Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Kita 9 грудня 2021, 22:28
Спокусився на рекламу: поповнення, перекази без комісії…Збрехали.Поповнення через термінали, переказ з карт інших банків, переказ на карти інших банків — скрізь є комісія.
Тиждень користування картою банку — не зміг скористатись… Чому? Банк не зміг надати пінкод до карти))) Це смішно, але так. Кожен день звертався на гарячу лінію,(доречі, вона на висоті), але ніхто ні чим не допоміг.Закрию карту, бо не бачу сенсу мати таку послугу. Банк без сенсу.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 13 грудня 2021, 16:18
Добрий день!
Детальніше про те чи є комісії за вказані Вами операції можна почитати тут https://kredobank.com.ua/info/tarifi-ta-komisiyi
А щоб ми могли з'ясувати стосовно PIN-коду та посприяти у вирішенні питання, просимо повідомити нам у приватні повідомлення Ваші ПІБ та номер телефону.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
igor015 5 грудня 2021, 19:05
Відділення за адресою: Київ, вул. Євгена Сверстюка, 11
Пошел в субботу оплачивать кредит, внес большую сумму, а сегодня смотрю в интернет банкечто еще должен внести, звоню на гор. линию результат ноль кроме визга оператора что бы я шел в отделение, летом справкк затребовали, принес, а через месяц звонят опять говорят принести справку т.к. они мою потеряли, ЖАЛЕЮ ЧТО ВООБЩЕ С НИМИ СВЯЗАЛСЯ
Мінфін
Відповідь адміністратора
9 грудня 2021, 18:44
Отзыв не подтвержден «Минфином» (на 08.12.2021).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Проблема вирішена
arty10 3 грудня 2021, 13:15
Відділення за адресою: Полтава, вул. Європейська, 21
В интернет-банкинге перекрыта возможность отправлять переводы со счета/карты по реквизитам. Работает только перевод с карты на карту p2p. По этому поводу возник вопрос (почему не работают переводы в интернет-банкинге). На сообщения в интернет-банкинге (раздел сообщения), никто не отвечает. Обратился в службу поддержки сайта. В первый день была хоть какая-то коммуникация. Поддержка запросила номер телефона, по которому могут связаться. Я указал номер, ответил, что чат в гугл-мит в приоритете, т.к. я за границей. Написал удобное время для связи. После моего ответа поддержка перестала отвечать вообще.
Также попробовал оставить заявку на общение в чате в Google Meet. На почту пришла инструкция со ссылкой на гугл-мит, что после тестирования подключения должно прийти еще одно сообщение на почту и смс… После этого никаких сообщений. От поддержки на e=mail также никаких сообщений.

Зачем предлагать возможности, которые не работают, вопрос риторический…

Итого, по реквизитам перевести деньги в интернет-банкинге возможности нет (написано нет доступных счетов для данной операции — при этом у меня обычный текущий счет с привязанной к нему картой).

Чат в гугл-мит по факту не работает… создаются заявки, но сама встреча в гугл-мит не происходит. Поддержка (email info@ … пишет, что не может меня идентифицировать, хотя пишу им с e=mail, который указывал, когда заключал договор и подключался к интернет-банкингу. Телефон так же указываю свой, на который каждый месяц получаю смс о процентах… Но пишут, что не могут меня идентифицировать… В чате общаться не хотят :)

