Мінфін - Курси валют України

Встановити

Як тепер платити неіменною картою?

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
kingcity 15 березня 2021, 14:52
Відділення за адресою: Львів, вул. Валова, 15
Нещодавно прочитав про те що, банк переходить на оновлений протокол 3D Secure 2.1. Це потішило — банк дбає про безпеку платежів, впроваджує новітні досягнення і т.д. Але не все так гладко.
Сьогодні стикнувся з проблемою. У мене є кобрендова карта Easy Pay, підв`язана до однойменного сервісу. Карта неіменна. Сьогодні спробував оплатити цією картою через вказаний сервіс послуги телебачення. І тут вискочило вікно, у якому потрібно ввести ім`я власника карти, так як вказано на карті. Але карта неіменна! Спробував просто ввести великими латинськими літерами своє ім`я — не допомогло, помилка «недійсне ім`я власника». Служба підтримкм, на жаль не допомогла (як завжди). Оператор Анастасія спершу радила мені просто ввести своє ім`я, дивувалась, що це не допомагає, а потім… «уточнила» інформацію і заявила, що Форвард-банк такої інформації не запитує і що це запит від Easy Pay! Мої слова, що це запит саме від банку (логотип з назвою банку у правому верхньому кутку повідомлення, текст з назвою, реквізитами і адресою банку внизу) до уваги прийняті не були. Зрештою, не дивно — по досвіду знаю, що підтримка Форварда не є особливо компетентною. Може хоча б представник банку на Мінфіні допоможе вирішити проблему? При потребі можу надати скрін описаного вікна.
Форвард Банк (Forward Bank)
Відповідь банку
15 березня 2021, 16:41
Шановний клієнте, вітаю! Перевірити інформацію про Ваші дані, в тому числі прізвище та і’мя латинкою, можна в Forward Online.
Для перегляду SWIFT-реквізитів по картці в Особистому кабінеті у пункті меню «Картки» оберіть продукт, за яким необхідно переглянути реквізити, в розділі «Інформація» є опція «Реквізити рахунку» (тип реквізитів «SWIFT у доларах США (USD)»/«SWIFT в євро (EUR)».
Гарного дня!

Коментарі - 4

+
0
kingcity
kingcity
15 березня 2021, 17:12
#
Я не натискав кнопку «проблема решена» !
Прошу адміністраторів Мінфіну відреагувати — проблема не вирішена !


Скористався порадою, наданою представником банку — не допомогло, той самий результат, оплату здійснити не можу.
+
0
Moderator
Moderator
15 березня 2021, 17:38
#
Кнопка «Проблема вирішена» — це не статус заявки, а опція, на яку вам пропонується натиснути, але тільки після того, як питання буде вирішене банком.

На даний момент ваша заявка має статус відкритої.
+
0
kingcity
kingcity
15 березня 2021, 17:52
#
Дякую, прошу вибачення, трохи наплутав…
+
0
kingcity
kingcity
16 березня 2021, 19:02
#
Проблему вирішено, дякую представнику банку, зараз запиту на введеня імені немає, лише потрібно ввести код з СМС для підтвердження платежу.

Шкода, що лінія підтримки Форварда така безпомічна — доводиться питання вирішувати через Мінфін.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися