Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Julias12 17 липня 2025, 11:48
Відкрила карту цього банка так як рекламували що вони дають великий кешбек при оплаті комунальних послуг.
Але при оплаті через цей банк все зовсім не так.
Перше з чим зіштовхнулася, це повне непорозуміння спеціалістів з чат-бота чимось допомогти клієнту.
Питаєш про одне, тобі як папуга відповідь пишуть одні і ту ж по 10 раз, яка не відноситься до твого питання.
А тепер про сплату комунальних послуг, що б нараховувався кешбек.
Сплатити можна тільки після 15 числа — т. е. якщо у тебе не було можливості сплатити з 15 по 30 число, то з 1 по 14 ти оплатити не можеш — система не приймає платежі. Пишуть сплачуйте по реквізитам, але там кешбеку немає. У всіх банках можна сплатити в любий зручний час, і нарахують кешбек.
Цей банк не зацікавлений в тому що клієнти несли в нього гроші, а дуже шкода!

Прийшло 15 число і не можна сплатити тому що в маленьких містах немає загальної квитанції, і в абонентів немає о/р ІРЦ
А по о/р клієнта сплатити не можна, тому що банку потрібно тільки о/р ІРЦ установи.
Зателефонувала в теплоенерго, водоканал вони не знають ніяких номерів ІРЦ.
Т. е. Банк Глобус взагалі не зацікавлений в тому що б клієнти сплачували комунальні у них.
Пишу консультанту, вона 10 раз написала як під копірку одну і ту саму відповідь. Що без номеру о/р ІРЦ сплатити не можна. Т. е. банк розрахований тільки на великі міста де є єдина квитанція.
Хочу звернути увагу керівництва банку, що такими діями ви втрачаєте клієнтів, чи вам дохід Ваш не важливий? Вам клієнти не потрібні?
Глобус Банк
Відповідь банку
28 липня 2025, 15:16
Юліє, вітаємо! 👋🏻

Дякуємо, що поділилися досвідом. Нам прикро, що у вас виникли труднощі з оплатою комунальних платежів.

Більшість сервісів працюють таким чином, що оплатити рахунок можна лише після його надходження в систему. Якщо попередній рахунок уже оплачено — новий з’явиться тільки після виставлення постачальником. У деяких ОСББ чи сервісах у новобудовах бувають інші умови, де можна сплачувати наперед — але це радше виняток.

Що до ситуації з ІРЦ, прохання надіслати фото квитанції в службу підтримки. Вони зафіксують звернення та передадуть запит на додавання установи в застосунок. На це потрібно буде деякий час. Ви можете написати на пошту info@globusbank.com.ua або у месенджерах:
Telegram — t.me/GLOBUSBANK_bot
Viber — у пошуку введіть Глобус Банк

Дякуємо, що допомагаєте нам покращувати сервіс 🧡
hgtyus 6 липня 2025, 11:31
Вперше звернувся до Глобус Банку для відкриття депозиту у відділенні на вул. Хрещатик, Київ. Приємно вразила атмосфера: чисто, просторо, без черг. Консультант Олена була дуже ввічлива, все чітко пояснила, допомогла підібрати найвигідніший тариф і навіть запропонувала мобільний додаток для зручного контролю рахунку.

Оформлення зайняло не більше 20 хвилин, документи підготували швидко, без зайвої бюрократії. Додатково отримав кешбек за оплату карткою — приємний бонус.

Також сподобалося, що банк має зручний мобільний застосунок: інтерфейс інтуїтивно зрозумілий, платежі проходять без затримок.
Глобус Банк
Відповідь банку
7 липня 2025, 14:21
Вітаємо👋🏻
Дякуємо за відгук і довіру. Раді, що ви залишились задоволені сервісом у відділенні та мобільним застосунком. Завжди раді бачити вас серед наших клієнтів.
Аня Пилипчук 4 липня 2025, 9:01
Я в шоці замовила карту не віртуальну хотіла активувати її але це не можливо. Пишу службу підтримки, а мені кажуть її не можна активувати бо це рішення банку тільки віртуальна. Скажіть навіщо її тоді відправляти до клієнта чому не сказати що не можливо її відправити, от яка причина? А можливо я хотіла перевести соціальну виплату та користуватися нею але після почутого, ні дякую. Але у вас плюс це кредит оплата частинами вже не раз було придбано за допомогою вашого банку.
Глобус Банк
Відповідь банку
4 липня 2025, 15:25
Вітаємо, Анно👋🏻
Дякуємо, що знову поділилися своїм досвідом. Нам щиро шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією.

Ваше звернення вже передано профільним фахівця, вони обов’язково зв’яжуться з вами найближчим часом, щоб з’ясувати деталі та допомогти у вирішенні питання.
Sofiia098 2 липня 2025, 17:10
Доброго дня, я не рекомендую користуватись взагалі послугами цього банку.Я відкрила рахунок 24.06.2025 р відправила зі свого іншого рахунку по Iban реквізитах кошти.Було всього 2 платежі на сумму 20 і 25 тис грн.Зробила буквально декілька переказів і карту заблокували. В підтримці написали що я попала під фінансовий моніторинг і потрібно підтвердити джерело коштів.Це жах!!! я в анкеті вказувала заробітню плату і що отримую соціальну допомогу від держави.До мене навіть опрератор банку дзвонив і я її також все вказала.Надала документа про походження коштів, чекаю розблокування.Надальше цим банком користуватись не буду.Саме смішніше те що на карту прийшло 45 тис грн з мого рахунку і отримала блок карти))
Глобус Банк
Відповідь банку
3 липня 2025, 17:57
Вітаємо, Софіє👋🏻

Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам прикро, що у вас склалося негативне враження від користування послугами банку.

Повідомляємо, що блокування вашої картки відбулося відповідно до пункту 21 статті 38 Закону України «Про платіжні послуги», а також згідно з внутрішніми правилами фінансового моніторингу банку, які випливають із вимог чинного законодавства. Такі заходи є обов'язковими для забезпечення безпеки ваших коштів та запобігання несанкціонованим операціям.

Ми розуміємо, що очікування може бути неприємним, але просимо дочекатися результату розгляду наданих вами пояснень щодо здійснених операцій по картці.
Зі свого боку ми завжди докладаємо максимум зусиль, щоб питання було вирішено у найкоротші терміни, дотримуючись при цьому всіх необхідних процедур.
Проблема вирішена
himik1977 1 липня 2025, 14:09
28 травня 2025 року в магазині Епіцентр за адресою місто Київ, пр. Степана Бандери 11а, я здійснив покупку на суму 299 грн (автомобільні змазки), розрахунок був здійснений банківською пенсійною карткою банку Глобус. Оскільки дані товари не підійшли до мого автомобіля то я впродовж 2 годин повернув дані товари на касі повернення цього ж магазину. Кошти на картку не були одразу зараховані. В мобільному застосунку Банку Глобус транзакція про покупку товарів в магазині була, повернень коштів не було. Не дочекавшись повернення коштів я 03.06.2025 року зателефонував на гарячу лінію банку, де оператор перевіривши всі дані повідомив мені що триває перевірка транзакції, і кошти повернуться в термін до 30 днів. Пройшов період часу коштів не повертались. 10.06.2025 року я знову зателефонував до банку, і оператор знову мені повідомив про те що транзакції перевіряють і кошти повернуть автоматично через 30 днів. Я вже змирився бо чекати лишилось два тижні. Минув термін що перевищує більш ніж 30 діб, кошти не повертаються, транзакція з історії розрахунків зникає повністю, оператори розводять руками ніби то я взагалі нічого не купляв. Магазин повідомив що повернення здійснив у повній сумі без затримок та вчасно. Де ділись мої кошти мені не відомо, чому в історії розрахунків була видалена транзакція з купівлі, не відомо. Зараз очикую на повернення ще однієї суми на 960 грн, чекаю мабуть туж саму історію. НІКОМУ НЕ РЕКОМЕНДУЮ КОРИСТУВАТИСЬ ПОСЛУГАМИ ДАНОГО БАНКУ, ВІДНОШЕННЯ НЕГАТИВНЕ ДО КЛІЄНТІВ. Прошу здійснити перевірку даного факту, відреагувати на халатність та вчинити дії з повернення моїх коштів.
Глобус Банк
Відповідь банку
2 липня 2025, 13:17
Вітаємо👋🏻

