Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Олена Петрівна 16 червня 2022, 11:28
Відділення за адресою: Тернопіль, вул. Торговиця, 1-В
Є у вас проблема зі службою піддтримки клієнтів, тяжко дозвонитися. Так майже в усіх фінансових або державних установах, нам не звикати. Але іноді питання потребує термінового рішення. Попрацюйте над цією проблемою, і все буде супер
Sergeide2000 13 червня 2022, 11:11
Оказался за границей в связи с войной и банк умышленно отключил меня от интернет-банкинга и заново зарегистрироваться например в новом глобус плюс реально у вас не получится так как там непонятно для чего делается селфи бесконечно долго. Таким образом можете забыть о своих деньгах если у вас не будет возможности вернуться в Украину можете писать дарственную банку на свои кровные сбережения жду когда его ж наконец закроют и советую писать жалобы национальный банк чтобы это произошло скорее
Глобус
Відповідь банку
Банк Глобус 13 червня 2022, 11:29
Доброго дня.

Для перевірки зазначеною Вами інформації прошу надати деталі в особистому повідомленні.
OSTcost 26 травня 2022, 0:54
Ніколи не зв’язуйтесь з цим банком! Самий неадекватний банк в якому ні сервісу, ні умов для клієнтів, ні навіть своїх бланків для магазинів партнерів в яких беруть рострочики та кредити. Використовують шаблони АльфаБанку, де навіть забувають змінити дані…
Недо банк в якому я взяла кредит на телефон під час війни виділився як ніхто! Натравлюють колекторів на всіх і розказують як і кому шукати роботу, а коли кажеш, що візьміть до себе на роботу, то вони не хочуть.
Абсурд цього всього, що вони дзвонять кожного дня і питають чи можете ви платити і продайте щось, ніби за день у мене все змінилось.
Колектори так взагалі хами, при чому дівчата. Ні звернутись правильно не можуть, ні розмовляти не вміють.
До війни я справно платила по кредиту та знала на що розраховувати, а наразі, як і у всіх, складнощі з фінансами та роботою, телефон продано щоб було за що жити, допомагають батьки, в яких мінімалка та пенсія. В мене дитині трохи більше року, тобто роботу знайти зараз із серії фантастики, навіть касиром не хочуть брати, від держави допомоги немає тим, хто в декреті, навіть по 6500 неможна було отримати, а на 860 грн від держави жити дуже круто, спасибі! Чоловіка немає і допомогти ніхто не може, на кредитних картках мінуса та заборгованості. Залишилось тільки нирку продати, бо більше нічого особистого немає.

