«Прекрасна» робота гарячої лінії
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
Невдовзі після написання відгуку зі мною дійсно зв`язалась працівниця банку і уточнила суть проблеми. Сьогодні зранку мені передзвонили і повідомили, що проблему усунуто - це дійсно так, я завантажив потрібну квитанцію. Вдячний за допомогу. Але залишилось запитання - невже таке дрібне питання потрібно вирішувати через сайт Мінфін ? Може краще варто звернути увагу на роботу працівників гарячої лінії ? Цікаво, оператор «Гарячалініяцимнезаймається» продовжує працювати у звичному режимі ?
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Фахівець служби підтримки найближчим часом зв'яжеться з Вами для розв'язання ситуації.
Приносимо вибачення за незручності.