Дякуємо за детальний відгук. Нам прикро, що ви зіткнулися з подібною ситуацією. Наші спеціалісти вже зв'язалися з вами для оперативного вирішення питання.

Ми цінуємо ваш зворотний зв’язок, завдяки таким повідомленням маємо змогу вдосконалювати сервіс. Сподіваємось, що подальше користування послугами банку буде для вас зручним і позитивним досвідом.
Мінфін
Відповідь адміністратора
19 серпня 2025, 13:27
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2025/08/19/156876058/
Аня Пилипчук 1 липня 2025, 9:50
Нажаль довго обробляє документи які подала для перерахування коштів як дружина військового, інші банки протягом 7−10 днів це зробили, а тут чекати потрібно вічність, хоча відсотки дуже швидко нарахували як і сповіщення постійно по 10 разів на день про оплату за кредитом це трохи набридає і знаю що оплачу борг, але коли надійдуть кошти.
Глобус Банк
Відповідь банку
1 липня 2025, 10:32
Вітаємо, Анно👋🏻
Дякуємо, що поділилися своїм відгуком.

Нам прикро, що процес розгляду документів викликав у вас розчарування. Повідомляємо, що повний пакет документів було отримано банком 27.06.2025 року. Ваше звернення вже передано на опрацювання профільним фахівцям.

Банк Глобус з глибокою повагою ставиться до військовослужбовців і їхніх родин та завжди прагне забезпечити максимально швидке й уважне вирішення подібних питань.
Дякуємо за терпіння та довіру.
Проблема вирішена
Олег Яблоков 30 червня 2025, 9:20
Отправил деньги по iban, прошло уже 3 дня, средства еще не пришли
Глобус Банк
Відповідь банку
30 червня 2025, 9:47
Вітаємо, Олеже👋🏻
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом.
Нам прикро, що ви зіткнулися з затримкою під час переказу коштів. Розуміємо, наскільки це важливо, і хочемо якнайшвидше розібратися в ситуації.
Будь ласка, надайте нам більше деталей, щоб ми могли перевірити інформацію та надати вам зворотний зв'язок.
Зв'яжіться з нами через зручний для вас месенджер: Telegram (t.me/GLOBUSBANK_bot) або Viber (у пошуку введіть Глобус Банк) або напишіть нам на info@globusbank.com.ua.
Lilya123LV 28 червня 2025, 10:05
Банк не інформує коли ви надсилаєте кошти з кредитного ліміту. Помилково надіслала, довелось платити величезні відсотки. За кілька місяців користування 3500 грн заплатила 500 грн комісії. Просила скасувати на лінії підтримки але там відмовили посилаючись на договір. Не рекомендую цей банк
Глобус Банк
Відповідь банку
30 червня 2025, 10:55
Вітаємо, Ліліє 👋🏻

Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам прикро, що у вас склалося негативне враження від користування послугами банку.

У застосунку GlobusPlus доступне чітке розділення власних і кредитних коштів, а також зазначається комісія перед підтвердженням переказу. З актуальними тарифами можна ознайомитися в застосунку або за посиланням: https://globusplus.ua/credit-cards/globusplus

Будь ласка, надішліть нам детальний опис ситуації на електронну пошту info@globusbank.com.ua. Це допоможе нам перевірити інформацію і, за потреби, покращити клієнтський досвід.
Проблема вирішена
somemnfnlogin12 14 червня 2025, 9:29
Оплачивал с карты онлайн покупку в магазине Retromagaz, который в этом месяце есть среди кешбек партнёров банка.
Оплата доступна у магазина исключительно через сервис Portmone.
Соответственно, когда платёж прошел, кешбек не было начислен, потому что система банка видит этот платеж, как оплату на сайте Portmone, а не на сайте Retromagaz’a.

Написал в поддержку, предоставил скриншот транзакции, скриншот заказа из кабинета на Retromagaz и скриншот отсутствия кешбека по этой категории.
Сперва час ждал, чтобы мне ответили «Ожидайте, передали вопрос куда-то там выше».
За 3 суток так и не осилили начислить кешбек вручную. «Передали заявку на дочисление». Не знаю, кому её там передали, видимо, лично Гетманцеву. Думаю, история на этом и закончится, просто забьют, т.к. кешбека там не то, чтобы на миллионы гривен. Просто сама ситуация показательная.

Уже не впервые подобное. Раньше было то же, но с другим магазином и в другом банке. Тоже оплатил через Portmone, тоже кешбек не начислили. Вот только в том банке поддержка решила вопрос за минут 15−30, так ещё и посреди ночи. Чем в этом заняты — неясно.
Полезный комментарий
Глобус Банк 16 червня 2025, 11:08
Вітаємо👋🏻
Дякуємо за ваш відгук і детальний опис ситуації.

Нам шкода, що у вас склалося хибне враження щодо роботи нашої служби підтримки та процесу нарахування кешбеку. Ми постійно працюємо над тим, щоб покращувати сервіс і пришвидшувати обробку подібних запитів.

Ваше звернення було опрацьоване у встановленому порядку. Дійсно, у випадках із партнерським кешбеком підтвердження покупки може займати трохи більше часу. Наразі кешбек за покупку в Retromagaz донараховано. Перепрошуємо за незручності та дякуємо за ваше терпіння.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
SolonkivL 11 червня 2025, 16:14
Сервіс стабільний, мобільний додаток працює без збоїв, виглядає супер та зручно.
Мінфін
Відповідь адміністратора
14 червня 2025, 8:47
Відгук не зарахований (на 14.06.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Сергій Карась 9 червня 2025, 17:42
… Банк ГЛОБУС — ГЛОБУС Банк …
Такий ГАРНИЙ Банк (без стьобу) … БУВ — і кешбеки НАЙбільші, і завжди все фахово пояснюювали по «гарячій лінії». Ну просто 👍👍👍
АЛЕ зараз «середня ланка — офісні щури» таке враження, що проводять диверсії по знищенню репутації Банку.
Будьте ОБЕРЕЖНІ!!!
На своєму особистому прикладі пояснюю на пальцях:
надали «кредитний ліміт», невеличкий 3000грн (а пенсіонеру-мінімальщику більший і не треба; зате з кредитних ресурсів — значно більший % кешбеку). Використав 2000грн «кредитного ліміту» в межах «пільгового періоду».
Наступного дня Банк зменшує «кредитний ліміт» до 1000грн (!!!) і виникає кредитний БОРГ (1000 — 2000 = -1000); тобто Банк ПРИМУСОВО заганяє порядного й законослухняного Клієнта, який діє в рамках правил і договору цього Банку, в БОРГ … грубо порушуючи свої ж договірні забов’язання.
Банк має право зменшувати «кредитний ліміт», АЛЕ в межах ЩЕ НЕ ВИКОРИСТАНИХ кредитних коштів.
!!! Шановні діючі або майбутні клієнти ГЛОБУС Банку — БУДЬТЕ ОБЕРЕЖНІ із цим «банком»!!!
PS:
На початку 90-х такі дії називались БЄСпрєдєлом і солідні люди «по-понятіям» (тобто хоч за якимись та правилами) ставили таких … «на лічильник» …
На сьогодення у банково-фінансовій сфері це — НацБанк, МінФін, колеги-банкіри інших СОЛІДНИХ Банків, тощо …
😎😎😎💲💲💲💥💥💥
ЧЕСТЬ маю й СЛОВО тримаю …, чому й досі живий
ТЧК
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
KarinaXsena 7 травня 2025, 15:33
Вже декілька років користуюся послугами банку «Глобус» і хочу поділитися своїми враженнями. Для мене цей бренд — це перш за все надійність, безпека і комфорт у веденні особистих фінансів. Відчувається, що банк піклується про клієнтів, пропонуючи сучасні рішення та швидкі сервісні послуги.

Мобільний додаток «Глобус» робить управління фінансами простим і зручним, а підтримка клієнтів завжди відповідає швидко і компетентно. Я довіряю цьому банку і впевнений, що мої гроші в надійних руках.
Глобус Банк
Відповідь банку
8 травня 2025, 15:47
Вітаємо👋🏻
Дякуємо за відгук і приємні слова.
З нашим застосунком GlobusPlus — усе в плюс🧡
Мінфін
Відповідь адміністратора
10 травня 2025, 14:30
Відгук не зарахований (на 10.05.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
EvaPolska 6 квітня 2025, 10:32
Заблокували карту без явної причини. Переводила мамі декілька переводів у евро.
Глобус Банк
Відповідь банку
7 квітня 2025, 9:29
Вітаємо👋🏻
Дякуємо за відгук.
Нам прикро, що ви зіткнулися з такою ситуацією.
Для того, щоб ми могли детально розглянути ваше питання та надати зворотний зв’язок, просимо вас надіслати додаткову інформацію на нашу офіційну електронну адресу: info@globusbank.com.ua або звернутись до служби підтримки через чат-бот банку (доступний у Telegram, Viber).
Kelenna19 1 квітня 2025, 11:44
Подавала заявку на підвищення кредитного ліміту. Мені зателефонувала особа, сказала, що вона з банку Глобус, мені треба оновити деяку інформацію, почала ставити питання про моє працевлаштування, відкриті рахунку в інших банках. Я на це відповіла, що всю цю інформацію надавала в опитувальнику в відділенні банку і вона є актуальною на даний момент, і що мені видається дивним питати такі дані по телефону, бо я не можу бути впевнена, хто питає. На це особа сказала «до побачення» і після цього мій ліміт було зменшено. Наступного місяця подала заявку знову, і вона була автоматично відхилена. У мене ідеальна кредитна історія, ніяких підстав для такого поводження немає. Якби співробітниця банку порадила б звернутися до відділення щоб оновити дані, я б це звісно зробила, але вона не надала жодної інформації. Залишала скаргу в колл центр — без відповіді, порадили залишити ще тут.
Проблема вирішена
Forber 28 березня 2025, 20:27
АТ «КБ «ГЛОБУС» — банк, який без пояснень блокує рахунки клієнтів і не дає можливості повернути власні кошти!

14.09.2024 року на мій картковий рахунок у цьому банку надійшов переказ у розмірі 4 900 грн. Через два дні, 16.09.2024 року, банк без жодного попередження заблокував мої картки, посилаючись на запит від Кіберполіції.

Я надав банку всі необхідні документи, що підтверджують легальність операції, але банк, замість того щоб розблокувати рахунок, почав висувати нові вимоги — тепер їм потрібно підтвердження від Кіберполіції про те, що справа закрита.

Вони змусили мене самостійно звертатися до Кіберполіції та вимагати від них якийсь офіційний документ, який підтвердить, що до мене немає претензій. Але після численних звернень до Кіберполіції мені так і не вдалося отримати цей документ — усі співробітники, з якими я спілкувався, заявляли, що вони не надають таку інформацію приватним особам. Тобто банк вимагає від мене документ, який я фізично не можу отримати!

У підсумку: мій рахунок заблокований, доступу до власних коштів я не маю, а банк не пропонує жодного реального шляху вирішення проблеми.

Більш того, їх «рішенням» стало закриття мого рахунку та переказ залишку коштів. Але щоб це зробити, вони вимагають особистої присутності у відділенні, що для мене неможливо, оскільки я перебуваю за кордоном. Тобто банк не лише незаконно блокує мої гроші, а й не дає жодної можливості їх повернути!

Це що, нова схема вимагання та блокування коштів клієнтів? Банку абсолютно байдуже на своїх користувачів — вони легко можуть заблокувати ваші гроші, а потім відмахнутися від вас.

НЕ РЕКОМЕНДУЮ цей банк нікому! Якщо вам дорогий доступ до ваших власних коштів — тримайтеся подалі від цього банку.
Глобус Банк
Відповідь банку
3 квітня 2025, 14:32
Вітаємо👋🏻
Нам прикро, що ви зіткнулися з такою ситуацією.
Блокування рахунку було здійснено відповідно до умов Договору про надання банківських послуг, з якими ви погодилися під час реєстрації в мобільному застосунку GlobusPlus. Публічна частина договору розміщена на офіційному сайті Банку за посиланням: https://globusbank.com.ua/ua/dohovir-bankivskoho-obsluhovuvannia.html

Розуміємо, що ваша ситуація потребує індивідуального розгляду. Для того, щоб знайти рішення, просимо вас написати нам на офіційну пошту Банку: info@globusbank.com.ua

Також, якщо ви перебуваєте за кордоном і не маєте можливості особисто відвідати відділення Банку, повідомте нас про це, щоб ми могли розглянути альтернативні варіанти вирішення питання.
Дякуємо за зворотний зв’язок і сподіваємось якнайшвидше допомогти вам!
Проблема вирішена
maxsafronenko 23 березня 2025, 10:21
Відділення за адресою: Київ, вул. Саксаганського, 55-А
Доброго дня. Хочу залишити відгук про цей банк.
Переказав кошти, щоб оплатити кредит. Виявилося, що через оплату через платіжні сервіси банк бере комісію. «Окей, перекажу на карту іншого банку по реквізитам IBAN, щоб з іншої картки оплатити без комісії «- подумав я про себе. Але при проведенні платежу вибило помилку «Перевищено ліміт по рахунку на видаткові операції». Написав у підтримку, сказали, що просто треба почекати до 9:00, бо платежі по реквізитам проходять тільки в операційний час. Почекав, спробував і знову нічого не вийшло. Знову написав у підтримку. Виявилося, що в мене нічого не вийде, бо в них є річний ліміт на видаткові операції про вичерпання якого ніхто не попереджує, коли вже він закінчується. Тільки при реєстрації в додатку банку десь в договорі є про це інформація, але нагадування, що цей ліміт скоро буде використано ніхто не попереджує. Перший оператор взагалі не зрозуміла суті проблеми і надала невірну інформацію. Другий оператор зрозуміла відразу що до чого і пояснила як все владнати, але не хотіла фіксувати скаргу на першого оператора виправдовуючи її дуже довго на що я витрачав свій час. Два оператори дуже повільно вирішували моє питання чим викликали роздратування і сам банк мене підставив, бо по факту заморозив 8100 грн на той час поки я не надам документи для підвищення цього ліміту. Тим паче це був вихідний день, тому як би я не старався, вирішити питання раніше понеділка не було змоги. Було б добре, щоб про вичерпання цього ліміту попереджали заздалегідь, я би не скидав ці кошти і не мав би стільки проблем.
Глобус Банк
Відповідь банку
24 березня 2025, 16:29
Вітаємо, Максим👋🏻
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом.
Нам прикро, що ви зіткнулися з труднощами під час здійснення оплати.
Ліміти на видаткові операції – це вимога законодавства, яка допомагає забезпечити безпеку фінансових операцій.
Відповідно до умов договору про банківське обслуговування, публічна частина якого розміщена на офіційному сайті Банку за посиланням: https://globusbank.com.ua/ua/dohovir-bankivskoho-obsluhovuvannia.html, Банк може запитувати додаткові документи або відомості для проведення необхідних перевірок, зокрема щодо джерел коштів або фінансових операцій.
Ми обов'язково перевіримо інформацію щодо відсутності попередження про досягнення ліміту та виправимо технічні налаштування у разі наявності недоліків.

Ми цінуємо ваш відгук і працюємо над тим, щоб зробити сервіс зручнішим. Наші спеціалісти вже зв’язалися з вами для вирішення ситуації.
VADIM ON 8 березня 2025, 19:45
Хочу висловити подяку Глобус банку за виплату 20% кешбеку до нарахованого Національного кешбеку за грудень-січень.Банк не «пожлобився », хоча і міг сплатити 10% по новим правилам з 1.03.25 р. І взагалі, по кешбеку Глобус банк став найкращим серед всіх банків України.
Глобус Банк
Відповідь банку
10 березня 2025, 10:11
Вітаємо, Вадим 👋🏻
Нам дуже приємно за таку оцінку, дякуємо за ваш відгук. 
Щодня працюємо, щоб робити сервіси ще вигіднішими та зручнішими для наших клієнтів.
polynull 7 березня 2025, 15:46
Банально не відкрили рахунок. Ні онлайн через додаток, ні у відділенні. Просто звичайний рахунок щоб здійснювати платежі. Ніякі кредити чи ліміти мені не потрібні. Підтримка безпорадна. Здається, в банку засиділись зайві працівники, які займаються відвертим шкідництвом…
Глобус Банк
Відповідь банку
7 березня 2025, 15:50
Вітаємо! 👋🏻
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом.
Нам прикро, що у вас виникли труднощі з відкриттям рахунку.
Для того щоб ми могли детальніше розібратись у вашому запиті, просимо надати додаткову інформацію та контактні дані для уточнення деталей і зворотного зв’язку.
AdmsralNAV 6 березня 2025, 12:52
Банк Глобус справляє приємне враження своїм брендом, що асоціюється з надійністю та сучасністю. Співробітники завжди готові допомогти і надати необхідну інформацію. Зручний інтерфейс мобільного додатку та достеменно продумана система онлайн-банкінгу роблять управління фінансами простим і зрозумілим. Загалом, я задоволений своїм досвідом, і рекомендую Банк Глобус усім, хто шукає якісний банківський сервіс.
Глобус Банк
Відповідь банку
6 березня 2025, 14:35
Вітаємо! 👋🏻
Дякуємо за приємний відгук. Ми щодня робимо все, щоб наші клієнти отримували найкращі послуги.
Проблема вирішена
Fifon 25 лютого 2025, 14:51
Не хотів писати відгук але прийшлось.Спочатку банк мене влаштовував, але при оплаті в $ э конвертація в € якась велика конвертація вийшла.Сам порахував на сайті Mastercard повина було знати менше коштів.На гарячій лінії фахівці кидають слухалку.У відділенні зовсім ні тарифів не знають.Ще 400,000 тыс стоїть обмеження але спочатку сказали що це постанова НБУ, а другий оператор сказав що внутрішні правила банку, ну оцінити оператора неможливо .І дуже багато нюансів .єДине це хороший кешбек, але так як працюю банк 🏦 я б не хотів рекомендувати його
Глобус Банк
Відповідь банку
25 лютого 2025, 17:03
Вітаємо 👋🏻
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом.
Для того щоб ми могли детальніше розібратись у вашому запиті, просимо надати додаткову інформацію та контактні дані для уточнення деталей і зворотного зв’язку.

Курс валют в Глобус Банку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.3 49.95
USD 41.75 42.35
Всі курси банку

Курс валют в Глобус Банку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.3 49.95
USD 41.75 42.35
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Глобус Банк 💰 / Відгуки про Глобус Банку 📝