×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Увага банк Глобус банк аферист!!!
Нам прикро, що у Вас виник негативний досвід користування карткою GlobusPlus.
Але в вашому відгуку Ви надаєте недостовірну інформацію щодо неіснуючого кредиту та інформації про надання кредитної картки без %.
Звертаємо увагу, що строк дії пільгового періоду можна переглянути в мобільному застосунку GlobusPlus, крім того банк регулярно нагадує про закінчення строку дії пільгового періоду шляхом направлення повідомлень в застосунку.
Також дія пільгового періоду вказана в тарифах банку (https://globusbank.com.ua/ua/kartki-globusplus.html) та описана в пункті 4.2. додатку 3 до Договору про надання комплексу послуг банківського обслуговування в «АТ «КБ «ГЛОБУС», з яким можна ознайомитись на сайті банку: https://globusbank.com.ua/ua/dogovor-o-predostavlenii-kompleksa-uslug.html
З тарифами по картці Ви також можете ознайомитись на сайті банку: https://globusbank.com.ua/images/uploaded/sys_media_doc/doc_ea4b270048c720a9a2c0b4d75f022f04.pdf
Ми постійно працюємо над вдосконаленням наших продуктів і сервісів та прагнемо надати клієнтові прості і зручні фінансові послуги. Дякуємо за Ваш відгук!
Коментарі (1)
Оперативне вирішення проблеми з переказами
В четвер вирішив перекинути гроші на свій рахунок в інший банк. Щоб раптово не стати обʼєктом цікавості фінмону вирішив відправити їх через банківський переказ. Після заповнення всіх реквізитів натиснув кнопку, але нічого не відбулося. Спробував ще — те саме.
Звʼязався з підтримкою, вони запропонували спробувати вимкнути Wi-Fi (мабуть думали що я за кордоном), потім ще перевантажив смартфон — але проблема залишалась. Записав їм відео (треба скидати на емейл бо в телеграмі вони відео отримати не вміють), після чого до мене передзвонив співробітник банку і ми з ним ще раз покроково пройшли по процедурі переказу. Вона потім ще раз мені передзвонила, підтвердила що проблема є і пообіцяла передзвонити як тільки проблема буде вирішена.
Наступного дня (пʼятниця) вона мені передзвонила, повідомила що версія з виправленням вже доступна. Перевірити руки дійшли лише ввечері: відправив гроші і вони десь через пів години вже були в іншому банку на рахунку.
Резюме: підтримка відгукується оперативно, довести їм наявність проблеми цілком можливо (це вам не Дія якась де будуть відбріхуватись роками) і головне що дуже оперативно проблеми вирішують.
Дякуємо за змістовний відгук та приємні слова. Передали Ваш коментар колегам зі служби турботи, тому що це результат їх роботи.
Написати коментар
Невозможно пройти верификацию в приложении
Нам прикро, що під час реєстрації в застосунку у вас виникли складнощі. Щоб ми могли допомогти у вирішенні проблеми, надайте, будь ласка, детальну інформацію та контактні дані для зворотнього звʼязку.
Написати коментар
Заблокировали карту по известной схеме о якобы жалобе.
После услышанного я вышла с отделения и позвонила сразу в НБУ и КиберПолицию, на что услышала ответ с обеих организаций что КиберПолиция не есть исполнительным органом, они не имеют право блокировать счета без решения суда, то есть банк заведомо врал мне в глаза и грозился судом и уголовным делом.Это же мне и подтвердили в НБУ.К тому же, сотрудница которая мне этот бред несла рассказывала мне что мне надо обратиться в полицию, в ощад, еще куда-то, хотя с какой целью мне это делать, это проблемы банка, не мои.Потом я узнала что чуть дальше есть отделение для юр.лиц, я пошла туда, где начальник отделения Александр решил мне помочь, позвонил сам в финмониторинг, сказал что проблема есть, проблема в зачислении больших средств, я написала заявление и мы разошлись с уверением что все будет хорошо.На следующий день 17.04.24 я поехала в полицию, сделали запрос, ествестенно никакого обращения, а тем более уголовного дела на меня нет.После заверения Александра о том, что все будет очень быстро, я написала в чат телеграма, так как была недалеко от банка, что с моим заявлением, мне ответил сотрудник что банк закрывает мой счет, напиши заявление и деньги Вам вернут.Я естественно поехала быстро в отделение, где после 15−20 минутных разбирательств Александра по телефону оказалось что никто заявление мое не смотрел (хотя сотрудник чата откуда-то ж знает информацию, тупо искуственно время затягивают) и что мол ожидайте.