Бережіть себе, люди, та ніколи, ні при яких обставинах, не зв’язуйтесь з цим банком!!!
Глобус
Відповідь банку
Банк Глобус 13 червня 2022, 11:27
Вітаємо Вас!
Повідомляємо, що Банком прийнятий та взятий до уваги Ваш відгук.
Нам шкода, що інформування про наявність несплаченої заборгованості спричинили у Вас хвилювання та занепокоєння.
Наш Банк цінує лояльність своїх клієнтів, ми сподіваємось, що дана ситуація не стане перешкодою для нашої подальшої співпраці та щиро сподіваємось, що сервіс, що надаватиметься Банком в майбутньому, компенсує цей неприємний досвід.
Додатково інформуємо, що Банк не нараховує штрафні санкції за несвоєчасну або неповну сплату кредиту в період дії воєнного стану та 30 днів після його скасування або завершення.
MAXIIM 20 травня 2022, 22:37
Ніколи не користувався послугами цього банку, а після початку війни почали приходити смс на вайбер, з проханням погасити кредит, ЯКОГО Я НЕ БРАВ В ЦЬОМУ БАНКУ.
Глобус
Відповідь банку
26 травня 2022, 10:02
Доброго дня.
Інформація перевірена та не підтверджена.
Кредит було оформлено 5 місяців тому і весь цей час кредит обслуговувавався без прострочення.
Просимо звернутись з документами на відділення банку для проведення ідентифікації. Дякуємо.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
trewwo 10 травня 2022, 11:00
Маю кредит у цьому недобанку, до війни обслуговував як має бути, а зараз, коли лишився без житла та без роботи, оплачувати не можу, просив піти на зустріч, оформити канікули чи ще щось, як тільки буде можливість буду платити. Але на зустріч ніхто не пішов, нічого не хочуть чути, плати кредит і все інакше відсоток на відсоток, пені, штрафи і.тд. просто не знаю що робити ((
Глобус
Відповідь банку
19 травня 2022, 11:59
Шановний клієнт.
В ці складні для всіх часи Банк сумлінно продовжує виконувати всі взяті на себе зобов’язання та відповідно очікує від клієнтів розуміння щодо необхідності внесення платежів по кредитам.
На сьогоднішній день, Банк готовий відтермінувати платежі по тілу кредиту за умови, якщо клієнтом сплачується нараховані проценти. Тому у разі наявності фінансової можливості просимо здійснити оплату прострочених процентів і банк автоматично відтермінує Вам платежі по тілу кредиту в т.ч. прострочені на сьогоднішній день.
За відсутності можливості сплати всі прострочені проценти, Банк рекомендує Вам здійснювати оплату хоча б їх частини, адже нараховані проценти будуть продовжувати накопичуватись і їх оплата у майбутньому після скасування військового стану може створити для Вас певні труднощі.
Також наголошуємо, що Банк чітко дотримується вимог законодавства та не стягує з клієнтів жодних штрафів, пені та «відсотків на відсотки».
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Poznyaki129 23 квітня 2022, 9:29
У країні війна, у країні воєнний стан. Багато людей були змушені залишити країну, свої будинки… Але Глобус банк це мало хвилює. Вони продовжують, нараховувати відсотки, продовжують нараховувати платежі, спираючись на «ви підписали договір», «читайте закони НБУ»… Дітлахів, скажіть, Ви поза законом? Ви поза війною? А як платити? Я, наприклад, без роботи залишилася, але ж це не Ваші турботи… Ви дійте поза законом. Сподіваюся держава вирішить з Вами це питання.
Глобус
Відповідь банку
Банк Глобус 25 квітня 2022, 11:02
Шановний клієнте.

Банк з розумінням відноситься до ситуації кожного з клієнтів та намагається знайти варіанти подальшої співпраці та обслуговування боргу.
Банк суворо дотримується чинного законодавства та не стягує жодних штрафних санкцій за порушення термінів сплати по кредиту.
В той же час, нагадуємо, що відсотки по кредитам є джерелом сплати відсотків по депозитам та як наслідок може призвести до колапсу всієї банківської системи.
Для предметного розгляду Вашого питання просимо звернутися до Вашого менеджеру або контакт-центру за номерами 0 800 300 392 / (044) 392 00 00
Мінфін
Відповідь адміністратора
25 квітня 2022, 16:20
Отзыв не засчитан (на 25.04.2022).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
bvzbvz 18 квітня 2022, 22:09
14.04.2022 оставили негативный отзыв по поводу банка Глобус о том, что Банк отказал в заявке на открытие счета при подачи документов через приложение GlobusPlus. Причины не пояснили. А в отделении Банка сообщили, проверив все документы и данные (паспорт, ИНН…), что открыть счёт можно, но работать с ним в приложении Банк не позволит. Тоже самое и с депозитом, вложить деньги можно, но управлять депозитом (пополнить, снять, продлить, расторгнуть и т. д.) через приложение Банк также не позволит…

На указанный отзыв Банк сразу дал комментарий: «Мы оперативно проверим данную информацию и предоставим Вам ответ»

И что же? Проверили? Конэээшно…

Написали:«На текущий момент Вы Н Е ЯВЛЯЕТЕСЬ КЛИЕНТОМ нашего Банка.
Для того что бы стать клиентом Банка вы можете ИЛИ скачать МОБИЛЬНОЕ ПРИЛОЖЕНИЕ или обратиться непосредственно в любое отделение банка"

