Недбала робота працівників. Повне ігнорування клієнта.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Кредобанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.91 | 44.38 |
PLN | 10.26 | 10.59 |
USD | 41.81 | 42.29 |
Всі курси банку |
Пройшло трохи часу. Ніхто не зв'язувався із моєю мамою, ніхто не подзвонив і не сказав що робити дальше, чи заява розглянута. Коли мама звернулась ще раз у банк, аж тоді працівник банку подзвонив дізнатись які справи по заяві. На що відповіли «ідіть в поліцію». І це рекомендація через 2 тижні після звернення.
Чому банк так халатно відноситься до своїх клієнтів? Чому пустили справу плести по течії? Невже сума, практично, 2000 грн така мала, щоб повністю ігнорувати звернення? KredoBank мені цікава Ваша думка стосовно цієї ситуації. Ми надали всю інформацію одразу. Як Ви слухаєте та страхуєте своїх клієнтів?