В интернет-банкинге работает только перевод с карты на карту другого банка с «конской» комиссией… Переводы по реквизитам не работают.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 8 грудня 2021, 11:07
Добрий день!
Дякуємо за Ваш відгук стосовно послуг банку. Ми вже розбираємось в ситуації та обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок. Перепрошуємо за тимчасові незручності.
Qwertyu76 24 листопада 2021, 22:18
Сегодня подала заявку на кредит наличными онлайн, это кошмар позвонила мне особа незнаю как зовут потому что я побывала на допросе, это ужас, ну шок наверно и все, в итоге особа мне говорит вам отказано, та я хотела сказать боже может это поговорка как раз, все что не делается все к лучшему, не дай бог у них один день просрочки.
Кредобанк
Відповідь банку
26 листопада 2021, 17:33
Добрий день!
Дякуємо за зворотний зв'язок стосовно обслуговування в банку. Ваші зауваження передано профільним підрозділам банку для проведення відповідного аналізу.
Kiss123 20 листопада 2021, 18:01
Відділення за адресою: Львів, вул. Зелена, 17
Обслуговувалася у банку у Львові на вул. Зелена 17. Персонал ввічливо зустрів, пояснив що і як потрібно робити. Особливо сподобалася Олена Олександрівна. Прекрасний спеціаліст.
Кредобанк
Відповідь банку
22 листопада 2021, 14:00
Користуючись нагодою, АТ «КРЕДОБАНК» висловлює Вам свою повагу. Нам приємно отримувати теплі слова подяки. Ваше повідомлення передано до відома профільного підрозділу Банку.
Дякуємо, що користуєтесь послугами АТ «КРЕДОБАНК».
Walentyna Sz 18 листопада 2021, 15:36
1. Проблемы с кассовым обслуживанием. Отделение на пр. Победы, дневное время 18.11.21 г., обе кассы закрыты, в очереди насчитала 7 человек, подождала минут 10, ни одна касса не открылась, только люди новые подошли. Спрашивается, этому банку клиенты совсем лишние?! Время клиентов тоже стоит денег. Ситуация в этом отделении у меня не первая, этой осенью уже уходила оттуда, увидев обе закрытые кассы и толпу народу.
2. Лето, отделение на Бульварно-Кудрявской. В процессе кассовой операции на крупную для меня сумму в отделении вырубается электричество. Сумма у меня списалась, но трансакцию завершить банк не может.
Деньги мне вернуть тоже не модет. Ничего не может. Бесперебойника у них нет? Не работает? Провела в отделении без малого два часа. Да, барышни-сотрудницы очень старались помочь, но получалось не очень. Реакция колл-центра в этой ситуации заслуживает отдельного внимания. «А что, такое может быть?! Ну тогда ждите. Киевэнерго говорит, что до 18:00 света не будет? Ой, мы не знаем, что вам делать, но сейчас узнаем. Возможно.»
3. Ну и ситуация, когда мобильное приложение недоступно, расплатится картой нельзя, через колл-центр информация недоступна, потому что там поднимают сервера из глубин ада и не знают, сколько это продлится, доставила особое удовольствие. Благо хоть продлилась недолго.

Подводя итоги: за кассовым обслуживанием больше не буду обращаться в принципе, при возможности поменять зарплатные карты на карты другого банка — поменяю аж бегом.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 19 листопада 2021, 15:50
Добрий день!
Дякуємо за зворотний зв'язок стосовно обслуговування в банку. Ваші зауваження вже передано профільним підрозділам банку для проведення відповідного аналізу та вжиття заходів задля покращення якості обслуговування.
Три літри 2 листопада 2021, 17:34
Відділення за адресою: Харків, пр-т Гагаріна, 43/2
Відкрив Правильну картку. Процесс відкриття доволі стандартний, але з мікропокращеннями. Наприклад трохи скорочен об'єм письма при підтвердженні копій — треба лише підписати штамп.

Карти замовив на ім'я, приніс паспорт щоб оператор правильно вписала його. Але картки все одно виготовили зі стандартною transliteratsiieiu. За що мінус одна зірка.

Сплата комунальніх — поки суто «щоб було», декілька не самих популярних представників комунальніх послуг, наприклад Цифрал.

Зручно що пін-код можна встановлювати власний, бо досі ще є банки де це неможливо, або коштує всіх грошей світу.

