Як тепер платити неіменною картою?
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 4
Я не натискав кнопку «проблема решена» !
Прошу адміністраторів Мінфіну відреагувати — проблема не вирішена !
Скористався порадою, наданою представником банку — не допомогло, той самий результат, оплату здійснити не можу.
Прошу адміністраторів Мінфіну відреагувати — проблема не вирішена !
Скористався порадою, наданою представником банку — не допомогло, той самий результат, оплату здійснити не можу.
Кнопка «Проблема вирішена» — це не статус заявки, а опція, на яку вам пропонується натиснути, але тільки після того, як питання буде вирішене банком.
На даний момент ваша заявка має статус відкритої.
На даний момент ваша заявка має статус відкритої.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Сьогодні стикнувся з проблемою. У мене є кобрендова карта Easy Pay, підв`язана до однойменного сервісу. Карта неіменна. Сьогодні спробував оплатити цією картою через вказаний сервіс послуги телебачення. І тут вискочило вікно, у якому потрібно ввести ім`я власника карти, так як вказано на карті. Але карта неіменна! Спробував просто ввести великими латинськими літерами своє ім`я — не допомогло, помилка «недійсне ім`я власника». Служба підтримкм, на жаль не допомогла (як завжди). Оператор Анастасія спершу радила мені просто ввести своє ім`я, дивувалась, що це не допомагає, а потім… «уточнила» інформацію і заявила, що Форвард-банк такої інформації не запитує і що це запит від Easy Pay! Мої слова, що це запит саме від банку (логотип з назвою банку у правому верхньому кутку повідомлення, текст з назвою, реквізитами і адресою банку внизу) до уваги прийняті не були. Зрештою, не дивно — по досвіду знаю, що підтримка Форварда не є особливо компетентною. Може хоча б представник банку на Мінфіні допоможе вирішити проблему? При потребі можу надати скрін описаного вікна.
Для перегляду SWIFT-реквізитів по картці в Особистому кабінеті у пункті меню «Картки» оберіть продукт, за яким необхідно переглянути реквізити, в розділі «Інформація» є опція «Реквізити рахунку» (тип реквізитів «SWIFT у доларах США (USD)»/«SWIFT в євро (EUR)».
Гарного дня!