×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Нові картки, доступ до кабінету, мобільний додаток
Мінус полягає у наступному:
1. Активація перевипущеної картки потребує додаткових затрат коштів через надіслання СМС повідомлення на конретний номер для отримання ПІН-коду, хоча в інших банках, а я співпрацюю з декількома банками, ця процедура виконується на місці через касу/термінал, чи банкомат. Або, по другому варіанту, запросити генерацію ПІН-коду, зателефонувавши в кол-центр. Такий ПІН діє впродовж 1 год. і потрібно откремо витрачати додатково час на похід до банкомату.
2. Банк продовжив термін дії картки, по якій сплив термін дії, ще на один рік (мабуть в зв’язку із воєнним станом), але інформацію в персональному кабінеті інтернет-банкінгу заблокував (номер рахунку, актуальний залишок) Для чого такі заходи, якщо вхід в кабінет відбувається з паролями та додатковим СМС інформуванням на діючий мобільний телефон.
3. Процедура аутентифікації в новому мобільному додатку GlobusPlus — це щось «неймовірне». Після введення номеру телефона та дати народження процес перейшов до фотофіксації обличчя (посміхніться, не посміхайтесь, поверніть голову вправо/вліво, підніміть/опустіть голову, далі йде чудово, а далі (просто апофеоз) «Упс… щось пішло не так». І так 4 спроби (сьогодні 2, і на днях ще 2 рази).
Соромлюсь запитати: а для чого така аутентифікація клієнта банку в мобільному додатку? Мене готують у розвідку?
Навіть в додатку Дія відмовились від такої процедури верифікації особи.
Написати коментар
не співпадає інформація про комісії
Написати коментар
Більше підходить для старших людей
Коментарі (2)
херсон-невозможно получить код подтверждения банковской операции
Написати коментар
херсон-невозможно получить код подтверждения банковской операции
Дякуємо за Ваше звернення.
Проведений аналіз Ваших операцій по картковому рахунку за період з 01.08.2022 по 09.09.2022 засвідчив, що Ви вільно розпоряджаєтесь своїми коштами та робите покупки із використанням платіжної карти, як в українських, так і в іноземних магазинах.
Відповідно питання щодо отримання смс- підтвердження проведення операцій не є для Вас проблемою.
На сьогодні система смс-підтвердження є тим механізмом, який зарекомендував себе з кращої сторони для захисту клієнтів банку від шахраїв та несанкіонованого зняття коштів з рахунків клієнтів, тому її відключення не є можливим.
Зі свого боку, Ми постійно працюємо над вдосконаленням сервісу та прагнемо надати клієнтові простий і зручний банківський функціонал, що одночасно відповідає вимогам законодавства. Наш Банк цінує лояльність своїх клієнтів, ми сподіваємось, що дана ситуація не стане перешкодою для нашої подальшої співпраці та щиро сподіваємось, що сервіс, що надаватиметься Банком в майбутньому, компенсує цей неприємний досвід/
Коментарі (3)
Шапито, которое еще поискать нужно.
4 раза обращался в поддержку банка. И 3.5 раза из 4х мне не смогли нормально помочь или хотя бы дать какую-то информацию по моему вопросу. Оплачивал на иностранном сайте товар в евро. Курс безналичного расчета в приложении банка указан 37.5.
После оплаты 100 евро, с баланса была снята сумма 4200 грн. Я может не силен в математических расчетах, но как-то меня это насторожило. Звоню в банк. После длительного и бесполезного диалога, мне начинают внушать, что разница в 450 грн — это двойная конвертация за оплату. Уточню: цена на сайте была указана в евро (не гривне).
После попыток объяснить сотруднику банка, что такое «двойная конвертация» и за что она снимается, был вынужден вежливо попрощаться и повесить трубку, пока у меня не закипел мозг от бессвязного потока речи на «том конце провода». Спустя час звоню еще раз, в надежде, что в этот раз мне попадется более компетентный сотрудник. И что вы думаете? Опять полчаса предоставления данных и объяснений по поводу конвертации валют. Но спустя еще 5 минут и осознания того, что от меня так просто не отделаться, я слышу в трубке волшебные слова: «Спустя 24 часа ваша оплата будет пересчитана по корректному курсу, указанному в приложении банка». Я, как обладатель нескольких банковских карт, немного впадаю в ступор от этой речи, т.к. никогда с подобным не сталкивался. Ну да ладно, думаю, черт с ним, подожду сутки и опять попру на Бастилию.
По итогу — да, спустя 26 часов, сумма оплаты была пересчитана и 450 гривен вернулись на баланс. И что вы думаете, это вся история? Да нет, берите попкорн и усаживайтесь поудобнее)) Проверив лимиты по карте, подсчитав, что использовал 40% от лимита НБУ по оплатам в зарубежных терминалах, захожу на свой любимый сайт и пытаюсь оплатить на 200 евро. Операция завершается не успешно — лимит оплаты пишет в сообщении. Окей, гугл. Звонить уже в этот раз не стал, пишу в тележку в службу поддержки. На часах 18:00. Описываю ситуацию сотруднику, попутно предоставляя ФИО, номер карты, прописку, серию паспорта, ИНН, дату рождения и dickpic, чтобы подтвердить, что я являюсь клиентом этого, смешно говорить, банка. Сотрудник пропадает. В 18:20 напоминаю о себе. Мне отвечают, что я использовал свой лимит. Он обнулится 1 октября. Делаю скриншоты по оплатам, выписку по карте с дня этого месяца, с которого пользовался картой. Выходит порядка 37−40 тысяч. Скидываю сотруднику, объясняя, что я никак не мог использовать лимит в 100 000 гривен, т.к. я даже не пополнял карту на такую сумму. Сотрудник пропадает. В 18:50 мне отвечают, что я использовал лимит, внимание, с 16.08 по 16.09. На аннотацию «лимит же обновляется 1го числа, при чем здесь август?», меня уже просят сделать выписку по карте с 1 сентября по 16. Сотрудник пропадает. В 19:40 получаю ответ, шикарный, как по мне. «Для вирішення цього питання Вам необхідно звернутись у цей чат в робочий час банку». Окей. Пламенно прощаюсь с сотрудником банка, оставляя ему печальный отзыв о его некомпетентности. Ну думаю, ладно, переведу сейчас некую сумму на Райф, оплачу с него. Барабанная дробь: «Вы не можете перевести свои средства, исчерпан лимит». Это при том, что я ни 1 грн с этой карты за месяц не перевел. Я уже малость пускаю пену изо рта… Звоню в банк :) И после примерно 5 минут общения, мне заявляют, что, оказывается, по виртуальным картам месячный лимит составляет 40 000 гривен. Для увеличения лимита по дебетовой (!) карте, мне нужно приехать в отделение банка, привезти ворох документов и сдать кал и семенную жидкость. И только после этого банк ВОЗМОЖНО рассмотрит мое заявление и увеличит лимит.
Я уже бьюсь практически в истерической агонии… Спрашиваю: «Ну с оплатами понятно, лимит так лимит. А почему я не могу перевести свои средства с карты на другую карту?»
И тут следует ответ, от которого у меня начинается нервный тик не только на глазах))
«В вышеупомянутом учреждении, которое даже стыдно назвать банком, лимит ОБЩИЙ на оплату, снятие и переводы.»
И так как я его исчерпал, я не смогу получить/снять/потратить свои 15 000 до 1 октября. «У меня ваши деньги, но я их Вам не отдам» © Так что ли?
Если Вас не убедило мое весьма кратное описание просто необычайных проблем, связанных с этим банком и использованием их физических/виртуальных карт, то Вы для них — идеальный клиент!
Game Over.
Дякуємо за Ваше зверення.
Інформуємо Вас, що Ви стали Клієнтом Банку з використанням спрощеної моделі віддаленої ідентифікації.
Відповідно до вимог чинного законодавства України щодо спрощеної моделі віддаленої ідентифікації та верифікації та керуючись п. 3.9 Додатку №2 публічної частини Договору, для клієнтів, які пройшли віддалену верифікацію за спрощеним методом ідентифікації та верифікації клієнта (представника клієнта) у розумінні вимог Постанови №65 «Про затвердження Положення про здійснення банками фінансового моніторингу», Банком встановлюються наступні ліміти (обмеження):
— до 40 тис. грн. на місяць та до 400 тис. грн на рік (еквівалент) загальний ліміт на проведення видаткових фінансових операцій за всіма рахунками клієнта в Банку;
— до 40 тис грн. (еквівалент) загального залишку за всіма відкритими клієнту рахунками в Банку.
Згідно п.3.10 Додатку №2 публічної частини Договору, в разі досягнення клієнтом, щодо якого здійснено віддалену ідентифікацію/верифікацію, загального ліміту на проведення видаткових фінансових операцій за всіма рахунками на місяць чи рік, або загального залишку за всіма відкритими клієнту рахунками в Банку, Банк блокує видаткові операції за рахунками клієнта та пропонує клієнту здійснити верифікацію, що дозволить зняти встановлені ліміти (обмеження). Обмеження знімаються в разі проходження клієнтом необхідної верифікації.
Щодо розрахунків на закордоних сайтах зазначаємо, що при здійсненні операцій у валюті відмінній від валюти платіжної карти Банк блокує на рахунку 10% від суми покупки для покриття можливих курсових витрат, які можуть виникнути при фактичному списанні коштів з Вашого рахунку, адже списання коштів, як правило, відбувається через 1-3 календарних дні по курсу, який буде діяти на той момент. Після списання коштів з Вашого рахунку заблокована сума коштів стає знову доступною Клієнту для вільного використання.
Ми постійно працюємо над вдосконаленням сервісу та прагнемо надати клієнтові простий і зручний банківський функціонал, що одночасно відповідає вимогам законодавства.
Наш Банк цінує лояльність своїх клієнтів, ми сподіваємось, що дана ситуація не стане перешкодою для нашої подальшої співпраці та щиро сподіваємось, що сервіс, що надаватиметься Банком в майбутньому, компенсує цей неприємний досвід.
Написати коментар
Обслуговування на гарячій лінії
Написати коментар
Поки що все влаштовує
Написати коментар
Хороші депозитні програми
Написати коментар
не уміють працювати
Власники/керуючі банківською установою, направте керівника і працівників відділення на стажування до «валютників-міняйлів» на будь-який ринок м.Чернівці, у цих «знаних діячів банківської справи» завжди є Гривні та валюта, послуги надаються швидко і якісно. Такий обмін досвідом роботи сприятиме покращанню кваліфікації і якості надання послуг філією «Глобуса».
Дякуємо за Ваше звернення.
Наразі стостерігається певний ажіотаж щодо валютообмінних операцій.
Ми робимо все можливе аби задовольнити підвищений попит на дані операції.
Коментарі (2)
Недобанк
Но найцікавіше було на гарячій лінії, була оператор Наталія (якщо не помиляюсь), яка кричала чого я сюда звоню, хто я такий,і вона не має часу зі мною спілкуватись,і після того заблокувала мій номер телефону, не зміг більше дозвонитись, спробував з іншого номер все, ок, но знову потрапив на неадекватну Наталію,і вона його також заблокувала.
Обходьте цей банк стороною.
Коментарі (1)
Найгірший банк
Для розгляду Вашого питання просимо детально описати проблему, що виникає при використанні додатку (послідовність дій та результат) або надати запис екрану на якому відтворено складність роботи додатку.
Нам прикро, що у Вас виникло негативне уявлення щодо можливостей мобільного додатку GlobusPlus.
Ми постійно працюємо над вдосконаленням сервісу та прагнемо надати клієнтові простий і зручний інтерфейс що одночасно відповідає вимогам законодавства.
Написати коментар
Проблема з картою
Коментарі (1)
банкинг через приложение не зарегистрирунте
Так что остерегайтесь иметь с этим банком дело
Коментарі (3)
Банк порушує умови договору
Повідомляємо Вам, що всі депозити в Банку передбачають умову автоматичної пролонгації договору, що закріплено в п.1.1.10 депозитного договору.
Кожен клієнт на свій розсуд може відмовитись від автолонгації в будь-який день, окрім дати заверешння депозиту, шляхом звернення на контакт-центр, у відділенні банку або використовуючи мобільний додаток, що детально описано в п. 5.3. публічного Договору, який розміщено на офіційному сайті банку.
Якщо ж Клієнт не відмінив автолонгацію до дня завершення депозиту, то такий депозит автоматично пролонговується.
У Вашому випадку, Ви не відмінили автолонгацію до дати закінчення депозиту і його автоматично було пролонговано у повній відповідності до укладених умов.
Жодного порушення з боку Банку не було допущено.
Коментарі (15)
К***ий банк
Аби розібратися предметно в ситуації, яку Ви описали, просимо Вас надати більш детальну інформацію в особистому повідомленні або у будь-який інший спосіб.
Окремо наголошуємо, що Банк проводить свою діяльність у повній відповідності до чинного законодавста та не нараховує клієнтам жодної пені та штрафів за порушення умов кредитного договору, а также не застосовує підвищену проценту ставку.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Написати коментар
Депозит може залишитись у банку назавжди
По логіці банку всі біженці які отримали дозвіл на перебування в Німеччині, наприклад стандартно на два роки, автоматично стають нерезидентами та не можуть мати можливість керувати своїми заощадженнями, у тому числі зареєструватись в інтернет-банкінгу Глобус+. Таким чином банк має можливість шахрайським способом якоби в рамках законодавства незаконно заволодити коштами численних клієнтів.
Скаржитись у нац. Банк одразу, домовитись с Глобус банком не вдаться
Наразі Ви вказуєте не зовсім правильну інформацію щодо Вашої ситуації та всіх варіантів, які Вам було запропоновано Банком для вирішення саме Вашого питання.
Всі варіанти, які було Вам запропоновано, повністю відповідають чинному законодавству України та відповідно банк очікує на Ваше рішення та надання відповідних документів у разі необхідності.
Ваші пропозиції щодо порушення банком законодавства України є неприйнятними, тому просимо скористатися одним із запропонованих законих способів.
Дякуємо за Ваше зверення.
Написати коментар
У вас є живі люди в контакт центрі?
Коментарі (2)
Не рекомендую этот банк
Інформуємо, що з метою виконання вимог законодавства щодо віддаленої ідентифікації та верифікації особи та для забезпечення безпечного доступу клієнтів до сервісів банку процедура реєстрації в мобільному додатку GlobusPlus передбачає процедуру верифікації та фотофіксації особи із використанням методу розпізнавання реальності особи.
Для завершення процедури реєстрації в мобільному додатку необхідно здійснити підписання Заяви-Анкети на приєднання до Договору за допомогою одного із способів, який обирається самостійно клієнтом:
1. За допомогою Цифрового власноручного підпису на екрані сенсорного пристрою;
2. За допомогою Кваліфікованого електронного підпису — Дія.Підпис
3. Особисте підписання у відділенні Банку або уповноважених партнерів Банку.
У разі, якщо Ви не плануєте продовжувати реєстрацію та, в подальшому, користуватись додатком, то достатньо просто видалити даний додаток зі смартфону.
Нам прикро, що у Вас виникло негативне уявлення щодо можливостей мобільного додатку GlobusPlus.
Ми постійно працюємо над вдосконаленням сервісу та прагнемо надати клієнтові простий і зручний інтерфейс що одночасно відповідає вимогам законодавства.
Сподіваємося на розуміння та подальшу співпрацю
Коментарі (1)
Не советую банк Глобус
Через 2 месяца появляется бвнк и нарисовует круглую сумму проценты якобы кредит не закрыт…красавцы.2 месяца выжидали молчали чтоб нарисовать еще круглую сумму.
Банк не порядочный и не дрбросовестный.Категорически не советую связываться.Берегите свое время и нервы.
Прошу Вас надати більш детальну інформацію (номер кредитного договору, ПІБ) щодо даного випадку в особистому повідомленні для перевірки інформації, яку Ви зазначили.
Коментарі (1)