Курс валютв Кредобанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.91 | 44.38 |
PLN | 10.26 | 10.59 |
USD | 41.81 | 42.29 |
Всі курси банку |
Відділення Кредобанку: Київ, вул. Верхній Вал, 18
Адреса:
Київ, вул. Верхній Вал, 18
Телефон:
0 800 500-850
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (каса: 09:00-17:00), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Maks519
27 жовтня 2021, 10:49
При обращении по программе ипотеки. Предварительно все согласовали. Была проведена оценка недвижимости экспертом аккредитованным банком. Заключен договор с агенством недвижимости. В итоге после оценки банк изменил условия по кредиту. Поставив условие что выдаст кредит при условии 50% участия собственными средствами. Представители банка на вопрос что это значит мычат и несут какую-то чушь. Банк выдал слишком много кредитов и останавливает кредитование ипотеки. Связано с карантином. И прочую чушь. Вопрос почему выдана лицензия НБУ этому не добанку. На вопрос о компесации утраты средств утраченных из-за срыва сделки-мычат в трубку. Следует убрать деятельность данного банка с территории Украины. Лишить их лицензии НБУ за обман клиентов.
Коментарі (1)
Ответ банка
27 жовтня 2021, 14:47
Добрий день! Дякуємо за зворотний зв'язок. Ми проведемо аналіз описаної Вами ситуації та надамо відповідь у приватні повідомлення.
Постоянно мошенничество со стороны банка, а именно с карточного счета весь февраль 2021 пропадают деньги. Неоднократно звонил на информационную линию, говорят что попало, лишь бы трубку положил. Обращался через сайт, ваш сотрудник ответил что происходили удвоение сумм зачислений.
«Доброго дня, шановний Денисе Ігоровичу!
Користуючись нагодою, АТ «КРЕДОБАНК» (далі — Банк) висловлює Вам свою повагу.
Дякуємо за звернення, які Ви залишили на сайті Банку 11.02.2021 року. Для нас дуже важливо отримувати Ваші коментарі стосовно обслуговування в Банку, з метою своєчасного прийняття заходів для усунення недоліків у нашій роботі та надання Вам сервісу найвищої якості.
Ситуація, описана у Ваших зверненнях, пов’язана із частковим збоєм у роботі автоматизованої банківської системи, який призвів до того, що Банк двічі зарахував Вам на рахунок кошти по операціях Р2Р, а саме чотири операції по 190,00 грн. та три операції по 250,00 грн. При виявленні вищевказаної проблеми, Банком було вжито невідкладні заходи задля її вирішення. Станом на 11.02.2021 р. ситуацію виправлено, що призвело до зменшення залишку по Вашій банківській платіжній карті.
Додатково інформуємо, що відповідно до п. 2.13. Правил надання комплексних банківських послуг фізичним особам в АТ «КРЕДОБАНК» Підписанням Заяви-Договору Клієнт (Держатель БПК) доручає Банку самостійно проводити списання помилково перерахованих Банком сум щодо яких Клієнт (Держатель БПК) є неналежним отримувачем та/або надлишково виданих коштів в процесі здійснення операцій у Банкоматах Банку), у тому числі, якщо Клієнт (Держатель БПК) самостійно не повернув таку неналежно отриману суму.
Повідомляємо, що Ваше звернення доведено до відома відповідних профільних підрозділів Банку для уникнення подібних ситуацій у майбутньому.
АТ «КРЕДОБАНК» просить вибачення за спричинені незручності, сподівається на Ваше розуміння та збереження хороших взаємовідносин.
«Но деньги как пропадили так и продалжают пропадать со счета. Так в чем же ситуация исправлена???
Прошу вас провести служебное расследование. И вернуть мне списанные деньги.
Написати коментар
«Доброго дня, шановний Денисе Ігоровичу!
Користуючись нагодою, АТ «КРЕДОБАНК» (далі — Банк) висловлює Вам свою повагу.