Создалось впечатление, что сотрудники Банка делают видимость работы… и то, у них выходит криво…
Ведь с самых первых слов отзыва указывали, что Банк отказал в заявке на открытие счета при подачи документов через приложение GlobusPlus…
И о чудо! только через 4 дня путем проведения глубокого анализа информации, усердного изучения нормативки и логического построения модели сложившейся ситуации Банк ОПЕРАТИВНО пришел к выводу о том, что я оказывается! не являюсь! клиентом Банка…
Если сотрудники Банка настолько глупы и не умеют читать даже отзывы, возможно сразу следовало задать мне прямой вопрос, а подписал ли я договор с Банком? Ну для того что бы не тратить столько сил и времени с целью выяснения важнейшего в данном случае вопроса, клиент ли я этого Банка…

По такой тугой логике Банка мне отказали в заявке на открытие счета при подачи документов через приложение GlobusPlus потому что я не клиент Банка))))))) Я то думал, надо подать документы через приложение, что бы стать клиентом, а оказывается надо уже быть клиентом что бы им стать! О как))))
Глобус
Відповідь банку
19 квітня 2022, 10:20
Добрый день!

Повторимся, для того что бы стать клиентом банка Вам необходимо заполнить анкетные данные по требованию финансового мониторинга.
Вы эти данные не заполнили даже при обращении в отделении, поэтому стать клиентом банка и пользоваться мобильным приложением у Вас пока нет возможности.
bvzbvz 14 квітня 2022, 17:07
Отказали в заявке на открытие счета при подачи документов через приложение GlobusPlus. Естественно на вопросы о причинах такого решения, никто ответа не дал, предложили обратиться в отделение банка. В отделение банка также не пояснили причин отказа, при этом сообщили, что никаких ограничений для открытия счета нет.
Физически открыть счет в банке можно, ТОЛЬКО ВОТ работать с этим счётом (платить коммуналку, пополнять номер телефона, открывать депозиты, перечислять средства) именно ЧЕРЕЗ ПРИЛОЖЕНИЕ не получится.
То есть счёт открыть могу, карточку получить могу, депозит открыть тоже возможно, но управлять ими через приложение не позволят.
Ну очень логично!!!
Глобус
Відповідь банку
Банк Глобус 14 квітня 2022, 17:25
Добрый день.

Просим предоставить детальную информацию по Вашему обращению любым удобным способом и мы сможем дать Вам детальное пояснение про причины сложившейся ситуации.

Заранее благодарим.
4f622zje 8 квітня 2022, 9:57
Наша песня хороша, начинай сначала. Кому война, а кому… Банк Глобус не виключення. Хотіла зняти достроково депозит. Так вони мені заявляють про додаткову комісію 20%. жах. в такий то час ставити такі комісії.
master1976 28 березня 2022, 17:08
Добрий день. Що за сервіс у вас? Я вже два дні не можу звязатися з кол центром за цим номером 044 392 0000. Може є інший номер?
0667225655 15 березня 2022, 17:27
Взяла телефон в кредит в Глобус банке, платила каждый месяц, последний платёж должна была заплатить 450 грн.до 11.03.2022.Н О Началась война, и я и муж остались без работы, денег нет, все что было, ушло на помощь беженцев.сегодня пришло смс с банка, что я должна заплатить не 459, а 853грн.просрочка по льготному периоду.людииии, я незнаю завтра будет мне где жить.я заплатила, но они вам в прок не пойдутттт
Валерий Жердев 7 березня 2022, 16:33
Для перевода денег с карты глобус банка на карту другого банка скачал глобус плюс, а меня не регистрируют и отказывают в обслуживании. На мои запросы советуют начать все сначала. Но результат тотже. Я-клиент банка и имею право пользоваться моими средствами
qazxcv123 23 лютого 2022, 9:39
Решила обратиться в этот банк, чтобы оформить карту, так как видела много положительных отзывов о банке в соцсетях. Действительно быстро выпустили карту, отслеживаю все транзакции в приложении. Все просто и быстро.
Глобус
Відповідь банку
23 лютого 2022, 9:52
Дякуємо за ваш відгук та те, що обрали Глобус Банк!

***

Проблема вирішена
Alexzxc 22 лютого 2022, 12:57
Глянул в выписку сегодня, оказывается снимали по 50 грн каждый месяц с карты за нективный счет. Проценты начисляются каждый месяц.т.е. активность была.
СМС о снятии комиссии не присылают специально. О снятии можно узнать тьлько в выписке.
Глобус
Відповідь банку
23 лютого 2022, 15:44
Доброго дня!

Згідно тарифного плану картки «Ощадна», на підставі п.9 договору (його можна переглянути за посиланням https://cutt.ly/kPAVzc7) передбачена комісія за неактивний рахунок – 50,00 грн. щомісяця, але не більше фактичного залишку власних коштів на Рахунку на момент сплати комісії.

Неактивним вважається рахунок, за яким протягом останніх 12 місяців з дати останньої видаткової фінансової операції з використанням картки, здійсненої клієнтом банку, не здійснювалось жодної такої операції (Примітка 14). При цьому зарахування коштів у вигляді відсотків не є видатковою фінансовою операцією.

Наразі СМС-повідомлення за такими операціями (списання комісії) банк не надсилає, бо вони не є операцією з покупки у торгівельно-сервісній мережі. Ми врахуємо ваше зауваження, і в подальшому заплануємо зміни у наш сервіс, аби повідомлення про зняття комісії за неактивний рахунок також надсилались клієнтам Банку.
VerovaVeronika2 15 лютого 2022, 16:41
Були деякі проблеми з переказом коштів, але менеджер служби підтримки все швидко вирішив. Дякую!
Проблема вирішена
Toma666 10 лютого 2022, 15:55
Відділення за адресою: Київ, вул. Підвисоцького, 16
В 15:50 я пришла в это отделение, на двери написано, что откажут в обслуживании клиентам без масок и сидит такой молодой мальчик, без маски и нормально ему. и в кассе его пропускают.
плохо, очень плохо.
Глобус
Відповідь банку
10 лютого 2022, 16:57
Дякуємо, що звернули нашу увагу на дані питання. Ми вже провели роз'яснювальні бесіди з нашими працівниками на відділенях, аби вони посилили контроль за наявністю у клієнтів масок. Щодо відсутності готівкової гривні, нажаль ви потрапили у короткостроковий період, коли у касі справді не було можливості поміняти вам валюту. Це питання ми швидко вирішили і ви можете звернутись до відділеня на Підвисоцького, 16, або будь-якого іншого нашого відділення для обміну.
ewzkxrh 20 січня 2022, 11:15
брать квартиру в рассрочку с этим банком в принципе сносно. оформил на 5 лет под 16,9%, это по сравнению с другими банками довольно неплохо
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
DDR2 14 січня 2022, 15:05
Второй день Банк Глобус в центре моего внимания!
Вчера мне сообщили в банке Глобус, что если скачать официальное приложение GlobusPlus, с помощью его можно просматривать остатки своих счетов и другие операции по принципу работы интернет-банкинга.
Я скачал вчера, ввел номер телефона, просканировал лицо как требовалось, а дальше приложение требует внести данные работы, дохода и другие данные для выдачи кредита! МНЕ КРЕДИТ НЕ НУЖЕН! А дальше не пускает для завершения регистрации.
Позвонил сегодня на Гарячую линию банка в 13:26, там сообщили, что в тех сносках можно просто прописать любые буквы и цифры, чтоб они просто были чем-то заполнены для синхронизации, ОК.
Дальше мне приходит сообщение, что моя кредитная история будет получена банком через приложение ДИЯ. С ДИИ приходит оповещение, что получили с подозрительного источника запрос на получения персональных данных и кредитных историй… Это жесть!!!
Я всего лишь хотел просматривать остатки по своим счетам, МНЕ НЕ НАДО КРЕДИТЫ!!!
Позвонил опять в Контакт центр банка и потребовал НЕМЕДЛЕННО удалить ВСЕ МОИ ДАННЫЕ С GlobusPlus!!! Сотрудник сказал, что данные все будут удалены в течении 3 рабочих дней после удаления приложения с моего телефона.
Я приложение уже удалил, жду до четверга и проверю, что мои данные удалены.
Напоминаю, что получение КРЕДИТА это право клиента, а не обязанность!
Если без НАВЕШИВАНИЯ КРЕДИТОВ интернет-банкингом нельзя пользовать, то оно мне не надо!
Если данные с GlobusPlus не будут удалены, а проверить очень легко это, я обращусь в КИБЕРПОЛИЦИЮ!
Не советую иметь дело с данным приложением!
Глобус
Відповідь банку
14 січня 2022, 17:36
Доброго дня!