Переказ в злотих, як і очікував — можливий лише в відділенні. Ані в інтернет-банку, ані в мобільному застосунку можливості робити перекази за кордон немає. Але сподіваюсь що хоч отримувати перекази з закордону не буде проблемою, подивимось.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 3 листопада 2021, 9:44
Добрий день!
Дякуємо за зворотний зв'язок. Ваші зауваження буде доведено до відома профільних підрозділів банку для проведення аналізу та вжиття заходів задля покращення якості обслуговування.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
denisvorobev 28 жовтня 2021, 13:49
Відділення за адресою: Київ, пр-т Соборності, 1
Здесь выгодный курс валют, именно поэтому чаще всего здесь и делаю обмен. На кассе очереди бывают, поэтому мне больше по душе терминалы, там все быстро и без каких-либо процентов.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
YulaMuntsova 27 жовтня 2021, 11:31
Оформила тут Вип карту, сделали все в течение 4х рабочих дней. Мне нравится этот банк и я давно пользуюсь его услугами, нареканий нет. Молодцы, что еще сказать.
Мінфін
Відповідь адміністратора
29 жовтня 2021, 19:52
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 29.10.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема вирішена
Maks519 27 жовтня 2021, 10:49
Відділення за адресою: Київ, вул. Верхній Вал, 18
При обращении по программе ипотеки. Предварительно все согласовали. Была проведена оценка недвижимости экспертом аккредитованным банком. Заключен договор с агенством недвижимости. В итоге после оценки банк изменил условия по кредиту. Поставив условие что выдаст кредит при условии 50% участия собственными средствами. Представители банка на вопрос что это значит мычат и несут какую-то чушь. Банк выдал слишком много кредитов и останавливает кредитование ипотеки. Связано с карантином. И прочую чушь. Вопрос почему выдана лицензия НБУ этому не добанку. На вопрос о компесации утраты средств утраченных из-за срыва сделки-мычат в трубку. Следует убрать деятельность данного банка с территории Украины. Лишить их лицензии НБУ за обман клиентов.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 27 жовтня 2021, 14:47
Добрий день! Дякуємо за зворотний зв'язок. Ми проведемо аналіз описаної Вами ситуації та надамо відповідь у приватні повідомлення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
nikolaevegor 26 жовтня 2021, 14:55
Мне срочно нужно было оформить кредитную карту, в отделении банка очередь была небольшая, поэтому оформил Правильную карту всего за полчаса. Карту активировал и можно было ней пользоваться сразу же. Менеджер мне объяснил как пользоваться онлайн приложением. Карта мне нравится, внешний вид необычный, да и проценты здесь не снимаются за переводы.
Мінфін
Відповідь адміністратора
28 жовтня 2021, 19:41
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 28.10.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
dmitriyvoronin 25 жовтня 2021, 10:07
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Пирогова, 78-А
Оформил месяц назад правильную карту и пока доволен. Бесплатное обслуживание карты, плюс за пополнение и перевод проценты не снимаются, это круто. Онлайн приложение удобное, я сразу разобрался, что и куда нажимать. Снимать деньги можно в любом банкомате без комиссии, что тоже круто.
Мінфін
Відповідь адміністратора
27 жовтня 2021, 18:24
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 27.10.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема вирішена
380985282918 24 жовтня 2021, 15:37
Відділення за адресою: Вінниця, пр-т Коцюбинського, 58
Я постійно працюю ззакордоном, щоб переказувати кошти вирішила відкрити валютний рахунок в Кредо банку.
11 вересня моя агенція переказала мою заробітну плату і до сьогодні мої рідні не можуть зняти кошти.
Я писала, дзвонила на гарячу лінію (тільки впусту викинула кошти на роумінг, оператор по пару хвилин, щось виясняла, а потім не могла дати чіткої відповіді)також замовляла відеодзвінок, і нічого.
А також про хамське відношення до моїх дітей, коли ті зверталися з запитаннями в відділенні.(стояли і плакали, просили щоб хтось пояснив, чому пише що кошти є, а банкомат кредо банку не видає кошти)
Тому, одразу коли приїду закрию рахунок.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 26 жовтня 2021, 12:34
Написали Вам у приватні повідомлення
Majezty 23 жовтня 2021, 22:54
Багато років є клієнтом даної фінансової установи, не так давно (десь рік тому) відкрили нове відділення, яке є поруч. Радує, що все акуратно, організовано. Не потрібно замовляти наперед валюту, сума до 3000 зранку є в касі. Дівчата ввічливі, приємні і коректні.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 26 жовтня 2021, 12:02
Дякуємо за зворотний зв'язок. Ми і надалі ставатимемо кращими для вас!
Проблема вирішена
Stefanija 23 жовтня 2021, 8:08
Відділення за адресою: Львів, вул. Зелена, 17
