×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Кредобанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.61 | 44.14 |
PLN | 10.04 | 10.29 |
USD | 41.26 | 41.69 |
Всі курси банку |
Нічого особистого, тільки факти
Тиждень користування картою банку — не зміг скористатись… Чому? Банк не зміг надати пінкод до карти))) Це смішно, але так. Кожен день звертався на гарячу лінію,(доречі, вона на висоті), але ніхто ні чим не допоміг.Закрию карту, бо не бачу сенсу мати таку послугу. Банк без сенсу.
Детальніше про те чи є комісії за вказані Вами операції можна почитати тут https://kredobank.com.ua/info/tarifi-ta-komisiyi
А щоб ми могли з'ясувати стосовно PIN-коду та посприяти у вирішенні питання, просимо повідомити нам у приватні повідомлення Ваші ПІБ та номер телефону.
Коментарі (1)
работа банка
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Интернет-банкинг, связь с поддержкой, заяка на чат в Google Meet
Также попробовал оставить заявку на общение в чате в Google Meet. На почту пришла инструкция со ссылкой на гугл-мит, что после тестирования подключения должно прийти еще одно сообщение на почту и смс… После этого никаких сообщений. От поддержки на e=mail также никаких сообщений.
Зачем предлагать возможности, которые не работают, вопрос риторический…
Итого, по реквизитам перевести деньги в интернет-банкинге возможности нет (написано нет доступных счетов для данной операции — при этом у меня обычный текущий счет с привязанной к нему картой).
Чат в гугл-мит по факту не работает… создаются заявки, но сама встреча в гугл-мит не происходит. Поддержка (email info@ … пишет, что не может меня идентифицировать, хотя пишу им с e=mail, который указывал, когда заключал договор и подключался к интернет-банкингу. Телефон так же указываю свой, на который каждый месяц получаю смс о процентах… Но пишут, что не могут меня идентифицировать… В чате общаться не хотят :)
В интернет-банкинге работает только перевод с карты на карту другого банка с «конской» комиссией… Переводы по реквизитам не работают.
Дякуємо за Ваш відгук стосовно послуг банку. Ми вже розбираємось в ситуації та обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок. Перепрошуємо за тимчасові незручності.
Коментарі (1)
Заявка на кредит
Дякуємо за зворотний зв'язок стосовно обслуговування в банку. Ваші зауваження передано профільним підрозділам банку для проведення відповідного аналізу.
Написати коментар
Найкращий банк
Дякуємо, що користуєтесь послугами АТ «КРЕДОБАНК».
Написати коментар
Чем мне запомнился Кредобанк
2. Лето, отделение на Бульварно-Кудрявской. В процессе кассовой операции на крупную для меня сумму в отделении вырубается электричество. Сумма у меня списалась, но трансакцию завершить банк не может.
Деньги мне вернуть тоже не модет. Ничего не может. Бесперебойника у них нет? Не работает? Провела в отделении без малого два часа. Да, барышни-сотрудницы очень старались помочь, но получалось не очень. Реакция колл-центра в этой ситуации заслуживает отдельного внимания. «А что, такое может быть?! Ну тогда ждите. Киевэнерго говорит, что до 18:00 света не будет? Ой, мы не знаем, что вам делать, но сейчас узнаем. Возможно.»
3. Ну и ситуация, когда мобильное приложение недоступно, расплатится картой нельзя, через колл-центр информация недоступна, потому что там поднимают сервера из глубин ада и не знают, сколько это продлится, доставила особое удовольствие. Благо хоть продлилась недолго.
Подводя итоги: за кассовым обслуживанием больше не буду обращаться в принципе, при возможности поменять зарплатные карты на карты другого банка — поменяю аж бегом.
Дякуємо за зворотний зв'язок стосовно обслуговування в банку. Ваші зауваження вже передано профільним підрозділам банку для проведення відповідного аналізу та вжиття заходів задля покращення якості обслуговування.
Написати коментар
Не ідеален
Карти замовив на ім'я, приніс паспорт щоб оператор правильно вписала його. Але картки все одно виготовили зі стандартною transliteratsiieiu. За що мінус одна зірка.
Сплата комунальніх — поки суто «щоб було», декілька не самих популярних представників комунальніх послуг, наприклад Цифрал.
Зручно що пін-код можна встановлювати власний, бо досі ще є банки де це неможливо, або коштує всіх грошей світу.
Переказ в злотих, як і очікував — можливий лише в відділенні. Ані в інтернет-банку, ані в мобільному застосунку можливості робити перекази за кордон немає. Але сподіваюсь що хоч отримувати перекази з закордону не буде проблемою, подивимось.
Дякуємо за зворотний зв'язок. Ваші зауваження буде доведено до відома профільних підрозділів банку для проведення аналізу та вжиття заходів задля покращення якості обслуговування.
Коментарі (5)
Здесь делаю обмен
Написати коментар
Оформила Вип карту
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написати коментар
Зло, а не банк
Коментарі (1)
Мне банк нравится
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написати коментар
Банком доволен
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написати коментар
Не рекомендую Кредо банк і дуже жалію, що повірила їм, що в мене не буде проблем з перекиданням коштів в Україну
11 вересня моя агенція переказала мою заробітну плату і до сьогодні мої рідні не можуть зняти кошти.
Я писала, дзвонила на гарячу лінію (тільки впусту викинула кошти на роумінг, оператор по пару хвилин, щось виясняла, а потім не могла дати чіткої відповіді)також замовляла відеодзвінок, і нічого.
А також про хамське відношення до моїх дітей, коли ті зверталися з запитаннями в відділенні.(стояли і плакали, просили щоб хтось пояснив, чому пише що кошти є, а банкомат кредо банку не видає кошти)
Тому, одразу коли приїду закрию рахунок.
Коментарі (2)
Завжди приємне обслуговування
Написати коментар
Неберіть кредитку в кредобанку
Написати коментар
Заказал карту в Кредобанк
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Банкомат не видав гроші. Банк відповів, що розбиратись вони будуть пів року.
Доречі у самому відділенні знали про негаразди з банкоматом, але не попередили клієнтів якимось написом, і банкомат продовжував «працювати».
Коментарі (1)
Одобрили через пару часов нужную сумму
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Не рекомендую
Вот и отношение кредобанка к клиенту, интересно сколько пройдет месяцев пока они активируют мою карту!
Написати коментар
Банк обманул клиента
Подьехав в назначенный день в отделение, был очень разочарован тем, что оформление заняло 2 часа вместо обещаных 30 минут. И это еще в отделении не было очереди.
Соответствующая жалоба составлена в то же день:
Номер 1295 от 28.09.2021
Требования:
— извинениее от представителя банка за доставленные неудобства;
— наладить процесс, чтобы избежать повторения кейса в будущем;
— компенсация за доставленные неудобства (обман банком клиента);
Регламент — 30 дней (Обычно современные банки обрабатывают такие жалобы за 1−3 дня. Этот, похлже, будет тянуть до последнего…)
Коментарі (5)