Мінфін - Курси валют України

Встановити

Банк не повертає депозити і привласнює кошти клієнтів.

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Я, Шевченко Наталя, є клієнтом IZIbank. В додатку цього «банку» 13.10.2023р випадково виявила, що мій рахунок заблоковано («обмежено витратні операції»). Одразу написала у підтримку. Банк попросив надати додаткову інформацію/документи. Одразу ж в той же день надала всю інформацію і всі документи, які було вказано в запиті. Все. Кінець історії. З тих пір підтримка якщо і відповість раз у три дні, то каже, що «перевірка досі триває» і потрібно «чекати». За запитання як довго чекати підтримка «не може надати точних термінів». На прохання назвати хоча б максимальний термін розгляду підтримка відмовляє у відповіді і підтверджує, що це може бути «вічно». Привласнити кошти на невизначений термін і підтвердження того, що це може бути десятиліттями означає по факту грабіж. Під час війни. Наша держава нас береже. Крім карткових рахунків, я маю в банку депозит («zanachka»). Банк відмовляється його виплачувати і також підтверджує, що вирішив привласнити ці кошти для своїх потреб на невизначений термін (назавжди). Жодних причин відмови у виплаті депозиту чи блокуванні рахунків банк не повідомляє, обмовляючись лиш стандартним «триває перевірка». Такого жахливого досвіду користування банківськими продуктами не мала ніколи ще з часів ссср. Спортбанк в особі Таскомбанку зміг повернути ці «прекрасні» часи. На момент написання відгуку минуло більше місяця. Нормальних слів складно підібрати.
Мінфін
Відповідь адміністратора
14 листопада 2023, 15:28
Відгук зарахований (на 14.11.2023).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.

Коментарі - 12

+
0
kingcity
kingcity
14 листопада 2023, 16:28
#
А причина блокування ?
+
0
Lolik1837
Lolik1837
14 листопада 2023, 17:02
#
«привласнити ці кошти для своїх потреб на невизначений термін (назавжди)»

Вот это откровенное вранье . Максимальный срок «разбирательств» 180 дней. Никаких «назавжди» . Так , что не навешивайте нам лапшу на уши .

Автор, так, а почему вы причину блокировки не указали ?
+
0
Наталя Шевченко
Наталя Шевченко
16 листопада 2023, 15:12
#
1. Щодо 180 днів. Підтримка не надає такі цифри і такі дані щодо максимальних термінів. На прохання назвати максимальний термін відмовляються називати максимальні терміни і підтверджують, що це може бути «вічно».
2. Щодо причини блокування. Так якби ж я знала. Після блокування все, що вдалося дізнатися — «надайте документи, що підтверджують джерело походження коштів». Надала документи у той же день, що значно перевищують суми зарахувань по карті за весь період.
Ще питання?
+
+2
kingcity
kingcity
16 листопада 2023, 15:25
#
Причини різні можуть бути. По інформації з відгуку не скажеш, що саме. Можуть бути великі обороти, р2р-торгівля криптовалютою, велика кількість переказів від різних людей і т.д.
Термін перевірки 180 днів встановлено законодавством. Якщо будуть необгрунтовано затягувати — скаргу в управління захисту споживачів фін.послуг НБУ:

https://bank.gov.ua/ua/about/structure/department/division-of-the-rights-of-the-sponsors-of-financial-services
+
0
Lolik1837
Lolik1837
16 листопада 2023, 17:26
#
«підтверджують, що це може бути „вічно“.»
Опять вранье
+
0
Наталя Шевченко
Наталя Шевченко
16 листопада 2023, 20:01
#
Успіхів вам і побільше подібних ситуацій, щоб ви впевнено могли відповідати підтримці «враньйо», якщо від того легше стане.
+
0
sergey057
sergey057
15 листопада 2023, 23:04
#
Такая же ситуация, поддержка отвечает два три дня, но если набрать на 0800 отвечает почти сразу. Полтора месяца голову морочили, теперь никак не вернут остаток с карты и заначки
+
0
Vasiast
Vasiast
18 листопада 2023, 20:51
#
Аналогічна ситуація, а у відповідь-тиша, чекайте не зрозуміло скільки
+
0
shevchouk
shevchouk
22 листопада 2023, 20:54
#
Після 2 тижнів очікування, я на них «наїхав», і на наступний день вони прислали, що типу на мене є скарга з нацполіції 21.11, хоч рахунок заблокували 8.11 і проблему не повідомляли.
+
0
Наталя Шевченко
Наталя Шевченко
23 листопада 2023, 13:26
#
Так, вже багато такого чула. Щось чудять. Може масово морозять собі кошти клієнтів через брак ліквідності і думають, що якось це владнають, а поки поприкривають свої дірки коштами клієнтів.
+
0
shevchouk
shevchouk
23 листопада 2023, 19:51
#
А які ваші справи? Теж нічого? Тобто нічого не вирішили з ними.
+
0
Валерка Котовский
Валерка Котовский
1 грудня 2023, 15:06
#
Если продала крипту 3му лицу (где фио биржи не совпадает с фио отправителя) скорее всего тебе закинули ворованные деньги со взломанного аккаунта банка.
|При оплате от 3го лица нужно требовать фото банк карты (физической) или документы отправителя фото, если человек отказывается скорее всего это мошенник и иметь с ним дело не стоит.
Чек не является доказательством для банка что аккаунт в руках именно владельца, а не мошенника который его украл, а вот если доки на руках будут и скинут это уже статья у банка мошенник будет тот кто заявил на тебя.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / izibank 💰 / Відгуки про izibank 📝 / Банк не повертає депозити і привласнює кошти клієнтів.