Брала кредитку на 45 698 грн під тридцять річних… Вношу що місяця певну суму і знімають по 1100 грн… В тепер чомусь сума кредитки збільшилась з 45 698 грн на 46 819 грн. І на гарячі лінії сказали що сума буде рости щомісяця і проценти будуть ці знімати… Проценти річні знімають і ще сума росте … Такого в інших банках не має, як в Кредобанку…
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 23 жовтня 2021, 16:18
Добрий день! Ми проаналізуємо ситуацію та надамо Вам відповідь у приватні повідомлення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Artem555 22 жовтня 2021, 14:49
Я работаю в Польше сейчас 2 месяца через 2, использовать Правильную карту практично и удобно. Помимо того, что я могу конвертировать гривну в злотый по наиболее выгодному курсу, тут также можно использовать доллар и евро. Комиссий по карте нет никаких, поэтому я правильно сделал, что заказал такую карту в Кредобанк.
Мінфін
Відповідь адміністратора
24 жовтня 2021, 10:20
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 24.10.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
iboom 21 жовтня 2021, 10:44
13.10.2021 Банкомат Кредобанку у м. Харків (відділеня по вул. Чернишевькій 1) не видав гроші у сумі 5000 грн. Після звернення на гарячу лінію, створили претензійну заявку і сказали чекати до пів року (180 днів). Станом на 21.10.2021 заяву ще не розглядали. Виникає питання, чому банк так довго не виправляє свої трабли із банкоматами? Інкасацію ж у Кредобанку не раз на пів року роблять, треба лише перерахувати гроші у банкоматі і ви знайдете ці зайві 5000 грн. В чому проблема?
Доречі у самому відділенні знали про негаразди з банкоматом, але не попередили клієнтів якимось написом, і банкомат продовжував «працювати».
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 23 жовтня 2021, 16:21
Добрий день! Для того щоб ми могли проаналізувати ситуацію та посприяти у вирішенні питання, просимо надати нам у приватні повідомлення Ваші ПІБ та номер телефону, з якого звертались до банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
MikhailSosnov 20 жовтня 2021, 14:17
Перед тем, как брать кредит, рассмотрел несколько банков, по итогу только в 2 подал заявки. Кредобанк одобрили через пару часов нужную сумму, по процентам потом разговаривали и я согласился. Неплохие условия довольно получились, карту сделали в тот же день, единственное, что в банке долго просидел, так как очередь была. Но сейчас это проблем всех банков, так что конкретно к Кредобанку претензий нет.
Мінфін
Відповідь адміністратора
22 жовтня 2021, 20:03
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 22.10.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Проблема вирішена
svitallana 8 жовтня 2021, 10:31
Відділення за адресою: Київ, пр-т Степана Бандери, 21
Уже как месяц, подала через интернет заявку на Вип карту, карту выдали через дней 6, но при этом договор со мной не заключили. Когда в приложении я не смогла увидеть счёт, после 10 звонков в банк, мне сказали приезжайте подпишем договор. Но этим всё не закончилось уже месяц банк не может дать ответ почему мой счёт просто зарезервированный, а не активный. Я уже оформила в другом банке карту ВИП и в течении 5 дней всё работает.
Вот и отношение кредобанка к клиенту, интересно сколько пройдет месяцев пока они активируют мою карту!
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 8 жовтня 2021, 11:05
Добрий день! Дякуємо, що звернули нашу увагу на цю ситуацію. Ми обов'язково проаналізуємо її та проінформуємо Вас про результати розгляду.
madCust0mer 6 жовтня 2021, 11:49
Відділення за адресою: Львів, вул. Сахарова, 78
Предварительно подав заяву на оформление нового продукта «Правильная карта» на сайте бенка, я получил звонок от представителя банка, в ходе которого уточнил все детали, условия и была назначена встреча в отделении для оформления 28.09.2021. Представитель банка заверил что оформление продукта займет не более 20−30 минут.
Подьехав в назначенный день в отделение, был очень разочарован тем, что оформление заняло 2 часа вместо обещаных 30 минут. И это еще в отделении не было очереди.

Соответствующая жалоба составлена в то же день:
Номер 1295 от 28.09.2021
Требования:
— извинениее от представителя банка за доставленные неудобства;
— наладить процесс, чтобы избежать повторения кейса в будущем;
— компенсация за доставленные неудобства (обман банком клиента);

Регламент — 30 дней (Обычно современные банки обрабатывают такие жалобы за 1−3 дня. Этот, похлже, будет тянуть до последнего…)
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 8 жовтня 2021, 10:59
Добрий день! Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про банк та перепрошуємо за спричинені незручності. Ми проаналізували ситуацію, яка трапилась та працюємо над тим, щоб подбіне не повторювалось у майбутньому. Дякуємо за зворотний зв'язок.

Курс валют в Кредобанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.61 44.14
PLN 10.04 10.29
USD 41.26 41.69
Всі курси банку

Курс валют в Кредобанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.61 44.14
PLN 10.04 10.29
USD 41.26 41.69
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Кредобанк 💰 / Відгуки про Кредобанку 📝