Шахрайський банк!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
Вот что бывает когда открываешь счет в банке и не следишь за изменениями в тарифах.
А надо было всего лишь пойти и закрыть счёт. Ну или лучше даже: не брать у незнакомых людей на улице незнакомые предметы (конфеты, платежные карты, кулечки с неизвестным содержимым).
А надо было всего лишь пойти и закрыть счёт. Ну или лучше даже: не брать у незнакомых людей на улице незнакомые предметы (конфеты, платежные карты, кулечки с неизвестным содержимым).
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Десь в кінці 2017 року вони мені нав’язали карту easypay від Форвард банку для оплати комуналки без комісії яку мені вручила прямо на вулиці їхній кур’єр. Карточка повністю безкоштовна з терміном дії до 11.2022. Я пару місяців нею покористувався для оплати комунальних послуг, карту поповнював своїми грошима, кредитними коштами не користувався. Потім я став користуватись своєю іншою картою, а карту від Форвард банку сховав до кращих часів. Пару років була тишина аж літом 2019 почали дзвонити оператори від Форвард банку пропонували скористатись картою бо інакше вони її заблокують я відповів що якщо їм треба то хай блокують я користуватись їх послугами не буду. Як я зрозумів тепер, вони замість блокування, підключили без мого відома якісь платні послуги, про які мені ніхто нічого не повідомляв. В жовтні стали приходити смс-ки з погрозами де я нібито маю борг 604.грн. Як я взнав в оператора нібито борг почався з 16 грн. Я не розумію за що я маю платити. Кредитами не користувався. Послуг не замовляв. Чому я маю платити за підключення послуг, про які мені нічого не відомо?
Напишіть, будь ласка, Ваш номер телефону на abutenko@forward-bank.com. Ми з'ясуємо ситуацію та зв'яжемось з Вами найближчим часом.