Дякуємо за звернення, які Ви залишили на сайті Банку 11.02.2021 року. Для нас дуже важливо отримувати Ваші коментарі стосовно обслуговування в Банку, з метою своєчасного прийняття заходів для усунення недоліків у нашій роботі та надання Вам сервісу найвищої якості.
Ситуація, описана у Ваших зверненнях, пов’язана із частковим збоєм у роботі автоматизованої банківської системи, який призвів до того, що Банк двічі зарахував Вам на рахунок кошти по операціях Р2Р, а саме чотири операції по 190,00 грн. та три операції по 250,00 грн. При виявленні вищевказаної проблеми, Банком було вжито невідкладні заходи задля її вирішення. Станом на 11.02.2021 р. ситуацію виправлено, що призвело до зменшення залишку по Вашій банківській платіжній карті.
Додатково інформуємо, що відповідно до п. 2.13. Правил надання комплексних банківських послуг фізичним особам в АТ «КРЕДОБАНК» Підписанням Заяви-Договору Клієнт (Держатель БПК) доручає Банку самостійно проводити списання помилково перерахованих Банком сум щодо яких Клієнт (Держатель БПК) є неналежним отримувачем та/або надлишково виданих коштів в процесі здійснення операцій у Банкоматах Банку), у тому числі, якщо Клієнт (Держатель БПК) самостійно не повернув таку неналежно отриману суму.
Повідомляємо, що Ваше звернення доведено до відома відповідних профільних підрозділів Банку для уникнення подібних ситуацій у майбутньому.
АТ «КРЕДОБАНК» просить вибачення за спричинені незручності, сподівається на Ваше розуміння та збереження хороших взаємовідносин.
«Но деньги как пропадили так и продалжают пропадать со счета. Так в чем же ситуация исправлена???
Прошу вас провести служебное расследование. И вернуть мне списанные деньги.
Ответ банка
5 березня 2021, 18:08
Доброго дня!
Нам прикро, що у Вас був негативний досвід у роботі із банком. Ми обов'язково проаналізуємо причини виникнення ситуації, описаної у відгуку. Зробимо все можливе, щоб проаналізувати його в найкоротші терміни.
Нам прикро, що у Вас був негативний досвід у роботі із банком. Ми обов'язково проаналізуємо причини виникнення ситуації, описаної у відгуку. Зробимо все можливе, щоб проаналізувати його в найкоротші терміни.
В 2018 году Компания по доверенности открыла мне счёт в данном банком, в 2019 я уволился, один из счетов закрыла компания, а второй остался, на него насчитался овердрафт, который перешел в кредит и испортил кредитный рейтинг. В 2020 я решил исправить данную ситуацию, поехал в банк, декабрь., в банке не работает ПО, ничего не получилось, ни счет ни кредит закрыть не получилось. Приехал в январе 2021 в другое отделение (на подоле) обьяснил ситуацию попросил помочь с погашением и закрытием, сотрудник банка звонила кому-то на протяжении 1.5 часа, что-то узнавала, просила меня прийти в другой раз, так как сейчас у них там якобы опять что-то не работает. Я позвонил на гарячую линию обьяснил ситуацию, сотрудница зашевилась, дала мне реквизиты для погашения кредита, закрыла один из счетов, я оставил заявление на закрытие счета, прошел месяц счет все еще открыт, а кредит не погашен. Буду завтра ехать опять.
Написати коментар
Ответ банка
3 лютого 2021, 13:52
Доброго дня!
Дякуємо за Ваш відгук. Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про нас, перепрошуємо за спричинені незручності та повідомляємо, що Ваша заявка #28882 передана профільним підрозділам Банку для проведення відповідного аналізу та перевірки зазначеної Вами інформації.
Відповідь, за результатом перевірки, Вам буде надано на електронну скриньку, вказану Вами при реєстрації на сайті https://minfin.com.ua в термін визначений законодавством (не пізніше 45 днів від дати залишеного відгуку).
Дякуємо за Ваш відгук. Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про нас, перепрошуємо за спричинені незручності та повідомляємо, що Ваша заявка #28882 передана профільним підрозділам Банку для проведення відповідного аналізу та перевірки зазначеної Вами інформації.