Вечером того же дня 17.04.24 я решила все-таки выяснить по чату и почте информацию полностью, на основании каких нормативно-правовых документов, заявлений и прочего заблокировали мой счет, я раньше говорила что вела полностью всю фиксацию общения с ними, этот бред что они пишут и прочее.И началось веселое как обычно-по телефону ответа нету, а по чату сотрудник мне частично дал ответ, мы нашли эту «проблемную транзакцию», теперь это была реальная транзакция на сумму 2500 грн, однако была она не с ощадбанка, а с отп, но сотрудники все равно продолжали врать дальше.Самое интересное, что они сами себя в чате закапывали, ссылались за законы, которые сами же нарушали и прочее.И так, для тех у кого такая же ситуация, читайте дальше, как удалость вернуть часть денег.Самое интересное что меня 2 дня игнорировали по почте, никто никакой информации там не давал, вообще реакции не было, а сотрудник в чате, когда понял что закопал себя в яму, просто вышел из чата.Повтоюсь, все скриншоты этих переписок у меня есть.И так, после моего обращения я распечатываю эти все скриншоты, беру КВИТАНЦИЮ НА ЭТУ «ПРОБЛЕМНУЮ ТРАНЗАКЦИЮ», человек который отправил эти 2500 грн вообще в шоке что он якобы в полиции со слов банка на меня что-то писал, получается и заявление писал, и сам выписку дал, да глобус? И так, еду я с этой горой бумаг назад к Александру, даю ему это все, и тут внимание момент.Есть так называемый Закон Украины о платежных услугах, нас интересует статья 86, пункты 16−17.Там пишется следующее-БАНК ИМЕЕТ ПРАВО ЗАМОРОЗИТЬ НА СЧЕТУ ПОЛУЧАТЕЛЯ СУММУ ДЕНЕГ ЭКВИВАЛЕНТНУЮ ТОЙ, НА КОТОРУЮ ПРИШЛА ЖАЛОБА.То есть, банк должен был заморозить 2500 грн, а не все 47 тысяч что у меня были на счету.Когда я начала это все говорить, Александр начал говорить, мол делайте запрос на банк, официально ответим до 30 дней и прочее, хотя это тоже противоречит законодательству, банк обязан давать информацию сразу, НБУ был в шоке от этого ответа.После того, что я сказала, что в таком случае вы нарушаете статью 86, то что я описывала выше, был ответ от сотрудников сбоку «приходите шо с полицией, шо с нбу», который сопровождался смехом.После этого, Александр заверил, что у финмониторинга есть мой телефон и они со мной свяжутся, я поехала по делам и планировала после обеда писать заявление в полицию, но тут звонок от Александра и все-таки банк соизволил следовать закону, разблокировать на счету сумму, я вывела 45 тысяч, а 2500 остались якобы на разбирательстве.После 18.04.24 до сегодняшнего дня 07.05.24, а сегодня 22-й день, банк глобус никаким образом не выходил на меня-никто не звонил, никто не писал по почте.Согласно обоим законам, на который ссылается банк у них есть до 30 дней.Посмотрим что будет через неделю.Единственное спасибо в этой ситуации хочу сказать Александру, он захотел помочь и впринципе внес ясность в эту ситуацию и по факту помог разблокировать основную сумму для вывода.Остальные персонажи что по телефону, что по чату, что по почте, что в первом отделении вообще не понятно что делают на занимаемых должностях.Мой случай не первый, хамство и некомпетентность тут у многих было, но надо стоять на своем.Так же человек, который со слов банка «подал жалобу с ощада», попросил у меня скриншоты, где банк на него ссылается и готовит с его слов заявление в полицию по факту того, что банк прикрывается им. По факту из этого всего могу сделать один вывод-банк использует закон про отмывание и легализацию средств как легальное прикрытие для своих безпредельных блокировок, которые делаются по моему мнению с целью создания картинки якобы в банке есть средства и все хорошо.Почему НБУ не обращает внимания на эту контору, почему нету никакой ответственности за то что банк за 30! дней якобы не может разобраться с какого даже банка «жалоба», естественно никто Вам не даст эту жалобу без «обращения в банк», которое тоже будут тянуть 30 дней, что бы дольше деньги были в блокировке.Вобщем, по моим расчетам, мои 30 дней точно истекают 16.05.24, будем смотреть за развитием ситуации с остатком в 2500, будет ли очередное нарушение сроков и законов, или все будет нормально.
Коментарі (2)
Очень не удобный банк
Коментарі (3)
Кошти зникли хто зна куди
Щоб допомогти у вирішенні вашого питання, просимо надати детальну інформацію та контактні дані для зворотнього зв'язку.
