Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Nikyska 1 серпня 2022, 13:07
Самий *** банк, я три місяці плачу кредит і сума тільки росте, без мого відома мені комісію повісили тільки 790 грн, ніколи не беріть тут кредит, самий *** банк, в країні таке ситуація, а вони ніяк не нажраться все мало їм
Глобус
Відповідь банку
1 серпня 2022, 14:21
Доброго дня, шановний клієнт.

Аби розібратися предметно в ситуації, яку Ви описали, просимо Вас надати більш детальну інформацію в особистому повідомленні або у будь-який інший спосіб.

Окремо наголошуємо, що Банк проводить свою діяльність у повній відповідності до чинного законодавста та не нараховує клієнтам жодної пені та штрафів за порушення умов кредитного договору, а также не застосовує підвищену проценту ставку.
Мінфін
Відповідь адміністратора
6 серпня 2022, 14:59
Відгук не зарахований (на 06.08.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Сергей Суров 18 липня 2022, 14:08
Якщо ви за кордоном Вам могут заблокувати доступу до інтернет банкінгу у будь-який час на цій підставі.
По логіці банку всі біженці які отримали дозвіл на перебування в Німеччині, наприклад стандартно на два роки, автоматично стають нерезидентами та не можуть мати можливість керувати своїми заощадженнями, у тому числі зареєструватись в інтернет-банкінгу Глобус+. Таким чином банк має можливість шахрайським способом якоби в рамках законодавства незаконно заволодити коштами численних клієнтів.
Скаржитись у нац. Банк одразу, домовитись с Глобус банком не вдаться
Глобус
Відповідь банку
18 липня 2022, 14:44
Доброго дня, шановний клієнте.

Наразі Ви вказуєте не зовсім правильну інформацію щодо Вашої ситуації та всіх варіантів, які Вам було запропоновано Банком для вирішення саме Вашого питання.

Всі варіанти, які було Вам запропоновано, повністю відповідають чинному законодавству України та відповідно банк очікує на Ваше рішення та надання відповідних документів у разі необхідності.

Ваші пропозиції щодо порушення банком законодавства України є неприйнятними, тому просимо скористатися одним із запропонованих законих способів.

Дякуємо за Ваше зверення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
mkfmwqvg 16 липня 2022, 15:45
Другий день намагаюсь зареєструватись в моб.додатку Глобус плюс, якісь постійні проблеми, від бота толку немає, одні нерви, як додзвонитись до живої людини?
CAHTA 14 липня 2022, 19:17
Хотел оформить виртуальную карту без приезда в отделение. Оператор по телефону уверил в существовании этой услуги и простом оформлении через приложение банка. В итоге пол дня потратил на простую верификацию и общение с техподдержкой в телеге, которая по пол часа и больше «проверяет данные». В итоге все же удалось пройти верификацию с 4 или 5 го раза и мне предложили приехать и подписать договор в киоск торгующий мобильными телефонами. На просьбу удалить мои личные оператор предложил обратиться в чат через месяц.
Глобус
Відповідь банку
20 липня 2022, 11:54
Доброго дня.

Інформуємо, що з метою виконання вимог законодавства щодо віддаленої ідентифікації та верифікації особи та для забезпечення безпечного доступу клієнтів до сервісів банку процедура реєстрації в мобільному додатку GlobusPlus передбачає процедуру верифікації та фотофіксації особи із використанням методу розпізнавання реальності особи.
Для завершення процедури реєстрації в мобільному додатку необхідно здійснити підписання Заяви-Анкети на приєднання до Договору за допомогою одного із способів, який обирається самостійно клієнтом:
1. За допомогою Цифрового власноручного підпису на екрані сенсорного пристрою;
2. За допомогою Кваліфікованого електронного підпису — Дія.Підпис
3. Особисте підписання у відділенні Банку або уповноважених партнерів Банку.

У разі, якщо Ви не плануєте продовжувати реєстрацію та, в подальшому, користуватись додатком, то достатньо просто видалити даний додаток зі смартфону.
Нам прикро, що у Вас виникло негативне уявлення щодо можливостей мобільного додатку GlobusPlus.
Ми постійно працюємо над вдосконаленням сервісу та прагнемо надати клієнтові простий і зручний інтерфейс що одночасно відповідає вимогам законодавства.

Сподіваємося на розуміння та подальшу співпрацю
Vladimir110 1 липня 2022, 18:29
Все во время платил.каждый месяц приходили СМС и отчеты об оплате и остатке.Последний плвтеж сделал — в ответ тишина.
Через 2 месяца появляется бвнк и нарисовует круглую сумму проценты якобы кредит не закрыт…красавцы.2 месяца выжидали молчали чтоб нарисовать еще круглую сумму.
Банк не порядочный и не дрбросовестный.Категорически не советую связываться.Берегите свое время и нервы.
Глобус
Відповідь банку
4 липня 2022, 10:27
Доброго дня.

Прошу Вас надати більш детальну інформацію (номер кредитного договору, ПІБ) щодо даного випадку в особистому повідомленні для перевірки інформації, яку Ви зазначили.
Олена Петрівна 16 червня 2022, 11:28
Відділення за адресою: Тернопіль, вул. Живова, 1-В
Є у вас проблема зі службою піддтримки клієнтів, тяжко дозвонитися. Так майже в усіх фінансових або державних установах, нам не звикати. Але іноді питання потребує термінового рішення. Попрацюйте над цією проблемою, і все буде супер
Sergeide2000 13 червня 2022, 11:11
Оказался за границей в связи с войной и банк умышленно отключил меня от интернет-банкинга и заново зарегистрироваться например в новом глобус плюс реально у вас не получится так как там непонятно для чего делается селфи бесконечно долго. Таким образом можете забыть о своих деньгах если у вас не будет возможности вернуться в Украину можете писать дарственную банку на свои кровные сбережения жду когда его ж наконец закроют и советую писать жалобы национальный банк чтобы это произошло скорее
Глобус
Відповідь банку
Банк Глобус 13 червня 2022, 11:29
Доброго дня.

Для перевірки зазначеною Вами інформації прошу надати деталі в особистому повідомленні.
OSTcost 26 травня 2022, 0:54
Ніколи не зв’язуйтесь з цим банком! Самий неадекватний банк в якому ні сервісу, ні умов для клієнтів, ні навіть своїх бланків для магазинів партнерів в яких беруть рострочики та кредити. Використовують шаблони АльфаБанку, де навіть забувають змінити дані…
Недо банк в якому я взяла кредит на телефон під час війни виділився як ніхто! Натравлюють колекторів на всіх і розказують як і кому шукати роботу, а коли кажеш, що візьміть до себе на роботу, то вони не хочуть.
Абсурд цього всього, що вони дзвонять кожного дня і питають чи можете ви платити і продайте щось, ніби за день у мене все змінилось.
Колектори так взагалі хами, при чому дівчата. Ні звернутись правильно не можуть, ні розмовляти не вміють.
До війни я справно платила по кредиту та знала на що розраховувати, а наразі, як і у всіх, складнощі з фінансами та роботою, телефон продано щоб було за що жити, допомагають батьки, в яких мінімалка та пенсія. В мене дитині трохи більше року, тобто роботу знайти зараз із серії фантастики, навіть касиром не хочуть брати, від держави допомоги немає тим, хто в декреті, навіть по 6500 неможна було отримати, а на 860 грн від держави жити дуже круто, спасибі! Чоловіка немає і допомогти ніхто не може, на кредитних картках мінуса та заборгованості. Залишилось тільки нирку продати, бо більше нічого особистого немає.

Бережіть себе, люди, та ніколи, ні при яких обставинах, не зв’язуйтесь з цим банком!!!
Глобус
Відповідь банку
Банк Глобус 13 червня 2022, 11:27
Вітаємо Вас!
Повідомляємо, що Банком прийнятий та взятий до уваги Ваш відгук.
Нам шкода, що інформування про наявність несплаченої заборгованості спричинили у Вас хвилювання та занепокоєння.
Наш Банк цінує лояльність своїх клієнтів, ми сподіваємось, що дана ситуація не стане перешкодою для нашої подальшої співпраці та щиро сподіваємось, що сервіс, що надаватиметься Банком в майбутньому, компенсує цей неприємний досвід.
Додатково інформуємо, що Банк не нараховує штрафні санкції за несвоєчасну або неповну сплату кредиту в період дії воєнного стану та 30 днів після його скасування або завершення.
MAXIIM 20 травня 2022, 22:37
Ніколи не користувався послугами цього банку, а після початку війни почали приходити смс на вайбер, з проханням погасити кредит, ЯКОГО Я НЕ БРАВ В ЦЬОМУ БАНКУ.
Глобус
Відповідь банку
26 травня 2022, 10:02
Доброго дня.
Інформація перевірена та не підтверджена.
Кредит було оформлено 5 місяців тому і весь цей час кредит обслуговувавався без прострочення.
Просимо звернутись з документами на відділення банку для проведення ідентифікації. Дякуємо.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
trewwo 10 травня 2022, 11:00
Маю кредит у цьому недобанку, до війни обслуговував як має бути, а зараз, коли лишився без житла та без роботи, оплачувати не можу, просив піти на зустріч, оформити канікули чи ще щось, як тільки буде можливість буду платити. Але на зустріч ніхто не пішов, нічого не хочуть чути, плати кредит і все інакше відсоток на відсоток, пені, штрафи і.тд. просто не знаю що робити ((
Глобус
Відповідь банку
19 травня 2022, 11:59
Шановний клієнт.
В ці складні для всіх часи Банк сумлінно продовжує виконувати всі взяті на себе зобов’язання та відповідно очікує від клієнтів розуміння щодо необхідності внесення платежів по кредитам.
На сьогоднішній день, Банк готовий відтермінувати платежі по тілу кредиту за умови, якщо клієнтом сплачується нараховані проценти. Тому у разі наявності фінансової можливості просимо здійснити оплату прострочених процентів і банк автоматично відтермінує Вам платежі по тілу кредиту в т.ч. прострочені на сьогоднішній день.
За відсутності можливості сплати всі прострочені проценти, Банк рекомендує Вам здійснювати оплату хоча б їх частини, адже нараховані проценти будуть продовжувати накопичуватись і їх оплата у майбутньому після скасування військового стану може створити для Вас певні труднощі.
Також наголошуємо, що Банк чітко дотримується вимог законодавства та не стягує з клієнтів жодних штрафів, пені та «відсотків на відсотки».
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Poznyaki129 23 квітня 2022, 9:29
У країні війна, у країні воєнний стан. Багато людей були змушені залишити країну, свої будинки… Але Глобус банк це мало хвилює. Вони продовжують, нараховувати відсотки, продовжують нараховувати платежі, спираючись на «ви підписали договір», «читайте закони НБУ»… Дітлахів, скажіть, Ви поза законом? Ви поза війною? А як платити? Я, наприклад, без роботи залишилася, але ж це не Ваші турботи… Ви дійте поза законом. Сподіваюся держава вирішить з Вами це питання.
Глобус
Відповідь банку
Банк Глобус 25 квітня 2022, 11:02
Шановний клієнте.

Банк з розумінням відноситься до ситуації кожного з клієнтів та намагається знайти варіанти подальшої співпраці та обслуговування боргу.
Банк суворо дотримується чинного законодавства та не стягує жодних штрафних санкцій за порушення термінів сплати по кредиту.
В той же час, нагадуємо, що відсотки по кредитам є джерелом сплати відсотків по депозитам та як наслідок може призвести до колапсу всієї банківської системи.
Для предметного розгляду Вашого питання просимо звернутися до Вашого менеджеру або контакт-центру за номерами 0 800 300 392 / (044) 392 00 00
Мінфін
Відповідь адміністратора
25 квітня 2022, 16:20
Отзыв не засчитан (на 25.04.2022).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
bvzbvz 18 квітня 2022, 22:09
14.04.2022 оставили негативный отзыв по поводу банка Глобус о том, что Банк отказал в заявке на открытие счета при подачи документов через приложение GlobusPlus. Причины не пояснили. А в отделении Банка сообщили, проверив все документы и данные (паспорт, ИНН…), что открыть счёт можно, но работать с ним в приложении Банк не позволит. Тоже самое и с депозитом, вложить деньги можно, но управлять депозитом (пополнить, снять, продлить, расторгнуть и т. д.) через приложение Банк также не позволит…

На указанный отзыв Банк сразу дал комментарий: «Мы оперативно проверим данную информацию и предоставим Вам ответ»

И что же? Проверили? Конэээшно…

Написали:«На текущий момент Вы Н Е ЯВЛЯЕТЕСЬ КЛИЕНТОМ нашего Банка.
Для того что бы стать клиентом Банка вы можете ИЛИ скачать МОБИЛЬНОЕ ПРИЛОЖЕНИЕ или обратиться непосредственно в любое отделение банка"

Создалось впечатление, что сотрудники Банка делают видимость работы… и то, у них выходит криво…
Ведь с самых первых слов отзыва указывали, что Банк отказал в заявке на открытие счета при подачи документов через приложение GlobusPlus…
И о чудо! только через 4 дня путем проведения глубокого анализа информации, усердного изучения нормативки и логического построения модели сложившейся ситуации Банк ОПЕРАТИВНО пришел к выводу о том, что я оказывается! не являюсь! клиентом Банка…
Если сотрудники Банка настолько глупы и не умеют читать даже отзывы, возможно сразу следовало задать мне прямой вопрос, а подписал ли я договор с Банком? Ну для того что бы не тратить столько сил и времени с целью выяснения важнейшего в данном случае вопроса, клиент ли я этого Банка…

По такой тугой логике Банка мне отказали в заявке на открытие счета при подачи документов через приложение GlobusPlus потому что я не клиент Банка))))))) Я то думал, надо подать документы через приложение, что бы стать клиентом, а оказывается надо уже быть клиентом что бы им стать! О как))))
Глобус
Відповідь банку
19 квітня 2022, 10:20
Добрый день!

Повторимся, для того что бы стать клиентом банка Вам необходимо заполнить анкетные данные по требованию финансового мониторинга.
Вы эти данные не заполнили даже при обращении в отделении, поэтому стать клиентом банка и пользоваться мобильным приложением у Вас пока нет возможности.
bvzbvz 14 квітня 2022, 17:07
Отказали в заявке на открытие счета при подачи документов через приложение GlobusPlus. Естественно на вопросы о причинах такого решения, никто ответа не дал, предложили обратиться в отделение банка. В отделение банка также не пояснили причин отказа, при этом сообщили, что никаких ограничений для открытия счета нет.
Физически открыть счет в банке можно, ТОЛЬКО ВОТ работать с этим счётом (платить коммуналку, пополнять номер телефона, открывать депозиты, перечислять средства) именно ЧЕРЕЗ ПРИЛОЖЕНИЕ не получится.
То есть счёт открыть могу, карточку получить могу, депозит открыть тоже возможно, но управлять ими через приложение не позволят.
Ну очень логично!!!
Глобус
Відповідь банку
Банк Глобус 14 квітня 2022, 17:25
Добрый день.

Просим предоставить детальную информацию по Вашему обращению любым удобным способом и мы сможем дать Вам детальное пояснение про причины сложившейся ситуации.

Заранее благодарим.
4f622zje 8 квітня 2022, 9:57
Наша песня хороша, начинай сначала. Кому война, а кому… Банк Глобус не виключення. Хотіла зняти достроково депозит. Так вони мені заявляють про додаткову комісію 20%. жах. в такий то час ставити такі комісії.
master1976 28 березня 2022, 17:08
Добрий день. Що за сервіс у вас? Я вже два дні не можу звязатися з кол центром за цим номером 044 392 0000. Може є інший номер?
0667225655 15 березня 2022, 17:27
Взяла телефон в кредит в Глобус банке, платила каждый месяц, последний платёж должна была заплатить 450 грн.до 11.03.2022.Н О Началась война, и я и муж остались без работы, денег нет, все что было, ушло на помощь беженцев.сегодня пришло смс с банка, что я должна заплатить не 459, а 853грн.просрочка по льготному периоду.людииии, я незнаю завтра будет мне где жить.я заплатила, но они вам в прок не пойдутттт
Валерий Жердев 7 березня 2022, 16:33
Для перевода денег с карты глобус банка на карту другого банка скачал глобус плюс, а меня не регистрируют и отказывают в обслуживании. На мои запросы советуют начать все сначала. Но результат тотже. Я-клиент банка и имею право пользоваться моими средствами
qazxcv123 23 лютого 2022, 9:39
Решила обратиться в этот банк, чтобы оформить карту, так как видела много положительных отзывов о банке в соцсетях. Действительно быстро выпустили карту, отслеживаю все транзакции в приложении. Все просто и быстро.
Глобус
Відповідь банку
23 лютого 2022, 9:52
Дякуємо за ваш відгук та те, що обрали Глобус Банк!

***

Проблема вирішена
Alexzxc 22 лютого 2022, 12:57
Глянул в выписку сегодня, оказывается снимали по 50 грн каждый месяц с карты за нективный счет. Проценты начисляются каждый месяц.т.е. активность была.
СМС о снятии комиссии не присылают специально. О снятии можно узнать тьлько в выписке.
Глобус
Відповідь банку
23 лютого 2022, 15:44
Доброго дня!

Згідно тарифного плану картки «Ощадна», на підставі п.9 договору (його можна переглянути за посиланням https://cutt.ly/kPAVzc7) передбачена комісія за неактивний рахунок – 50,00 грн. щомісяця, але не більше фактичного залишку власних коштів на Рахунку на момент сплати комісії.

Неактивним вважається рахунок, за яким протягом останніх 12 місяців з дати останньої видаткової фінансової операції з використанням картки, здійсненої клієнтом банку, не здійснювалось жодної такої операції (Примітка 14). При цьому зарахування коштів у вигляді відсотків не є видатковою фінансовою операцією.

Наразі СМС-повідомлення за такими операціями (списання комісії) банк не надсилає, бо вони не є операцією з покупки у торгівельно-сервісній мережі. Ми врахуємо ваше зауваження, і в подальшому заплануємо зміни у наш сервіс, аби повідомлення про зняття комісії за неактивний рахунок також надсилались клієнтам Банку.
VerovaVeronika2 15 лютого 2022, 16:41
Були деякі проблеми з переказом коштів, але менеджер служби підтримки все швидко вирішив. Дякую!
Головна / Банки України 🏦 / Глобус 💰 / Відгуки про Глобус Банку 📝