Відповідь, за результатом перевірки, Вам буде надано на електронну скриньку, вказану Вами при реєстрації на сайті https://minfin.com.ua в термін визначений законодавством (не пізніше 45 днів від дати залишеного відгуку).
Выражаем свою благодарность Науменко Дмитрию, Клим Дмитрию, Хоменко Максиму за их профессионализм, грамотность, ПОРЯДОЧНОСТЬ, оперативность. Ребята обслужили настолько качественно и с пониманием к сложившейся ситуации, что от чистого сердца СПАСИБО. Из-за таких сотрудников как они КРЕДОБАНК становятся фаворитом среди других.
Коментарі (1)
Вже другий тиждень намагаюсь зняти в банку кошти і закрити рахунок. В контакт-центрі перенаправляють з одного номеру на другий і ніхто не може дати компетентну консультацію, причому щоб додзвонитися на кожний номер потрібно витратити хвилин 15, так як або ніхто не піднімає слухавку або просять почекати 5 хвилин. клієнт-банк просто жахливий, розібратися з ним самостійно просто нереально, і знову ж таки, у відділені з милою посмішкою кажуть, що розібратися з ним допоможуть на гарячій лінії. виходить замкнене коло. нещодавно з рахунку взагалі пропали 20 грн, коли подзвонила в контакт-центр ніхто так я і не зміг пояснити нормально куди саме. закрити рахунок коштує 100 грн, відновити карту- 200, якщо хочете це зробити за тиждень, у більшості банків ці процедури безкоштовні. цікава ситуація зі зняттям доларів з валютного рахунку: у відділені на верхньогму валу сказали, що для цієї процедури потрібно зробити валютну карту ( коштує 50 грн і чекати десь тиждень), у головному відділені сказали що це можна зробити через чекову книжку(коштує 100 грн), а на кол центрі сказали що це робиться через платіжне доручення. просто без коментарів. тому якщо Вам не вистачає геморою і у Вас супербагато вільного часу — відкривайте тут рахунки чи беріть кредити, хоча мені навіть важко уявити які махінації відбуваються при цій процедурі, але особисто мені досить. як тільки нарешті закрию тут рахунок (чудом, надіюсь!!) навіть банкомати цього банка буду обходити за 50 метрів. по оцінці в 10 балів тут обслуговування -100(
Написати коментар
Ответ банка
19 жовтня 2016, 11:26
Доброго дня! З метою проведення розлідування прохання повідомити деталі на pr@kredobank.com.ua
Пенсионная карточка в банке. С мая ввели комиссию. В июне пошел закрыть счет. Оформили (отд. на ул. В.Вал Киев Подол), сказали что все сделали, поулыбались, я ушел довольный.
Через месяц приходит смс: уплатите комиссию ...? Снова пошел, моего заявления нет, но снова оформили, снова поулыбались, но комиссию за закрытый месяц??? я все равно заплатил!
Теперь я уже взял копии заявления и квитанции. Через 2 мес. снова я должен платить 2 комиссии… То есть сплошной обман клиента! Три месяца не могут?(не хотят!) закрыть счет, а я им должен оплачивать комиссии! Предлагают — Вам надо подождать еще 32 дня! И снова оплатить комиссию за отсутствие движения по карточке.
Европейский сервис в европейском банке!
Написати коментар
Через месяц приходит смс: уплатите комиссию ...? Снова пошел, моего заявления нет, но снова оформили, снова поулыбались, но комиссию за закрытый месяц??? я все равно заплатил!
Теперь я уже взял копии заявления и квитанции. Через 2 мес. снова я должен платить 2 комиссии… То есть сплошной обман клиента! Три месяца не могут?(не хотят!) закрыть счет, а я им должен оплачивать комиссии! Предлагают — Вам надо подождать еще 32 дня! И снова оплатить комиссию за отсутствие движения по карточке.
Европейский сервис в европейском банке!