Дякуємо!
Написати коментар
Отклонили заявку после регистрации
После регистрации — написали, что заявка отклонена.
Коментарі (3)
Допомога за будь-яких обставин
Бути клієнтом Глобуса — це можливість отримати якісні послуги, а ще не лише позбутися власних страхів і комплексів (експерти банку все пояснять, зорієнтують, підберуть найвигідніші умови чи за кредитом, чи за депозитом тощо).
Написати коментар
Компетентність і уважне ставлення.
Анатолій Григорович.
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Написати коментар
Заблокували рахунки
Активно користуюсь картою у власних цілях, так як тут найкращий кешбек (покупки у супермаркетах, кафе, покупки ігор і тд).
Дали 15000 грн кредитного ліміту, от активно ним користувався і завжди вчасно погашав щоб бути у пільговому періоді.
Ще й на оплату частинами взяв телефон на 6 платежів через цей банк.
Так от, заборгованість на кредитці була приблизно 11000 грн, пільговий період до 31 березня.
7 березня скинули мені 16000 грн на дебетову карту, хотів перевести на кредитку і щоб залишилось на платежі по оплаті частинами.
Ввечері не зміг зайти в акаунт — пише що заблоковано з метою безпеки.
Написав в чат телеграм, там нічого не знають, сказали писати на пошту.
На пошті відповіли що акаунт і картки заблоковано по зверненню іншого банку, за підозрою у вчиненні шахрайських дій щодо їх клієнтіа. Що постраждала особа направлена у поліцію. І що транзакції по карті підлягають фінансовому моніторингу «у відповідності із Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» та Закону України Про платіжні послуги проводиться розслідування Вашої фінансової діяльності.
Відправник ніяких скарг не подавав, + надходжень за місяць було тільки 16000 грн.
Ніяких пояснень по переказу чи довідок про доходи банк не просив, на запитання скільки часу чекати перевірку не відповіли.
Пішов у відділення — там нічого не знають, консультант подзвонила «вище», сказали що перевірка місяць.
Я в шоці — акаунт заблоковано мінімум до 8 квітня, відсотки по заборгованості нарахують 31 березня, гроші «лежать» на дебетовій карті…
Нікому не рекомендую цей банк, бачу по відгукам що це їх схема утримувати ваші гроші мінімум місяць.
Коментарі (4)
Не працює додаток
Написати коментар
Заблокировали счет
Коментарі (1)
Заморозили.
Коментарі (15)
Ніколи не спілкуйтесь з підтримкою! Краще одразу закривайте рахунок!
Написала офіційного листа банку, що через некомпетентність їхнього співробітника я не змогла погасити борг. І що банк має виправити помилку їхнього співробітника. Але їм абсолютно байдуже на клієнтів і на власну недбалість. Вони просто мовчать. Тепер, через їхню вину, маю платити я!
Банк цінує лояльність своїх клієнтів і ми сподіваємось, що дана ситуація не стане перешкодою для нашої подальшої співпраці та щиро сподіваємось, що сервіс, який надаватиметься банком в майбутньому, компенсує цей неприємний досвід.
Написати коментар
банк тихо снял деньги
Нам прикро, що у Вас виник негативний досвід користування карткою GlobusPlus.
Строк дії пільгового періоду можна переглянути в мобільному застосунку GlobusPlus, крім того банк регулярно нагадує про закінчення строку дії пільгового періоду шляхом направлення повідомлень в застосунку.
Також дія пільгового періоду вказана в тарифах банку (https://globusbank.com.ua/ua/kartki-globusplus.html) та описана в пункті 4.2. додатку 3 до Договору про надання комплексу послуг банківського обслуговування в «АТ «КБ «ГЛОБУС», з яким можна ознайомитись на сайті банку: https://globusbank.com.ua/ua/dogovor-o-predostavlenii-kompleksa-uslug.html
Ми постійно працюємо над вдосконаленням наших продуктів і сервісів та прагнемо надати клієнтові прості і зручні фінансові послуги. Дякуємо за Ваш відгук
Коментарі (6)
Незрозуміло звідки виникла заборгованість?
За операціями в додатку Глобус Плюс у Вас виник борг в сумі 211,36 грн.
по депозитній карті. Перевірів в застосунку всі операції по депозітній карті — ідуть з комісіею нуль! Ниде не указана заборгованість.
Що це таке та як це розуміти???
Коментарі (3)
не хотят возвращать деньги!!!
Коментарі (12)
Неспівпадають курси
Коментарі (1)
Перед відкриття рахунку в цьому банку декілька разів подумайте про це
Коментарі (4)
Не працює інтернет банкінг
Написати коментар