×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Чудовий інтернет-банкінг
Написати коментар
Вводят в заблуждение
Написати коментар
Банк украл 36000
Чужие деньги, которые я должен перевести дургим людям.
Это нонсенс что банковское учреждение в военное время может украсть деньги клиента и держать его в неведении. Прошу любых ответственных лиц принять меры и обратить внимание на ситуацию!
Написати коментар
наплевательское отношение+несоблюдение норм=отток клиентов=closed
Написати коментар
Не рекомендую!
Оператор ніяк не намагалася бути клієнтоорієнтованою та вирішити проблему як це роблять інші банки при проблемах з кешбеком та мсс.
Відправили стандартний шаблон та запропонували закрити чат!
Написати коментар
Заблокували кошти, і не повертають після надання документі і доказів
У той же день надав скріншоти з біржі, що це був переказ за продаж криптовалюти, також дав довідку про доходи. Наступного дня надали відповідь:
«інформуємо з приводу вашого звернення, надійшло уточнення від відповідного відділу. Банком було отримано скаргу по неналежний платіж від банка-емітента відправника. Останній не підтверджує законність здійсненої операції.
Пропонуємо повернути кошти або владнати питання із відправником»
І це після того як я надав скріншоти за що був даний переказ. Тепер кажуть що перевірка може зайняти до 30 днів. Ситуація безглузда, майте на увазі, що банк може заблокувати ваші кошти і тримати їх навіть після того як ви підтвердили законність їх походження.
Коментарі (4)
ніколи не оплачуйте закордонні покупки карткою izi
при оплаті моно, приватом, бвр та іншими нормальними банками застосовується курс із додатку без додаткових конвертацій
підтримка в чаті каже що у них це прописано у правилах (на 154 сторінках тексту)
не користуйтеся карткою при оплаті будь чого у іноземній валюті! ганебний сервіс
Написати коментар
Непогано, але ще є проблеми
Написати коментар
Тем временем, 2023 год на дворе
Банк берет комиссию при оплате онлайн на сайтах
Оплачивал покупку на ОЛХ — сняли за это комиссию в почти 20 грн. За что? Загадка
Вижу такое впервые, ни на одном банке до этого банк не брал комиссию за оплату покупки в Украине, в гривне
А даже, если и есть комиссия, то при оплате б Решил попробовать отменить покупку, сразу же, через минуту где-то — деньги вернулись, но на 20 грн меньше, как раз минус комиссия
Опять же — ни в одном банке я не видел, чтобы при отмене платежа в кратчайшие сроки, деньги возвращались не в полном объеме
Маленький такой момент, но показательный. Ну не могут украинские бизнесмены сделать продукт без минусов
Коментарі (7)
Банк, який вас завжди «кине у біді»
Якось воно все забулося за буремний 2022 рік, і як логічне завершення історії — виконавче провадження на стягнення судового збору, зі штрафами аж 4100 грн.
Не встиг я прочитати повідомлення в Дії, що відкрито ВП, так ці чудобанки, такі як izibank, sportbank в яких банк-донор Таскомбанк одразу порізали кредліміти. А ліміти були по 30К в кожному чудобанку.
Не знаю, це така політика на період війни чи що? У мене зріла і висока кредитна історія, ніколи не було прострочок і т.д.
Ну заморозьте кошти, які клієнт має сплатити по ВП за рахунок ліміту, ну навіщо одразу ліміт різати.
Щодо закриття, то ВП було відкрито о 14:30 05.05.2023, оплачено о 14:56 кошти дійшли до виконавчої служби сьогодні 08.05.2023.
Радий, що все швидко розрулив звертаюсь до банків поверніть ліміт — вони ні-ні, подавайте наново запит на кредліміт. Новий запит принципо робити не буду, можливо закрию рахунки. Противно.
Як я, як клієнт маю реагувати на те, що банк тебе «кидає в біді»? Інакше я це не можу пояснити.
P. S. Така практика тільки в банків на базі Такскомбанку, жоден інший банк з ТОП10 не арештовував рахунки і не різав кредліміти.
Висновки робіть самі, чи можуть такі банки бути «надійними партнерами»)
Написати коментар
Кредитний ліміт
Написати коментар
Заблокували картку без виведення коштів
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Написати коментар
Насчитывает проценты по кредиту без просроченности
Коментарі (1)
Скрытая комиссия, подмена карты
Написати коментар
Безпідставне блокування та розірвання обслуговування
Після довгої розмови таки довелось дізнатися, що я раптово став терористом, це я дізнавався у підтримки, хоча це вони повинні були мені розяснити. Домовився що це все дістану, квитанції та інше, хочаб за пару місяців. Зробив, написав шалену дічь на папері, відправив і… мені відмовлено в обслуговуванні :) Чому? Ніхто не знає, певно терорист, судячи з того що я дізнавса, але так чітко і не пояснили. Похід в атб я гадаю незаконний, та поповнення рахунку з інших карт та термінаів)
Короче кажучі це не банк, а дніще.
Коментарі (3)
Банк, з яким постійно треба бути «на чеку»
Але нещодавно банк мене неприємно «здивував».
Маю кредитний ліміт 10000 грн. розрахункова дата сплати заборгованості за кредитним лімітом — 30 число. Я сплачую зазвичай за три дні до розрахункової дати. Сплачую не мінімальний платіж, а суму заборгованості, необхідну для залишення картки у пільговому періоді.
28 березня 2023 року я як зазвичай зайшов в інтернет-банкінг і переглянув суму платежу, необхідного для подальшого збереження пільгового періоду. Заборгованість за лютий (на 28 лютого) вона склала 4624,89 грн. Саме таку суму з точністю до копійки (є у мене такий фетіш: вносити саме ту суму, яку необхідно, а не більшу) я перерахував з іншої своєї картки на свою кредитну картку izibank. Наступного дня ще раз спеціально зайшов в інтернет-банкінг і перевірив, чи пройшов платіж і чи подовжили мені пільговий період. І дійсно, в інтернет-банкінгу датою наступного платежу для збереження пільгового періоду було зазначено до 30.04.2023 р., що означало, продовження пільгового періоду на квітень. Я заспокоївся.
Яке було у мене здивування, коли зайшовши в інтернет-банкінг 03.04.2023 р., я побачив в історії операцій з карткою списання з неї відсотків у сумі 225,95 грн. за користування кредитним лімітом.
Зателефонувавши на гарячу лінію банку на моє запитання про підстави для списання відсотків оператор кол-центру банку радісно повідомила мене про те, що я вийшов з пільгового періоду, оскільки мав внести 4624,90 грн, а не 4624,89 грн. я зробив.
Таким чином, банк у абсолютно протизаконний шахрайський спосіб вивів мою картку з кредитним лімітом з пільгового періоду, потай додавши до суми заборгованості, необхідної для продовження пільгового періоду лише 1 копійку. Все просто й невимушено. Так банк заробляє гроші на нас з вами, прямо надуривши довірливого свого клієнта.
Пригадую, свого часу таку фішку з кредитним лімітом і шахрайським виведенням за межі пільгового періоду прокручував ще один банк — Forward Bank. Слава Богу, вже спочивший у Бозі.
Сподіваюся, адміністрація банку відреагує і виправить свою помилку, а в перспективі взагалі відмовиться від спроб дурити своїх постійних клієнтів!!!
Коментарі (3)
Шахрайський банк
Написати коментар
Переселенцы не тратьте время
Коментарі (2)
Рекомендувати можна
Написати коментар
Заблокировали карту
Думаю, ну ладно, закрывайте. Скидывают шаблон закрытия счета, где указано что я прошу мне закрыть счет. Я далее пишу в техподдержку и говорю, что я не хочу закрывать счет, зачем вы мне этот шаблон даете. Говорят другого у нас нету, нужно что бы вы заполнили.
Вопрос к банку! Зачем вы вынуждаете своих клиентов подписывать бумажки, с которыми они не согласны (это нарушение прав граждан). Не я являюсь инициатором закрытия счета, а банк!
В ваших же условиях указано в п. 12.4 как банк должен расторгнуть договор в одностороннем порядке. А мне кидают шаблоны и говорят, только такие у нас есть, вы должны сами отказаться.
В итоге вы не только закон нарушаете, но и свои правила. Как так работать можно?
В итоге теряю время, из-за банка деньги на карте заблокированы. Закрывать сами счет не хотят по своей инициативе, да и я не хочу закрывать, придется претензию подавать, а потом и в суд.
Коментарі (1)