Інформуємо, що процедура реєстрації в мобільному додатку GlobusPlus передбачає внесення анкетних даних та додаткові процедури верифікації з метою забезпечення безпечного доступу клієнтів до сервісів банку.

Процедура реєстрації в мобільному додатку передбачає перевірку кредитної історії, про що Вас попередили перед реєстрацією, та Ви надали згоду на збір та обробку персональних даних. Перевірка кредитної історії, при здійсненні реєстрації в мобільному додатку, не передбачає надання кредитів, а є додатковим етапом проведення ідентифікації та верифікації.

Нам прикро, що у Вас виникло негативне уявлення щодо можливостей мобільного додатку GlobusPlus. Ми постійно працюємо над вдосконаленням сервісу та прагнемо надати клієнтові простий і зручний інтерфейс що одночасно відповідає вимогам законодавства. Сподіваємося на розуміння та подальшу співпрацю.
DDR2 13 січня 2022, 14:00
Сегодня на гарячую линию банк в 13.26 перезвонил, чтоб узнать пролонгировался ли мой депозит, который закончился 12.01.2022, под какие проценты и срок!
Сотрудница контакт-центра (имя называть не буду, по времени звонка можно определить, мой телефон 099…) выслушала вопрос и взяла паузу на минут 8, наверное консультировалась с коллегами, когда вышла на связь несла полную ЕРЕСЬ — депозит в обработке до сих пор, а проценты вроде как 11%… ВРОДЕ!
Когда я начал настаивать, что такого быть не может и в отделении за день до окончания говорили про другие условия… опять сотрудница взяла паузу, через минут 5 вышла на связь и подтвердила, что депозит таки переоформился под 11,5%
Попросил подсказать остаток по карте, поскольку проценты не зачислились по 12.01, смс не пришла, я спросил о начисленных процентах с 1 по 12.01, сотрудница опять не поняла вопроса и попрпосила меня не нервничать!
Б…ть, 20 минут стоять на морозе, ждать ответы на элементарные вопросы и я должен не нервничать…
Сотрудница опять отключилась, через пару минут сказала, что проценты будут первого числа… Я уже не хотел продолжать беседу, лучше не продолжать…
В общем я в ШОКЕ!
Настоятельно прошу руководство банка провести тренинги сотрудников Контакт-центра, это лицо банка, прежде всего!
Глобус
Відповідь банку
13 січня 2022, 16:24
Доброго дня!

Нам шкода, що Ви зіштовхнулись з такими незручностями. У виправдання працівниці контакт-центру скажемо, що це – стажерка, яка ще не до кінця засвоїла всі стандарти нашої роботи. Наразі її відсторонено від роботи з клієнтами до моменту, поки вона повністю не пройде навчання.

Банк постійно працює над удосконаленням нашої роботи й Ваші зауваження допоможуть нам у цьому. Сподіваємось, що подальший ваш досвід користування нашими сервісами буде виключно позитивним.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
emmas 13 січня 2022, 10:36
не иметь в 2022 году мобильного приложения для банка — это каменный век. прямо бесит, что обычную услугу предоставляют далеко не все банки.
Глобус
Відповідь банку
13 січня 2022, 10:44
Доброго дня!

Насправді у нас є мобільний додаток. Ви можете завантажити його за посиланнями:

Google Play — https://cutt.ly/CUqYnld
App Store — https://cutt.ly/dUqYWz2
Головна / Банки України 🏦 / Глобус 💰 / Відгуки про Глобус Банку 📝