! Кур'єр їздив 3-4 дні кожного дня, брав копії документі, робив фото та все вічно чогось не вистачало!
Віділення в Івано-Франківську всі закриті, крім центрального! 1 відділення на ціле місто??!!!
Черга в центральному відділені аж до вулиці! В умовах карантину в черзі не дотримуються правил, всі дихають один одному в спину, штовхаються, хамлять!
Як виявилось рахунок онлайн мені досі не активували, 2 тижні вже як отримала картку!
Нікому не рекомендую цей банк, поваги до інших людей і до їхнього часу взагалі немає!!!
Написати коментар
Некомпетентный персонал
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар