×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в izibank
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.1007 | 41.4513 |
EUR | 43.35 | 44.0906 |
Всі курси банку |
Заблокували кошти, і не повертають після надання документі і доказів
У той же день надав скріншоти з біржі, що це був переказ за продаж криптовалюти, також дав довідку про доходи. Наступного дня надали відповідь:
«інформуємо з приводу вашого звернення, надійшло уточнення від відповідного відділу. Банком було отримано скаргу по неналежний платіж від банка-емітента відправника. Останній не підтверджує законність здійсненої операції.
Пропонуємо повернути кошти або владнати питання із відправником»
І це після того як я надав скріншоти за що був даний переказ. Тепер кажуть що перевірка може зайняти до 30 днів. Ситуація безглузда, майте на увазі, що банк може заблокувати ваші кошти і тримати їх навіть після того як ви підтвердили законність їх походження.
Коментарі (4)
ніколи не оплачуйте закордонні покупки карткою izi
при оплаті моно, приватом, бвр та іншими нормальними банками застосовується курс із додатку без додаткових конвертацій
підтримка в чаті каже що у них це прописано у правилах (на 154 сторінках тексту)
не користуйтеся карткою при оплаті будь чого у іноземній валюті! ганебний сервіс
Написати коментар
Непогано, але ще є проблеми
Написати коментар
Тем временем, 2023 год на дворе
Банк берет комиссию при оплате онлайн на сайтах
Оплачивал покупку на ОЛХ — сняли за это комиссию в почти 20 грн. За что? Загадка
Вижу такое впервые, ни на одном банке до этого банк не брал комиссию за оплату покупки в Украине, в гривне
А даже, если и есть комиссия, то при оплате б Решил попробовать отменить покупку, сразу же, через минуту где-то — деньги вернулись, но на 20 грн меньше, как раз минус комиссия
Опять же — ни в одном банке я не видел, чтобы при отмене платежа в кратчайшие сроки, деньги возвращались не в полном объеме
Маленький такой момент, но показательный. Ну не могут украинские бизнесмены сделать продукт без минусов
Коментарі (7)
Банк, який вас завжди «кине у біді»
Якось воно все забулося за буремний 2022 рік, і як логічне завершення історії — виконавче провадження на стягнення судового збору, зі штрафами аж 4100 грн.
Не встиг я прочитати повідомлення в Дії, що відкрито ВП, так ці чудобанки, такі як izibank, sportbank в яких банк-донор Таскомбанк одразу порізали кредліміти. А ліміти були по 30К в кожному чудобанку.
Не знаю, це така політика на період війни чи що? У мене зріла і висока кредитна історія, ніколи не було прострочок і т.д.
Ну заморозьте кошти, які клієнт має сплатити по ВП за рахунок ліміту, ну навіщо одразу ліміт різати.
Щодо закриття, то ВП було відкрито о 14:30 05.05.2023, оплачено о 14:56 кошти дійшли до виконавчої служби сьогодні 08.05.2023.
Радий, що все швидко розрулив звертаюсь до банків поверніть ліміт — вони ні-ні, подавайте наново запит на кредліміт. Новий запит принципо робити не буду, можливо закрию рахунки. Противно.
Як я, як клієнт маю реагувати на те, що банк тебе «кидає в біді»? Інакше я це не можу пояснити.
P. S. Така практика тільки в банків на базі Такскомбанку, жоден інший банк з ТОП10 не арештовував рахунки і не різав кредліміти.
Висновки робіть самі, чи можуть такі банки бути «надійними партнерами»)
Написати коментар
Кредитний ліміт
Написати коментар
Заблокували картку без виведення коштів
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Написати коментар
Насчитывает проценты по кредиту без просроченности
Коментарі (1)
Скрытая комиссия, подмена карты
Написати коментар
Безпідставне блокування та розірвання обслуговування
Після довгої розмови таки довелось дізнатися, що я раптово став терористом, це я дізнавався у підтримки, хоча це вони повинні були мені розяснити. Домовився що це все дістану, квитанції та інше, хочаб за пару місяців. Зробив, написав шалену дічь на папері, відправив і… мені відмовлено в обслуговуванні :) Чому? Ніхто не знає, певно терорист, судячи з того що я дізнавса, але так чітко і не пояснили. Похід в атб я гадаю незаконний, та поповнення рахунку з інших карт та термінаів)
Короче кажучі це не банк, а дніще.
Коментарі (3)
Банк, з яким постійно треба бути «на чеку»
Але нещодавно банк мене неприємно «здивував».
Маю кредитний ліміт 10000 грн. розрахункова дата сплати заборгованості за кредитним лімітом — 30 число. Я сплачую зазвичай за три дні до розрахункової дати. Сплачую не мінімальний платіж, а суму заборгованості, необхідну для залишення картки у пільговому періоді.
28 березня 2023 року я як зазвичай зайшов в інтернет-банкінг і переглянув суму платежу, необхідного для подальшого збереження пільгового періоду. Заборгованість за лютий (на 28 лютого) вона склала 4624,89 грн. Саме таку суму з точністю до копійки (є у мене такий фетіш: вносити саме ту суму, яку необхідно, а не більшу) я перерахував з іншої своєї картки на свою кредитну картку izibank. Наступного дня ще раз спеціально зайшов в інтернет-банкінг і перевірив, чи пройшов платіж і чи подовжили мені пільговий період. І дійсно, в інтернет-банкінгу датою наступного платежу для збереження пільгового періоду було зазначено до 30.04.2023 р., що означало, продовження пільгового періоду на квітень. Я заспокоївся.
Яке було у мене здивування, коли зайшовши в інтернет-банкінг 03.04.2023 р., я побачив в історії операцій з карткою списання з неї відсотків у сумі 225,95 грн. за користування кредитним лімітом.
Зателефонувавши на гарячу лінію банку на моє запитання про підстави для списання відсотків оператор кол-центру банку радісно повідомила мене про те, що я вийшов з пільгового періоду, оскільки мав внести 4624,90 грн, а не 4624,89 грн. я зробив.
Таким чином, банк у абсолютно протизаконний шахрайський спосіб вивів мою картку з кредитним лімітом з пільгового періоду, потай додавши до суми заборгованості, необхідної для продовження пільгового періоду лише 1 копійку. Все просто й невимушено. Так банк заробляє гроші на нас з вами, прямо надуривши довірливого свого клієнта.
Пригадую, свого часу таку фішку з кредитним лімітом і шахрайським виведенням за межі пільгового періоду прокручував ще один банк — Forward Bank. Слава Богу, вже спочивший у Бозі.
Сподіваюся, адміністрація банку відреагує і виправить свою помилку, а в перспективі взагалі відмовиться від спроб дурити своїх постійних клієнтів!!!
Коментарі (3)
Шахрайський банк
Написати коментар
Переселенцы не тратьте время
Коментарі (2)
Рекомендувати можна
Написати коментар
Заблокировали карту
Думаю, ну ладно, закрывайте. Скидывают шаблон закрытия счета, где указано что я прошу мне закрыть счет. Я далее пишу в техподдержку и говорю, что я не хочу закрывать счет, зачем вы мне этот шаблон даете. Говорят другого у нас нету, нужно что бы вы заполнили.
Вопрос к банку! Зачем вы вынуждаете своих клиентов подписывать бумажки, с которыми они не согласны (это нарушение прав граждан). Не я являюсь инициатором закрытия счета, а банк!
В ваших же условиях указано в п. 12.4 как банк должен расторгнуть договор в одностороннем порядке. А мне кидают шаблоны и говорят, только такие у нас есть, вы должны сами отказаться.
В итоге вы не только закон нарушаете, но и свои правила. Как так работать можно?
В итоге теряю время, из-за банка деньги на карте заблокированы. Закрывать сами счет не хотят по своей инициативе, да и я не хочу закрывать, придется претензию подавать, а потом и в суд.
Коментарі (1)
Обмеження
А де та служба? У вб немає змоги відправити смс, у додатку такої кнопки нема. Тож що, гроші ми приймемо, але не віддамо нікому?!!!
Коментарі (1)
мошенники
Так под моим Инн приняли клиента и выдали ему кредитку.
и ничего не делают. спорю и подаю заявления в полицию уже пол года.
пользуются военным положением в стране и чудят.
отделений физических нет. работают через банк имитент Таском Банк в котором отвечают что они не при делах разбирайтесь с изи банком мы только карточки их выдаем.
мошенники одним словом.
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Коментарі (1)
все добре поки довольний
Написати коментар
Перевод гривны на зарубежный счет из-за неверного МСС
Перевод или пополнение счета валютой через почты происходит на стороне украинских банков как покупка (оплата услуг почты, установлен МСС покупки, а не перевода) хотя на самом деле именно грн переводится на зарубежные счета что на данный момент запрещено НБУ.
В этом были замечены следующие почты:
⁃ POSTA BRATISLAVA (Словакия, все отделения почт в стране, название мерчанта напр. «BRATISLAVA» изменяется в зависимости от города)
⁃ AN POST MONEY (Ирландия)
⁃ POCZTA POLSKA (Польша)
В вашем банке на данный момент не ограничена оплата этим мерчантам.
Прошу вас подробно изучить и разобраться в ситуации, а также пресечь отток гривны зарубеж.
Написати коментар
2 роки досвіду користування izibank
Із сильних сторін можу виділити наступне:
— izibank працює на базі системно важливого банку Таскомбанк
— пропонуються досить високі відсотки за депозитами (в порівнянні з конкурентами)
— є можливість зберігати кошти на безстроковому депозиті — послуга «Заначка», яка дозволяє отримувати 10% річних та вільно розпоряджатися коштами
— досить непогані категорії кешбеку; при цьому відсоток кешбеку однаковий як для власних коштів, так і для кредитних
Стосовно слабких сторін — їх набагато більше:
— з початком війни банк повністю анулював кредитний ліміт і вже рік обіцяє його відновити, але нічого не робить у цьому напрямку. Хочу зазначити, що я особисто маю один із найвищих рейтингів в УБКІ і всі інші банки (Монобанк, Приватбанк, Власний рахунок, Альфа) після початку війни тільки збільшували розміри моїх лімітів.
— періодично трапляються проблеми з мобільним додатком — він або підвисає, або дуже довго переказує кошти: наприклад, з послуги «Заначка» на поточний рахунок — і це дуже не зручно, коли ти знаходишся в магазині і тобі необхідно розраховуватися. Також неодноразово були випадки, коли додаток переставав працювати після оновлення і доводилося сидіти без доступу до грошей по кілька днів.
— курс валют, вказаний у додатку не відповідає дійсності — при здійснені оплат у валюті застосовується менш вигідний курс; для того, щоб дізнатися реальний курс — необхідно переходити на сайти платіжних систем та вираховувати все вручну.
— дуже часто спостерігається некомпетентність співробітників центру підтримки клієнтів: наприклад, з тим же курсом валют (попередній пункт) — спочатку мені дали посилання на якийсь файл у Google Docs в якому були вказані курси, а після того як вони не зійшлись — дали посилання на сайт платіжної системи. Тобто, співробітники не знають відповідей, навіть, на елементарні питання.
— в разі необхідності подання щорічної декларації про майновий стан і доходи — дуже проблематично отримати довідку від банку з інформацією про суму нарахованих доходів (відсотки та кешбек) та сплачених податків. Другий раз звертаюсь з цим питанням: перший раз час очікування склав майже місяць (при цьому прийшлося писати особисто у Фейсбук до засновника/керівника izibank), а другий раз — пройшов місяць і чекаю до сих пір: запит було просто проігноровано — прийшлося писати письмові скарги до банку та НБУ.
— виникають проблеми при блокуванні коштів на рахунку (наприклад, при онлайн купівлі — «Prom оплата», «OLX оплата») — розблокування коштів займає понад 1 місяць (для довідки: у конкурентів — декілька днів, максимум — тиждень). Про цю проблему я писав у попередньому відгуку в 2021 році.
— можливе списання комісії при оплаті послуг через різноманітні термінали. З невідомих причин подібні оплати можуть проходити як готівкове зняття коштів; навіть у випадку, коли у вас встановлена заборона на подібне зняття. І мені особисто знадобилося біля 40 хвилин часу, щоб довести оператору, що це незаконно і примусити оформити заявку на повернення списаної комісії.
— при оформленні будь-яких запитів, скарг і т.п. оператори обіцяють, що зі мною зв’яжеться співробітник банку на наступний день або протягом декількох днів, але ніхто не зв’язується — всі статуси необхідно уточнювати самостійно.
Підсумок: особисто я не можу рекомендувати користуватися izibank. В моєму особистому рейтингу з якості обслуговування, цей банк займає передостаннє місце. А враховуючи, що банк який був на останньому місці зараз визнано неплатоспроможним, то izibank автоматично перемістився на останнє.
Зараз я хочу отримати від них довідку для заповнення щорічної декларації і після цього планую закрити рахунок у цьому банку, тому що вигоди від користування izibank не перекривають втрати часу, які виникають при підготовці письмових скарг та спілкуванні з підтримкою.
Коментарі (3)